• W e      a r e      S h a d o w h u n t e r s      •      R o l l e n t o p i c



    Shadowhunters, ook wel bekend als de Nephilim, zijn een geheimzinnig ras van wezens die de mens geboren met engelachtige bloed. Zij zijn de aangewezen krijgers op Aarde van de Engel Raziel. Ze zijn speciaal aangesteld om te controleren en voorzitten van de Shadow World, evenals over de demonen en Downworlders die het bewonen. Zij hebben de demonische krachten sterk zijn voor zowel uitgevochten over de spanwijdte van een duizend jaar, het creëren van hun eigen cultuur en beschaving in de menselijke samenleving. Hun mandaat is om de vrede in de schaduwwereld houden en verborgen te houden uit de alledaagse wereld, terwijl de bescherming van de bewoners van beide werelden.

    In welke wereld pas jij?


    R o l l e n:
    Shadowhunters:
    - Jade Aya Belacqua • 19 jr. • Reincarnate (FC; Elizabeth Gillies)
    - Eleanora 'Nora' Felicity Herondale • 19 jr. • Pebble (FC; Elsa Hosk)
    - Olivia 'Liv' Fairchild • 18 jr. • CrystalShade (FC; Jemima West)

    - Nickolas "Nick" Eoman Longford • 19 jr. • geleninja (FC; Steve Lund)
    - Wolf Erasmus Jensen Westerport • 21 jr. • Hylla (FC; Colton Haynes)
    -

    Downworlders:
    - Tatiana "Tatia" Rylan • 19 jr. • geleninja
    - Elvira Angelina Ruby Dressmond • 19 jr. • Constellation
    - Arabella Grace Scott • 255 jr. • Pebble

    -
    -
    -


    I n v u l l i j s t:
    Naam:
    Leeftijd: (tussen 18 en 22) (tussen 19 en 24)
    Groep:
    Uiterlijk: (liefst met foto!) (Voor de Demons heb ik hier een link met mensen met demon ogen.)
    Karakter:
    Geschiedenis:
    Extra info:


    R e g e l s:
    - Alleen ik, Reincarnate, maak de topics tenzij ik iemand anders aanwijs.
    -Max 2 personages p.p.
    - Reservaties blijven max. 4 dagen staan!!
    - Max. 1 rol p.p. (kan eventueel veranderen als er een tekort is aan mensen.)
    - Geen gescheld of gepest! Ik kan best begrijpen dat je iemand niet mag, maar vecht dat lekker buiten deze topic uit.
    - Als er iets is, laat het me dan weten. Want ik kan niet aanvoelen dat je bezig bent of het heel erg druk bent.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2015 - 18:03 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Mag ik een meisje, Shadowhunter reserveren?


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Mag ik een shadowhunter meisje?

    (zo ja, dan FC ik Jemima West c: )

    [ bericht aangepast op 15 jan 2015 - 17:13 ]


    I'll be your best kept secret, and your biggest mistake

    Kan ik een shadowhunter meisje nemen?


    Smile, someone could be falling in love with it.

    Ik heb jullie reservaties erbij gezet.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Mannelijke shadowhunter voor mij.


    Vampire + Servant = Servamp

    Great, ik wil graag Elsa Hosk fc'en (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Orochi schreef:
    Mannelijke shadowhunter voor mij.


    Zal het erbij zetten.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Saffierblauw schreef:
    Kan ik een shadowhunter meisje nemen?


    De meiden shadowhunters zitten trouwens al vol. Sorry :s


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †


    †Naam:Olivia 'Liv' Fairchild (familieteken zijn vlindervleugels)

    †Leeftijd: Ze is net achttien jaar geworden, op 14 januari

    †Groep: Shadowhunters

    †Uiterlijk: FC Jemima West
    Liv is een klein duiveltje met haar 1.55 meter daarom draagt ze vaak plateau boots of pumps, dit heeft geen invloed op haar bewegen - ze wordt er hoogstens nog gracieuzer door- op deze schoenen is ze namelijk net zo snel en dodelijk als op sneakers. Verder heeft Liv chocoladebruine lokken die tot over haar mooi gevormde borsten vallen. Ze heeft een slanke taille die overloopt in een iet wat gespierde buik en ze heeft dan ook een strak achterwerk. Ze heeft een kleine puntige neus en een scherpe kaaklijn met een iet wat spitse kin. Liv's uitdrukking is vaak ijskoud en strak, dit wordt versterkt door haar ijsblauwe, neigend naar grijze ogen. Haar ogen kunnen gevoelloos staan maar soms is er ook een heel scala aan emoties te zien, als ze zich niet meer goed kan beheersen. Liv's kledingstijl is te beschrijven als -natuurlijk- zwart, functioneel doch sexy en stijlvol. Liv heeft een uitgesproken stijl. Wat haar uiterlijk natuurlijk ook kenmerkt zijn de zwarte runes en vervaagde littekens daarvan.



    †Karakter: Liv is een ijskoud meisje, ze laat geen gevoelens toe en vertrouwt bijna niemand. Vreemden behandelt ze dan vaak ook vrij bot en soms zelfs gemeen. Velen omschrijven haar als harteloos omdat ze zich zo gedraagt, maar dit meisje heeft wel degelijk een hart het is alleen aan stukken gereten door haar grote liefde en het verlies van haar ouders heeft er ook grote barsten in achtergelaten. Liv laat dan ook geen emoties blijken, op woede en agressie na dan, en komt dus vrij gevoelloos over. Niemand kan ook echt tot haar doordringen, ze heeft een soort afwerend schild om zich heen geprojecteerd. Daarnaast is Liv wel ontzettend strijdlustig en een echt moordwapen. Volgens sommigen is ze een van de beste Shadowhunters van haar leeftijd en dat is natuurlijk een enorm compliment. Liv gaat dan ook geen conflicten uit de weg en zal altijd de strijd aan gaan, of het nu met wapens of met woorden is. Door dit alles heeft ze de reputatie van angstaanjagend en beangstigend gekregen. Maar dit is niet de enige kant van Liv. Ze komt dan gevoelloos over, maar dit is ze echt niet. 's Nachts is ze bang, terwijl ze eigenlijk nergens voor terugdeinst, door de nachtmerries die haar achtervolgen. In het donker is ze dan ook het kwetsbaarst en zal ze je eerder haar emoties laten zien (misschien alleen omdat ze zich op dat moment niet kan beheersen door de angst, maar who cares..). Zoals al eerder geschreven staat vertrouwt ze bijna niemand, maar de mensen die ze vertrouwt hebben het winnende lot uit de loterij getrokken. Voor hen zal ze alles maar dan ook echt ALLES over hebben, voor hen zal ze door het vuur gaan. Deze mensen weten dan ook -bijna- alles van haar. Alleen bij deze mensen kan ze zichzelf zijn en blijkt ze ongelooflijk lief te kunnen zijn. Echter kan ze tegen hun ook bot en gemeen doen als haar hoofd er naar staat. Hierna heeft ze wel altijd weer ongelooflijke spijt. Daarnaast is Liv ook best intelligent, houdt ze van lezen en is ze een verschrikkelijke kok.

    †Geschiedenis: Toen Liv een jaar of 6 was zag ze haar ouders voor haar ogen vermoord worden, de daders zijn haar niet bekend maar uit onderzoek is gebleken (of het waar is, is nog maar te betwisten) dat ze vermoord waren door Downworlders. Ze had een liefdevolle jeugd gehad maar deze was plotsklaps voorbij door de moord. Liv werd in het instituut van London geplaatst en werd daar opgevoed tot een ware strijdmachine. Niet tegen haar zin in, Liv wilde niets liever dan leren hoe ze moest moorden en alleen door The Accords wordt ze tegengehouden om niet op jacht te gaan naar Downwordlers.
    Verder heeft Liv ook een vrij dramatisch liefdesleven achter de rug, nog maar pas geleden had ze een vriend en hij was voor haar echt alles. Langzaam maar zeker vertrouwde ze hem steeds meer en vertelde ze hem over haar verleden, al haar angsten en gevoelens. Maar dit vertrouwen bleek hij niet waard te zijn. Het had zo lang geduurd voor ze hem eindelijk zo ongelooflijk liefhad en dat ze hem niet meer kwijt wilde. En toen kwam Liv erachter dat hij haar bedroog, met nota bene een weerwolfmeisje terwijl hij wist van haar verleden. Dit deed Liv zoveel pijn dat ze echt onmogelijk was om mee te leven en de mensen in The Institute vermeden haar dan ook zo veel mogelijk. Na een tijdje ging het beter maar ze beloofde zichzelf nooit meer zo veel bloot te geven en al helemaal niet aan een jongen.

    †Extra info: Ze rookt en haat Downworlders, de reden is te lezen bij haar geschiedenis.

    †Relaties:

    [ bericht aangepast op 23 jan 2015 - 22:04 ]


    I'll be your best kept secret, and your biggest mistake


    Eleanora 'Nora' Felicity Herondale

    __________________________


    Leeftijd:
    19 jaar, geboren op een koude 24 December
    Groep:
    Nephilim / Shadowhunters
    Uiterlijk:
    Nora heeft lange, lichtblonde haren die in slagen tot net onder haar borsten vallen. Haar wenkbrauwen zijn slank en een tint donkerder dan haar haar. Hieronder blinken grote, opvallende ogen, waarvan de irissen een bos-groene kleur hebben. Wat apart is aan Nora's ogen is dat rond haar pupil een gouden randje zit. Dit heeft ze van haar voorouders gekregen. Mede doordat ze blond is heeft Nora een lichte huid, waardoor haar runes erg opvallen.
    Net als elke Shadowhunter oefent Nora vaak, waardoor ze slank is en licht gespierd. Wanneer Nora haar spieren aanspant heeft ze een kleine six-pack.
    Nora is ongeveer 1,60 meter lang en draagt hierdoor vaak hakken. Haar favoriete paar zijn zwarte enkellaarsjes, die ze het vaakst draagt. Haar kledingstijl, naast haar zwarte gear, is vrij kleurrijk. Nora houdt van bloemenprintjes, rokjes en jurkjes.
    Naast haar gewone zwarte en vervaagde runes, heeft Nora ook een vervaagde Parabatai rune, die ze op haar linker schouderblad heeft. Deze rune is vervaagd omdat haar Parabatai gestorven is.
    Rond haar vinger draagt Nora altijd haar familiering waar de H van Herondale op staat, gesierd met haar familiesymbool, vogels (Herons)
    Karakter:
    Dromerig:
    Een van Nora's grootste hobby's, naast Shadowhunting, is lezen. Ze kan zich de hele dag verdiepen in andere werelden en de verhalen van personages, zonder daar moe van te worden. Deels hierdoor is ze ook erg gefascineerd in Downworlders, omdat zij stuk voor stuk magie bezitten of gebruiken. Ze heeft erg veel fantasie en is snel afgeleid, waardoor ze ook wel eens gesnapt wordt terwijl ze al minuten lang naar buiten aan het staren is, diep in gedachten verzonken. Hierdoor kan ze bij het eten of tijdens een gesprek af en toe ook afwezig lijken, omdat ze te druk bezig is met haar gedachten. Dit gebeurt echter niet tijdens een gevecht, dan staan al haar zintuigen op scherp.
    Nora droomt 's nachts erg veel, waardoor ze een notitieboekje naast haar bed heeft liggen, zodat ze de leuke dromen op kan schrijven en hier verhalen van kan maken. Daarnaast is Nora ook vaak in boekenwinkels zoals Barnes & Noble te vinden, waar ze zich vaak in moet houden niets te kopen.
    Gedreven:
    Nora is geboren als Nephilim, en heeft de nodige training gehad tijdens haar jeugd, waardoor ze nu een ervaren Shadowhunter is. Ze ziet Shadowhunting dan ook als haar doel in het leven en wilt daarom het beste uit zichzelf halen. Nora is een erg goede vechter, beter dan de gemiddelde Shadowhunter van haar leeftijd. Dit ziet ze zelf alleen niet en gelooft het niet wanneer anderen dit tegen haar zeggen. Ze vindt zelf dat ze niet te vergelijken is met Liv, die ook in het instituut woont. Ze ziet het jongere meisje zelfs als voorbeeld en is hierdoor sowieso drie uur aan het trainen.

    Zacht:
    Van nature is Nora een lief en zorgzaam meisje, wat ze van haar moeder heeft. Ze is aardig tegen iedereen, ook al zijn zij niet aardig tegen haar en heeft haar gevoelens erg goed onder controle. Zo is het ook niet te zien wanneer ze woedend is, of verstopt ze dit. Nora is erg goed in het opkroppen van gevoelens tot ze knapt en op dat moment komt alles er in een keer uit, ook tegen mensen die hier misschien niets te maken mee hebben of haar alleen wilden helpen.
    Nora is een goede kok en is dan ook degene die het vaakst kookt in het Instituut, of dit nu avondeten is, of het bakken van snacks en lekkernijen.
    Geschiedenis:
    Wanneer Nora haar mond opent, hoor je dat ze een Brits accent heeft. Dit komt omdat ze opgegroeid is in Engeland, waar ze in een klein dorpje buiten Londen woonde samen met haar ouders. Ze was vaak in het Instituut te vinden, wat een tijdje onder leiding haar familie is geweest. Nora was altijd samen met haar beste vriendin Mary Blackwell. De twee waren onafscheidelijk en kozen ervoor om Parabatai te worden. Nora en Mary vochten altijd samen en waren onverslaanbaar, tot Mary op een avond vermoord werd door een demon. Dit was vlak voor Nora's 18e verjaardag. Toen ze 18 werd is Nora meteen vertrokken en heeft ze eerst nog een paar maanden in het instituut in Tokyo en New York gewoond, voordat ze terug naar Londen verhuisde, waar ze nu definitief in het Instituut woont. Haar ouders ziet ze eigenlijk alleen nog bij vergaderingen van de Clave, verjaardagen of sommige opdrachten, omdat zij verhuisd zijn naar een dorpje vlak buiten het Instituut in Schotland.
    Extra:
    Nora's favoriete wapen is een Saraph blade, maar ze vecht ook graag met een zweep.
    Wat heel bijzonder is aan Nora, is dat ze een speciale kracht heeft. Dit heeft eigenlijk helemaal niemand en is niet gewoon bij Shadowhunters. Nora kan namelijk een aantal seconden onzichtbaar worden, wat in een gevecht goed van pas kan komen. Dit kan ze namelijk doordat er Warlockbloed door haar aderen stroomt. Een van haar voorouders was half Warlock, waardoor Nora dit door haar familieleden doorgegeven heeft.
    Wat Nora ook van haar familie georven heeft, is de angst voor Eenden. Ze heeft als kind een nachtmerrie over de beesten gehad en sinds dien is ze er doodsbang voor.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2015 - 20:38 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [ bericht aangepast op 17 jan 2015 - 0:06 ]


    I'll be your best kept secret, and your biggest mistake

    Pebble schreef:
    Naam: Eleanora 'Nora' Felicity Herondale
    Leeftijd: 19 jaar, geboren op een koude dag in December
    Groep: Shadowhunters
    Uiterlijk: FC: Elsa Hosk.
    Meer komt.
    Karakter: komt.
    Geschiedenis: komt.
    Extra info:


    Haha, mijn doopnaam is eleanora :3


    I'll be your best kept secret, and your biggest mistake

    Mag ik een mannelijke Shadowhunter?


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Mashtonx schreef:
    Mag ik een mannelijke Shadowhunter?


    Ik wil dan wel dat je je rol op tijd inlevert, want bij the 100 had je hem ook al niet ingeleverd.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    MAYBENOT --> CrystalShade


    I'll be your best kept secret, and your biggest mistake