• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Hmm, geen inspiratie meer voor Calfo @generation :l


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    En toen hadden we niets meer te posten D:

    --

    Haha, ik heb net een gesprek met mijn vriendin aangrgaan, maar dan in dertig verschillende talen die ik via google vertalen type x') ze werd gek van mij :p een leuke tip; als je iemand wilt irriteren, moet je in een taal praten/typen die hij of zij totaal niet begrijpt :'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    En toen hadden we niets meer te posten D:

    --

    Haha, ik heb net een gesprek met mijn vriendin aangrgaan, maar dan in dertig verschillende talen die ik via google vertalen type x') ze werd gek van mij :p een leuke tip; als je iemand wilt irriteren, moet je in een taal praten/typen die hij of zij totaal niet begrijpt :'D


    Haha :P Nee daar ben ik te lui voor x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Haha :P Nee daar ben ik te lui voor x'D


    Of als we zoals gewoonlijk tot twee uur aan het rpg'en zijn en ik heb vergeten dat er nof iets is als "school", dan kan ik sowieso niet meer slapen en blijf ik zoals gewoonlijk tot drie uur in mijn bed rollen. Dus doe ik mijn mobiel open en stuur duizenden foto's van een struisvogel naar mijn vriendin om haar gek te maken.




    Omfg dat is eng D':

    [ bericht aangepast op 22 jan 2015 - 20:46 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Of als we zoals gewoonlijk tot twee uur aan het rpg'en zijn en ik heb vergeten dat er nof iets is als "school", dan kan ik sowieso niet meer slapen en blijf ik zoals gewoonlijk tot drie uur in mijn bed rollen. Dus doe ik mijn mobiel open en stuur duizenden foto's van een struisvogel naar mijn vriendin om haar gek te maken.


    [/img]

    Omfg dat is eng D':



    haha x'D god o god neem dat plaatje niet serieus joh :'D

    Wat ben ik blij dat ik jou niet op app heb. God verschrikkelijk D'; maar goed dat ik altijd mijn geluid uit heb staan van mijn mobiel :'D

    Leo is trouwens best dom.. eerrst zoekt hij george op met de maurauders map en nu gaat hij het kasteel doorzoeken x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)


    haha x'D god o god neem dat plaatje niet serieus joh :'D

    Wat ben ik blij dat ik jou niet op app heb. God verschrikkelijk D'; maar goed dat ik altijd mijn geluid uit heb staan van mijn mobiel :'D

    Leo is trouwens best dom.. eerrst zoekt hij george op met de maurauders map en nu gaat hij het kasteel doorzoeken x'D


    Map is bij harry >;') maar ach ja, keo is eenmaal dom :p

    Ik neem het ook niet serieus maar alsnog, het udee is eng :'D de gevoel dat ik bij zulke kleine tekstjes en plaatjes krijjg is gwn te vergelijken als een horrot film of zo.

    Mijn telefoon trilt als ik een mailtje in mijn hotmail gekregen heb. En ik heb het zo ingesteld dat ik elke keer een mailtje krijg als iemand in deze topic iets post.. dus ooit, ik weet niet wanneer meer, maar toen ik nig die ene lieve meisje van q was die alrijd op tijd sliep (leugen) hoorde ik rond 12 uur mijn telefoon on stop trillen en ik kijk, het zijn postjes van jou en linde x') en ik dacht dat iemand een bom in mijn telefoon gezet had..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Boe, ik ben er weer.

    Wat is er met Campbell aan de hand? Ik ben geluk om de post terug te lezen. En is er al een post met Kealie?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Solangelo schreef:
    Boe, ik ben er weer.

    Wat is er met Campbell aan de hand? Ik ben geluk om de post terug te lezen. En is er al een post met Kealie?


    Pff... ik weet niet wat ik met kealan moet posten :'l Misschien moet ik kealan; Jonah maar aantikken en hem 'Ik hou van je ' laten zeggen. (not) x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Pff... ik weet niet wat ik met kealan moet posten :'l Misschien moet ik kealan; Jonah maar aantikken en hem 'Ik hou van je ' laten zeggen. (not) x'D


    ): Je maakte me net zo blij want ik las de 'not' niet ):


    Spoiler alert: you will save yourself

    Fred Weasley

    'Eh- I-ik blijf. ..dankje.' Hij kijkt me glimlachend aan en ik kijk trots omdat ik dat dan toch wel weer mooi opgelost heb.
    'Na dit ga je me beloven om nooit meer een fles aan te raken. Ik bedoel- ik wist niet dat je dronk..' Ik schud met mijn hoofd.
    'Nee, ik ben nog maar één keer dronken geweest. Dat was twee jaar geleden en ik heb echt geen idee wat ik die nacht allemaal uitgespookt heb. Maar nu was het fijn, want ik hoefde al het verdriet niet te voelen. Maar ik hoef dat toch niet meer te voelen want Ralfje is hier en is geweldig!' Ik spring op en probeer een rondje te draaien, wat uitloopt tot een val actie en uiteindelijk lig ik op de grond te lachen.
    Ik sta weer op en kijk Ralf aan. 'Ik weet al wat ik ga doen!' zeg ik vrolijk. 'Ik ga een lied voor je schrijven. Het word een geweldig lied en ik zal het gaan zingen voor de hele school tijdens het avondmaal. Ja! Dan wordt het vast weer goed.' Vrolijk spring ik heen en weer, waarbij ik meerdere keren struikel.
    'Ik hou van je, Ralf! Wil je met me trouwen? Oh wacht, dat heb ik je al gevraagd. Waarom heb ik geen ring gekocht? Oh ja, daarmee wilde ik je verassen op het eerstvolgende bal... Oeps, nu weet je het al. Het spijt me!'
    En dan komt George opeens binnen gestormd. 'Ik hen geen zin om te praten nu. Campbell is vermist.' Ik haal mijn schouders op.
    'Ik heb ook geen zin om te praten, dus dat komt goed uit.'

    [ bericht aangepast op 22 jan 2015 - 21:45 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Linde' George is bij Red... xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Meh ): ik vroeg wat er aan de hand was maar niemand reageerde.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Aangepast.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Solangelo schreef:
    Meh ): ik vroeg wat er aan de hand was maar niemand reageerde.


    Campbell is verdwenen en George kon hem niet vinden dus stormde hij nnet de slaapkamers binnen x') niet zo veel eigenlijk, sorry :p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    Hij haalde maar zijn schouders op wat me ergens gemakkelijk boos maakte. Te makkelijk.
    'Ik heb ook geen zin om te praten, dus dat komt goed uit.'
    Ik schudde met mijn hoofd en stampvoetend liep ik naar zijn richting toe om naar zijn kraag te grijpen en hem dicht bij mij hield.
    'Niet over jouw probleem, verdomme. Wees stil en luister eens naar wat ik zeg.' Siste ik en liet hem weer los.
    'Campbell is vermist; ik en Leo hebben hem overal gezocht maar we kunnen hem nergens vinden. Of je gaat even uit je eigen sprookje springen en laat eens voor deze ene keer aan Camp zien dat je tenminste een beetje om hem geeft en helpt mij met dit, of je gaat hier zitten zingen als een dronkelap en ga ik alleen met Leo weg. Ik zweer als je me hiermee alleen laat na de ruzie van vanochtend; het gaat niet goed eindigen tussen jou en mij.' Zei ik kil. En ja, het liefst hield ik dit alles in mij en duwde al deze gedachtes weg. Maar als hij nu met mij meekomt, is er nog een kans dat alles weer goed zal komen.


    Ik zeg het je; goerge is wooeeeest dat Fred dronk en hem sloeg + hij allemaal leugens naar hem toe schreeuwde en als hij hem hiermee nog in de steek laat.. dus kies verstandig :'o


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••