• De Yagami familie; een bekende familie in Ierland en Engeland. Ze staan bekend om hun krachten: het beheersen van vuur. Ieder lid van deze familie wordt geboren met deze gave. Nou ja, bijna ieder lid. Een klein groepje jong volwassenen bezit deze gave niet. Ze werden zwakkelingen genoemd, en werden door de rest van de familie buitengesloten en er werd wreed met ze omgegaan. Deze groep werd als kind weggestuurd. Nu het hoofd van de familie is overleden, is zijn opvolger vastbesloten om de verstootte kinderen op te zoeken. Maar wat is er van ze geworden? Zijn ze op het rechtte pad gebleven? Of hebben ze een aantal jaar in de gevangenis gezeten? Of is er iets heel anders gebeurt? Twee dingen zijn zeker: Vrijwel ieder verstootte kind heeft een nieuwe spirit gevonden: Een geest die je krachten geeft. Deze krachten zijn vrijwel de elementen; je hebt de spirit van water, de spirit van vuur, de spirit van lucht en de spirit van aarde. Helaas was het niet mogelijk voor de verstootte kinderen om de spirit van vuur te bereiken. Punt twee van dingen die zeker zijn: vrijwel elk kind heeft zijn of haar achternaam veranderd. Ondanks dat lukt het dankzij connecties die de familie heeft om de verstootten kinderen te vinden. Maar zullen ze worden geaccepteerd?

    Invullijstje:
    Let op! Het kan ook zijn dat je een relatie bij de familie hebt! In dat geval is je achternaam McCoy(van de water spirit), Smith(van de aarde spirit) en Winters (van de wind spirit).

    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Nieuwe kracht(indien nodig):
    Verstoten op welke leeftijd?:
    Verleden:
    Relaties:
    Extra:


    Rollen:
    De Yagami familie:
    - Dale Yagami ~ Trohman ~ Pagina 10
    - K illian Ryu Yagami ~ DarkAng3l ~ Pagina 5
    - Kiara Lucy Yagami ~ Repelsteeltje ~ Pagina 13
    - Gereserveerd ~ Aurora Malia Yagami~ Duvaineth ~ Pagina 13
    - Marissa Anna Yagami ~ Mangata
    - Alcina Andromache Pyralis Yagami ~ TheseWords ~ Pagina 13

    De McCoy familie:
    - Nevaeh Arelia McCoy ~ Malarkey ~ Pagina 3
    - Selena Ysabeau McCoy ~ DarkAng3l ~ Pagina 3
    - Christine Sarah McCoy ~ geleninja ~ Pagina 13
    - Gereserveerd ~ Cameron Simon McCoy ~ Lost_Voice ~ Pagina 3
    - Tyler William McCoy ~ Mrs_Hemmings ~ Pagina 10

    De Smith familie:
    - Demitra Hailey Smith~ Djibriel ~ Pagina 4
    - Gereserveerd ~ Constellation ~
    - Adam Sebastian Smith ~ Ferrars ~ Pagina 10

    De Winters familie:
    - Gereserveerd ~ Millicent Aurora Winters ~ Amaris ~ Pagina 2
    - Gereserveerd ~ Avery Noah Winters ~ Duvaineth ~ Pagina 13
    - Ezekiel Stark Michael Cormoran Winters ~ Offspring ~ Pagina 11
    - Burton Matthew Winters ~ Perconte ~ Pagina 13

    De verstoten kinderen: Vol!
    - Rosetta Vera Monatra ~ Aarde ~ Waldeinsamkeit ~ Pagina 8
    - Cassandra Rose Santiago. ~ Water ~ Orton ~ Pagina 2
    - Gereserveerd ~ Evan Silas Keaton ~ Wind ~ Keynes ~ Pagina 3
    - Aedan Quillian Creed ~ Wind ~ Perconte ~ Pagina 6
    - Jamie Fynberg ~ Aarde ~geleninja ~ Pagina 4
    - Dawn Varaia Abdicare ~Water ~ Sobremesa ~ Pagina 6


    De Families
    De Yagami familie:
    Deze familie kun je simpel beschouwen als ouderwets. Ze staan bekend om hun enorme krachten, het vuur sturen. Ze hebben hun krachten - uiteraard - zo'n driehonderd jaar geleden van de vuurspirit gekregen. Hun kennis over vuur is zeer uitgebreid, ze hebben het op hun kracht toegepast waardoor ze nu zo goed als vuurbestendig zijn. Letterlijk.
    Alles in deze familie draait over kracht, en als je dat niet hebt is de enige optie verstoting. Wel geven de ouders van het verstoten kind meestal een groot geldbedrag mee. De verstoten kinderen kunnen ook tegen vuur, al zitten er ook uitzonderingen tussen.

    De McCoy Familie:
    De McCoy familie is de grote tegenpool van de Yagami familie. Ze zijn vaak elkaars grootste rivalen, maar je zou hun relatie ook wel kunnen beschrijven als een bondgenootschap. Al jaren is de spanning tussen de twee families om te snijden, hoewel er ook uitzonderingen zijn tussen mensen; er zitten zelfs relaties tussen die verdergaan dan een vriendschap.
    De McCoy familie is de op één na oudste familie, die hun krachten tweehonderdvijftig jaar terug kregen van de waterspirit.

    De Winters Familie:
    De Winters familie is maar bevriend met de Yagami familie. Ze kunnen samen door één deur, lachen om elkaars grappen en wat andere dingen, maar meer ook echt niet. Deze familie is de op één na jongste - of de op twee na oudste - die zijn krachten van de windspirit heeft gekregen, honderdvijfenzeventig jaar terug.

    De familie Smith:
    De familie Smith is de jongste familie in het rijtje. Ze hebben hun krachten gekregen van de aardespirit, een kleine honderd jaar terug. Deze familie staat het dichtste bij de Yagami familie. Ze vertrouwen blind op elkaars rug, wat vaak ook zo is. Maar ook in deze band zitten er heus uitzonderingen. Maar over het algemeen is het wel zo.


    Regels:
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Geen perfecte personage's.
    - Ruzies buiten het topic.
    - Denk goed na over of je meedoet; ik wil deze RPG graag zo lang mogelijk vol houden.
    - Naamsveranderingen doorgeven


    De villa van de Yagami familie


    Het Praattopic
    Het Rollentopic

    Het begin

    Het begint ermee dat iedereen zich klaarmaakt om naar de enorme villa van de Yagami's te gaan. De Yagami villa ligt op een afgelegen plek, zodat niemand wordt lastiggevallen door pottenkijkers bij het oefenen van hun element.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2015 - 14:52 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."


    Aurora Malia Yagami.
    Er waren acties die ik niet van mezelf zou verwachten. Mijn nu ietwat impulsieve woorden waren voor mij net zo'n schok als voor hem. Wie had immers kunnen denken dat ik zo uit de hoek kon komen? Aan de andere kant, zeg nu zelf: hoe verbaasder kon hij nog worden nu hij me al geringe tijd tegen een muur had gedrukt. Dat was een prestatie op zich.
    Dat hij smachtte naar mijn antwoord was best vermakelijk. Sal was veranderd in een stuk steen - bij wijze van spreken - en toch leek hij iets te geven om wat ik zei of deed. Het was intrigerend.
    Op mijn vraag kreeg ik niet meer dan een grom in mijn schoot geworpen. Als ik niet beter zou weten dan zou ik denken dat meneer zich op het vlak van emoties bevond. Iets waar hij maar wat graag buiten wilde blijven. Kwam het door mij? Dat was dan een behoorlijke prestatie. Helaas kon ik niet in zijn hoofd kijken dus kon ik geen conclusies trekken. Ik had een vaag vermoeden, maar dan nog bleef hij een persoon die moeilijk te peilen was. En dat kon soms best frustrerend zijn.
    Het uittrekken van zijn shirt gebeurde in een opwelling. Al geruime tijd was ik nieuwsgierig wat zich daar onder bevond. De littekens waren daarbij heus geen probleem. Ik wist dat ze er zaten ook al zag ik ze nu niet. Er was namelijk een tijd geweest dat we elkaar het een en ander hadden verteld. Ik vond dat hij er wel een woest aantrekkelijke uitstraling van kreeg.
    Mijn handen gleden subtiel over zijn gespierde schouders en rug. Ik kon enkel goedkeurend hummen. Er was niets mis met zo'n goddelijk lichaam. Ik zou niet weten waar hij zich voor zou moeten schamen.
    Wat Sal allicht niet wist was dat ik inmiddels over mijn angst voor lichamelijk contact heen was. Goede therapie was bij mij heel effectief geweest. Niet dat iemand ook maar hoefde te weten dat ik bij de therapeut was geweest. De herinnering bleef, maar ik liet mijn leven er niet door leiden.
    Op mijn vraag kreeg ik geen antwoord. Wat ik wel kreeg, waren zijn lippen. Of eerder gezegd zijn tong.
    Een siddering trok door mijn onderbuik nu zijn vingers zich op verboden plaatsen bevonden. Ik wist niet hoe hij het deed, maar plots was hij overal. Niet alleen zijn hand in mijn slipje, maar ook zijn vingertoppen over mijn borst. Ik had nooit geweten dat ik daar zo opgewonden van kon worden.
    De trots in zijn ogen ontging me. Ik durfde echter te wedden dat hij het een hele prestatie vond van zichzelf dat hij me in deze positie had weten te krijgen.
    "Dan stop ik deze handelingen en laat ik je verder met rust"
    Daar was het antwoord op mijn vraag, die ik voor mijn gevoel eeuwen geleden al had gesteld.
    Ik nam kort een moment om mezelf tot kalmte te manen. Mijn ademhaling iets stabieler te krijgen. Verdorie. Waarom keek hij zo verleidelijk? Ja. Ik had eerder heus wel eens een fantasietje over hem gehad, al was het maar even. Ik had enkel nooit gedacht dat ik - door mijn verafschuwing jegens hem - het daadwerkelijk zou beleven.
    "Aan jou de keus"
    Nu kon ik nog een verstandige keuze maken... Of niet.
    "In dat geval geef ik niets toe" snoof ik, koppig als ik was. Sowieso wilde ik niet toegeven dat alles wat hij bij me deed, hemels aanvoelde

    [ bericht aangepast op 28 jan 2015 - 18:50 ]


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.


    [center]Aedan Quillian Creed x Wind x Verstoten x Outfit x Song that fits him ______________________________________________________________
    Ik zucht diep en sta op. Ik merk dat ik gehuild heb, en ik loop naar de wasbak en was mijn gezicht nog wat. Maar het valt niet te ontkennend dat mijn ogen enorm rood zullen zijn. Het is vele malen zwaarder dan ik had gedacht, het ontmoeten van mijn 'familie'. Maar na een minuut of vijf was ik alweer op de vuist gegaan met Killian. Wat deels mijn schuld is.
    Ik open de deur en kijk nog één keer om naar Victor. "Wordt snel wakker.' Mompel ik redelijk onverstaanbaar, en ik doe de deur dicht. Daar tref ik Ezekiel aan, en ik zucht. "Zeg het maar hoor. Het kan me niets schelen." Zeg ik terwijl ik weg sjok, wetende dat Ezekiel op de één of andere manier zou volgen. Want dat is de vader-zoon band die ik met hem heb; hij praat met me zodra hij ziet dat het niet goed zit.








    Burton Matthew Winters x Wind x Song that fits him x Outfit
    ______________________________________________________________
    "Ik geloof niet dat ik je eerder ontmoet heb, kan dat kloppen?" Zegt Selena zodra ze Killian heeft ontdooit en zichzelf heeft voorgesteld. Ik haal mijn schouders op. "Misschien. Ik weet het niet." Zeg ik, terwijl er een schuine glimlach op mijn gezicht verschijnt. "Cool trucje trouwens." Complimenteer ik haar, denkend aan hoe ze Aedan en Killian had bevroren. Helaas ga ik mijn ware aard niet laten zien, op het gebied van krachten dan. Ik kijk naar het landhuis achter ons. "Zullen we naar binnen gaan? Tenzij je hier wilt blijven, natuurlijk." Opper ik glimlachend.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2015 - 21:57 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Selena Ysabeau McCoy
    *** Water ***


    "Misschien, ik weet het niet." Ook niet het grootste licht van de familie zeker? Al hield ik die gedachte eerder voor mezelf. "Cool trucje trouwens." Even haal ik m'n schouders op. Zo bijzonder was het eigenlijk niet. Er waren wel andere dingen die specialer waren om het zo te zeggen. "Koel wel ja, maar niet zo heel bijzonder." Nu de situatie was opgeklaard, bleef ik er eigenlijk behoorlijk rustig onder, ook al was ik niet heel veel eerder in staat tot heel andere dingen. Het was soms verbazend hoe m'n doen kon keren. Van een razende storm om het zo te zeggen en de productie van twee ijsblokken, naar de rust en kalmte zelve op een paar tellen tijd.
    "Zullen we naar binnen gaan? Tenzij je hier wilt blijven natuurlijk." Even keek ik hem aan. "Als je het niet erg vind, blijf ik liever even buiten." Antwoorde ik met een vage glimlach. "Het is nogal druk binnen en ik moet even wat luccht hebben." Hopelijk nam hij het me niet kwalijk.
    Rustig neem ik even de tijd om hem in me op te nemen. "Winters..." Ik mompel even zachtjes, eerder tegen mezelf dan tegen hem, terwijl ik door m'n mentale agenda blader om te zien of hij er niet al ergens in zit, maar kon hem niet terug vinden. "Komt het goed met die Aedan?" Lichtjes bezorgd keek ik hem aan. Ik hoopte in ieder geval dat ik het niet erger gemaakt had door in te grijpen.


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    • Ezekiel Stark Michael Cormoran Winters • Wind •


    “It is difficult to maintain your mental health when you are surrounded by madness” • Izzy Stradlin

    • • •

    Als de deur open gaat hoor ik een zo goed als onverstaanbaar gemompel dat zeker van Aedan komt. Hij sluit de deur netjes achter zich voor hij zich op mij richt. Hij zucht diep duidelijk niet in eeg geweldig humeur.
    "Zeg het maar hoor. Het kan me niets schelen." zegt hij terwijl hij als hij weg wandelt in een onregelmatig slakkentempo. Hij weet toch al dat ik hem ga volgen. Het feit dat onze band zo sterk is geeft me ook het gevoel dat ik het moet doen.
    "Aedan..." start ik, gewoon in de hoop dat hij zou blijven stilstaan. "Killian is duidelijk niet van de vriendelijkste. En ik weet niet exact wat er gebeurd is, maar geef hem niet de toestemming om in je hoofd te zitten. hij is duidelijk manipulatief en jij werd beïnvloed door je woede jegens hem." zeg ik fronsend. "Dat is ons volgende trainingspunt dan ook." zeg ik dan vervolgens en probeer hem aan te kijken.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    “Don't make the mistake
    of thinking I have a heart to steal.”
          Zu’Salgan McCoy – Waterspirit

    Afwachtend naar haar antwoord luister ik naar ik de onstabiele regelmaat van haar ademhaling, die met een bijna onmerkbare begeerte voortstuwt. Ze denkt vast dat ik het niet opmerk hoe ze hier stiekem wel van genoot, hoe ze stiekem niets liever wilt dan dat ik mijn handelingen voortzet. Vandaar expres mijn woordkeuze, of ik me eraan zou houden weet ik niet zo goed. Nu ik haar zo gekregen heb, moet ik er immers wel gebruik van maken. Ik kan nou niet bepaald zeggen dat dit mij niets doet, zeker niet als ik mijn ogen als een jager die z'n prooi in de gaten heeft over haar lichaam laat glijden.
          'In dat geval geef ik niets toe,' snuift ze plots, een hardleerse toon in haar stem. Ergens heb ik dit wellicht al wel verwacht, zeker met het voorstel dat ik haar zojuist gegeven had. Daarom doe ik niets anders dan mijn intieme daden continueren, waarbij mijn vingertoppen plagend over haar slipje strelen, mijn andere hand haar borst alweer gevonden heeft en ik mijn mond in haar nek druk. Net onder haar oorlel, waar ik eerst aan sabbel voor ik mijn weg langs haar zoete hals laat beginnen. Mijn ruwe manier van doen is de hele tijd niet opgehouden, hoewel ik het zo nu en dan zachter – bijna teder – doe dan anders. Het wind me allemaal veel te veel op, waardoor het niet onopgemerkt gaat wat er in mijn broek gebeurt. Misschien komt het ook wel dat ik het opzettelijk mijn onderlichaam tegen haar aandruk en net op het moment dat mijn lippen bij haar tepel aangekomen zijn, hoor ik iets.
          'Sal! Sal!' Het geroep onderbreekt de wellustige mist in mijn hoofd als zowel lichaam, waardoor ik abrupt met al mijn handelingen stop. Mijn hand, die al op mijn riem lag, leg ik terug op haar been en met een blik van verwarring kijk ik op. Welke malloot durft ons te onderbreken? Er schiet een reeks vloekwoorden door mijn hoofd heen, wat te merken valt op mijn gezicht.
          'Sal!' Er komt een kleine kop de hoek om, waarbij ik direct met een nors gezicht Aurora bedek met haar jurk. 'O – hier ben je,' vervolgt ze, de kleine duivel die als “Liz” bekend staat en er speelt een glimlach op haar lippen.
          'Als je nu niet maakt dat je weg komt hé!'
          'M-maar...'
          'Wat?' grom ik uiterst grimmig, 'Begin maar alvast te wensen dat het belangrijk is.' Het schijnt haar absoluut niets te doen en ze opent haar mond weer met hetzelfde glimlachje rond haar lippen, maar een onschuldige blik in haar ogen.
          'Hij is er, daarstraks aangekomen, ik dacht dat je het wel wilde weten' vermeldt ze mij, maar ik moet even nadenken over wie ze het ook alweer heeft. Tot het plots binnen komt schieten als een stoomtrein en ik mijn ogen open laat sperren. Ha – die klootzak is toch gekomen! Ik begon al te denken dat die knuppel niet op zou durven dagen. 'Maar eh...' Haar stem klinkt twijfelend. Met één wenkbrauw opgetrokken kijk ik haar aan en wil weer een “wat” uitpersen als ze me voor is. 'Waarom doe je Aurora pijn?'
    Mijn blik gaat van Aurora naar mijn zusje en weer terug, waarop ik schaapachtig grijns. 'Waar heb je het over?'
          'Ze kijkt vreemd en ze heeft rode plekken in haar nek...' Met een diepe zucht laat ik Aurora zakken, waardoor het duidelijk is dat we nu niet verdergaan met onze intieme capriolen. Dat moet later maar weer een worstelwedstrijd worden, misschien vanavond, als ik afgerekend heb met die oude gek. Als een soort overwinning, grijns ik.
          'Waar is hij?' Ik maak er geen verdere woorden meer aan vuil, gris mijn shirt van de grond en stamp mijn weg terug terwijl ik nog net een “hij is aan het praten met Selena” hoor.

    Bij de fontein aangekomen, schiet mijn blik van de ene naar de andere kant. Ik ben nog redelijk buiten adem door de ontmoeting met Aurora daarstraks en kan het niet laten een lichte grijns op mijn lippen te laten verschijnen. Deze vermindert echter al snel als ik de man op Selena af zie lopen en ik haar hoor begroeten. Waar kennen ze elkaar van? Godverdomme, natuurlijk zouden ze elkaar kennen. Selene is, niet naar wat ik handig vind maar oké, een familiehoofd van de familie McCoy en hij is een belangrijk man van de Yagami. Met het gevloek in mijn gedachtegang loop ik op de twee af, waarbij de man mij eerder opmerkt dan Selena. Met een overdreven glimlach begroet ik ze allebei.
          'Yagami, ik dacht dat je niet zou komen,' spreek ik zonder enige toon van respect in mijn stem. Hij kijkt alleen emotieloos naar me en zucht. Bang is hij zeker of hij wordt moe van zijn arrogante kop die hij elke dag in de spiegel moet zien.
          'Zu'Salgan,' begint hij, maar ik onderbreek hem.
          'Meneer voor jou,' lijk ik bijna te grommen, maar ik beteugel mezelf net genoeg zodat ik uiterst kalm Selena haar arm pak. Langzaam aan trek ik haar weg van die gozer en zodra we buiten gehoorsafstand zijn, kijk ik haar in de ogen.
          'Waar ken je hem van?' Het is wel duidelijk dat ik geen tegenvragen of wat voor onzin dan ook terug wil horen. Haar arm heb ik nog altijd vast, maar in tegenstelling tot de ontmoeting met Aurora die redelijk ruw was, ligt mijn greep losjes rond die van Selena. Met een indringende blik vervolg ik na haar antwoord: 'Is je aanbod om te praten nog altijd open? Dan wil ik dat graag vandaag innen, als het jou uitkomt.' Ik beslis om over te stappen naar een ander plan, eentje die hij vast niet aan zal komen, hij heeft altijd al een goed woordje over Selena gedaan namelijk. Bovendien ben ik nog redelijk opgehitst van daarstraks, Aurora is erg slecht voor me merk ik. Mijn uitstraling is kalm, bijna charmant zelfs, wat vast een verbazing zal zijn gezien ik dat niet vaak ben.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2015 - 23:07 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.


    [center]Aedan Quillian Creed x Wind x Verstoten x Outfit x Song that fits him ______________________________________________________________
    "Aedan..." Hoorde ik Ezekiel zeggen, in de hoop dat ik zou stoppen met lopen. In plaats daarvan loop ik stug door.
    "Killian is duidelijk niet van de vriendelijkste. En ik weet niet exact wat er gebeurd is, maar geef hem niet de toestemming om in je hoofd te zitten. hij is duidelijk manipulatief en jij werd beïnvloed door je woede jegens hem. Dat is ons volgende trainingspunt dan ook." Zei Ezekiel, en bijna woedend draaide ik me om. "Zeke, je hebt me door veel dingen heen gesteund, maar op dit moment help je me niet echt. Ik snap dat je me wilt helpen, maar ik ben op dit moment ben ik echt niet in de mood." Gromde ik terwijl ik naar buiten liep.















    Burton Matthew Winters x Wind x Song that fits him x Outfit
    ______________________________________________________________
    Ik knikte toen Selena zei dat ze buiten wilde blijven. "Yup. Snap ik." Stemde ik in terwijl ik op de rand van de fontein ging zitten. Ik keek naar het water en liet mijn vingertoppen in het water zakken. "Winters..." Hoorde ik Selena mompelen, en ik knikte. "Ja?" Vroeg ik. "Komt het goed met die Aedan?" Vroeg Selena, en ik haalde mijn schouders op.
    "Aedan is niet een van de zwaksten. Hij laat zich echt niet kisten door zijn broer Killian, dat heeft hij ooit gezegd, al is hij niet zo'n prater. Net als ik. Maar voor sommigen maak ik wel een uitzondering." Ik glimlachte waterig naar Selena en keek weer naar het water en mijn hand.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."


    Tyler William McCoy ~ Water
    'I've realized no matter where friends are, they will always keep you strong. Always.''


    Lipbijtend kijk ik naar Christine die in mijn armen ligt te snikken, het doet me vreselijke pijn om haar zo te zien lijden en aangezien ze bijna nooit huilt is het ontzettend ernstig. Alleen die stem laat me dingen doen, dingen die ik niet wil dat ze gebeuren. En ik moet zorgen voor twee meiden, en ik wil ze allebei niet verraden. Plotseling voelde ik ontzettende hitte tussen Christine en mij waardoor ik me omdraaide en Alcina zag staan. Ze was weer overeind gekomen en keek ons allebei met een valse grijns aan. Hé? Wat heb ik gedaan? Alleen omdat ik me vergiste in een keuze is ze nu ontzettend kwaad op me? Dat is niet pluis en ik weet dat dit Alcina niet is. Niet de echte lieve, grappige Alcina waar ik mijn dagen meestal mee doorbreng. Ik liet Christine los en keek naar Alcina, half smekend om dit niet te doen en half kwaad omdat ze dit niet hoort te doen. Dit is niet de echte Alcina. Nadat Alcina echter kwaad twee vuurballen op Christine afvuurde begon het door te dringen. 'Kom op Tyler! Je kan het veel beter! Je kan haar tegenhouden en je welverdiende woede uiten, McCoy's zijn hier de beste Tyler.' Ik voelde de woede me overnemen en hefde mijn beide handen op in de richting van Alcina haar ene vuurbal, na een paar seconden kwamen twee heldere stromingen water uit mijn handen en zorgden dat het vuur van de ene vuurbal doofde. ''Christine duik!'' Riep ik en sprong op haar om haar vervolgens tegen de grond te drukken, zodat ze in veiligheid is. Liever mij dan Christine. Ik richtte me op de andere vuurbal die ook werd gedoofd door het heldere water uit mijn handen waarna ik per ongeluk ook Alcina raak waardoor ze zeikernat wordt en door de sterkte van het water kort tegen de grond wordt aangedrukt. ''Christine blijf daar liggen!'' Roep ik en ren vervolgens naar Alcina toe om bij haar neer te knielen en kwaad op de binnenkant van mijn wang bijt. Waarom ben ik altijd degene die zijn wraak ontzettend erg moet uiten. Die zijn gevoelens eigenlijk niet onder controle kan houden en daardoor anderen pijn doet. Wat een rotvriend heb je dan. ''Gaat het?'' Vraag ik bezorgd aan Alcina die doorweekt op de grond ligt, Christine vond dit vast grappig maar ik kan hier nu even de lol niet van inzien. Het is een serieus duel geworden tussen een Yagami en twee McCoy's.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Selena Ysabeau McCoy
    *** Water ***


    "Ja?" Hoor ik hem antwoorden als ik z'n achternaam zeg. "Ik bedoelde het niet als een aanspreking." Even grinnik ik zachtjes. "Ik was enkel aan het kijken waar je thuis hoorde in m'n adresboek." Glimlachend kijk ik hem aan. Soms was ik net als water, ook van doen en laten. Het ene moment keihard, net als het ijs van niet zo heel veel eerder, het andere rustig en opgelaten, als een klaar bergbeekje op een zomerdag. Voor sommige was het soms een beetje wennen, maar zo erg was het eigenlijk niet.
    "Aedan is niet een van de zwaksten. Hij laat zich echt niet kisten door zijn broer Killian, dat heeft hij ooit gezegd, al is hij niet zo'n prater. Net als ik. Maar voor sommigen maak ik wel een uitzondering." Antwoord hij op m'n vraag. "Dus Aedan was een van de verstotene." Ik knik zachtjes. Dat zou in ieder geval een hoop verklaren van waarom ze zo lelijk tegen elkaar deden daarnet.
    Zwijgend volg ik z'n blik naar het water. "Het is iets anders dan lucht he." Ik glimmlach zachtjes. "Grijpbaarder en tegelijk ook weer niet." Hij hoeft het niet te zeggen, de link tussen de Winters en lucht is voor mij heel makkelijk te leggen.


    "Nothing is True. Everything is Permitted"


    Burton Matthew Winters x Wind x Song that fits him x Outfit
    ______________________________________________________________
    "Dus Aedan was een van de verstotene." Concludeerde Selena, en ik knikte. Ik voelde haar ogen op mij, en ze zei: "Het is iets anders dan lucht hé." Een glimlach vormde zich om mijn lippen, en ik knikte. "Grijpbaarder en tegelijk ook weer niet."
    Opnieuw knikte ik, en ik keek naar haar op. Mijn ogen vonden de hare, en ik zag er voor mezelf iets vertrouwds in, ik weet niet wat. Ik haalde mijn natte hand uit het water en legde deze neer op de rand van de fontein, naast me. "Inderdaad. Water en wind komen door veel dingen heen. Ik hou er van hoe de wind en het water samen werken om golven te maken. Ik kon er op het eiland altijd uren lang naar kijken zonder verveeld te raken." Het laatste wat ik zei was meer voor mezelf. Dan bedenk ik me ineens dat ze niets weet van het laatste, en ik sta op. "Vergeet dat laatste maar. Het was gewoon... Iets..."


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Selena Ysabeau McCoy
    *** Water ***


    Kalm keek ik terug toen zijn blik in de mijne haakte. Op de een of andere manier had ik het gevoel dat hij niet bij de Winters thuis hoorde toen ik z'n ogen zag. Ik had ze veel eerder veacht in m'n eigen familie. Ik voelde een kleine rilling langs m'n rug gaan, alsof het een betekenis had, maar ik die er niet op kon plakken. Vast en zeker dat ik me weer dingen aan het verbeelden was. Bij z'n woorden kon ik me zo voorstellen hoe het eruit zag. De branding en het water dat brak op de rotsen bij een zware storm, maar net zo goed de rust waarmee het tropische stranden nat maakte, alsof het het zand wilde afkoelen van het branden van de zon.
    "Vergeet dat laatste maar. Het was gewoon... Iets..." De plotse verandering van woorden haalde me uit m'n overdenkingen. In een pure reflex sloot m'n hand zich om om de zijne. "Ik..." Een tel keek ik hem aan. Wat moest ik zeggen? Ik wist niet wat er gebeurd was of over welk eiland hij het had. Waarom had ik dan het gevoel dat het voor hem toch ergens belangrijk was, ook al zei hij tegen me om geen aandacht te besteden aan die woorden. M'n verstand zei dat ik het moest laten rusten. Ik had me al genoeg gemoeid vandaag, maar m'n instinct zei net wat anders. Het was iets wat ik was gaan aanvoelen toen ik zelf m'n familie moest gaan leiden, als er wat was waar meer achter zat. Zwijgend bleef ik staan. Ergens wilde ik zeggen dat als hij nood had aan een luisterend oor ofzo, m'n deur altijd voor hem open stond, maar hij hoorde bij Ezekiel en ik had geen zin om hem onder z'n duiven te gaan schieten. Het was m'n plaats niet om het te zeggen. "Mocht je eens nood hebben aan een andere gesprekspartner dan Ezekiel... Hij heeft mij ook geholpen. Soms kan het helpen." Hopelijk snapte hij m'n woorden. Ik kon het ook vlakaf zeggen, maar dan zou het meer lijken als dat ik me opdrong en ik wilde de keuze aan hem laten.


    "Nothing is True. Everything is Permitted"


    Aurora Malia Yagami
    Toegeven was niet mijn sterkste punt. Iets toegeven aan Sal stond helemaal niet hoog op mijn lijstje. Het liefst had ik deze hele situatie willen vermeiden - aan de andere kant had ik niet gedacht dat ik er in zou belanden. Dus ik had het nooit kunnen vermeiden. God, wie had ook bedacht dat het zo zou gaan lopen? Ergens kon ik mezelf een idioot vinden omdat ik het toe heb gelaten. Soms was ik ook zo’n watje. Dan werkten mijn hoofd en gevoel niet met elkaar samen. Waar waren de voornemens om hem te blijven ook alweer naar toe? Urgh.
          De handelingen die hij bij me uitvoerde waren echter te goed om te negeren. Precies zo’n situatie waarin ik het liefst mijn gezond verstand weg wilde gooien – iets wat ik nu ook had gedaan. En god, dat voelde goed. Hem haten kwam een ander moment wel weer aan de orde… althans, dat nam ik aan.
          Natuurlijk had hij mijn reactie al enigszins verwacht. Het was logisch dat als je er al redelijk diep in zat, figuurlijk gezien, dat het stoppen niet dan niet voor de hand lag. Helemaal niet als hij op zo’n manier naar me keek dat ik er kriebels van kreeg. Mijn hoofd liet ik tegen de muur aanleunen, ogen gesloten. Ik kon precies voelen wat hij allemaal aan het doen was. Alles leek tien keer zo gevoelig te zijn dan normaal. Mijn ademhaling werd nog oppervlakkiger toen zijn lippen gevaarlijk dichtbij mijn tepel kwamen. En juist op dat moment werden we onderbroken. Constant had ik mijn gehoor op scherp gehad zodat ik elk geluid kon opvangen.
    ‘Sal! Sal!” ik fronste en draaide mijn hoofd iets bij. In eerste instantie had ik de directe neiging om mezelf te bedekken. Wie was het en wat wilde de persoon?
    Mijn handelingen staakte ik gelijk bij het zien van Sal’s gezicht. Een onweersbui was er helemaal niets bij. Wie had gedacht dat hij het zo zwaar op zou nemen?
    Gelukkig was Sal zelf zo slim om me mijn jurk toe te spelen. Hem aandoen kon ik niet, daarvoor zat alles te schots en scheef, maar mezelf bedekken kon ik wel.
    'O – hier ben je,'
    'Als je nu niet maakt dat je weg komt hé!'
    'M-maar...'
    Liz had ik onmiddellijk herkend. Ik had geen idee wat ze kwam doen, maar ik wist wel dat het moment grondig verstoord was. De sfeer was verdwenen als sneeuw voor de zon. Precies de reden waarom ik weer helder na kon denken.
          Bijna ongezien had ik mijn bh weer aan weten te krijgen, mijn jurk zelf dichtritsen ging wat lastig maar ik had hem in elk geval zover aan als maar kon. Wat vermaakt keek ik naar Liz op toen ze vroeg waarom Sal mij ‘pijn’ deed.
    Peilend keek ik naar Sal, die het ook wel grappig vond. De schaapachtige grijns zei het allemaal.
    'Ze kijkt vreemd en ze heeft rode plekken in haar nek...'
    Ik kon het niet helpen dat ik zacht lachte. ‘Niets aan de hand’ verzekerde ik haar. Mijn voeten weer op de grond hebben staan voelde gek.
    Nog voor ik op kan kijken is Sal er al vandoor. Ik rolde met mijn ogen. Wat had ik dan verwacht? Meneer is het tegenovergestelde van een gentleman. Alles wat voor hem belangrijk is, dat gaat voor. Goed.
    Hoofd helder, kleding weer enigszins degelijk. Ik mócht mezelf niet meer laten verleiden door zoiets. Dat werd nog mijn ondergang. Of het ook ging lukken was nog maar de vraag.
          Terug op mijn kamer verruilde ik mijn jurk voor een wat meer lossere broek en shirt. De plekken in mijn hals.. het viel me nu pas op hoe veel het er waren. Subtiel was hij niet bepaald geweest.
    Mopperend kamde ik mijn haar uit en liet dit loshangen zodat niemand vragen kon gaan stellen. Dit werd me nog een weekend.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2015 - 23:17 ]


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.


    Burton Matthew Winters x Wind x Song that fits him x Outfit
    ______________________________________________________________
    Plotseling schoot Selena's hand om de mijne, en vragend keek ik op. "Ik..." Ze keek me aan, alsof ze iets wilde zeggen. Naarmate ik langer in haar ogen keek, herkende ik iets. Iets wat hetzelfde was als in de mijne. "Mocht je eens nood hebben aan een andere gesprekspartner dan Ezekiel... Hij heeft mij ook geholpen. Soms kan het helpen." Zei ze, en ik snapte wel wat ze zei. Maar zelfs Ezekiel kon ik niet vertrouwen, na wat er op het eiland is gebeurt. Ik kan stomweg niemand meer vertrouwen. Dat is iets waar ik ontzettend tegenaan loop. "Ik vertrouw mensen gewoon minder snel, door gebeurtenissen." Zei ik.
    Toen deed ik iets onverwachts. Ik spreidde mijn armen, en knuffelde haar. Het was maar een korte knuffel, ik liet haar snel weer los. "Bedankt." Zei ik kortaf. Toen liep ik zonder op een antwoord van Selena te wachten weg van haar.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Selena Ysabeau McCoy
    *** Water ***


    "Ik vertrouw mensen gewoon minder snel, door gebeurtenissen." Ik kon z'n reactie zeker wel begrijpen. Als iets je vertrouwen een knauw had gegeven, dan kon het inderdaad heel lastig zijn om dat terug te krijgen. Het verbaasde me dan echter wel dat hij niet gelijk z'n hand weg getrokken had eigenlijk. Misschien was het een teken dat het nog niet helemaal verdwenen is.
    Als het feit dat hij zich niet gelijk los trok me al verbaasd had, dan deed z'n volgende actie dat zeker. Voor ik het wist had hij me een knuffel gegeven. "Bedankt." Blijkbaar had hij mijn woorden niet gezien als een bemoeienis. "Geen dank." Mompelde ik zachtjes terwijl hij van me weg liep. Het leek me beter om er niet achter aan te gaan, nu toch niet, en hem gewoon wat ruimte te geven. Ik was geen stalker en dat zou in zijn geval misschien niet de beste actie zijn om te ondernemen. Als hij wat kwijt wilde, dan hoorde ik het wel. Iemand dwingen om dingen te gaan vertellen was niet bepaald de beste manier om ze te helpen.
    Zwijgend ging ik tegen de fontijn staan. Naar binnen gaan, daar had ik nog even geen zin in. Veel te druk en droog naar mijn idee. Ik was altijd meer een buitenmens geweest.

    Even kijk ik op als iemand anders naar me toe komt. Echt kennen deed ik hem niet, maar ondanks dat bleef ik toch beleefd. Het was al erg genoeg zo vandaag met de onderlinge ruzies, ik had geen zin om er zelf ook nog een te gaan uitlokken. Het fijne van hem kende ik niet en ik was ook niet van plan om er verder in te gaan spitten. Als hij kwam zeuren over het gedoe met Killian, dan was hij aan het verkeerde adres. Ik was net van plan om me tussen die familievete in te gaan werken. Het enige wat ik gedaan had was ervoor gezorgd dat mijn familie niet in de brokken moest delen.
    Een tel kijk ik half om als ik een bekende stem achter me hoor. Blijkbaar kennen die twee elkaar. Een hand klemt zich om m'n arm. "Sal..." M'n stem is lichtjes waarschuwend. Bepaald beleefd vind ik dit toch wel niet als ik heel eerlijk ben tegenover mezelf.
    "Waar ken je hem van?" Ow, niet weer. Het is de eerste gedachte in m'n hoofd. "Familiezaken. En kennen is een behoorlijk groot woord." Ik kende niet eens z'n naam, enkel dat hij bij de Yagami's hoorde, meer niet." Zachtjes trek ik z'n hand weg. De blik in z'n ogen maakte me lichtjes ongemakelijk, al wilde ik me er niet door laten doen. "Is je aanbod om te praten nog altijd open? Dan wil ik dat graag vandaag innen, als het jou uitkomt."
    Waar had hij opeens last van. "Je weet dat je altijd naar me toe kan komen om te praten, maar je kan ook een beetje beleefdheid aan de dag leggen als ik zelf met iemand sta te praten." Het kwam er rustiger uit dan dat ik me eigenlijk voelde en dan was het eerder een lichte woede die in me ontstoken was. Na al die tijd was hij nog altijd even onbeschoft en ik kreeg het ervan op m'n heupen met momenten. Wat zijn relatie ook was met de man tegen wie ik had staan spreken kon me niet echt schelen, want blijkbaar kenden ze elkaar, tegenover mij kon hij op z'n minst een beetje manieren tonen inplaats van me zo weg te trekken uit een gesprek.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2015 - 23:33 ]


    "Nothing is True. Everything is Permitted"


    Aurora Malia Yagami.
    Slechts een uur na het spektakel in de tuin had ik mezelf uit mijn kamer weten te slepen. De make-up resten had ik van mijn gezicht afgehaald, Sal had een behoorlijke prestatie geleverd. ik had de lippenstift halverwege mijn hals weg moeten halen. Nu ik mezelf weer iets degelijk had gemaakt, durfde ik me wel weer tussen de mensen te begeven. Wie weet kwam ik nog iemand tegen die ik kende - want geef nu toe, niet alle familieleden kwamen me even bekend voor.
          De deur van mijn kamer viel in het slot. Met een rustige pas ging ik terug naar de 'hoofdzaal' waar wel meerdere mensen aanwezig zouden zijn. Inmiddels iedereen wel. Mijn route ging via het pad dat langs de tuin liep. De tuin. Ha. Daar waren nu veel minder onschuldige herinneringen aan.
    Net toen ik de hoek omsloeg, botste ik vol tegen een figuur op. Door de klap verloor ik bijna mijn evenwicht waardoor ik me vastgreep aan de muur. Lichtelijk verward richtte ik mijn blik op. Omdat ik geen high heels meer droeg, was ik nog kleiner dan normaal. Hierdoor moest ik merendeels tegen mensen opkijken - Burton in dit geval.
    'oh! Heey!' glimlachte ik vaag. Het was al weer een tijdje geleden dat ik hem voor het laatst had gezien. Het maakte niet uit hoe vaak ik hem wel of niet zag, het liep meestal wel goed met ons twee.
    'Ik had ergens niet verwacht dat jij hier zou zijn,' ik trok de blouse recht en sloeg mijn armen over elkaar. Als ik zo naar hem keek, dan had hij ook net iets beleefd. Het echt peilen kon ik niet. Daarnaast kon ik ook niet vertellen hoe hij op mij zou gaan reageren. Ik haalde onwennig een hand door mijn haren heen. Mensen die me kende zouden wel weten dat ik veel praatte als ik niet helemaal zeker wist wat te doen in een vreemde situatie. Nu was dit niet zo'n vreemde situatie maar het kwam wel heel plots.


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.


    Burton Matthew Winters x Wind x Song that fits him x Outfit
    ______________________________________________________________
    Nadat ik weggelopen was van Selena liep ik doelloos rond. Toen botste er ineens iemand tegen me op, en ik greep het persoon in reflex vast. Het was Aurora. "Oh! Heey!" Zei ze, en mijn lippen krulden in een vermaakte grijns, terwijl ze zich vasthield aan de muur.
    "Hey." Zei ik kortaf, waarna ik haar losliet. "Ik had niet verwacht dat jij hier zou zijn.' Zei Aurora, en ik fronste.
    "Wat? Waarom niet dan?" Vroeg ik, terwijl ik terug dacht aan het gevecht van Aedan en Killian. "Trouwens, je neef Killian en Aedan zijn met elkaar op de vuist gegaan. Jullie hebben echt een fantastische familie." Dat laatste grapte ik natuurlijk. Ik zei het op een overdreven toon, die naar mijn mening erg sarcastisch klonk.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."