• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Solangelo schreef:
    Wat is er allemaal gebeurd 0.o


    Het is middels avond dus Fred moet het nu goedmaken met George :< (hij is dus middel niet meer dronken.!)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik was sowieso al van plan om Fred niet meer dronken te laten zijn, maar ik bedoel wat er is gebeurt. Want ik zie een Angelina post en iets met Kealan en ik snap het niet meer. Anders moet ik alle posts terug lezen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Solangelo schreef:
    Ik was sowieso al van plan om Fred niet meer dronken te laten zijn, maar ik bedoel wat er is gebeurt. Want ik zie een Angelina post en iets met Kealan en ik snap het niet meer. Anders moet ik alle posts terug lezen.


    Uhm George heeft middels Fred geslagen en hij is boos geworden omdat Fred hem weer vals beschuldigd en gemeen naar George doet...

    Campbell is middels in elkaar geslagen door Victor en George verdenkt Kealan er van waardoor ze gevochten heb hoewel Kealan George verdenkt ( zeh ebben gevochten in de WC ohja en Kealan heeft Jonah in klaslokaal gedaan)

    Toen heeft Camp; Fred gesmeekt om het goed te maken met George... maar George was ubersad dus heeft Angelina Camp terug naar George gebracht zodat hij hem kon troosten in de wc D';


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    George Weasley

    Hij keek mij woest aan. En zelfs deze blik van hem gaf mij een woedde-boost, puur omdat ik geen zin had om mijn tweelingbroer zo te ziens, want ik zag hem nooit echt zo naar mij kijken. Naar mij nog.
    'Campbell is nu eenmaal een probleemmagneet en dat weet jij ook best wel. Dus hij komt over een uur of twee wel weer opdagen met een nieuw litteken, maar toen ik je daar op probeerde te wijzen werd je enkel boos. Dus blijkbaar hoef je mijn advies niet en dat krijg je nu ook niet.'
    Hij duwt me van mij weg en zelfs deze ene kleine duwtje gaf mij een moordneiging op hem.
    'Laat me met rust vanaf nu, oké? Het boeit je toch niks wat ik doe, de enige persoon op deze aarde waar je nog iets om geeft is Campbell. Dus ga maar zoeken,' 
    En daar ging hij dus over mijn grens heen. Want ik liep terug naar Fred toe en gaf hem een behoorlijke ruwe duw tegen zijn nachtkastje aan waar hij dus tegen aan knalde en naar zijn arm greep, wat raar was aangezien ik voorkwam dat hij te pletter neer zou vallen en ondanks dat boorde ik mijn nagels, iets te ruw in zijn arm.
    'Ik weet zeker, gewoon zeker dat Ralf, niemand anders op deze wereld zelfs zo veel om jou gaf als ik. Gaf, dus hou je verdomde bek dicht.' Sis ik woest en liet zijn arm weer met een ruk los.
    'En kijk het eens via mijn schoenen; jou boeit alleen een fles alcohol en de lippen van een vijftienjarige. Weet je wat; ik laat je met rust. Rot gewoon op; jij bent niet de broer die ik ken.' En met dat draaide ik me met een ruk om en hoorde Ralf nog mijn naar mompelen die ik negeerde en de deur achter mij met een harde klap sloot. En toen ik eenmaal de leerlingenkamer binnen kwam lopen, schopte ik ruw tegen Leo zijn been aan die met ewn kreet achteruit deinsde.
    'Merlin George! Waar was dat nou weer coor nodig? Waarom sla je mij de hele tijd als je weer woest bent?'
    zonder eens zijn vraag te beanrwoordt, schopte ik een stoel omver en marcheerde de.leerlingenkamer uit.
    'Oh, oke.. laat mij maar weee achter.' Hoorde ik Leo nog murmelen. Werkelijk; dit wilde ik niet een zeggen. Maar een ding wat ik onwijs erg beek haat is als mensen plotseling veranderen, personen die ik al heel erg lang ken. Of die nou dronken is of niet, het blijft even pijnlijk. Maar dit vloog ook alleen uit mijn mond; serieus niet uit mijn hart die al in stukken gescheurd is door mezelf, wat Campbell niet eens aan elkaar kan gaan lijmen.

    Word nuchter Fred >: en serieus, als george campbell zo gewond ziet.. george gaat zijn leven haten.



    heeeei; George had hem niet geslagen hooor (A)


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)



    heeeei; George had hem niet geslagen hooor (A)


    Pfff en dat moet ik allemaal onthouden x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Pfff en dat moet ik allemaal onthouden x'D


    alleen dat hij hem niet geslagen had, alleen geduwd (A)


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Fred Weasley

    In paniek loop ik door de slaapzaal, aangezien ik nu pas doorheb wat ik allemaal gedaan heb. Ik heb mijn hele leven verpest door boos te worden op George. Mijn tweelingbroer.
    ‘..George.. verdrietig.. wc.. grote zaal.. suïcidaal.. help.. alsjeblieft..’ Ik draai me om en zie Campbell daar staan. Hij ziet eruit als een wrak en aan hem te zien is dat waarschijnlijk ook zo. ‘A-alsjeblieft, Fred. H-hij gaat z-zo k-kapot..’ Ik weet niet wat ik moet doen. Ik ben bang dat hij heel erg boos op me is en me haat.
    Opeens komt Angelina de kamer binnen gestormd.
    ‘W-wat- A-angelina?’
    ‘George is in een nogal redelijk grote ruzie verwikkeld geraakt met Kealan- Geloof me. Hij heeft nu iemand nodig..’ Campbell en Angelina lopen weg en ik loop druk heen en weer.
    'Ralf, wil je alsjeblieft met me mee naar George? Ik kan hem niet in mijn eentje zien en met jou achter me durf ik veel meer.' Het is waar en ik weet dat ik hem nodig heb. 'Alsjeblieft, ik zweer dat ik nooit meer een drankfles aanraak. Ik kan hem echt niet kwijtraken, maar waarschijnlijk wil hij me niet eens meer zien,' zeg ik en triest genoeg weet ik dat het de waarheid is.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Waar is Kealan nu trouwens?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Solangelo schreef:
    Waar is Kealan nu trouwens?


    Uhm... idk ergens :p hij loopt ergens agressief door een gang xd ofzo


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Is hij in elkaar geslagen?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Solangelo schreef:
    Is hij in elkaar geslagen?


    Ja


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jonah Barret

    'Weasley!' roept een vijfdejaars Zwadderaar naar me toe als ik door de gang loop. Ik doe alsof ik het niet gehoord heb, maar in plaats van met mijn borst naar voren, zoals altijd, loop ik met mijn hoofd naar beneden gebogen door de gangen. Sinds vanmiddag is het bekend dat ik een Weasley ben en sindsdien krijg ik daar de hele tijd opmerkingen over. Alsof ik nu een ander persoon ben.
    Opeens zie ik Kealan lopen, boos. Als ik dichterbij kom zie ik dat hij in elkaar geslagen is. Ik pak hem bij zijn arm vast en kijk hem aan. 'Kealan, wie heeft dit gedaan?' vraag ik voor ik hem meetrek, een bezemkast in. De Zwadderich leerlingenkamer is een plek die ik nu echt wil mijden.
    'Moet je naar de ziekenzaal? Oh Merlin, ik vermoord de persoon die jou dit aangedaan heeft.' Ik probeer normaal na te denken, maar dat is bijna onmogelijk met hem zo dicht bij me. Alles in mij wil hem in een omhelzing trekken en hem kussen, om hem daarna te vertellen dat het me niet uitmaakt dat hij niet in liefde gelooft.
    Maar dat maakt me wel uit, want ik wil dat ik voor hem beteken wat hij voor mij betekent.


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley

    ‘…George.. ik- ik wilde je niet beledigen of iets. Sorry; ik ben hier niet zo goed in. Ik ben niet goed in mensen helpen.. Nee.. je hoeft niet hier niet meer te blijven. Het is per slot van rekening alweer avond. Misschien is het verstandiger om terug naar de leerlingenkamer te gaan; voor onze griffoendor punten waar we extreem achter liggen.’
    Zachtjes schudde ik met mijn hoofd voordst ik met beide handen naar die van hem greep waar ik er wat naar bleef staren.
    'Ik voel me niet beledigd, Campbell. Ik- wat je zei was waar. Echr waar.. dankjewel.' Zei ik snel en keek hem weer aan.
    'Dan- dan gaan we nu terug naar de leerlingenkamer..' concludeerde ik dan en perste moeizaam nog een glimlach tevoorschijn. Wat een wonder dat ik überhaupt nog een glimlach kon gaan produceren.


    Ralf Auron

    Toen Campbell en Amgelina ons verlieten, kwam ik overeind staan en keek Fred wat bezorgd aan.
    'Ralf, wil je alsjeblieft met me mee naar George? Ik kan hem niet in mijn eentje zien en met jou achter me durf ik veel meer. Alsjeblieft, ik zweer dat ik nooit meer een drankfles aanraak. Ik kan hem echt niet kwijtraken, maar waarschijnlijk wil hij me niet eens meer zien,'
    Ik knik zachtjes met mijn hoofd en kwam weer voor hem staan voordat ik zachtjes zijn hand vast pakte.
    'Ik zal bij je staan.. zolang je nooit meer een drankfles zal raken.' Zei ik en keek wder weg.
    'Ik meen het.. het is niet goed, Fred.' Zei ik zachtjes voordat ik hem weer aankeek en zachtjes met mijn hoofd schudde.
    '..dit alles komt toch wel goed, Fred?' Vroeg ik dan wat onzeker. Ik wist wel dat het ooit goed zou komen, maar wanneer en hoe, om die aantal antwoorden ben ik dus erg bang voor. Ik wil gewoon de lachende Fred weer terug, de Fred die erg lief, behulpzaam en grappig, zacht en dapper is. Niet de verdrietige, wanhopige Fred die vreemd gaat.. dat maakt niet alleen mij, maar denk ik iedereen kapot.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Nou, ik moet naar de tandarts en ze gaan me pijn doen :'(

    Ze gaan me doden D': ohgod, hopelijk gaat cage nog trouwen voordat dit mijn einde word ): als ik er niet meer ben na dit, geef cage's baby George als de tweede naam van Fred :'(

    Oké, dat was dramatisch. Maar alsnog; ze gaan me pijn doen D:


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Kealan-Dereck Moore

    Uit het niets voelde ik een sterke grip rond mijn arm waardoor ik bijna in een reflex de persoon die dit deed in elkaar wilde stompen tot ik Jonahs gezicht voor die van mij herkende. ‘Kealan, wie heeft dit gedaan?’ in plaats van rustiger te worden leek ik alleen maar bozer te worden bij zijn reactie terwijl ik me gewoon mee liet sleuren de bezemkast in.
    ‘Moet je naar de ziekenzaal? Oh Merlin, ik vermoord de persoon die jou dit aangedaan heeft.’ Ruw trok ik me los uit zijn greep waar ik mijn armen door elkaar haakte. ‘Hoezo; mag alleen jij míj slaan. Ik kan mijzelf wel redden hoor; Jonah. Daar heb ik jou niet voor nodig.’ Harder dan bedoeld trok ik de deur open waar ik hem weer hard dicht sloeg om even naar mijn nek te grijpen. Nog steeds voelde ik Georges nagels rond mijn nek klieven waar zijn handen elk restje lucht uit mij persten. Ik kon haast zweren dat ik de dood had gezien en had dan ook even naar adem moeten happen toen hij me los liet. Het besef dat ik hem niet alleen aan kon deed veels te pijn. Ik was een Moore. Ik hoorde makkelijk een Weasley aan te kunnen; net zoals ik Jonah aan hoorde te kunnen.

    (dit frustreert hem want hij kan Zowel Jonah en George niet fysiek aan x’D het alfamannetje is gefrustreerd :p )


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya