• Een groep vrienden gaan samen op vakantie naar een tropisch eiland. Een dure reis, maar de meeste zijn dan ook vastbesloten er een onvergetelijke vakantie van te maken. Alles gaat goed, totdat ze in de auto zitten. Ze zijn net aangekomen met hen vlucht en in hen huurauto's rijden ze naar de accomodatie waar ze de dagen zullen doorbrengen. Daar komen ze echter nooit aan. Tijdens de reis komt er plots een diepe mist, waardoor alle auto's terecht komen in een botsing en iedereen even van de wereld is. Wanneer ze wakker worden, hebben ze geen idee waar ze zijn. Het enige wat ze kunnen herinneren is wat ze hebben gedaan sinds ze op het eiland zijn aangekomen. De enige hulpmiddelen die ze hebben, zijn degenen waarbij ze in de auto zaten. Of ze zich uit de situatie gaan redden weet niemand. Één ding is zeker; het wordt een onvergetelijke vakantie...

    Erieka || Caffeine
    Xantha || DocRoe
    Anna || Rider
    Naima || DecemberRain
    Ana || Sabaism
    Leonie || Goya
    Jente || Mangata
    Julie || Quivers
    Marie || Malarkey
    Anouk || Rawhide
    Mirte || Hijacked
    Ilona || Sobremesa
    Floor || Heffron
    Savannah || Phillia
    Fleur || Davon

    Laat het even weten als je naam verkeerd in het topic staat of als je liever niet hebt dat deze uberhaupt in het topic te vinden is.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2015 - 18:26 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Perconte schreef:
    (...)

    Scarlett?


    En dan vrienden, familie, vijanden?


    Rider schreef:
    Liliam (pagina 6) is denk wel af zo op relaties na dan (ik wacht nog even op jouw rol, Ilona) ^^
    Als er iemand nog op zoek is naar een onhandige bff binnen de groep of een vijand, dan sta ik daar altijd voor open.


    Misschien een over enthousiaste gay best friend?

    [ bericht aangepast op 20 jan 2015 - 22:44 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Phortion schreef:
    (...)

    Misschien een over enthousiaste gay best friend?


    Hm, misschien familie?


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Perconte schreef:
    (...)

    Hm, misschien familie?


    Okay^^ ik denk (half) zusje of nichtje?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Phortion schreef:
    (...)

    Okay^^ ik denk (half) zusje of nichtje?


    Yush, halfzusje :Y)


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Phortion schreef:
    (...)

    Misschien een over enthousiaste gay best friend?


    Haha dat zou wel leuk zijn ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Phortion schreef:
    (...)

    Kom maar op :p Hij Is af trouwens, denk ik, misschien add ik nog iets^^


    Hij is leuk, en is goed zal zo relatie beschrijven :Y) Is er een reden voor de haat? Al botsen ze geloof ik qua persoonlijkheid gewoon :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Perconte schreef:
    (...)

    Yush, halfzusje :Y)




    Dezelfde vader of moeder?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Thunderstruck schreef:
    (...)

    Oud-klasgenootjes?


    Jaaa :Y)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Phortion schreef:
    (...)



    Dezelfde vader of moeder?


    Ik denk dezelfde moeder, omdat ze toch al twee verschillende achternamen hebben.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Rawhide schreef:
    (...)

    Hij is leuk, en is goed zal zo relatie beschrijven :Y) Is er een reden voor de haat? Al botsen ze geloof ik qua persoonlijkheid gewoon :')



    Ik keek serieus in het verkeerde rollentopic at first - - '

    De persoonlijkheden bossen idd al genoeg. Maar wat Extra drama kan voor mij nooit kwaad. Iets met dat Seb een relatie had met een neef of vriend van, totdat het uitging en hij Vincent de schuld gaf omdat hij ingepast zou hebben op?

    [ bericht aangepast op 20 jan 2015 - 23:05 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Iemand verder nog een relatie met Scarlett?


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    [ bericht aangepast op 20 jan 2015 - 23:22 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Phortion schreef:
    (...)


    Ik keek serieus in het verkeerde rollentopic at first - - '

    De persoonlijkheden bossen idd al genoeg. Maar wat Extra drama kan voor mij nooit kwaad. Iets met dat Seb een relatie had met een neef of vriend van, totdat het uitging en hij Vincent de schuld gaf omdat hij ingepast zou hebben op?


    :')) Kan gebeuren hahaha
    En is goed, het kan ook wel zijn dat ze ruzie kregen en dat Vincent inderdaad op hem had ingepraat.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Even een vraag op het relationeel gebied —— het is toch een vriendengroep die op vakantie gaat? Dus dan zou dat toch betekenen dat iedereen elkaar wel op enige manier mag en er niet al te veel "frenemies" relaties zijn?


    Hijacked schreef:
    Even een vraag op het relationeel gebied —— het is toch een vriendengroep die op vakantie gaat? Dus dan zou dat toch betekenen dat iedereen elkaar wel op enige manier mag en er niet al te veel "frenemies" relaties zijn?


    Jongens, Mirte heeft gelijk -- I agree with her. Toch denk dat niet iedereen van de vriendengroep echt verplicht met elkaar moet omgaan, of wel? ^^


    "Satan's friendship reaches to the prison door."