• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    MadCry schreef:
    Als je zo'n fan bent van Guns N' Roses, leer dan alsjeblieft de bandnaam. Het is met een N', geen 'N c:

    Gerard in Na Na Na is zo geweldig *-*.

    Excuse me for asking, maar wat maakt het uit waar die aanhalingsteken staat?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    "Rijd hem dood!"
    "Schiet haar neer"
    Yep, mijn broertje en zijn vrienden zijn weer GTA 5 aan het spelen :W


    26 - 02 - '16

    Holder schreef:
    Vanavond gala en ik ben zo onzeker over mijn jurkje. Ik draag nooit jurkjes en nu moet ik ineens zo'n strak ding dragen.


    Aah het komt wel goed Evi. Je ziet er vast prachtig uit!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    HAHAHAHA OMG. Wat zijn die vrienden van mijn broertje een stelletje vreetzakken. Er is al 1,5 kilo patat doorheen gegaan en ze zijn - met mijn broertje meegerekend - met z'n vijven. :W


    26 - 02 - '16

    Niphredil schreef:
    (...)

    Aah het komt wel goed Evi. Je ziet er vast prachtig uit!


    Dankjewel Margot!

    Sacramental schreef:
    (...)
    Excuse me for asking, maar wat maakt het uit waar die aanhalingsteken staat?


    De naam van de band is Guns N' Roses, ik irriteer me er een beetje aan hoe vaak het aanhalingsteken op de verkeerde plaats wordt gezet. Maar dat is mijn mening, of course c:


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    MadCry schreef:
    (...)

    De naam van de band is Guns N' Roses, ik irriteer me er een beetje aan hoe vaak het aanhalingsteken op de verkeerde plaats wordt gezet. Maar dat is mijn mening, of course c:

    Ik begrijp het eigenlijk helemaal hoor. Vind die band fantastisch en dan kan ik me er wel aan irriteren als iemand de naam verkeerd schrijft, ja, ook om zo'n klein dingetje, vooral als het een fan is :'D. Lol. Maar goed, c:

    [ bericht aangepast op 23 jan 2015 - 18:41 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caffeine schreef:
    (...)
    Ik begrijp het eigenlijk helemaal hoor. Vind die band fantastisch en dan kan ik me er wel aan irriteren als iemand de naam verkeerd schrijft, ja, ook om zo'n klein dingetje, vooral als het een fan is :'D. Lol. Maar goed, c:


    Al heb ik nu ernstig het gevoel dat ik me schuldig moet bekennen ahaha. :'D
    Nah, zal vast wel eens fout zijn.


    wat was dit ookalweer

    Ik heb er zooooooooo'n zin in :3
    Nog iets meer dan een weeeeeeek *o*


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Natuurlijk, typisch.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2015 - 19:11 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Stiekem ben ik heel blij met mijn nieuwe username *-*.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Great. I fucked up again. Can I do anything right?

    Bacon in plaats van chips met guacamole is echt geweldig. Past nog perfect binnen keto ook.


    Your make-up is terrible

    I just want you to talk to me again.


    kindness is never a burden.

    Niks tegen Larry, maar de shippers... *zucht*


    wat was dit ookalweer