• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Naomi, zullen we doen dat Jonah 's nachts bij Kealan in bed is gekropen omdat hij niet kon slapen?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Solangelo schreef:
    Naomi, zullen we doen dat Jonah 's nachts bij Kealan in bed is gekropen omdat hij niet kon slapen?


    we gaan toch nu nog niet naar de volgende dag? en Jonah doet daarna toch weer gemeen naar Kealan :'(


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya



    Trouwens post staat op previous page (camp.)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Oeh, ik denk dat ik al wat heb voor Leo en George (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Oeh, ik denk dat ik al wat heb voor Leo en George (:


    Oh nee; Leo is één ding maar George erbij D'; now I'm afraid.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    we gaan toch nu nog niet naar de volgende dag? en Jonah doet daarna toch weer gemeen naar Kealan :'(


    Oh, ik dacht nu wel alweer. Meh, ik weet niet wat ik met Fred moet doen en Jonah is alleen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Solangelo schreef:
    (...)

    Oh, ik dacht nu wel alweer. Meh, ik weet niet wat ik met Fred moet doen en Jonah is alleen.


    Scorpius posten (:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Nope ik ben nu echt te moe om nog een logische zin te typen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Solangelo schreef:
    Nope ik ben nu echt te moe om nog een logische zin te typen.


    Ik ook eigenlijk. De kaatste tijd voel ik me wat zwakker worden, denk omdat ik door de weeks, puur door jou, Naomi, maar vier uurtjes slaap per dag kreeg x')

    Maar ik denk dat ik gewoon de plannetje in mijn hoofd wst ga uitbreiding en het morgen ochtend ga uitvoeren.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ik ook eigenlijk. De kaatste tijd voel ik me wat zwakker worden, denk omdat ik door de weeks, puur door jou, Naomi, maar vier uurtjes slaap per dag kreeg x')

    Maar ik denk dat ik gewoon de plannetje in mijn hoofd wst ga uitbreiding en het morgen ochtend ga uitvoeren.


    Oh ja geef mij maar weer de schuld D'; altijd hé... zucht.. Ik ben alleen maar de rare spook in jullie achterhoofd o.O


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Oh ja geef mij maar weer de schuld D'; altijd hé... zucht.. Ik ben alleen maar de rare spook in jullie achterhoofd o.O


    Jouw woorden op 14 januarie rund 23:00

    SphinxX schreef:Ik bener inmiddels gewend geraakt om een vampier te zijn. Aangezien ik vandaag bijna in de bus in slaap viel waardoor ik bijna nijn halte miste. Maar ij ben er gewend aar geraakt x')


    Ik ben trots op mijzelf dat ik jullie heb weten te promoveren van Zombies tot Vampires :'D Rawrr. Dat is Camp overigens nu ook nu hij bij George is x'D ik zou zeggen; pas op voor je nek 



    Serieus, je gaf het zelf gewoon toe x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leo Jordaan

    Hij boog zich war voorover waardoor zijn plukje pony voor zijn ogen neerviel en ik maar naar de boeken behin te staren die netjes naast elkaar op het plank stonden.
    ‘Ik- nee hij heeft het niet uitgemaakt; maar ik weet dat dat gaat gebeuren. Ik- ik ben geen goed vriendje; Leo. Een hele slechte zelfs en als ik hem niet kan geven wat hij wilt; omdat ik hem dan wil bespringen… ik haat mijn hormonen.. ik- ik.. J-je hoeft niet met hem te praten. Ik- hij mag alles doen wat hij wilt. Dat heb ik hem belooft.’
    Ik keek hem doordringend aan en schudde met mijn hoofd.
    'Ik kan dit werkelijk niet geloven Cam.. kom op; ik weet zeker dat je een heel leuk vriendje bent voor George. Ik zie gewoon dat jullie gelukkig zijn bij ellaar. Maar als jij het zo zegt..' zei ik maar. Ik wilde weer terug naar Campbell kijken maar de harde klap van een boek dat viel, trok mijn aandacht en wierp ik me naar het geluid toe waar ik nog net een oranje pluk haar achter het boekenkast zag verdwijnen. Ik trok mijn wenkbrauwen op en keek nog een keer naar Camp.
    'Eh, dus zoals ik al zei.. jullie lijken echt gelukkig bij elkaar..',


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Ik kan dit werkelijk niet geloven Cam.. kom op; ik weet zeker dat je een heel leuk vriendje bent voor George. Ik zie gewoon dat jullie gelukkig zijn bij elkaar. Maar als jij het zo zegt..’ met dat werd de stilte verbroken met een harde klap van een boek wat me even deed opschrikken. Tot mijn oog op mijn hand viel die de hele tijd met mijn eigen boek aan het spelen was. Waarschijnlijk was ikzelf het gewoon.
    ‘Eh, dus zoals ik al zei.. jullie lijken echt gelukkig bij elkaar.’ Ik haalde enkel mijn schouders op terwijl ik uit de raam voor ons keek waar het al enorm donker was geworden.
    ‘Hoe kan hij gelukkig zijn als ik hem niks te bieden heb; Leo. Het is niet alsof jij bij iemand zou blijven die niks meer had. Ik heb geen familie meer, geen zwerkbal. Niet eens geld om mijn boeken te betalen of George een cadeau te geven. Dus als ik het geluk heb dat hij het nu nog niet uit maakt- ik weet toch dat het er aan komt. De vraag is alleen wanneer en hoe- en ik hoef geen medelijden nu of iets- want ik heb alles zelf verwoest.’ Ongemakkelijk haalde ik mijn hand door mijn haar. Waarna ik weer naar buiten keek. Eigenlijk was het helemaal niet mijn bedoeling om zoveel vrij te geven over mijzelf aan Leo- maar blijkbaar leek mijn mond een eigen wil te hebben waar hij bij was. ‘Misschien is het beter als je naar je leerlingenkamer gaat; het is al laat..’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    ik ga proberen rox'je te posten maar ik denk dat ik dan al op mijn eind-bestemming ben xd..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leo Jordaan

    ‘Hoe kan hij gelukkig zijn als ik hem niks te bieden heb; Leo. Het is niet alsof jij bij iemand zou blijven die niks meer had. Ik heb geen familie meer, geen zwerkbal. Niet eens geld om mijn boeken te betalen of George een cadeau te geven. Dus als ik het geluk heb dat hij het nu nog niet uit maakt- ik weet toch dat het er aan komt. De vraag is alleen wanneer en hoe- en ik hoef geen medelijden nu of iets- want ik heb alles zelf verwoest. Misschien is het beter als je naar je leerlingenkamer gaat; het is al laat..’
    Ik keek hem nog even voordat ik zachtjes knikte en hem in een kleine omhelzing trok.
    'Wees maar niet bang Cam. Op een gegeven momemt zijn wij beidem verlost van onze problemen. En ik sta achter je; als een goede vriend.' Zei ik met een glimlach en liet hem los.
    'Echt waar.' Zei ik nog en stond weer op, klaar om achrer de eigenaar van de oranje plukje haar aan te gaan.
    'Dan zie ik je in de leerlingenkamer.' Zei ik nog en draaide me om. En zodra ik om de hoek was, rende ik haast de bibliotheek uit en zag nog net George weglopen.
    'George!' Riep ik en beende achter hem aan, maar hij reageerde niet.
    'George, wacht nou,' riep ik nog eens tot dat ik voor hem neer sprong waarsoor hij ook halt nam.
    'Wat doe je nou? Serieus afluisteren?'
    'Ik zocht jou en vond je onderweg naar de bibliotheek waar ik je in volgde en hoorde toevallig jullie gesprek.' Beantwoordde hij me, met een ietwat nors toon. Ik schudde met mijn hoofd en keek even achterom voor het geval dat Campbell ook in de gang stond en keek terug naar George.
    'Heeft hij gelijk; ga je het echt uitmaken met hem?'
    George keek op en ik kon net een glimp van woedde in zijn ogen zien voordat hij met zijn hoofd schudde en me weer neutraal aankeek.
    'Natuurlijk niet. Weet hij nog steeds niet dat ik niet kijk naar wat hij heeft en niet heeft?'
    '-hij denkt van wel.' Vervolgde ik hem snel en kruiste mijn armen.
    'Merlin, ik probeer hem gelukkig te maken maar dat lijkt echt onmogelijk.' En na deze zin en de blik die hij me gaf, wist ik dat hij iets in zijn schild voerde.
    'Ik zweer in merlijns naam; mijn levensdoel op dit moment is om hem gelukkig te maken en als dat niet lukt ga ik echt mijn hart eruit snijden en het aan hem voeren.' En met sat liep hij la gs me heen, de gang in.
    'Waar ga je heen?' Riep ik hem achterna waarna hij riep: 'Zweinsveld,' en de hoek om verdween.



    ..ohgod, niemand heeft nu iets te posten denk ik :'o


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••