• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Solangelo schreef:
    Ja sorry. Ik vond deze zo leuk. Nu moet mijn profiel nog de grote verandering ondergaan.


    Te veel veranderingen in een keer D';

    B; Ik kan nog niet op Ralf reageren want eerst is mijn broer (Fred Jr) aan de beurt :'D ik heb wel met Roxanne George een zoen op zijn wang gegeven ^^...
    Aren't you proud on your child?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron

    Hij creëerde wat afstand tussen of waarna hij me wat bekeek waar ik eerlijk gezegd lichtelijk nerveus van werd, tot hij me naar zich toe trok en me kuste. De lippen die nog geen een uur geleden nog tegen die van zijn beste vriend aan geplakt stond. op zo een manier, zo kust hij me nooit. Verward bleef ik stil zitten en voor het eerste keer wist ik niet echt wat ik moest doen, tot hij me losliet en zei: ‘Never.’
    Ik keek weg en veegde ruw de tranen weg en bleef zo zielloos zitten tot ik op ging staan en naar het kraan toe liep om mijn gezicht wat nat te spetteren.
    ‘..sorry.’ murmelde ik dan en boorde mijn vingers in het wasbakje terwijl ik naar het putje zat te staren.
    ‘ik.. voel me een beetje ongemakkelijk.’ Murmelde ik dan en beet ruw op mijn lip toen er een zeer misselijkmakende gevoel mijn maag begon te vullen.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    Oh god; Linde niet meer doen jij ! ik zag een nieuwe naam en een nieuwe PF en ik dacht wie the *** heeft deze RPG plotseling gejoined :'x


    dat dacht ik ook, ik kreeg letterlijk even iets aan mijn hart :'o


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    Te veel veranderingen in een keer D';

    B; Ik kan nog niet op Ralf reageren want eerst is mijn broer (Fred Jr) aan de beurt :'D ik heb wel met Roxanne George een zoen op zijn wang gegeven ^^...
    Aren't you proud on your child?


    maar natuurlijk :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Camp heeft al een leuk ideetje :'D voor Leo


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Camp heeft al een leuk ideetje :'D voor Leo


    ik ben benieuwd :p
    ---

    aaargh, het is zo vreeeemd :'3 ik zit hier de begin van jullie Campius te lezen en dat is zo vreemd :'( daar kent hij geen George en- en krijgt een relatie met een ander, alsof hij vreemd gaat of zo terwijl dat niet zo is :'3


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Awh, ik snap precies wat je bedoelt. Ik kon het alleen al niet aan om een post van Ralf te lezen waar hij Fred niet eens kent omdat die... Er niet meer is (huil) Ralf heeft Fred nooit gekend (huil)

    Ik scrolde door de pagina heen en zag toen dus 'solangelo' staan en vroeg me af wie het was (ik vond het ook een leuke username) en realiseerde me daarna pas dat ik het zelf ben (A)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Solangelo schreef:
    Awh, ik snap precies wat je bedoelt. Ik kon het alleen al niet aan om een post van Ralf te lezen waar hij Fred niet eens kent omdat die... Er niet meer is (huil) Ralf heeft Fred nooit gekend (huil)

    Ik scrolde door de pagina heen en zag toen dus 'solangelo' staan en vroeg me af wie het was (ik vond het ook een leuke username) en realiseerde me daarna pas dat ik het zelf ben (A)


    we voelen dezelfde pijn :p nou, ik ben sad :'(

    argh, na dit moeten we voortaan rpg's gaan joinen waar je personen van de verleden en toekomst ook er in kan gaan gooien, net als bij die van jou x') hoeven we dit niet meer te voelen :'(


    ik denk er ook aan om mijn profiel foto + username te veranderen, maar weet niet in wat :3


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Het is niets- of, of wel. Ik- hij- hij weet dat ik van hem hou.. en terwijl hij dat weet.. kust hij me, op zo een manier.. alsof- alsof we een pasgetrouwd stel waren of zo. puur- puur om Ralf zijn plek op te kunnen vullen. Het is zo stom..’ Zachtjes legde ik mijn arm rond hem heen terwijl ik troostend over zijn rug wreef. Merlin- waarom zou Fred dit in hemelsnaam zijn broer en vriendje aan doen. Vooral omdat- hoewel ik daar weinig over kan oordelen- Ralf een leuke en best lieve jongen leek. Ik ben niet echt open en aardig tegen hem geweest. Niet omdat ik hem niet mocht- maar omdat ik eenmaal meer in-mijzelf getrokken was dan hij; maar alle keren was hij aardig en behulpzaam naar mij.
    ‘Dat is naar…’ begon ik zachtjes terwijl ik geen flauw idee had wat ik moest zeggen. Hoewel ik wel wist dat als ik George niet meer zou zoenen- hij geheid straks ook Leo pakt; en het was dan de vraag of Leo dit zou accepteren of niet.
    ‘Weet je Leo; ook al is hij de tweelingbroer van George.. hij is je tranen niet waard en ook jouw verdriet niet. Je bent Leo Jordaan. En de Jordaan die ik ken pakt dingen anders aan dan treuren. Je bent niet zoals mij..’ zachtjes greep ik naar zijn kin terwijl er een kleine glimlach over mijn gezicht gleed.
    ‘Ik ben met George ooit in de kamer van Hoge Nood geweest.. en ik weet zeker dat daar twee Paintball geweren lagen.. Dat is veel mannelijker dan waterballonen; ik bedoel- daar ben ik zelfs sterk genoeg voor..’ plagend gaf ik hem een duwtje waarbij ik zijn kin los liet.
    ‘We kunnen hem ook vastbinden in de sneeuw en sneeuwballen op hem gooien- of zorgen dat hij na moet blijven bij Hagrid zodat hij de skreeften uit moet laten… die we natuurlijk beheksen..’


    Caleo <3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jonah Barret

    ‘Ik- je weet dat ik niet van praten hou.. of althans niet op deze manier.. K-kunnen we niet gewoon teruggaan naar vanmorgen.. zoals we begonnen- in het geheim omdat het beter voor beide is..’ Ik knik, maar kijk hem niet aan.
    'Oké dan,' zeg ik en ik duw hem naar achteren tot hij op zijn bed valt, waar ik naast hem ga liggen en in zijn armen kruip. Toch is het niet zoals vanochtend en daarom draai ik me om en kijk ik hem serieus aan.
    'Het is één ding om niet over jezelf te willen praten, want dat heb ik altijd al geaccepteerd, maar het is iets anders om nooit ook maar één keer 'ik hou van je' te zeggen. Het kan voor jou iets heel kleins zijn, maar ik probeer al de hele tijd het uit jou te krijgen, maar jij weigert het.' Ik schud mijn hoofd en stap uit het bed. 'Ik heb honger,' mompel ik zachtjes en ik loop zonder hem nog aan te kijken naar beneden, waar May en Victoire nog steeds gezellig zitten te kletsen. Blijkbaar is Victoire ontzettend grappig want May lacht zich helemaal kapot om een of andere grap. Als ik kom kijkt ze me even aan, maar negeert ze me voor de rest. Ik eet in stilte mijn eten op en probeer er niet aan te denken.


    Spoiler alert: you will save yourself

    wtf je laat me altijd alleen D'; Je kon ook nog wachten op een verklaring of; 'Kom je.' zeggen. Soms denk ik dat je kealan haat :'x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jonah is eigenlijk heel erg boos maar hij is bang om een woede-uitbarsting te krijgen waar Kealan bij is dus loopt hij liever naar May en Victoire.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Solangelo schreef:
    Jonah is eigenlijk heel erg boos maar hij is bang om een woede-uitbarsting te krijgen waar Kealan bij is dus loopt hij liever naar May en Victoire.


    Toen ik las dat je zei dat ik hou van je niks voor Kealan betekende wilde ik het hem laten vertellen maar je bent al weg :'o dus je kans is verspilt


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik heb echt geen inspiratie voor een Fred-post want ik weet niet wat ik hem moet laten doen.


    Spoiler alert: you will save yourself