• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Volgende dag?


    Spoiler alert: you will save yourself

    16 November (Next Day; 07:45 AM)


    [ bericht aangepast op 17 jan 2015 - 16:39 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Volgende dag ja (: aangezien we niets meer te postenhebben.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••


    ''Monsters don't sleep under your bed, they sleep inside your head.''

    Campbell Saunders

    Nerveus bleef ik maar op de donkere inktvlekje tikken dat door de hele avond vast de hele rol perkament doordrenkt had. Iedere keer als ik een poging deed om mijn boeken te openen om de stoffen door te nemen leken mijn gedachtes hele andere plannen hebben dan mijn verstand. Alsof ze samen oorlog voerde in mijn hoofd. Hoewel ik wel wist dat ik niet de hele avond in de bibliotheek mocht hangen- was ik daar toch gebleven. Ik wist dat George me niet uitgescholden had of iets- maar ik wist wel dat ik in mijn eigen bed had moeten slapen- of slapen; de hele avond wakker had moeten liggen terwijl ik de hele tijd maar naar de slapende George moest kijken die nog nooit ’s avonds zo ver weg van mij is. Er is dan ook sinds het begin; geen avond meer geweest dat ik niet bij George in een bed lag.
    Misschien dat ik dan ook uiteindelijk na een hele avond in het donker gezeten te hebben in een eenzame spookachtige bieb; waar ik besloten had om voor deze ene keer alle lessen over te slaan en de Verboden Bos weer in te gaan; naar de plek waar ik Nathaniel gezien had met George. Na gister besefte ik pas hoe kinderachtig ik was om maar stil te zitten terwijl de tijd langzaam voorbij tikt naar de zomervakantie waar alle ellende pas echt begon. Tenzij ik misschien Nathaniel vond- als hij nog in de Verboden Bos was tenminste. Zachtjes zuchtte ik terwijl ik naar de klok keek. Kwart voor acht. Normaal zou ik George rond dit tijdstip wakker gemaakt hebben; maar nu zal ik alleen maar wachten tot de eerste les begon zodat ik mijn boeken op de slaapzaal kon dumpen en mezelf wat warmer aan te kleden voordat ik door de sneeuw een weg zou banen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Waauuww :'D toen had ik net zo'n post gemaakt als inde andere RPG. Auch- te veel werk x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Dsg is te veel werk voor mij :'3 maar ik ga het ook doen omdat ik zin heb :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Dsg is te veel werk voor mij :'3 maar ik ga het ook doen omdat ik zin heb :Y)


    Ik heb met Rose Roxanne bedoel ik x'D gereageerd voor je x'D

    [ bericht aangepast op 17 jan 2015 - 17:11 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    ik ben Ralf aan het schrijven ^^

    ---

    zal ik Leo straks naar Campbell brengen?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    ik ben Ralf aan het schrijven ^^

    ---

    zal ik Leo straks naar Campbell brengen?


    ..kan maar het is niet alsof je Camp van zijn plan af kan houden


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leo Jordaan

    Met een harde klap klapte ik mijn boek dicht die ik met een zucht weer op mijn nachtkastje gooide.
    ‘dit gaat niet; ik kan me echt niet concentreren op dit moment.’ Klaagde ik, zachtjes ook zodat ik de anderen niet zou gaan wekken en staarde naar de slapende Fred, hoewel ik het tegen George had die al zijn bed aan het opmaken was.
    ‘doe het dan niet; we hebben belangrijkere dingen om bang voor te wezen dan voor lessen. Hoewel ik dat nooit deed; jij ook niet.’
    ‘ik kan mezelf tenminste er mee afleiden, maar dat lukt dus niet.’ Verklaarde ik zachtjes en ook ik stond weer op om mijn bed op te kunnen maken. Natuurlijk lukt het niet als Fred drie bedden verderop ligt en hem nog duidelijk genoeg aan kan gaan staren. Het leid me gewoon af.
    ‘wat deed je gisteren eigenlijk bij Zweinsveld; je kwam de slaapkamers gewoon binnen stormen en negeerde al mijn vragen; alsof je gedronken had of zo.’ Vroeg ik dan waarbij George zijn hoofd schudde en op zijn opgemaakte bed ging zitten.
    ‘niets bijzonders. Gewoon even denken.. eh- ga jij maar alvast, ik kom er zo aan.’
    Ik keek hem even doordringend aan voordat ik met een zachte ‘oke,’ mijn schooltas over mijn schouder gooide en er mee de leerlingenkamer verliet. Campbell heb ik ook helemaal niet gezien; ik dacht dat hij zei dat hij later ook zou komen, gisteren, maar hij was nog nooit terug gekomen. Ik vroeg aan verschillende studenten of ze hem gezien hadden. Een deel wist niet eens dat Campbell Saunders op Zweinstein les volgde. De andere helft liepen lachend weg. Maar een jongen zei dat hij in het bibliotheek was en nam niet eens de tijd om verbaasd te kijken over het fijt dat hij al sinds gisteren in het bieb zat. Ik liep maar naar de bibliotheek toe en ja hoor; Campbell zat nog steeds op dezelfde plek.
    ‘Campbell?’ begon ik dan verbaasd.
    ‘al de hele dag in de bibliotheek, waarom kwam je niet terug?’ vroeg ik dan en nam op mijn huidige plekje plaats; op de stoeltje waarop ik gisteren ook zat.


    Haha, hun gesprekje gaat gewoon door x’)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Vind je het goed als we roxanne en ralf nog even op het perron laten; dan kunnen ze als linde er is bij Scorp en Camp in de coupe


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    -- Heeft George gedronken?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Campbell?’ Geschrokken keek ik op terwijl mijn hart mijn ribbenkast wilde doorboren. ‘Leo; jemig..’ murmelde ik wat zwakjes terwijl hij weer op zijn plek plaatsnam.
    ‘Al de hele dag in de bibliotheek, waarom kwam je niet terug?’ nutteloos trok ik wat met mijn mond om weer naar het stuk perkament te kijken wat ik meteen oprolden. Nu had Leo geen bewijs dat ik letterlijk niks gedaan had gisteravond dan het stuk perkament te mishandelen door het te doordrenken met een grote inktvlek. ‘..gewoon huiswerk. Dat is belangrijk als ik het jaar wil halen..’ loog ik snel terwijl ik met de veer in mijn hand even in mijn haar krabde.
    ‘Hoe heb je me eigenlijk hier gevonden, ik kon overal wezen.. moet je trouwens niet gaan eten- dan maak ik dit nog wel even af- en zie ik je zo..’ Snel beet ik op mijn lip om toch wat ongemakkelijk aan het perkament te frunniken. Ik kon niet zeggen dat ik de lessen ging skippen; dat zou alleen maar meer vragen opwekken, Leo kennende.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    -- Heeft George gedronken?


    dat zal je nooit weten


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    dat zal je nooit weten


    Soms denk ik dat Leo en Camp meer aan elkaar plakken dan Camp & George... George voelt zich wss nu zoals Leo zich voelde..

    ----

    Hugo mag wel in coupe waar Scorp en Camp zitten?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya