• Hallelujah!

    Ik heb vandaag echt zowat een topdag, waaronder een paar redenen:

    1:Mijn ipod die eigenlijk steeds uit viel weer aan de praat gekregen zodat hij degelijk oplaad.

    2: Een gesigneerde filmposter van de Theory of Everything gewonnen, ik ben helemaal gek van Eddie Redmayne en heb nu zijn handtekening helemaal in opper fangirl modes.



    En tot slot reden 3: Heb eindelijk een datum gekregen van een operatie waar ik al vier jaar lang op moet wachten.

    Dus ik ben helemaal blij en gelukkig om een paar redenen maar vooral omdat ik nooit gedacht had dat ik A mijn iPod weer aan de praat zou krijgen en B een handtekening van Eddie Redmayne zou krijgen op een filmposter waar hij een van mijn inspiraties speelt.

    Om het topic nuttig te houden hebben jullie goed nieuws gehad?

    Wat een geweldig nieuws voor je! Ik heb niet echt goed nieuws gehad haha, maar verder gaat alles wel goed. Really jealous op de poster, ik hou ook heel erg van Eddie Redmayne (sinds ik hem in Pillars of the Earth zag)


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Niphredil schreef:
    Wat een geweldig nieuws voor je! Ik heb niet echt goed nieuws gehad haha, maar verder gaat alles wel goed. Really jealous op de poster, ik hou ook heel erg van Eddie Redmayne (sinds ik hem in Pillars of the Earth zag)
    Ik zag de trailer van de week voorbij komen en ik zat met een open mond van: Ik herken Eddie hierin niet, de manier hoe hij Stephen Hawking neerzet in de kleine stukjes van de trailer vond ik hem geweldig.

    Ik heb de film al gezien en het is echt heeel knap hoe hij Stephen Hawking neerzet.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Dat is echt een van de mooiste films ooit


    http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=121&t=1725293

    Ik had vandaag mijn laatste stagedag. Er is zo'n grote last van mijn schouders afgevallen! C:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Wat leuk dat dat allemaal tegelijk komt.

    Ik heb gister gehoord dat ik eindelijk over twee weken aan mn beide knieen word geopereerd.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Fereale schreef:
    Ik had vandaag mijn laatste stagedag. Er is zo'n grote last van mijn schouders afgevallen! C:
    Hallelujah!, Dat had ik ook met die van mij, vorig jaar 2 Juni liep die van mij af na extra werk en uren eerder ingehaald te hebben. Ik denk dat het ook wel weer wennen is om met een gedachte rond te lopen van: Oh nee geen stage.

    IrishNialler schreef:
    Wat leuk dat dat allemaal tegelijk komt.

    Ik heb gister gehoord dat ik eindelijk over twee weken aan mn beide knieen word geopereerd.
    Niks ernstigs hoop ik?

    MrsGately schreef:
    (...) Niks ernstigs hoop ik?
    naja pijnsyndroom aan knieen dus ze gaan kijken en eventueel kraakbeen bij knippen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan