• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    Soms denk ik dat Leo en Camp meer aan elkaar plakken dan Camp & George... George voelt zich wss nu zoals Leo zich voelde..

    ----

    Hugo mag wel in coupe waar Scorp en Camp zitten?


    dan komt hij er nu aan (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    Soms denk ik dat Leo en Camp meer aan elkaar plakken dan Camp & George... George voelt zich wss nu zoals Leo zich voelde..

    ----

    Hugo mag wel in coupe waar Scorp en Camp zitten?


    -toen Leo wat voelde?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    -toen Leo wat voelde?


    Alleen gelaten door Forge. Nu voelt George zich alleen gelaten door Leo omdat die naar Camp gaat x'd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Alleen gelaten door Forge. Nu voelt George zich alleen gelaten door Leo omdat die naar Camp gaat x'd


    oh, en George is nu minder plakkerig geworden omdat hij soms ook echt staat te denken dat Campbell het op een gegeven moment niet leuk gaat vinden dat George hem overal naar toe achtervolgd. want zo was hij wel vorig jaar, geen een seconde liet hij hem alleen. en nu gunt hij hem wat meer privacy.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    oh, en George is nu minder plakkerig geworden omdat hij soms ook echt staat te denken dat Campbell het op een gegeven moment niet leuk gaat vinden dat George hem overal naar toe achtervolgd. want zo was hij wel vorig jaar, geen een seconde liet hij hem alleen. en nu gunt hij hem wat meer privacy.


    okay x'd ik ga nu pas post maken voor Roxy.. Je moet maar zien wat je met leo doet


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Zodra Leo de leerlingenkamer verliet, staarde ik nog even maar voor mij uit. Het was waar; ik had gisteren sinds een jaar geleden weer gedronken. Maar dat was niet mijn fout. Ik was gewoon in de drie bezemstelen aan het denken tot Katie aankwam lopen met een stel jongens achter haar aan. Maar natuurlijk verliet ze de jongens achterwegen om bij mij aan tafel te komen zitten en ik vertelde haar mijn probleem. En tijdens te praten duwde ze al een fles voor mijn neus neer die ik gewoon dronk; ik wilde het niet eens. Het ging plotseling..
    Maar ja. Katie zei ook dat ik misschien een bosje bloemen voor Campbell kon kopen om hem duidelijk te maken dat ik hem niet zou gaan verlaten. Maar dat leek me te cliché. maar toch kocht ik een reusachtige boeket met bloemen, en zelfs toen ik langs een van de zaakjes van Zweinsveld liep, vielen mijn ogen op een zaakje neer waar ik een teddybeer zag staan en al bij het zien van dat beertje grijnsde ik en kocht die maar ook. Ik had ze voor het raam gezet, de boeketje bloemen in een vaas met water zodat het tot vandaag niet uit zou gaan drogen. En Merlin, eigenlijk heb ik geluk dat Campbell vandaag niet naar de slaapzalen kwam. Ik stond weer op en liep naar het raam toe om de gordijnen open te trekken en zag de vaas met de boeketje bloemen erin die ik oppakte en het op Camp zijn bed legde, met de teddybeer ernaast. Ik pakte nog een stuk perkament en veer en schreef zo netjes mogelijk mijn berichtje op. “Campbell Saunders, hoe durf je te denken dat ik je ga verlaten, puur omdat je misschien niets hebt en bang bent dat ik boos ga worden door de incident in de douche. Nee Campbell; wees niet verdrietig om zo iets doms of anders stuur ik je om de 24 uur steeds grotere boeketje bloemen en teddyberen tot je weer gelukkig bent.” Een aantal keren las ik dat door en vouwde die dubbel om het bij de teddybeer te zetten en trok de gordijnen van zijn bed helemaal dicht. Met een zucht stopte ik mijn veer weer terug, pakte mijn tas en liep maar terug naar de leerlingenkamer om daar op de bank plaats te nemen, wachtend tot Leo of Campbell, tenminste een van hun tweeën terug zou komen..


    Leo Jordaan

    ‘Hoe heb je me eigenlijk hier gevonden, ik kon overal wezen.. moet je trouwens niet gaan eten- dan maak ik dit nog wel even af- en zie ik je zo..’
    Ik schudde met mijn hoofd en zuchtte zachtjes.
    ‘een student zei dat je hier was. Nog steeds..’ zei ik zachtjes en trok een been op.
    ‘en nee, ik heb geen honger. We kunnen straks samen naar de les gaan,’ stelde ik met een glimlach voor. Ik weet niet waarom, maar ik krijg zo een gevoel dat.. sinds Fred mij gebroken heeft.. ik steeds dichter bij Campbell kom. Ik word steeds plakkeriger en maak me dus zorgen om mezelf. Zorgen dat op een gegeven moment hem ga gebruiken om Fred te krijgen, of zo iets. Maar die gedachtes duwde ik gauw weer weg want Campbell is mijn goede vriend op dit moment, en ik ben zijn enige vriend en dat wil ik niet verpesten met zo iets doms.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Sphinxx lijkt het je leuk om george te spelen in Ralfs post?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Sphinxx lijkt het je leuk om george te spelen in Ralfs post?


    ja, maar jij mag hem ook spelen als je wilt hoor (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    ja, maar jij mag hem ook spelen als je wilt hoor (:


    Jij (A) en george is te cute auch nu voel ik me schuldig :'x Je weet dat Camp een foto van George op die beer gaat plakken he x'D haha :p

    Eerst was ik om eerlijk te zijn toen je post begon te bang dat George met Kate vreemd zou gaan.... vanwege Fred/ leo incident... en George/Angelina incident op 't feest..


    Nee; jij bent de enige George :'D Mijn post is bijna af (flower) New topic? ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Jij (A) en george is te cute auch nu voel ik me schuldig :'x Je weet dat Camp een foto van George op die beer gaat plakken he x'D haha :p

    Eerst was ik om eerlijk te zijn toen je post begon te bang dat George met Kate vreemd zou gaan.... vanwege Fred/ leo incident... en George/Angelina incident op 't feest..


    Nee; jij bent de enige George :'D Mijn post is bijna af (flower) New topic? ^^


    haha, dat dacht ik al ja :'D

    maar ja, ik ga een nieuwe topic aanmaken :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=168852


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    overigens; moet trouwens niet Leo- Ralf befrienden om dichter bij Fred te komen? Want er is nog nooit op die ene scene na waar Freds , Camps blouse openvalt scene iets geweest waar Fred en Camp alleen als 'vrienden' of hoe je het wilt noemen samen waren... Dus Leo is een beetje dom x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    overigens; moet trouwens niet Leo- Ralf befrienden om dichter bij Fred te komen? Want er is nog nooit op die ene scene na waar Freds , Camps blouse openvalt scene iets geweest waar Fred en Camp alleen als 'vrienden' of hoe je het wilt noemen samen waren... Dus Leo is een beetje dom x'D


    nee, hij kreeg alleen een gedachte, voor denk ik maar een aantal secondes lang om Campbell bedriegen en er romantisch mee doen, in de bijzijn van Fred dan met een hoop dat Fred jaloers zou worden en alsnog zijn liefde voor Leo bekend zou maken. maar dat was maar een gedachte die als een flits voorbij ging. dus wees maar niet bang :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    nee, hij kreeg alleen een gedachte, voor denk ik maar een aantal secondes lang om Campbell bedriegen en er romantisch mee doen, in de bijzijn van Fred dan met een hoop dat Fred jaloers zou worden en alsnog zijn liefde voor Leo bekend zou maken. maar dat was maar een gedachte die als een flits voorbij ging. dus wees maar niet bang :')


    Arme; Campbell D'; Altijd maar de misbruikte kitten die straks een knuffelbeer kan wurgen- iets wat hij ook bij George zou doen als hij een knuffelbeertje was- alleen dan is camp sterker xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    LAATSTE POST HAHAHAHA


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya