• W e      a r e      S h a d o w h u n t e r s      •      R o l l e n t o p i c



    Shadowhunters, ook wel bekend als de Nephilim, zijn een geheimzinnig ras van wezens die de mens geboren met engelachtige bloed. Zij zijn de aangewezen krijgers op Aarde van de Engel Raziel. Ze zijn speciaal aangesteld om te controleren en voorzitten van de Shadow World, evenals over de demonen en Downworlders die het bewonen. Zij hebben de demonische krachten sterk zijn voor zowel uitgevochten over de spanwijdte van een duizend jaar, het creëren van hun eigen cultuur en beschaving in de menselijke samenleving. Hun mandaat is om de vrede in de schaduwwereld houden en verborgen te houden uit de alledaagse wereld, terwijl de bescherming van de bewoners van beide werelden.

    In welke wereld pas jij?


    R o l l e n:
    Shadowhunters:
    - Jade Aya Belacqua • 19 jr. • Reincarnate (FC; Elizabeth Gillies)
    - Eleanora 'Nora' Felicity Herondale • 19 jr. • Pebble (FC; Elsa Hosk)
    - Olivia 'Liv' Fairchild • 18 jr. • CrystalShade (FC; Jemima West)

    - Nickolas "Nick" Eoman Longford • 19 jr. • geleninja (FC; Steve Lund)
    - Wolf Erasmus Jensen Westerport • 21 jr. • Hylla (FC; Colton Haynes)
    -

    Downworlders:
    - Tatiana "Tatia" Rylan • 19 jr. • geleninja
    - Elvira Angelina Ruby Dressmond • 19 jr. • Constellation
    - Arabella Grace Scott • 255 jr. • Pebble

    -
    -
    -


    I n v u l l i j s t:
    Naam:
    Leeftijd: (tussen 18 en 22) (tussen 19 en 24)
    Groep:
    Uiterlijk: (liefst met foto!) (Voor de Demons heb ik hier een link met mensen met demon ogen.)
    Karakter:
    Geschiedenis:
    Extra info:


    R e g e l s:
    - Alleen ik, Reincarnate, maak de topics tenzij ik iemand anders aanwijs.
    -Max 2 personages p.p.
    - Reservaties blijven max. 4 dagen staan!!
    - Max. 1 rol p.p. (kan eventueel veranderen als er een tekort is aan mensen.)
    - Geen gescheld of gepest! Ik kan best begrijpen dat je iemand niet mag, maar vecht dat lekker buiten deze topic uit.
    - Als er iets is, laat het me dan weten. Want ik kan niet aanvoelen dat je bezig bent of het heel erg druk bent.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2015 - 18:03 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ik weet nog niet zeker of ik mee doe,
    maar Downworlders, wel eigenlijk alleen de warlocks, konden toch ook andere tekens van hun demonische voorouder hebben dan hun ogen? Ragnor Fell was groen en had horns.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    geleninja schreef:
    Ik weet nog niet zeker of ik mee doe,
    maar Downworlders, wel eigenlijk alleen de warlocks, konden toch ook andere tekens van hun demonische voorouder hebben dan hun ogen? Ragnor Fell was groen en had horns.


    Uhm weet ik niet zeker.. Ik heb alleen de film gezien en wacht nu op de serie..


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    geleninja schreef:
    Ik weet nog niet zeker of ik mee doe,
    maar Downworlders, wel eigenlijk alleen de warlocks, konden toch ook andere tekens van hun demonische voorouder hebben dan hun ogen? Ragnor Fell was groen en had horns.


    Ja, dat kan! Ragnor was inderdaad groen met horns, Magnus heeft zijn ogen, Catharina is blauw en Malcom is paars met rare ogen geloof ik. Het kan dus ook dat ze bijvoorbeelc vleugels hebben, of schubben of zo (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Ik heb hulp nodig wie mijn FC zal zijn!
    Elizabeth Gillies (als Jade West), Eliza Taylor (als Clarke van the 100) of Nina Dobrev (als Katherine Pierce?
    Help me :o

    [ bericht aangepast op 17 jan 2015 - 17:47 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Reincarnate schreef:
    Ik heb hulp nodig wie mijn FC zal zijn!
    Elizabeth Gillies (als Jade West), Eliza Taylor (als Clarke van the 100) of Nina Dobrev (als Katherine Pierce?
    Help me :o


    Nina Dobrev (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:
    (...)

    Nina Dobrev (:


    Yay thanks voor de hulp!


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Elizabeth Gillies is so pretty :3

    En je moet de boeken echt lezen want ze zijn GE-WEL-DIG... vind ik dan c:

    [ bericht aangepast op 17 jan 2015 - 20:31 ]


    I'll be your best kept secret, and your biggest mistake

    CrystalShade schreef:
    Elizabeth Gillies is so pretty :3

    En je moet de boeken echt lezen want ze zijn GE-WEL-DIG... vind ik dan c:


    Hehe ja en als Jade past ze best wel bij de looks van de shadowhunters :p

    Ik moet maar eens die boeken downloaden xd


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Reincarnate schreef:
    (...)

    Hehe ja en als Jade past ze best wel bij de looks van de shadowhunters :p

    Ik moet maar eens die boeken downloaden xd


    Ja vind ik wel! Daarom koos ik Jemima, aangezien ze Isabelle speelt want dan hoef ik niet uren te zoeken voor ik iemand vind die ik een perfecte Shadowhunter vind haha xd

    JA DOE, haha ik heb nu het laatste deel in het Engels liggen en ik wil het zo graag lezen maar ik heb zo weinig tijd (huil)


    I'll be your best kept secret, and your biggest mistake

    CrystalShade schreef:
    (...)

    Ja vind ik wel! Daarom koos ik Jemima, aangezien ze Isabelle speelt want dan hoef ik niet uren te zoeken voor ik iemand vind die ik een perfecte Shadowhunter vind haha xd

    JA DOE, haha ik heb nu het laatste deel in het Engels liggen en ik wil het zo graag lezen maar ik heb zo weinig tijd (huil)


    Hehe wel een moeilijke keus! Want Nina Dobrev als Katherine past er ook best wel bij dus zo moeilijk om te kiezen! T-T

    Haha ik zal wel even m'n pa lief aankijken of hij ze wilt downloaden


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Zou ik een vrouwelijke warlock mogen?


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    ---

    [ bericht aangepast op 18 jan 2015 - 11:19 ]


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Reincarnate schreef:
    (...)

    Uhm weet ik niet zeker.. Ik heb alleen de film gezien en wacht nu op de serie..


    Wel alleen de warlocks hebben demonen tekens. Zij worden geboren van een mix tussen een mensen moeder en demonen vader (vaak neemt de demonen vader de gedaante van de mensenmoederd man aan en weet de moeder pas na de geboorte dat ze niet zwanger van haar man is. Veel warlocks worden daardoor als baby vermoord door hun moeder) weerwolven en vampieren zijn mensen die besmet zijn met hun demonische kant. Zie het als een soort ziekte die ze van demonen hebben gekregen. De fea mensen zijn deels demoon deels engel en. Zijn eeuwen geleden ontstaan. Tegenwoordig worden ze geboren uit twee fea ouders.
    Zo is het in de boeken tenminste. Helpt dit?

    [ bericht aangepast op 18 jan 2015 - 11:18 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    CrystalShade schreef:
    (...)

    Haha, mijn doopnaam is eleanora :3

    Haha, toevallig!


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:


    Eleanora 'Nora' Felicity Herondale

    __________________________


    Leeftijd:
    19 jaar, geboren op een koude 24 December
    Groep:
    Nephilim / Shadowhunters
    Uiterlijk:
    Nora heeft lange, lichtblonde haren die in slagen tot net onder haar borsten vallen. Haar wenkbrauwen zijn slank en een tint donkerder dan haar haar. Hieronder blinken grote, opvallende ogen, waarvan de irissen een bos-groene kleur hebben. Wat apart is aan Nora's ogen is dat rond haar pupil een gouden randje zit. Dit heeft ze van haar voorouders gekregen. Mede doordat ze blond is heeft Nora een lichte huid, waardoor haar runes erg opvallen.
    Net als elke Shadowhunter oefent Nora vaak, waardoor ze slank is en licht gespierd. Wanneer Nora haar spieren aanspant heeft ze een kleine six-pack.
    Nora is ongeveer 1,60 meter lang en draagt hierdoor vaak hakken. Haar favoriete paar zijn zwarte enkellaarsjes, die ze het vaakst draagt. Haar kledingstijl, naast haar zwarte gear, is vrij kleurrijk. Nora houdt van bloemenprintjes, rokjes en jurkjes.
    Naast haar gewone zwarte en vervaagde runes, heeft Nora ook een vervaagde Parabatai rune, die ze op haar linker schouderblad heeft. Deze rune is vervaagd omdat haar Parabatai gestorven is.
    Rond haar vinger draagt Nora altijd haar familiering waar de H van Herondale op staat, gesierd met haar familiesymbool, vogels (Herons)
    Karakter:
    Dromerig:
    Een van Nora's grootste hobby's, naast Shadowhunting, is lezen. Ze kan zich de hele dag verdiepen in andere werelden en de verhalen van personages, zonder daar moe van te worden. Deels hierdoor is ze ook erg gefascineerd in Downworlders, omdat zij stuk voor stuk magie bezitten of gebruiken. Ze heeft erg veel fantasie en is snel afgeleid, waardoor ze ook wel eens gesnapt wordt terwijl ze al minuten lang naar buiten aan het staren is, diep in gedachten verzonken. Hierdoor kan ze bij het eten of tijdens een gesprek af en toe ook afwezig lijken, omdat ze te druk bezig is met haar gedachten. Dit gebeurt echter niet tijdens een gevecht, dan staan al haar zintuigen op scherp.
    Nora droomt 's nachts erg veel, waardoor ze een notitieboekje naast haar bed heeft liggen, zodat ze de leuke dromen op kan schrijven en hier verhalen van kan maken. Daarnaast is Nora ook vaak in boekenwinkels zoals Barnes & Noble te vinden, waar ze zich vaak in moet houden niets te kopen.
    Gedreven:
    Nora is geboren als Nephilim, en heeft de nodige training gehad tijdens haar jeugd, waardoor ze nu een ervaren Shadowhunter is. Ze ziet Shadowhunting dan ook als haar doel in het leven en wilt daarom het beste uit zichzelf halen. Nora is een erg goede vechter, beter dan de gemiddelde Shadowhunter van haar leeftijd. Dit ziet ze zelf alleen niet en gelooft het niet wanneer anderen dit tegen haar zeggen. Ze vindt zelf dat ze niet te vergelijken is met Liv, die ook in het instituut woont. Ze ziet het jongere meisje zelfs als voorbeeld en is hierdoor sowieso drie uur aan het trainen.

    Zacht:
    Van nature is Nora een lief en zorgzaam meisje, wat ze van haar moeder heeft. Ze is aardig tegen iedereen, ook al zijn zij niet aardig tegen haar en heeft haar gevoelens erg goed onder controle. Zo is het ook niet te zien wanneer ze woedend is, of verstopt ze dit. Nora is erg goed in het opkroppen van gevoelens tot ze knapt en op dat moment komt alles er in een keer uit, ook tegen mensen die hier misschien niets te maken mee hebben of haar alleen wilden helpen.
    Nora is een goede kok en is dan ook degene die het vaakst kookt in het Instituut, of dit nu avondeten is, of het bakken van snacks en lekkernijen.
    Geschiedenis:Wanneer Nora haar mond opent, hoor je dat ze een Brits accent heeft. Dit komt omdat ze opgegroeid is in Engeland, waar ze in een klein dorpje buiten Londen woonde samen met haar ouders. Ze was vaak in het Instituut te vinden, wat een tijdje onder leiding haar familie is geweest. Nora was altijd samen met haar beste vriendin Mary Blackwell. De twee waren onafscheidelijk en kozen ervoor om Parabatai te worden. Nora en Mary vochten altijd samen en waren onverslaanbaar, tot Mary op een avond vermoord werd door een demon. Dit was vlak voor Nora's 18e verjaardag. Toen ze 18 werd is Nora meteen vertrokken en heeft ze eerst nog een paar maanden in het instituut in Tokyo gewoond, voordat ze definitief naar heet instituut van New York verhuisde, waar ze nu bijna een jaar woont.
    Extra info:
    Nora's favoriete wapen is een Saraph blade, maar ze vecht ook graag met een zweep.
    Wat heel bijzonder is aan Nora, is dat ze een speciale kracht heeft. Dit heeft eigenlijk helemaal niemand en is niet gewoon bij Shadowhunters. Nora kan namelijk een aantal seconden onzichtbaar worden, wat in een gevecht goed van pas kan komen. Dit kan ze namelijk doordat er Warlockbloed door haar aderen stroomt. Een van haar voorouders was half Warlock, waardoor Nora dit door haar familieleden doorgegeven heeft.
    Wat Nora ook van haar familie georven heeft, is de angst voor Eenden. Ze heeft als kind een nachtmerrie over de beesten gehad en sinds dien is ze er doodsbang voor.


    Nora is af! Als er nog iets aan toegepast moet worden, of veranderd, dan hoor ik het wel (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel