• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    oké veel plezier (';


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron

    Hij gooide zijn arm om mij heen en zijn hoofd legde hij zachtjes tegen die van mij aan en ondanks alles, voelde ik me ergens toch nog ontspannen en staarde weer terug naar mijn handen.
    'Ik ben ook bang. Alles maakt mij bang en hoewel het geen profetie is, ben ik nog steeds bang dat ik dood ga. Ik denk er de hele dag en nacht aan. Behalve als ik bij jou ben. Want dan kan ik alleen maar aan jou denken. Ik wil met je trouwen want ik hou van je en het maakt me helemaal niks uit wat anderen ervan denken, alleen... Mijn moeder heeft me altijd al roekeloos gevonden en denkt dat ik geen goede keuzes kan maken. Ik wil niet dat ze denkt dat dit één van die keuzes is, want jou ten huwelijk vragen is de beste keuze die ik ooit gemaakt heb.'
    Ik bleef stil zitten en al bij deze woorden voelde ik een aantal tranen achter mijn ogen prikken en voor ik al wist wat ik deed, draaide ik me om en gooide mijn armen om hem heen om hem vervolgens als een teddybeer dicht tegen mij aan te drukken.
    'Elke moeder wilt toch wel dat hun kinderen uiteindelijk gelukkig zijn..' zei ik terwijl de tranen geruisloos langs mijn wangen rolden en hem dixhter tegen mij aan drukte om mijn gezicht vervolgens als een hulpeloze puppy jn zijn nek te verbergen.
    'D-doe me dit niet meer aan, F-fred.. a-alsjeblieft.'


    Vooruit dan maar xq Fred is zo lief op dit moment dst een Red breuk momenteel onmogelijk is. Maar wie weet komt dat mogelijkheid weer.. ooit weer terug, want Fred Iis en blijft onvoorspelbaar x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    oké veel plezier (';


    Geloof me, ik heb geluk en een succes meer nodig dan plezier x') alsnog bedankt :'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik denk dat Campbell george 't nooit vergeven had als George dit bij iemand deed serieus.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Ik denk dat Campbell george 't nooit vergeven had als George dit bij iemand deed serieus.


    Ik had het hem ook niet zo snel vergeven als ik Ralf was.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    Ik denk dat Campbell george 't nooit vergeven had als George dit bij iemand deed serieus.


    George ook niet x') maar Ralf heeft een kleine hart; hij is zacht en emotioneel. Fred is letterlijk de enige die hij heeft en wat er ook gebeurd, hij wilt hem niet verliezen hoewel hij vanaf nu wat killer over kan komen. Ralf is gewoon net als de vrouw met een man, en dat de vrouw erg van hem houd maar de man wel voor haar neus vreemd gaat. Zulke dingen heb ik op televisie gezien x')

    Maar ik zweer; ik waarschuw je, de eerst volgende keer dat Fred al iemand op zo'n manier aanraakt is het sowieso uit en over met red.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Linde ik ben bezig met Jonah :'D jij Scorpius? (flower)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    (...)

    George ook niet x') maar Ralf heeft een kleine hart; hij is zacht en emotioneel. Fred is letterlijk de enige die hij heeft en wat er ook gebeurd, hij wilt hem niet verliezen hoewel hij vanaf nu wat killer over kan komen. Ralf is gewoon net als de vrouw met een man, en dat de vrouw erg van hem houd maar de man wel voor haar neus vreemd gaat. Zulke dingen heb ik op televisie gezien x')

    Maar ik zweer; ik waarschuw je, de eerst volgende keer dat Fred al iemand op zo'n manier aanraakt is het sowieso uit en over met red.


    Omdat Cage nu niet meer kunnen kussen doet Campbell het wel tijdelijk met spiegels... of met posters van George gezicht x'd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    En ik had trouwens al een heel backupplan voor Fred als Red uit elkaar ging en ik kan jullie verklappen: het liep niet echt goed af met Fred.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    ‘Cam. H-het spijt me echt erg, over dat ik George naar je stuurde.. ik- ik denk dat ik ook deels probeerde George van Fred weg te krijgen zodat ik bij hem kon zitten.’
    Langzaam keek ik op hoewel ik enorm blij was dat Leo voor me stond en geen George- maar toch was ik liever even alleen geweest.
    ‘Maakt niet uit; dit omdat ik nu niet meer bij je in het krijt staat vanwege Anderling. Zolang je maar onthoud dat je binnenkort een ernstige straf krijgt; misschien zo erg dat ik je ophang aan een kruis in de sneeuw terwijl ik boomtrullen naar je gooi..’ moeilijk tilde ik mijn mondhoeken op voordat ik een stoel naast me trok.
    ‘…Ik ben vreselijk in troosten; maar ik vermoed dat het niet goed ging tussen jou en Fred? Je hoeft er niet over te praten als je het niet wilt- maar als je het wel wilt dan zou ik niet zo’n falende actie ondernemen als vanmiddag..’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Linde ik ben bezig met Jonah :'D jij Scorpius? (flower)


    Fred :$


    Spoiler alert: you will save yourself

    Kealan-Dereck Moore

    ‘Ik-we.. Waarom doen we dit?’ nutteloos opende ik mijn mond om hem weer te sluiten terwijl hij langs me heen liep. ‘Ik eh, ik ga me even aankleden.’ Alweer viel mijn mond open om zich weer te sluiten waarna ik nutteloos de kraan uit draaiden om de deur open te doen waar ik een doek om mijzelf heen sloeg en even naar Jonah keek waar een traan langs zijn wang rolden.
    ‘…Sorry; oke. Ik wist niet… ik wist niet.. ik dacht we hebben… elkaar zo vaak in elkaars onderbroek gezien in de kleedkamers.. ik-‘ met dat viel ik weer stil en haalde een hand door mijn haar heen om weg te kijken. Ergens wilde ik zeggen dat ik bij hem wilde zijn en dat ik de douche enorm rustgevend vond- maar het was gewoon een emotie of een gevoel die ik niet wilde of durfde vrij te geven.
    ‘..Er is niks gebeurd..’ murmelde ik dan maar gewoon om weer de badkamer in te gaan om mijzelf langzaam af te drogen en mezelf aan te kleden waar ik aanstalten maakte om de kamer te verlaten.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Fred Weasley

    'Elke moeder wilt toch wel dat hun kinderen uiteindelijk gelukkig zijn..' Hij drukt zich tegen me aan en ik kan alleen maar opgelucht zijn. Als ik hem kwijt geraakt was weet ik niet meer wat ik met mijn leven moet doen. Hij ís mijn leven, mijn zon, mijn universum, mijn alles. Ik hou zielsveel van hem en daarom ben ik zo blij dat ik hem niet meer kwijt raak.
    'D-doe me dit niet meer aan, F-fred.. a-alsjeblieft.' Meteen schud ik mijn hoofd en alleen al zijn gezicht zien is genoeg om twintigduizend vuurwerken in mijn buik af te steken. Ik trek hem naar me toe en kus hem. Nu merk ik weer dat wat ik bij Leo voelde helemaal niks is vergeleken bij wat ik voor hem voel. Van hem hou ik en ik wil bij hem blijven; met hem trouwen.
    Als ik mijn lippen van de zijne afhaal, blijf ik vlak voor zijn gezicht hangen. 'Never.'

    Jup jup jup ik wilde hem eerst 'always' laten zeggen, maar dit is ook leuk want het is het tegenovergestelde van Always.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jonah Barret

    ‘…Sorry; oke. Ik wist niet… ik wist niet.. ik dacht we hebben… elkaar zo vaak in elkaars onderbroek gezien in de kleedkamers.. ik- ..Er is niks gebeurd..’ Hij loopt terug naar de badkamer en komt na een tijdje weer terug. Ik sta op en kijk hem aan.
    'Het is niet dat ik het niet wil, het is dat ik niet wil dat het... Zo een relatie wordt.' Voordat mijn moeder Matthew had, heeft ze nog een paar andere vrienden gehad die niet deugden en ik zag totaal geen liefde tussen hun. 'Daarvoor hou ik veel te veel van jou,' zeg ik zachtjes. Ik loop naar hem toe en pak zijn hand vast.
    'Behalve natuurlijk als jij mij niet zo ziet en je überhaupt geen relatie met me wil,' voeg ik eraan toe.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2015 - 19:43 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    Met moeite had ik middels een kwart deel van al het voedsel wat op mijn bord lag op. Dit was te veel; wie at zo en zo zoveel? Niemand. Wilden ze me vet mesten? alsof ik nog niet dik genoeg was; maar ik moest het doen. Ik had geen energie meer om te sporten; te rennen en ik moest het zwerkbalteam halen dit jaar; iets wat momenteel onmogelijk leek. Vooral omdat ik ontzettend moe was- ik was nooit moe. Waarschijnlijk heeft er wat in dat infuus gezeten waardoor ik zo moe werd. Madame Plijster zat me gewoon tegen te werken. Voor straf had ze zoveel op mijn bord laten zetten. Ik keek naar Scorpius die redelijk afwezig leek. Het leek alsof hij ergens mee zat. Had ik wat fout gedaan? Waarschijnlijk wel. Was ik niet egoïstisch om hem weer in dezelfde wereldje te trekken waar hij net uit ontsnapt was? Ik had weliswaar niet gezegd dat hij terug moest komen naar Huffelpuf maar het voelde als mijn schuld. Het was mijn schuld als hij ongelukkig was.
    ‘Scorpius. Ik loop hier alles op te eten maar jij eet niks. Wat is er?’ Ik had weliswaar nauwelijks een kwart van mijn bord op maar dat zou waarschijnlijk toch niet gemerkt zijn bij Scorpius. Als hij ernaar zou vragen zou ik wel zeggen dat ik voor de tweede keer opgeschept had zodat ik het niet leeg hoefde te eten. Mijn maag leek zo en zo zich te willen kantelen.


    Ik heb gecheckt; en dit is de laatste post van Campbell naar Scorpius. Jij hebt nooit terug gereageerd x'D en jij gaf mij de schuld D";


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya