• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik weet niet wat ik met Kealan moet laten doen... :'( ik kan hem niet achter je aan laten rennen; sws loopt dat niet goed af :l waarom zijn Slytherins zo moeilijk...
    Ik bedoel als dit Campbell was; was dit een totaal ander verhaal D"; maar dat is een Pufje.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leo Jordaan

    Hij gooide zijn arm om mij heen waarna hij over mijn rug streelde en ik even de neiging kreeg om me tot een hoopte op te gaan krullen en deze grote, valse wereld achter mij te laten.
    ‘Dat is naar… Weet je Leo; ook al is hij de tweelingbroer van George.. hij is je tranen niet waard en ook jouw verdriet niet. Je bent Leo Jordaan. En de Jordaan die ik ken pakt dingen anders aan dan treuren. Je bent niet zoals mij..’
    Hij pakte mijn kin vast en met moeite keek ik hem aan en zag tot mijn verbazing dat hij glimlachte.
    ‘Ik ben met George ooit in de kamer van Hoge Nood geweest.. en ik weet zeker dat daar twee Paintball geweren lagen.. Dat is veel mannelijker dan waterballonen; ik bedoel- daar ben ik zelfs sterk genoeg voor..’ hij gaf me een duwtje en liet mij los. Alles wat ik ook kon doen is stompzinnig zitten glimlachen en hem niet eens aankijken.
    ‘We kunnen hem ook vastbinden in de sneeuw en sneeuwballen op hem gooien- of zorgen dat hij na moet blijven bij Hagrid zodat hij de skreeften uit moet laten… die we natuurlijk beheksen..’
    Ik schudde zachtjes met mijn hoofd en ging lichtjes verward met een hand door mijn haren.
    ‘ik heb niet echt zin op dit moment..’ murmelde ik en keek weg en kwam er later pas achter dat dit wellicht iets te hard was waarna ik Campbell weer aankeek.
    ‘maar alsnog bedankt voor de voorstel.’ Zei ik dan en perste een glimlach tevoorschijn.
    ‘ik- ik red me wel. Hoe gaat het eigenlijk met jou.. waarom ben je helemaal alleen in de hoekje van de bibliotheek?’ vroeg ik dan aan hem, als poging de onderwerp te veranderen.

    Leo is op dit moment wat zwakker geworden, puur door Fred :’p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘ik heb niet echt zin op dit moment.. maar alsnog bedankt voor de voorstel. ik- ik red me wel. Hoe gaat het eigenlijk met jou.. waarom ben je helemaal alleen in de hoekje van de bibliotheek?’
    Zo nonchalant mogelijk probeerde ik mijn schouders te schudden hoewel ik het niet kon laten om George nu voor te stellen met een random jongen.. of meisje aan het zoenen.
    ‘…Ik wilde frisse lucht.. mijn brein verhogen dan dat het is…’ zachtjes liet ik een zucht terwijl ik maar naar de tafel staarde.
    ‘..Misschien word je probleem toch opgelost.. Ik weet niet of het voor jou uitmaakt of het George of Fred is maar ik ben er vrij zeker van dat George eerdaags weer honderd procent single is. Ik nam jouw raad op en ik vertelde het hem en je weet dat ik snel gespannen raak en dan onnozele dingen ga zeggen- net zoals wanneer ik jou probeer te troosten. Kortom.. zolang ik mijn monsterlijke behoeftes niet in kan houden- doen we niks meer intiems. En hij heeft me belooft me niet meer te zoenen. Dus binnenkort heb je kans dat George je zoent.. omdat hij mij een monster- een freak waarschijnlijk vind… en ik zie liever jou met George dan Angelina…’ bekende ik het laatste ietwat bitter omdat ik liever geen van beide had.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Campbell Saunders

    ‘ik heb niet echt zin op dit moment.. maar alsnog bedankt voor de voorstel. ik- ik red me wel. Hoe gaat het eigenlijk met jou.. waarom ben je helemaal alleen in de hoekje van de bibliotheek?’
    Zo nonchalant mogelijk probeerde ik mijn schouders te schudden hoewel ik het niet kon laten om George nu voor te stellen met een random jongen.. of meisje aan het zoenen.
    ‘…Ik wilde frisse lucht.. mijn brein verhogen dan dat het is…’ zachtjes liet ik een zucht terwijl ik maar naar de tafel staarde.
    ‘..Misschien word je probleem toch opgelost.. Ik weet niet of het voor jou uitmaakt of het George of Fred is maar ik ben er vrij zeker van dat George eerdaags weer honderd procent single is. Ik nam jouw raad op en ik vertelde het hem en je weet dat ik snel gespannen raak en dan onnozele dingen ga zeggen- net zoals wanneer ik jou probeer te troosten. Kortom.. zolang ik mijn monsterlijke behoeftes niet in kan houden- doen we niks meer intiems. En hij heeft me belooft me niet meer te zoenen. Dus binnenkort heb je kans dat George je zoent.. omdat hij mij een monster- een freak waarschijnlijk vind… en ik zie liever jou met George dan Angelina…’ bekende ik het laatste ietwat bitter omdat ik liever geen van beide had.


    shit, nee, ik bedoelde dat niet en nu haat ik mezelf zo erg om mijn post niet door te lezen voordat ik het plaatste x') hij zei ''echt NIET'' niet ''echt'' x'o

    nou, ik heb weer eens een wijze les geleerd.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    shit, nee, ik bedoelde dat niet en nu haat ik mezelf zo erg om mijn post niet door te lezen voordat ik het plaatste x') hij zei ''echt NIET'' niet ''echt'' x'o

    nou, ik heb weer eens een wijze les geleerd.


    Ach, in het echte leven maken mensen ook vaak genoeg dat soort fouten. Ik ook heel vaak, alleen niet zo groot zeg maar.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik heb echt geen idee wat ik met Fred moet doen ):
    Kunnen we met Red anders even doorspoelen dat ze in de Grote Zaal zijn of iets?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leo Jordaan

    ‘…Ik wilde frisse lucht.. mijn brein verhogen dan dat het is... Misschien word je probleem toch opgelost.. Ik weet niet of het voor jou uitmaakt of het George of Fred is maar ik ben er vrij zeker van dat George eerdaags weer honderd procent single is. Ik nam jouw raad op en ik vertelde het hem en je weet dat ik snel gespannen raak en dan onnozele dingen ga zeggen- net zoals wanneer ik jou probeer te troosten. Kortom.. zolang ik mijn monsterlijke behoeftes niet in kan houden- doen we niks meer intiems. En hij heeft me belooft me niet meer te zoenen. Dus binnenkort heb je kans dat George je zoent.. omdat hij mij een monster- een freak waarschijnlijk vind… en ik zie liever jou met George dan Angelina…’ en de laatste zei hij bitter. Ik keek hem met gefronste wenkbrauwen aan en aan alles wat ik nog van deze hele gesprek meegekregen heb is dat hij en George uit elkaar zijn gegaan.
    'Wacht even- zijn jullie nou uit elkaar door zo'n domme reden?' Zei ik enachte vreugdeloos omdat ik ergens dacht en wist dat dit een grap was, en hoopte dat ook.
    'Maak je een grap?' Vroeg ik dan en zette mijn serieuze blik weer op.
    'Aller eerst, Saunders; ik ga Geirge echt niet kussen. Mijn hart behoort geheel aan voedsel en Fred toe, hoewel ik Fred niet meer zal gaan krijgen. Ten tweede; weet je zeker dst je het goed gehoord heb? Ik ken George al zeven jaar en als iemand hem zo iets zou zeggen zou hij zich eerder vereerd voelen dan dat hij het uit zal maken. En ten derde..'
    Ik knipperde even met mijn ogen e keer Camobell even aan voordat ik zachtjes 'eh- laat maar.' Murmelde en met mijn hoofd schudde.
    'Zal ik anders met hem praten?'


    Doe dan maar dat Camp het gewoon niet goed gehoord zei en George eigenlijk zei dat hij hem natuurlijk door zou blijven kussen xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Solangelo schreef:
    Ik heb echt geen idee wat ik met Fred moet doen ):
    Kunnen we met Red anders even doorspoelen dat ze in de Grote Zaal zijn of iets?


    Mij is alles wel goed, als het maar niet dood gaat lopen :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Jup, dat wil ik ook niet. Misschien moeten we zo sowieso een tijdsprong maken.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Solangelo schreef:
    Jup, dat wil ik ook niet. Misschien moeten we zo sowieso een tijdsprong maken.


    alweer D'; we hebben dat net gedaan..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Solangelo schreef:
    Jup, dat wil ik ook niet. Misschien moeten we zo sowieso een tijdsprong maken.


    Als alles tussen geirge en camp weer wat duidelijker is, vind ik het best :') dan kunnen we misschien een tijdsprong maken tot een dag voor de kerstbal of zo ^^

    Argh, dit gaat veels te snel :'( laat maar, misschien een mini tijd sprong, vind ik ook wel gied :'D

    [ bericht aangepast op 17 jan 2015 - 1:25 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Een kleine, naar de volgende dag ofzo.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Solangelo schreef:
    Een kleine, naar de volgende dag ofzo.


    Dat doen we altijd dus hoef je het niet te vragen joh :')

    Ik vind alles wel goed, zolang het niet te snel gaat wanr anders eindigt deze rpg ook te snel :'3


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ach, we zijn nu al bij topic 12.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    'Wacht even- zijn jullie nou uit elkaar door zo'n domme reden? Maak je een grap? Aller eerst, Saunders; ik ga George echt niet kussen. Mijn hart behoort geheel aan voedsel en Fred toe, hoewel ik Fred niet meer zal gaan krijgen. Ten tweede; weet je zeker dat je het goed gehoord heb? Ik ken George al zeven jaar en als iemand hem zo iets zou zeggen zou hij zich eerder vereerd voelen dan dat hij het uit zal maken. En ten derde.. eh- laat maar. Zal ik anders met hem praten?'
    Abrupt schudde ik mijn hoofd terwijl ik snel mijn pony wat voor mijn gezicht liet hangen zodat ik Leo niet aan hoefde te kijken en zodat ik stiekem mijn tranen weg kon vegen.
    ‘Ik- nee hij heeft het niet uitgemaakt; maar ik weet dat dat gaat gebeuren. Ik- ik ben geen goed vriendje; Leo. Een hele slechte zelfs en als ik hem niet kan geven wat hij wilt; omdat ik hem dan wil bespringen… ik haat mijn hormonen.. ik- ik..’ snel slikte ik het laatste zinnetje in omdat ik wist dat Leo net zoals George zouden tegen protesteren- puur uit medelijden.
    ‘J-je hoeft niet met hem te praten. Ik- hij mag alles doen wat hij wilt. Dat heb ik hem belooft.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya