• Ik moet een boekverslag schrijven over dit boek, en ik vroeg me af, of jullie belangrijke verschillen wisten tussen het boek en de film.

    In een boek staat meer.


    It's high noon.

    Leeftijd van het dochtertje


    If a writer falls in love with you, you can never die

    In de film had ik meerdere vreemdgaan scenes echt de film was zoveel vreemdgaan, ik denk dat in het boek meer over de ziekte besproken werd.

    Ik heb alleen het boek gelezen.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Je mag nooit de film met het boek vergelijken. Lees het boek en gebruik de film enkel als extra materiaal, maar ga het boek niet door de film vervangen.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Tigresse schreef:
    Je mag nooit de film met het boek vergelijken. Lees het boek en gebruik de film enkel als extra materiaal, maar ga het boek niet door de film vervangen.


    Ze moet dit waarschijnlijk voor school vergelijken. Maar zoals eerder al gezegd werd, in het boek word meer over de ziekte gepraat en de film is meer vreemdgaan.


    Firm believer of all that is magic

    Aidan schreef:
    (...)

    Ze moet dit waarschijnlijk voor school vergelijken. Maar zoals eerder al gezegd werd, in het boek word meer over de ziekte gepraat en de film is meer vreemdgaan.


    In de beginpost staat dat ze een boekverslag moet schrijven. Vandaar dat ik zei dat je niet van de film uit moet gaan.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."