• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik wil zo graag RPGen maar ik ben altijd zo bang dat ik het ga vergeten. ;/


    wat was dit ookalweer

    Bah. Ik haat de kinderen uit mn klas. Blijkbaar leid ik aan het "Freakvirus" en denken ze dat het besmettelijk is.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    "It's a discombobulater!" "Well stop discombobulatingbating." Hij blijft geweldig.
    MLG, son, MLG.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Stylinsexual schreef:
    Ik wil zo graag RPGen maar ik ben altijd zo bang dat ik het ga vergeten. ;/


    Abo op het speeltopic nemen. ^^

    OT: Waarom vragen jongens je altijd mee uit naar de bioscoop? Ik heb een hekel aan de bioscoop... Kunnen we geen film thuis kijken of zo?


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Mortrydd schreef:
    Bah. Ik haat de kinderen uit mn klas. Blijkbaar leid ik aan het "Freakvirus" en denken ze dat het besmettelijk is.


    Whut, wat is dat nu weer voor kinderachtig iets? :/
    Niets van aantrekken, hoe moeilijk ook. Ze zijn gewoon jaloers, omdat jij geweldig bent en zij niet!
    Mocht het erger worden; Ga naar je docent toe en kaart de pesterijen aan.


    OTOFT: Dudeee, I thought you were nice! People on the internet are weird. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mortrydd schreef:
    Bah. Ik haat de kinderen uit mn klas. Blijkbaar leid ik aan het "Freakvirus" en denken ze dat het besmettelijk is.


    Stiekem moet ik lachen om die kinderen. Man, wat enorm kinderachtig! :W


    26 - 02 - '16

    Oh, wat heb ik toch de neiging om keihard mee te zingen met dit nummer om er daarnaast ook nog bij te dansen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Serieus, theater betekend zo fucking veel voor me, maar door mijn klas kan ik er echt niets mee. Ik weet gewoon dat ik beter kan dan dit, maar niet met deze klas. D:



    De volgende persoon die alleen maar AHS kijkt om Tate krijgt een klap met een ham.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2015 - 20:13 ]


    wat was dit ookalweer

    Ik wil vakantie en 12+ uur slapen. Ik ben echt blij dat mijn stage bijna voorbij is. T_T


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    I was just about to sleep, you idiot
    Well, fuck sleep then

    Ik wil gewoon een normale huid. Niet eens een mooie, zolang het maar niet meer lijkt alsof ik net in de puberteit gekomen ben.


    Your make-up is terrible

    Als je nou stopt met erom te geven, krijg je ook geen paniekaanval erover, stom wicht.
    Ugh, ik haat dat verlammende, angstige gevoel. Ik hoor hier overheen te zijn, ja. Hou er gewoon mee op.


    Your make-up is terrible

    Bruh, morgen laatste toetsen, daarna weekend. En dan maar hopen dat we morgen PayPal mogen krijgen, en dat ik die sweater kan bestellen. En niet geleerd voor economie, oops...


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    This sound is too beautiful to describe into words.. I sure love the sound of raindrops falling on the ground and thunder.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    McKagan schreef:
    De volgende persoon die alleen maar AHS kijkt om Tate krijgt een klap met een ham.

    Dan verwen je ze nog.


    Don't walk. Run, you sheep, run.