• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Nop, ik heb er wel op gereageerd.

    Scorpius Malfoy

    Campbell doet zijn best en ik kijk vrolijk toe hoe hij eet. Zelf kan ik niks naar binnen krijgen omdat ik twijfel of Zino niet gelijk had. Campbell merkt dat blijkbaar ook.
    ‘Scorpius. Ik loop hier alles op te eten maar jij eet niks. Wat is er?’ Ik kijk hem niet aan en staar naar mijn lege bord. Ik weet dat Campbell waarschijnlijk in paniek raak als ik over Zino begin, maar een smoes kan ik niet bedenken.
    'Zino denkt dat je mij gebruikt en niet echt van me houdt. Ik zei tegen hem dat het onzin was en nu wil hij niets meer met me te maken hebben. Ik baal er gewoon van dat ik één keer zelf een vriend heb gemaakt en ik er nu alweer een potje van maak. Waarschijnlijk willen Teamin en Kamen ook al helemaal niks meer met me te maken hebben.' Het lucht op om het zo te zeggen en waarop kan Campbell nu jaloers worden? 'Laat ik ook maar gaan eten. Waarom hebben ze in de ochtend nooit kippenpootjes?' zeg ik om het onderwerp te veranderen. En omdat ik altijd kippenpootjes wil eten. Voor mijn part eet ik ze als ontbijt, lunch en avondeten. Hoewel het dan wel een bedreigde diersoort zou worden.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik reageer op Jonathan als jij Scorpius gaat schrijven x'D ik zit je bijna te dwingen hier (A)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ben al bezig met een Scorpius post, al best lang, maar ik moest eten.


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    En ik had trouwens al een heel backupplan voor Fred als Red uit elkaar ging en ik kan jullie verklappen: het liep niet echt goed af met Fred.


    Hoho, Ralf heeft hem niet vergeven. Alleen dwingt hij hem dit nooit meer te doen en is even gebroken x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Hoho, Ralf heeft hem niet vergeven. Alleen dwingt hij hem dit nooit meer te doen en is even gebroken x')


    Awh, ik ben nu echt heel bang.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Kealan-Dereck Moore

    ‘Het is niet dat ik het niet wil, het is dat ik niet wil dat het… Zo een relatie wordt.’ Nerveus haalde ik een hand door mijn natte haar terwijl ik maar naar onder staarde. Ik haatte het dat ik mijzelf geen houding wist te geven op dit moment.
    ‘Daarvoor hou ik te veel van jou. Behalve natuurlijk als jij mij niet zo ziet en je überhaupt geen relatie met me wil.’ Zachtjes slikte ik waarbij ik naar zijn hand keek die, die van mij nog omvatten.
    ‘Ik- je weet dat ik niet van praten hou.. of althans niet op deze manier..’ murmelde ik zachtjes.
    ‘K-kunnen we niet gewoon teruggaan naar vanmorgen.. zoals we begonnen- in het geheim omdat het beter voor beide is..’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    yay, ik heb het overleefd :D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Goed zo (:
    Ik werd net opgeroepen voor een familie-avond, wat betekende dat we een film gingen kijken. Mij leek de film leuk omdat Ian Nelson erin voor komt maar ik zag hem maar voor tien seconden ofzo (huil) Dus nu moest ik een saaie film kijken.


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    Goed zo (:
    Ik werd net opgeroepen voor een familie-avond, wat betekende dat we een film gingen kijken. Mij leek de film leuk omdat Ian Nelson erin voor komt maar ik zag hem maar voor tien seconden ofzo (huil) Dus nu moest ik een saaie film kijken.


    arme jij :') je was vast zo enthousiast :p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ja, ik was echt heel blij en toen ik hem zag sprong ik bijna op en iedereen keek me vreemd aan. Toen ging ik op mijn mobiel en zei mijn zusje dat hij in beeld was maar ik had het gemist (huil)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leo Jordaan

    ‘Maakt niet uit; dit omdat ik nu niet meer bij je in het krijt staat vanwege Anderling. Zolang je maar onthoud dat je binnenkort een ernstige straf krijgt; misschien zo erg dat ik je ophang aan een kruis in de sneeuw terwijl ik boomtrullen naar je gooi..’
    Ik keek hem even aan toen hij een mondhoek omhoog trok voordat hij naast mij plaats nam en ik maar zijn blik vermeed.
    ‘…Ik ben vreselijk in troosten; maar ik vermoed dat het niet goed ging tussen jou en Fred? Je hoeft er niet over te praten als je het niet wilt- maar als je het wel wilt dan zou ik niet zo’n falende actie ondernemen als vanmiddag..’
    Ik lachte vreugdeloos en keek nog verder weg waarna ik zachtjes met mijn hoofd schudde.
    ‘het is niets- of, of wel. Ik- hij- hij weet dat ik van hem hou..’ begon ik en beet op mijn lip.
    ‘en terwijl hij dat weet.. kust hij me, op zo een manier.. alsof- alsof we een pasgetrouwd stel waren of zo.’ Ik balde mijn handen zachtjes in een vuist toen er een soort woedde door me heen raasde, samen met verdriet die ik niet eens toonde.
    ‘puur- puur om Ralf zijn plek op te kunnen vullen. Het is zo stom..’ murmelde ik dan en kneep mijn ogen weer dicht.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2015 - 23:54 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Ralf Auron

    ‘Maakt niet uit; dit omdat ik nu niet meer bij je in het krijt staat vanwege Anderling. Zolang je maar onthoud dat je binnenkort een ernstige straf krijgt; misschien zo erg dat ik je ophang aan een kruis in de sneeuw terwijl ik boomtrullen naar je gooi..’
    Ik keek hem even aan toen hij een mondhoek omhoog trok voordat hij naast mij plaats nam en ik maar zijn blik vermeed.
    ‘…Ik ben vreselijk in troosten; maar ik vermoed dat het niet goed ging tussen jou en Fred? Je hoeft er niet over te praten als je het niet wilt- maar als je het wel wilt dan zou ik niet zo’n falende actie ondernemen als vanmiddag..’
    Ik lachte vreugdeloos en keek nog verder weg waarna ik zachtjes met mijn hoofd schudde.
    ‘het is niets- of, of wel. Ik- hij- hij weet dat ik van hem hou..’ begon ik en beet op mijn lip.
    ‘en terwijl hij dat weet.. kust hij me, op zo een manier.. alsof- alsof we een pasgetrouwd stel waren of zo.’ Ik balde mijn handen zachtjes in een vuist toen er een soort woedde door me heen raasde, samen met verdriet die ik niet eens toonde.
    ‘puur- puur om Ralf zijn plek op te kunnen vullen. Het is zo stom..’ murmelde ik dan en kneep mijn ogen weer dicht.


    Wrong name


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    (...)

    Wrong name


    ik weet het :'3 jij hebt ook wel vaker zulke fouten gemaakt hoor, alleen zei ik niet ^^
    maar ik wilde eigenlijk eerst Ralf schrijven maar plotseling ging ik verder met Leo :p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Oh god; Linde niet meer doen jij ! ik zag een nieuwe naam en een nieuwe PF en ik dacht wie the *** heeft deze RPG plotseling gejoined :'x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ja sorry. Ik vond deze zo leuk. Nu moet mijn profiel nog de grote verandering ondergaan.


    Spoiler alert: you will save yourself