• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Nou, ik moet naar de tandarts en ze gaan me pijn doen :'(

    Ze gaan me doden D': ohgod, hopelijk gaat cage nog trouwen voordat dit mijn einde word ): als ik er niet meer ben na dit, geef cage's baby George als de tweede naam van Fred :'(

    Oké, dat was dramatisch. Maar alsnog; ze gaan me pijn doen D:


    Wat dan? Gaan ze boren of gewoon met fluoride ofzo? Want dat laatste doet niet zoveel pijn x'D hoewel ik de smaak van fluoride zo naar vind.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Kealans post btw previous page.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Haha sorry, maar onbewust ben ik weer mensen aan jet stalkem xq goed ook; want kom op, Naomi :'D ik bedoel, Fred en George hoeven het niet perse nu goed te maken x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik was helemaal in de war want ik had per ongeluk op het knopje 'verberg RPG topics' gedrukt :O


    Spoiler alert: you will save yourself

    Fred Weasley

    'Ik zal bij je staan.. zolang je nooit meer een drankfles zal raken.' Hij kijkt weg en ik vraag me af of hij wegkijkt omdat hij me niet meer aan kan kijken. 'Ik meen het.. het is niet goed, Fred...dit alles komt toch wel goed, Fred?' Ik zucht en kijk naar zijn gitzwarte haar.
    'Ik ben het probleem hier, dus misschien zou ik het zelf ook op kunnen lossen.' Ik schud even mijn hoofd en pak dan met mijn hand zijn kin vast. 'Ik hou echt van je, Ralf. Voor jou doe ik alles. Zelfs al wil je dat ik van je weg blijf. Voor jou alles.' Ik kus hem even en weet dat niemand dit gevoel kan evenaren. In mijn hoofd ga ik terug naar de eerste keer dat ik hem kuste. Toen wist ik nog niet zeker wat mijn gevoelens voor hem waren en ik was bang dat hij het raar vond. Nu weet ik zeker dat ik van hem hou.
    Als ik hem loslaat kijk ik hem aan. 'We kunnen ook gewoon hier blijven?' vraag ik onzeker. Ik weet dat ik alleen hier wil blijven omdat ik bang ben. Ergens weet ik dat ik naar George moet en hier echt niet kan blijven, maar ik hoop dat hij ja zegt.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ralf Auron

    'Ik ben het probleem hier, dus misschien zou ik het zelf ook op kunnen lossen.'
    Ik keek hem weer aan waarna hij mijn kin vastpakte en ik hem noodgedwongen aan moest blijven kijken.
    'Ik hou echt van je, Ralf. Voor jou doe ik alles. Zelfs al wil je dat ik van je weg blijf. Voor jou alles.'
    En toen kuste hij me. Al wil ik misschien niet eens van hem houden, het is vreemd dat een kis je zo van gedachten kan gaan veranderen en je doet verleiden om tegen je tegen die ene persoon aan te drukken. Net als nu bij mij, hoewel ik nu in mijn bed wilde gaan springen en direct in slaap wilde gaan vallen.
    'We kunnen ook gewoon hier blijven?' Vraagt hij dan op een onzekere toon. Ik keek hem maar aan, vloekend over dat ik hier een keuze moest maken.
    'Wat jij denkt dat de beste voor jou lijkt.' Zei ik simpel.


    Kort sorry D: maar ik wist niets anders dan die ene zinnetje :'3


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Jonah Barret

    ‘Hoezo; mag alleen jij míj slaan. Ik kan mijzelf wel redden hoor; Jonah. Daar heb ik jou niet voor nodig.’ Hij loopt weg en ik blijf in mijn eentje over. Ergens vind ik dat hij mij wel eens mag vergeven, aangezien ik hem ook overal voor vergeef; hoewel hij dat zelf niet door lijkt te hebben doe ik alles voor hem. Want hoewel ik niks voor hem beteken betekent hij de wereld voor mij. Zonder hem weet ik niet meer wat ik moet doen aangezien hij de enige is die ik nog heb.
    Daarom ren ik toch achter hem aan, hoewel ik het eigenlijk niet eens wil.
    'Het maakte me niks meer uit,' zeg ik zachtjes voor ik hem kus en de hele wereld om ons heen vergeet. Het feit dat ik om me heen allemaal stemmen hoor fluisteren en schreeuwen betekent helemaal niks voor mij. Maar ik laat hem los en kijk hem aan. Dan pas realiseer me dat ik hiermee niet alleen de keuze voor mezelf, maar ook voor hem heb gemaakt. En Victoire is er ook nog steeds... In paniek kijk ik hem aan.
    'H-het spijt me,' zeg ik zachtjes.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2015 - 17:03 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Laat maar

    [ bericht aangepast op 24 jan 2015 - 17:03 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Klik.
    Wat zou dat toch zijn?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Solangelo schreef:
    Klik.
    Wat zou dat toch zijn?


    geniaal :D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    geniaal :D


    Bedankt (:
    Ik dacht dat ik er heel kort over had gedaan maar opeens is het al twee uur later. Maar nu ben ik bezig met een Fred post.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Fred Weasley

    'Wat jij denkt dat het beste voor jou lijkt,' zegt hij. Ik kijk hem even aan en dan zucht ik.
    'Alsjeblieft, vraag me dat niet.' Ik schud mijn hoofd en probeer zijn blik te mijden. 'Alles wat ik de laatste tijd gedaan heb was een verkeerde keuze, dus ik wil even totaal geen keuzes meer maken. Voordat ik nog meer mensen waarvan ik hou pijn doe.'
    Alweer schud ik mijn hoofd en doe ik mijn best niet het dichts bijzijnde object te pakken en ermee te gaan gooien. 'Ik moet naar George,' zeg ik dan en ik sta op, waarna ik Ralf arm vastpak en hem meetrek, de kamer uit, naar de gang. De WC vind ik een beetje een vage uitleg van Campbell waar George is, maar ik besluit dat het het wel waard is om langs alle WCs van Zweinstein te lopen.
    'Hey, Fred!' Ik draai me om en zie Katie. Echt waar? Moet zij ook nog even langs komen? 'Heb je het nieuws al gehoord?' vraagt ze.
    Ik schud mijn hoofd. 'Maakt niet uit welk nieuws, ik heb niks gehoord.'
    'Echt niet? Ach ja, het blijkt dat Jonah Barret uit Zwadderich eigenlijk een Weasley is!' Ze zegt het alsof het het grootste nieuwtje uit de wereld is. 'En toen ging ik het nakijken en het is inderdaad waar. Hij is je neef!' Ik kijk haar even aan en schud dan mijn hoofd.
    'Ik heb wel betere dingen te doen,' zeg ik waarna ik Ralf mee trek.

    Kun je in Ralfs post George vinden?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Weet je zeker dat je nu naar George wilt gaan :p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ralf Auron

    Hij schudde met zijn hoofd, wat ik deels verwachtte waarna hij opstond en ik gauw weer wegkeek.
    'Ik moet naar George,'
    Al voordat ik mijn hoofd kon knikken, greep hij naar nijn arm en sleurde me de trappen af, de leerligenkamer uit en sleurde hij me haast langs al de wc's van het kasteel, op zoek naar Campbell en George. Ik weet niet waarom maar Merlin; ik heb een slecht voorgevoel ovet dit alles.
    'Hey, Fred! Heb je het nieuws al gehoord?'
    Ik draaide me om waar ik Katie zag staan. Ja hoor; zij mag er ook best nog bij.
    'Maakt niet uit welk nieuws, ik heb niks gehoord.'
    'Echt niet? Ach ja, het blijkt dat Jonah Barret uit Zwadderich eigenlijk een Weasley is! En toen ging ik het nakijken en het is inderdaad waar. Hij is je neef!'
    'Ik heb wel betere dingen te doen,' en met dat trok Fred me mee. Verbaasd keek ik Katie bogen even aan voordat we de hoek om liepen en ik me maar door Fred mee liet trekken.
    'N-neef?' murelde ik, ietwat verbaasd voordat ik met mijn hoofd schudde en deze keer Fred mee naar de wc's trok zonder nog een woord erover te zeggen. Toen we eenmaal voor de deur van de laatste wc stonden, liet ik Fred los en greep naar de deurklink. Nog even wierp ik Fred een blik voordat ik de deur een beetje opentrok, maar een klein beetje en ij zag George nog net staan, vlak voor Campbell met wie hij en een doort gesprek zat en trok de deur zachtjes weer terug maar liet de deurklink niet los, waar ik er dus ook naar bleef staren.
    'Campbell is bij hem.' Zei ik en keek Fred weer aan.
    '..weet je het zeker, Fred? Z-zal ik bij jou blijven of..?' Vroeg ik twijfelend en schudde vervolgens wat met mijn hoofd.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    'N-neef?' Ik haal mijn schouders op en zie hoe hij naar binnen kijkt.
    'Campbell is bij hem...weet je het zeker, Fred? Z-zal ik bij jou blijven of..?' Ik haal mijn schouders op en leg mijn hand even tegen zijn wang.
    'Als jij erbij bent dan durf ik het wel. Dus ja, ik wil graag dat je erbij blijft.' Ik pak zijn hand vast en loop de WC binnen. Daar zie ik George en Campbell zitten. Ik blijf bij de deuropening staan en kijk ze aan, vooral George.
    'Sorry?' zeg ik vragend, omdat ik echt niet weet wat ik moet zeggen.


    Spoiler alert: you will save yourself