• De Yagami familie; een bekende familie in Ierland en Engeland. Ze staan bekend om hun krachten: het beheersen van vuur. Ieder lid van deze familie wordt geboren met deze gave. Nou ja, bijna ieder lid. Een klein groepje jong volwassenen bezit deze gave niet. Ze werden zwakkelingen genoemd, en werden door de rest van de familie buitengesloten en er werd wreed met ze omgegaan. Deze groep werd als kind weggestuurd. Nu het hoofd van de familie is overleden, is zijn opvolger vastbesloten om de verstootte kinderen op te zoeken. Maar wat is er van ze geworden? Zijn ze op het rechtte pad gebleven? Of hebben ze een aantal jaar in de gevangenis gezeten? Of is er iets heel anders gebeurt? Twee dingen zijn zeker: Vrijwel ieder verstootte kind heeft een nieuwe spirit gevonden: Een geest die je krachten geeft. Deze krachten zijn vrijwel de elementen; je hebt de spirit van water, de spirit van vuur, de spirit van lucht en de spirit van aarde. Helaas was het niet mogelijk voor de verstootte kinderen om de spirit van vuur te bereiken. Punt twee van dingen die zeker zijn: vrijwel elk kind heeft zijn of haar achternaam veranderd. Ondanks dat lukt het dankzij connecties die de familie heeft om de verstootten kinderen te vinden. Maar zullen ze worden geaccepteerd?

    Invullijstje:
    Let op! Het kan ook zijn dat je een relatie bij de familie hebt! In dat geval is je achternaam McCoy(van de water spirit), Smith(van de aarde spirit) en Winters (van de wind spirit).

    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Nieuwe kracht(indien nodig):
    Verstoten op welke leeftijd?:
    Verleden:
    Relaties:
    Extra:


    Rollen:
    De Yagami familie:
    - Dale Yagami ~ Trohman ~ Pagina 10
    - K illian Ryu Yagami ~ DarkAng3l ~ Pagina 5
    - Kiara Lucy Yagami ~ Repelsteeltje ~ Pagina 13
    - Gereserveerd ~ Aurora Malia Yagami~ Duvaineth ~ Pagina 13
    - Marissa Anna Yagami ~ Mangata
    - Alcina Andromache Pyralis Yagami ~ TheseWords ~ Pagina 13

    De McCoy familie:
    - Nevaeh Arelia McCoy ~ Malarkey ~ Pagina 3
    - Selena Ysabeau McCoy ~ DarkAng3l ~ Pagina 3
    - Christine Sarah McCoy ~ geleninja ~ Pagina 13
    - Gereserveerd ~ Cameron Simon McCoy ~ Lost_Voice ~ Pagina 3
    - Tyler William McCoy ~ Mrs_Hemmings ~ Pagina 10

    De Smith familie:
    - Demitra Hailey Smith~ Djibriel ~ Pagina 4
    - Gereserveerd ~ Constellation ~
    - Adam Sebastian Smith ~ Ferrars ~ Pagina 10

    De Winters familie:
    - Gereserveerd ~ Millicent Aurora Winters ~ Amaris ~ Pagina 2
    - Gereserveerd ~ Avery Noah Winters ~ Duvaineth ~ Pagina 13
    - Ezekiel Stark Michael Cormoran Winters ~ Offspring ~ Pagina 11
    - Burton Matthew Winters ~ Perconte ~ Pagina 13

    De verstoten kinderen: Vol!
    - Rosetta Vera Monatra ~ Aarde ~ Waldeinsamkeit ~ Pagina 8
    - Cassandra Rose Santiago. ~ Water ~ Orton ~ Pagina 2
    - Gereserveerd ~ Evan Silas Keaton ~ Wind ~ Keynes ~ Pagina 3
    - Aedan Quillian Creed ~ Wind ~ Perconte ~ Pagina 6
    - Jamie Fynberg ~ Aarde ~geleninja ~ Pagina 4
    - Dawn Varaia Abdicare ~Water ~ Sobremesa ~ Pagina 6


    De Families
    De Yagami familie:
    Deze familie kun je simpel beschouwen als ouderwets. Ze staan bekend om hun enorme krachten, het vuur sturen. Ze hebben hun krachten - uiteraard - zo'n driehonderd jaar geleden van de vuurspirit gekregen. Hun kennis over vuur is zeer uitgebreid, ze hebben het op hun kracht toegepast waardoor ze nu zo goed als vuurbestendig zijn. Letterlijk.
    Alles in deze familie draait over kracht, en als je dat niet hebt is de enige optie verstoting. Wel geven de ouders van het verstoten kind meestal een groot geldbedrag mee. De verstoten kinderen kunnen ook tegen vuur, al zitten er ook uitzonderingen tussen.

    De McCoy Familie:
    De McCoy familie is de grote tegenpool van de Yagami familie. Ze zijn vaak elkaars grootste rivalen, maar je zou hun relatie ook wel kunnen beschrijven als een bondgenootschap. Al jaren is de spanning tussen de twee families om te snijden, hoewel er ook uitzonderingen zijn tussen mensen; er zitten zelfs relaties tussen die verdergaan dan een vriendschap.
    De McCoy familie is de op één na oudste familie, die hun krachten tweehonderdvijftig jaar terug kregen van de waterspirit.

    De Winters Familie:
    De Winters familie is maar bevriend met de Yagami familie. Ze kunnen samen door één deur, lachen om elkaars grappen en wat andere dingen, maar meer ook echt niet. Deze familie is de op één na jongste - of de op twee na oudste - die zijn krachten van de windspirit heeft gekregen, honderdvijfenzeventig jaar terug.

    De familie Smith:
    De familie Smith is de jongste familie in het rijtje. Ze hebben hun krachten gekregen van de aardespirit, een kleine honderd jaar terug. Deze familie staat het dichtste bij de Yagami familie. Ze vertrouwen blind op elkaars rug, wat vaak ook zo is. Maar ook in deze band zitten er heus uitzonderingen. Maar over het algemeen is het wel zo.


    Regels:
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Geen perfecte personage's.
    - Ruzies buiten het topic.
    - Denk goed na over of je meedoet; ik wil deze RPG graag zo lang mogelijk vol houden.
    - Naamsveranderingen doorgeven


    De villa van de Yagami familie


    Het Praattopic
    Het Rollentopic

    Het begin

    Het begint ermee dat iedereen zich klaarmaakt om naar de enorme villa van de Yagami's te gaan. De Yagami villa ligt op een afgelegen plek, zodat niemand wordt lastiggevallen door pottenkijkers bij het oefenen van hun element.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2015 - 14:52 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."


    Aedan Quillian Creed x Wind x Verstoten x Outfit x Song that fits him
    _____________________________________________________________

    De man komt op me afgelopen met uitgestoken hand. "Dale. Heel erg bedankt dat je hier bent." Zegt hij. Ik trek een wenkbrauw vragend op. "Dale?"
    Een glimlach vormt zich op mijn lippen, en ik neem zijn hand aan om hem vervolgens enthousiast te schudden. "Dale, ik weet niet of je me kunt herinneren, maar ik ben Aedan." Zeg ik. Dale was vroeger een van de weinige geweest die ik echt mocht. "Nooit verwacht dat je vader jou zou aanstellen tot opvolger! Ik dacht..." Dan stop ik even met mijn enthousiasme. "Ik dacht dat ze mijn duivelse broer Killian aan zouden stellen." Eindig ik. Dan besef ik dat ik mijn naam nog niet heb gezegd. "Aedan. Aedan Creed."
    "Wel het is een opluchting om te weten dat we hier niet zijn om allemaal vermoord te worden. Ik kan weer rustig ademhalen." Zegt een jongen. Dale glimlacht. voor mijn doen ietwat geforceerd. "Laten we maar naar binnen gaan." Zegt hij dan, en hij houdt de deur voor ons open. "Heel erg bedankt dat jullie hier zijn. Het betekent heel veel voor mij." Zegt Dale, en ik knik. Ik knik begrijpend. "Ik zou hetzelfde hebben gedaan als ik in jouw schoenen stond." Zeg ik, en dit keer glimlach ik wat geforceerd. Dan pak ik mijn dogtags vast, naamplaatjes van mijn tijd uit het leger. Ik kijk van mijn naamplaatjes naar Dale, en zeg dan: "Weet je trouwens waar Killian überhaupt is? Hij heeft nog wat tegoed van me."


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Killian Ryu Yagami
    *** Vuur ***


    Zwijgend had hij zich eigenlijk merendeel op de achtergrond gehouden tot nu toe. Op een paar woorden tegen mensen die hij kende en vertrouwde na, zoals Alcina. Al had hij net zo goed zijn kans gekregen om een aantal andere van de gepaste snerende opmerkingen te voorzien die ze verdienden. Het was nu eenmaal zo zijn aard en hij was niet van plan daar snel wat aan te veranderen. Even keek hij half op van zijn mobiel toen hij de bel hoorde. Het was niet de eerste keer dat het ding over ging, maar het was wel de stemmen die hij hoorde die z'n aandacht trokken. De een was duidelijk Dale, nietsnut eerste klas in zijn ogen, omdat hij een stel zwakkelingen terug welkom heette in dit huis, de ander kon hij niet meteen thuis brengen. Zo onopgemerkt mogelijk ging hij dichter naar de deur tot hij een naam opving. Aedad..... Kon het zijn? Stilletjes luisterde hij de rest van het gesprek af. "Weet je trouwens waar Killian überhaupt is? Hij heeft nog wat tegoed van me." Kon het werkelijk? Het moest haast wel. Hij wist prima wie hij allemaal treiterde en er was er maar 1 bij die naar de naam Aedan luisterde. Met een valse grijns schoof hij zijn mobiel in zijn zak voor hij zijn rug rechtte en de hoek om liep. Als hij zelf zo dom was zijn hoofd hier te laten zien, dan was dat echt zijn probleem.
    "Bedriegen m'n ogen en oren me, of durft de verloren zoon zijn kop na al die jaren nog eens te laten zien?" De verachting droop van z'n stem en het was duidelijk te merken dat zelf jaren apart niet bepaald veel hadden veranderd aan de manier waarop hij naar z'n broer keek. "Aedan.... Heb je je lesje in het verleden nog niet geleerd, of had je dringend nood aan een herhaling ervan?" Hoewel hij ogenschijnlijk zo kalm was als maar kon zijn, voelde hij het vanbinnen toch borrelen. Hij wilde niets liever dan de man voor hem een knal verkopen. Hoe hij het durfde z'n kop hier weer te laten zien. Hun vader was toch meer dan duidelijk geweest en uitnodiging van Dale of niet, het kon hem niet bepaald schelen, hij was nog steeds niet van mening dat de verbannen familieleden het recht hadden om terug te komen. Halfweg in de gang bleef hij staan terwijl hij z'n blik uitdagend op het tweetal aan de voordeur hield. Een hand zat in z'n zak, maar de ander hing langs z'n zij en jeukte gewoon om uit te halen op welke manier dan ook.


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    • Ezekiel Stark Michael Cormoran Winters • Wind •


    But though they maybe parted
    there is still a chance that they will see
    there will be an answer
    let it be

    • • •

    Natuurlijk Burton, typisch, jonger en irritanter.
    "Schale troost voor jou; ik heb onze favoriete nummers erop gebrand. Dus niet alleen Rammstein, Guns'N'Roses, en dat soort muziek. Er zit ook Breaking Benjamin en Simple Plan tussen." Ik rol geïrriteerd met mijn ogen.
    "Ik moet er een code op zetten." mompel ik tegen mezelf als Burton opnieuw begint met het er in te wrijven.
    "Zoals ik al zei: Leuk geprobeerd." Als mijn raampje dicht is, trap ik stevig op het gaspedaal , maar hou mijn rem eventjes ingeduwd zodat we bruusk vooruit schieten. Ik grijns als ik naar Burton kijk, die dit hoogstwaarschijnlijk niet had zien aankomen. Ik ben een precisiechauffeur en ik ben niet de braafste op de weg. En ik bedenk me nu pas dat ik een sukkel ben om te vragen aan Avery om een halm op te zetten. Daarin is ze helemaal mijn dochter al lijkt ze dat zelf niet te beseffen. Ik ben misschien gehecht aan mijn eigen regels, maar voorzichtigheid past daar niet in. Ik hen een eerder roekeloos rijgedrag. Ik duw op een knop en ik hoor een automatisch gekraak van een radio die de juiste frequentie zoekt. En luttele seconden later hoor ik de politietermen door de wagen vliegen. Het grappige is echter dat ik er wettig gezien één moest hebben.
    "Omdat ik rijd mag jij ook op de controles letten." zeg ik met een scherpe ondertoon tegen mijn neef en schakel verder om een hogere snelheid te bereiken. "Enjoy the ride."

    [ bericht aangepast op 25 jan 2015 - 0:38 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ava Victoria Autumn Smith




    Na een tijdrovende rit, arriveerde de taxi eindelijk aan het park.
    Kordaat zette ik mijn voet uit de wagen, waarna de rest van mijn lichaam volgde. Zonder erover na te denken verrichte ik forse deuk in het voertuig met een simpel handgebaar, in plaats van de chauffeur te betalen. Ik voelde zijn verbaasde blik in mijn rug prikken wanneer hij me bekogelde met vuile en scheldende woorden. Echter was dat niet meer van lange duur, want wanneer ik mijn hand weer omhoog hield om het metaal van de wagen nog eens flink te verdraaien, hoorde ik hem vluchtig wegscheuren. Even verliet een sardonische lach mijn lippen. Kinderspel. Ze waren allemaal zo schijterig. Balen dat er niemand bereid was om te vechten. Ik zou graag eens een geschikte tegenstander hebben, die niet ogenblikkelijk op de vlucht sloeg. Misschien zou ik Adam, mijn tweelingbroer, nog eens moeten uitdagen, mits hij niet meer het lieve kleine snoesje was zoals in zijn jonge jaren. Voor mijn ouders was hij altijd al van de bovenste plank geweest. Dat gaf me aldus een degelijke reden waarom ik hem verafschuwde. Het was zijn fout geweest dat ik onbelangrijk was voor mijn ouders. Ze vergeleken me continu met hem. Kennelijk was ik niet zo fameus als Adam. Het bijgevolg daarvan was dat mijn ouders me verwaarloosde. Ik was enkel nog essentieel voor het vervelende werk. Wat Adam deed? Hij lachte me domweg uit. En daarvoor zou ik hem met alle plezier nog eens tegen het lijf lopen, om hem te laten zien wie er het sterkst van geworden was.

    Geduldig leunde ik tegen de befaamde rode beuk. Telkens als Avery en ik afspraken kwamen we hier heen. De ruwe schors, de laaghangende takken, ze waren allemaal vertrouwd voor me geworden. Dat was vermoedelijk ook de reden waarom ik wegdroomde en niet door had dat Avery al verschenen was.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2015 - 12:35 ]


    Geloof niet alles wat je denkt


    Aedan Quillian Creed x Wind x Verstoten x Outfit x Song that fits him
    _____________________________________________________________

    Terwijl ik wacht op een reactie van Dale, hoor ik een stem. "Bedriegen m'n ogen en oren me, of durft de verloren zoon zijn kop na al die jaren nog eens te laten zien?" Zegt een arrogante, zelfingenomen stem, op een manier van praten die ik maar al te goed ken.
    "Killian." Grom ik terwijl ik opzij kijk. "Aedan.... Heb je je lesje in het verleden nog niet geleerd, of had je dringend nood aan een herhaling ervan?" Zegt hij, en ik trek vragend mijn wenkbrauw op, op een soort arrogante manier. Arrogantie zie je bijna niet bij mij, maar tegenover 'mijn grote broer' doe ik dat. Ik begin dan sarcastisch te lachen. "Mijn lesje in het verleden? Man, ik zou niet beter weten dan dat je niets veranderd bent, oude klootzak." Zeg ik. Mijn dogtags tikken tegen elkaar aan. Ik pak ze vast en duw ze zo'n beetje in Killians neus. "De vroegere Aedan bestaat niet meer. Aedan Yagami is lang geleden overleden. Ik ben Aedan Creed. En jij bent nog steeds het zielige jochie van toentertijd. Laat me dat even duidelijk maken." Zeg ik op een dreigende manier. Ja, ballen heb ik door de jaren heen wel gekregen.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Killian Ryu Yagami
    *** Vuur ***


    "Mijn lesje in het verelden? Man, ik zou niet beter weten dan dat je niets veranderd bent, oude klootzak." Blijkbaar had hij een grotere bek gekregen, maar alsof hem dat veel zou helpen betwijfelde ik ten zeerste. Ten zij hij natuurlijk nog sneller een pak slaag wilde natuurlijk, dan zou het hem zeker en vast gaan helpen. "De vroegere Aedan bestaat niet meer. Aedan Yagami is lang verleden tijd. Ik ben Aedan Creed." Ik was niet bepaald erg aangedaan van z'n pleidooi. Waarom zou ik ook. Hij was in mijn ogen nooit de familienaam waardig geweest, dus juichte ik het eerder toe dat hij hem kwijt was. "En jij bent nog steeds het zielige joche van toendertijd. Laat me dat even duidelijk zijn."
    "Heel goed van je, broertje, dat je eindelijk door hebt dat je het niet waard bent die naam te dragen. Het heeft lang genoeg geduurd om daarachter te komen." Schijnbaar kalm duwde ik z'n vuist uit m'n gezicht, maar ik kon het gewoon niet laten om m'n hand gloeiend heet te laten worden. Het was gewoon sterker dan mezelf. Zelf ondervond ik helemaal niets van vuur of hitte, brandwonden waren me net zo goed onbekend, maar hij had dat geluk nooit gehad. "Als je denkt dat je me te slim af kan zijn, Aedan, dan vrees ik echt dat je aan de verkeerde deur hebt aangebelt." De kalmte was enorm bedrieglijk. Het was iets wat ik over de jaren gekweekt had. Een bepaalde manier van doen, maar dat moest hij niet weten. De aanval zou er in ieder geval een stuk minder makkelijk door opgemerkt worden, als die er eenmaal kwam, want in dit soort situatie had ik geleerd niets te laten merken van wat er achter het uiterlijk vertoon schuil ging. "Ik ben evenmin hetzelfde jochie als vroeger, maar de zogenaamde ballen die je denkt gevonden te hebben zijn niets waard. Dus als je slim bent, breng je ze strakjes braaf terug naar waar je ze gekocht hebt, dan ga ik er misschien eens over nadenken om je maar half zo hard aan te pakken dan je eigenlijk verdient." Dat laatste was natuurlijk een grove leugen van mijn kant, maar acht, ik had m'n fortuin niet vergaard door lief te slijmen en de brave jongen uit te hangen.
    Rustig liet ik m'n hand weer naast me hangen, maar de allertheid bleef. Terwijl ik m'n blik in de zijne boorde, wist ik gewoon dat hij niets liever zou doen dan een kans te grijpen en een poging doen om me een map of wat dan ook te verkopen. Hij was van mij meer dan welkom om te proberen, maar ik stond dan echt niet in voor de gevolgen die ervan kwamen. En ik besloot nog een beetje olie op het vuur te gooien. "Doe het Aedan. Ik weet dat je het wilt." Vast en zeker dat hij al jaren wachtte op een dag dat hij de kans misschien zou kunnen krijgen om me terug te betalen. "Je wacht hier vast en zeker al een tijdje op en ik kan zo zien dat je het wilt." Een grijns verscheen langzaam op m'n gezicht, utidagend. "Want die vraag brand nog altijd, nietwaar? Ben ik het wel waard? Waarom ben ik toch zo'n zwakkeling? Of kom je me eindelijk smeken om je uit je ellendige leven te verlossen?"


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    “Don't make the mistake
    of thinking I have a heart to steal.”
          Zu’Salgan McCoy – Waterspirit

    Met een kort gesnuif liet ik lichtelijk arrogant weten dat haar mening mij absoluut niet interesseert.
          'Wat is er mis met au naturel?' werp ik terug, met een dergelijke toon die een mix van vermakelijkheid als zowel grimmig combineert. Zo onderhand krijg ik helemaal het heen en weer van haar: we hebben ook amper dezelfde mening ergens over, terwijl ze toch wel beseft dat ik gelijk heb. Ze geeft het niet toe onder het mom van "ik ben verandert" en al die dergelijke onzin, maar ondertussen mag ze me wel. Ik blijf die grijns de gehele tijd houden, zelfs wanneer ze zulke onverwachte acties laat merken probeer ik het alsnog.
          'Dat nog niet zozeer, althans, ik mag hopen dat dit pas het begin is,' verteld ze mij alsof het één van de normaalste zaken op aarde is als je met een klootzak als ik in armen staat. Haar verleidelijke blik bewijst enkel meer voor me dat er verborgen gevoelens momenteel vrijkomen aan haar kant, die ze niet eerder heeft laten zien. Hierbij verwerp ik direct de gehele gedachte dat ik zulke nonsens zou kunnen voelen voor een deerne als haar, ook al delen we een specifieke geschiedenis.
          'You have no idea what keeps me going,' fluisterde ze, waarbij haar zachte toon een lichte tinteling door mijn lichaam jaagt. Ik negeer het en ga verder met mijn acties. Er zal immers iets moeten zijn wat haar op de stang kan jagen, niet die maar de figuurlijke. 'Bespeur ik opwinding in je stem, Salgie? Is er soms iets wat je graag zou willen hebben?' Er zijn genoeg redenen om deze plagende vragen te negeren. En, hoewel ik mijn uiterste best deed dit wijze advies op te volgen, besef ik dat mijn lichaam steeds meer in een staat van opwinding bevind. Desalniettemin tracht ik de aanlokkelijke hersenspinsels weg te drukken die laten zien hoe je haar behendig van het jurkje kan ontdoen en wel... Nee. Misschien, heel misschien, is ze er zo onderhand achtergekomen wat ik probeer en slaat ze dit terug in mijn gezicht. Toch kan ik niet bepaald zeggen dat ze het veracht, gezien haar been die ze om mijn middel heeft geklemd.
    Verdomme, glijd er door mijn gedachtegang heen, als ze niets op het scheurende kledingstuk vermeldt. Het schijnt zelfs alsof het haar geen ruk kan schelen, of speelt ze dat stiekem alleen maar. Mijn hoofd word echter al snel een mistbank van opwindende gedachten en een begeerte die zich in me los scheurt, door meerdere gegevens. Het is niet heel onaangenaam om tegen een mooie vrouw aan te staan en daarbij is het al een enorme tijd geleden dat ik mijn verlangen op iemand heb uitgelaten. Ik probeer niet meer verbaasd te zijn door de dingen die ze zegt of doet, zoals dat ze me plots bij mijn kaak vast grijpt en op net zo'n ruwe wijze terug kust. Langzaam wordt het doel van het spel verandert en transformeert hierbij mijn "emoties", de seksuele welteverstaan. Nog altijd weet ik niet wat nou handig is om te doen, maar na luttele seconden haar lippen beroerd te hebben, realiseer ik me dat ik hiervan moet profiteren. Wanneer komt zo'n dergelijke kans nou voorbij? Ze doet zich voor alsof ze een ontzettende hekel aan me heeft, maar momenteel staat ze wel in mijn greep. Volgens mij weet ze zelf niet eens wat ze wilt, dat is wel duidelijk.
          'Aurora, geef het gewoon toe: ik weet allang dat het je verlangen aanwakkert.' Stiekem droomt ze gewoonweg over me en is dit als een droom die uitkomt. Uiteindelijk slaak ik een diepe zucht van opwinding en veeg mijn mond langs haar kaak, waarbij ik tenslotte net onder haar oorlel eindig. Ik neem mijn kans om de gedachten van eerder uit te voeren en hier verschillende onstuimige kussen te plaatsen, om tegelijkertijd haar andere been om mijn middel te plaatsen. Met een charmante grijns ben ik overgestapt naar de zuigzoenen, waar ik er al twee van in haar nek heb gedrukt. Mijn korte nagels drukken in haar benen, waarvan één hand baldadig naar haar binnenbeen dwaalt. Redelijk uitdagend strijk ik bijna geheel naar boven, terwijl mijn andere hand haar jurkje iets omhoog schuift en deze op haar kont wordt geplaatst.
          'Geef je het al toe?' Mijn hunkering lijkt wel steeds groter te worden, wat te merken is in de expressie van mijn ogen die ondertussen gevuld zijn met wellust, maar desalniettemin probeer ik haar een lesje te leren. Waarom geeft ze het niet simpelweg toe? Het is toch overduidelijk. 'Anders ben ik genoodzaakt door te gaan tot je zwicht.' Mijn stem is een hese, rauwe fluistering geworden, die warme kussen op haar huid drukt. Momenteel zelfs een weg aan het maken is naar de inkeping van haar jurkje, en hierbij geen enkel stukje lelieblanke huid overlaat. Ik laat mijn hand, die de binnenkant van haar bovenbeen aan het strelen was, nu over haar bovenlichaam dwalen, die enkele malen over haar borst streelt, maar vervolgens naar de rits op haar rug verdwijnt. In de tussentijd hoop ik maar dat ze mijn broek niet strakker voelt worden... want dan ben ik pas daadwerkelijk de pineut.


    Quiet the mind, and the soul will speak.


    Tyler William McCoy ~ Water
    'I've realized no matter where friends are, they will always keep you strong. Always.''


    ''Wie heeft dit gedaan Ty.'' Vroeg Alcina toen ze naar mijn gezicht keek waardoor een zucht over mijn lippen rolde. ''Sst. Het is niets.'' Probeerde ik haar in een poging gerust te stellen, aangezien ik opmerkte dat ze moeite moest doen om niet wat vlammen te laten ontstaan. ''Ik kan je ook nooit alleen uit laten gaan, hé.'' Glimlachte Alcina waardoor ik op moest glimlachen. ''Alles goed Ty?'' Hoorde ik plots Christine haar stem waardoor ik mijn adem inhield. Dit was wel het laatste dat Christine mocht te weten komen, aangezien ze de Yagami's haat. ''Wat is hier aan de hand?'' Vroeg Christine herhalend waardoor ik mijn ogen neersloeg. ''Het is niet wat je denkt Christine.'' Probeerde ik te zeggen maar mijn mond weigerde te spreken. Het voelde alsof mijn keel ruw dicht werd gehouden, de woorden wilden er niet uit. Ik liet een soort van piepend geluid horen voordat ik bijna op de grond neerzakte aangezien ik bijna geen adem kon halen. Veel piepende geluiden kwamen uit mijn mond maar geen woorden. Mijn ogen stonden angstig terwijl ik probeerde op te staan maar ik viel steeds neer op mijn knieën. Het was niet hetzelfde gevoel als gisteravond, toen ik werd aangevallen door een bende.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2015 - 19:27 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''


    Aedan Quillian Creed x Wind x Verstoten x Outfit x Song that fits him
    _____________________________________________________________

    "Heel goed van je, broertje, dat je eindelijk door hebt dat je het niet waard bent die naam te dragen. Het heeft lang genoeg geduurd om daarachter te komen." Zegt Killian, en ik kan het niet na laten om kwaadaardig te grijnzen. "Broertje? Ik wist niet dat je me stiekem toch als familie ziet. Als je toch een hekel aan me hebt, noem me dan ook geen broertje, klootzak." Zeg ik bot. Killian haalt mijn hand uit zijn gezicht, en laat zijn hand heet worden. Ik trek opnieuw een wenkbrauw op. "Als je denkt dat je me te slim af kan zijn, Aedan, dan vrees ik echt dat je aan de verkeerde deur hebt aangebelt." Zegt Killian kalm. Ik bal mijn handen tot vuisten. "Ik ben evenmin hetzelfde jochie als vroeger, maar de zogenaamde ballen die je denkt gevonden te hebben zijn niets waard. Dus als je slim bent, breng je ze strakjes braaf terug naar waar je ze gekocht hebt, dan ga ik er misschien eens over nadenken om je maar half zo hard aan te pakken dan je eigenlijk verdient." Het is een flinke lap tekst die hij op boert, maar ik blijf kalm. "Luister goed, eikel. Ik heb mensen gezien die tien keer meer waard zijn dan jij, mensen die meer ballen hebben dan jij. Het zijn mensen waarbij zelfs jij je nietig voelt, mensen met invloed. Ik heb er hard naartoe gewerkt om bij die personen te horen, en ik wil wedden dat jij na al die jaren nog geen vinger hebt uitgestoken." Zeg ik, terwijl ik een stap achteruit doe. "Doe het Aedan. Ik weet dat je het wilt." Begint Killian. "Je wacht hier vast en zeker al een tijdje op en ik kan zo zien dat je het wilt." Een grijns verschijnt op zijn achterlijke hoofd. "Want die vraag brand nog altijd, nietwaar? Ben ik het wel waard? Waarom ben ik toch zo'n zwakkeling? Of kom je me eindelijk smeken om je uit je ellendige leven te verlossen?"
    Ik sla mijn armen over elkaar. "Mijn ellendige leven? Het jouwe zeker. Zoals ik al zei heb ik zeker meer bereikt dan jij, jij zat al die jaren hier. Veeg je nog steeds vaders kont af? Zielig." Zeg ik, en ik draai me om. Dan op het moment dat je het niet verwacht, komt er een scherpe wind opzetten, en met een ruk draai ik me om, en mijn vuist verbind zich met zijn kaak. Gelijk daarna geef ik hem een knietje in zijn maag, en ik duw hem tegen de muur. "Ga jij me maar weer veilig verbergen achter je vader, schoothond." Sis ik, waarna ik hem loslaat en hem dreigend aankijk. Ik sta in gevechtshouding, vuisten voor mijn gezicht. "Want dat is wat je bent, lafaard!" Schreeuw ik.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Adam Sebastian Smith
    Iedereen waarmee ik praatte of die ik uberhaupt kende, was plotseling ergens anders heen gegaan. Misschien was het handig soms iets beter op te letten. Zoals bijvoorbeeld nu. Ik had iemand kunnen volgen en zo de weg in dit enorme huis vinden, maar nu al mijn kennissen niet meer te zien waren, moest ik maar iemand anders zoeken. Ik stond nog steeds in de hal, waar ook nog een paar andere mensen te vinden waren. Zo zie ik ook twee jongemannen. Hen leeftijd kan ik niet goed inschatten, daar ben ik nooit zo goed in geweest, maar wel kan ik zien dat ze niet veel ouder dan mij kunnen zijn. Misschien kunnen zij mij even vertellen waar ik heen moet. Wanneer ik dichterbij kom, zie ik dat hen gezichten niet blij staan. Waarschijnlijk is hen emotie het tegenovergestelde van blij. Toch ben ik niet bang om me ermee te bemoeien. Ik wil gewoon simpelweg even weten waar ik heen moet, dus kom ik tussenbeide. "Heren" Zeg ik. "Weten jullie waar ik heen moet? Ik weet hier niet zo goed de weg, dus een beetje wegwijs zou eigenlijk best wel handig zijn." Waarschijnlijk hebben ze me niet gehoord, want er begint een klein gevecht, dus ga ik maar even gauw aan de kant. Natuurlijk zou ik me er mee kunnen bemoeien en mijn krachten kunnen gebruiken. Maar weetje, daar heb ik eigenlijk niet zo'n zin in.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2015 - 20:37 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman


    Dale Yagami

    "Je wacht hier vast en zeker al een tijdje op en ik kan zo zien dat je het wilt." Killian grijnst tevreden en ik kan alleen maar geïrriteerd met mijn ogen rollen. Ze mogen elkaar afzeiken, zolang ze geen scène trappen. "Want die vraag brand nog altijd, nietwaar? Ben ik het wel waard? Waarom ben ik toch zo'n zwakkeling? Of kom je me eindelijk smeken om je uit je ellendige leven te verlossen?" Ik wil ertussen komen, maar vervolgens begint Aedan alweer te praten
    "Mijn ellendige leven? Het jouwe zeker. Zoals ik al zei heb ik zeker meer bereikt dan jij, jij zat al die jaren hier. Veeg je nog steeds vaders kont af? Zielig." Dan is er even een windvlaag, maar mijn aandacht wordt al snel door iets anders getrokken. Aedan geeft Killian een klap in zijn gezicht, een knietje en duwt hem vervolgens tegen de muur. "Ga jij me maar weer veilig verbergen achter je vader, schoothond." Hij laat Killian los. "Want dat is wat je bent, lafaard!" Schreeuwt hij nog. Ik duw Aedan opzij en kom tussenbeiden,
    "Kappen, beiden. Ik heb jullie niet hier uitgenodigd om met elkaar op de vuist te gaan!" In mijn handen staan al kleine vlammetjes uit de frustratie hiervan. Dít is niet de bedoeling, maar ik had ook niet anders kunnen verwachten.


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    [Ik ben hier een beetje vergeten te posten :s. Hoe kan ik inspringen?]


    -

    Mangata schreef:
    [Ik ben hier een beetje vergeten te posten :s. Hoe kan ik inspringen?]


    [Iedereen is wel zo'n beetje onderweg of al gearriveerd. Ik denk dat ze misschien op weg kan gaan of aan kan komen?]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Perconte schreef:
    (...)

    [Iedereen is wel zo'n beetje onderweg of al gearriveerd. Ik denk dat ze misschien op weg kan gaan of aan kan komen?]


    [Oki (:]


    -


    Aurora Malia Yagami.
    ‘Wat is er mis met au naturel?” wierp hij terug met een mix van vermaak en grimmigheid. Daar kon ik niet anders dan op lachen. ‘Daar heb ik niets over gezegd. De helft van de tijd draag ik niets op mijn lippen. Dit heb ik speciaal voor jou gedaan.’ Zei ik met een zweem van sarcasme.
    Natuurlijk was ik over de jaren wel veranderd. Anders had ik me zonder meer in zijn schoot geworpen zodra hij de parkeerplaats op was gereden. In het begin was ik immers zo dankbaar geweest voor alles wat hij voor me had gedaan. Er was echter genoeg gebeurd waardoor ik dat niet meer zo doen.
          In bepaalde opzichten kende ik hem door en door. De verwarring die behoorlijk van hem was af te lezen – mede door de manier waarop hij handelde of reageerde - vond ik het voor nu niet erg om zo met hem te staan. Aan het einde van de hele rit moest het zo zijn dat hij geen idee had wat hem was overkomen.
    Of ik verborgen gevoelens voor hem had? Vast wel ergens. Diep begraven onder de haat en ergernis die ik voor hem voelde. Maar als je iemand echt enorm haatte, dan stond je er toch niet zo mee? Dat gold ook voor hem. Het maakte me wel aan het twijfelen. Wat in godsnaam was ik aan het doen?
          De avond had eigenlijk heel anders moeten lopen. Niet zo dat ik tegen een muur stond met een hitsige Sal tegen me aan. Dan kon ik mezelf toch gaan afvragen waarom ik hem niet had weggedrukt… en dat had vast niets te maken met het feit dat ik hem niet wilde laten winnen. Want ging het überhaupt nog om het feit dat hij me probeerde uit de kast te lokken? Nee. Aurora. Houd je hoofd bij het spel. Als je afdwaalt, dan kan het nogal verkeerd aflopen en dan geef je straks jezelf de schuld. Het was gewoonweg zo lastig om mezelf niet mee te laten voeren. Want zei nu zelf, het kwam op een presenteerblaadje.
          De gescheurde kous maakte me bozer dan ik liet blijken. Hoe durfde hij dat zomaar te slopen? Ik wist dat hij graag had willen zien hoe ik mezelf zou verliezen in een furie van enkel vuurballen of iets dergelijke. Juist die reactie bleef uit. Dat irriteerde hem. Dat maakte dat hij ergens gefrustreerd was.
          Wist ik wat ik wilde? Ik raakte hier behoorlijk van in de war. Beide wilden we iets bereiken maar het ging een heel andere richting op. En ik had zo het idee dat ik dat niet meer kon stoppen. En wilde ik het wel stoppen? Urgh. De volgende keer moest ik zoiets eerst uitdiepen voordat ik mezelf in de strijd wierp – letterlijk.
    Wie had immers gedacht dat ik hém zou zoenen? Laat staan op deze manier.
    'Aurora, geef het gewoon toe: ik weet allang dat het je verlangen aanwakkert.' Hoorde ik plots. Ik snoof kort. Dat was nogal wat om te beweren. ‘Wat is er met je stem gebeurd?” wierp ik daar op tegen. Al enige tijd klonk deze hees en rauw met hier en daar een zweem opwinding erdoorheen. Dat was me heus niet ontgaan. Ik had alleen op het juiste moment gewacht om het tegen hem te gebruiken.
          Mijn hartslag ging met een behoorlijk snelheid omhoog eenmaal zijn lippen over mijn wang gleden en eindigden bij mijn nek. Over gevoelige plekken gesproken.
    Mijn andere been was plots onder mijn lichaam vandaan. In een reflex moest ik mijn armen rond zijn hals slaan voor houvast. Hierdoor was ik kort uit mijn doen. De zuigzoenen maakten het er niet beter op, helemaal vanwege het feit dat ik die nog dagen zou zien. En hij zou me er aan blijven herinneren.
          Mijn ademhaling versnelde. Zijn handen zaten op plekken waar ze niet mochten komen – dat had ik immers altijd beweerd. Het was overduidelijk dat mijn spelletje niet ging zoals gepland. En ik betrapte mezelf erop dat ik dat niet heel erg vond.
          'Geef je het al toe?' Sal’s stem miste het krachtige dat het had gehad. Het was nu helemaal afgezwakt naar een hese, rauwe fluistering welke de haren in mijn nek rechtovereind liet staan. ‘Anders ben ik genoodzaakt om door te gaan tot je zwicht’
    ‘Ik ben nog niet overtuigd.’ Mompelde ik zelf ook ietwat hees. De neiging om zijn shirt van zijn lijf af te halen onderdrukte ik. Maar we stonden in een tuin… al leek dat vrij weinig te deren.
    Elke aanraking voelde ik nabranden. Zijn vingers hadden klaarblijkelijk de rits in mijn jurk gevonden. Maar dat was niet het enige dat me opviel. Mijn ogen werden groot bij het voelen van de speling in zijn broek. Wel, wie had dit zien aankomen?
    ‘Je hebt last van een probleempje daar beneden,’ fluisterde ik acht in zijn oor. Dat vermaakte me enorm. ‘Blijkbaar is er toch iets dat je wel leuk vindt,’



    Avery Noah Winters.
    Nadat Aedan was verdwenen, werd ik enigszins aan mijn lot over gelaten. Het was nogal lastig om ‘elkaar bij te kunnen staan’ als hij zichzelf gelijk van me verwijderde. Dit had best een leuk weekend kunnen worden, maar zo werd mijn humeur er niet beter op.
    Mopperend sleepte ik mezelf naar de kamer toe die me was toegewezen. Het was al laat op de middag – de lucht kleurde namelijk al rood en oranje - maar de avond was nog ver weg. Hoe kon ik tot die tijd mijn enthousiasme nog enigszins onder de duim houden? Ik was nieuwsgierig naar het plan dat Ave had. Het kon zo maar zijn dat het helemaal nergens op sloeg. Maar dat was meestal het leukste. De idiootste acties hadden ons het meeste plezier opgeleverd.
          Voor mijn gemak klom ik uit het raam, op de zwarte dakpannen zodat ik in alle rust kon zitten. Normaal las ik nooit een boek, daar hield ik niet van. Maar je moest iets doen om de tijd te doden. Of het was een boek lezen, of het was fotograferen. Een van de twee meestal. Dit vertelde ik aan niemand. Het paste namelijk niet zo bij mijn ‘rebelse’ voorkomen.
          Tegen de tijd dat de lucht zo donker was geworden als maar kon, trok ik de gewenste kleren aan. Via hetzelfde raam maakte ik mijn weg naar beneden toe. Alle mensen hier konden me gestolen worden. Als ik hier nu langer moest blijven, dan werd ik gek. Even was al meer dan genoeg.
          De weg naar het park was makkelijk te vinden. Ik kwam er vaker, wat betekende dat het een soort gemeenschappelijk ontmoetingsplaats van ons was geworden.
    Zelfs in het donker kon ik mijn weg vinden. De rode beuk was een typerend iets voor onze samenwerking. ‘Good evening, my dear’ fluisterde ik zacht in haar oor nadat ik van achteren naar haar toe was geslopen. ‘Ik ben benieuwd wat je voor me hebt,’


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.