• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    @woeddeaanval. Wat lijken fred en george op jet gebied van woedde en drama veel op elkaar. Ach ja.

    Ondanks ik zei dat camp niet mocht gaan jelpen, jeb ik zo'n gevoel dat hij het toch gaat doen x')

    Weetje, george voelde gewoon van behin af aan dat camp een wonderjongen was x') om die reden gaat hij tijdens het bal een aanzoek doen (flower)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    @woeddeaanval. Wat lijken fred en george op jet gebied van woedde en drama veel op elkaar. Ach ja.

    Ondanks ik zei dat camp niet mocht gaan jelpen, jeb ik zo'n gevoel dat hij het toch gaat doen x')

    Weetje, george voelde gewoon van behin af aan dat camp een wonderjongen was x') om die reden gaat hij tijdens het bal een aanzoek doen (flower)


    Ik betwijfel het laatste :'l daar steekt Victor wel een stokje voor. Victor is net een demon uit hel :'x daarom verstopt hij zich uit Georges zicht zodat George hem niet in elkaar kan slaan (A)

    serieus niet uit mijn hart die al in stukken gescheurd is door mezelf, wat Campbell niet eens aan elkaar kan gaan lijmen.


    Toch heb ik ergens het gevoel door dit zinnetje dat er een Cage breuk gaat onstaan.. Een big one. Idk why D"; Fred ik haat je! je verpest niet alleen alles voor jou en George maar ook voor Cage :<


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    ....Die is pijnlijk.... D'; maar hij snapt daaruit toch wel dat hij liever niet emotionele gesprekken zoals Jonah nu heeft met zijn biologische papi..


    Jonah had hen nodig n niet alleen om zijn vader te laten zien dat hij niks over hem weet. En zo heb jij ook weer iets om te posten.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Solangelo schreef:
    (...)

    Jonah had hen nodig n niet alleen om zijn vader te laten zien dat hij niks over hem weet. En zo heb jij ook weer iets om te posten.


    Camp heeft Fred nodig voor George. En toch gebeurd dat niet :< Maar ja. ik laat Kealan Jonah wel helpen hoor :'(


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Solangelo schreef:
    (...)

    Jonah had hen nodig n niet alleen om zijn vader te laten zien dat hij niks over hem weet. En zo heb jij ook weer iets om te posten.


    Eigenlijk, deels door deze reden laat ik mijn personages altijd achter jullie aan rennen :D


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Leora schreef:
    (...)

    Camp heeft Fred nodig voor George. En toch gebeurd dat niet :< Maar ja. ik laat Kealan Jonah wel helpen hoor :'(


    Ik denk niet echt dat fred nig iets met george noch camp te maken wilt hebben.. wat ook wederzijds is natuurlijk, voor george tenminste.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Eigenlijk, deels door deze reden laat ik mijn personages altijd achter jullie aan rennen :D


    Fijn om te weten dat je ze liever achterlaat :l je hoeft niet naar Camp toe hoor. Dat heb ik nooit gezegd. Ik bedoel- Camp red zichzelf eerder in zijn eentje omdat hij dat gewend is dan george nu.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Fijn om te weten dat je ze liever achterlaat :l je hoeft niet naar Camp toe hoor. Dat heb ik nooit gezegd. Ik bedoel- Camp red zichzelf eerder in zijn eentje omdat hij dat gewend is dan george nu.


    Daarom zei ik dus deels :')


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Yay, kom er net achter dat ik over 14 uur en 35 minuten en 43 secondes weekend heb :')


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Kealan-Dereck Moore

    Uit het niets ging de deur open waar Jonah naar binnen kwam stormen en voor mij plaats nam zonder wat te zeggen. Even keek de leraar op voordat hij besloot er niks over te zeggen. Wat moest hij anders. Zelfs ik wist dat hij bij de leraren berucht was. In plaats van dat we rustig te les verder konden volgen; werd de deur weer open gedaan door diezelfde man weer zichtbaar werd.
    'Zou Jonathan Weasley even mee kunnen komen?' Voor ik er erg in had voelde ik de bekende sterke hand rond mijn pols sluiten van Jonah die me meetrok de lokaal uit. Even keek ik nog naar achter richting Victoire voordat de deur sloot. ‘Wie is dit?’
    ‘Mijn vriendje, Kealan.’ Dat was mijn beurt om Jonah met een frons aan te kijken.
    ‘Vriend.’ Verbeterde ik hem wat niemand leek op te merken gezien het weer enorm cliché werd door beledigingen en beschuldigen over en weer naar elkaar te gooien. Iets wat me het liefst mijn handen over mijn oren deed doen.
    'en wij hebben nu les. Er is niks wat jij nog kan zeggen om dit beter te maken, pap,' Dat was het moment dat ik naar Jonahs pols greep. ‘…Ik denk dat jullie vast en zeker veel te bespreken hebben; maar gezien Jonathan nogal last van opvliegendheid heeft, lijkt het me beter dat hij eerst afkoelt.’ Voordat ik de lokaal weer in kon gaan ging de bel waarbij meteen de deur openschoot en de lokaal leeg liep. Zachtjes liet ik Jonah los om naar mijn tas te benen om die over mijn schouder te binden waarna ik weg liep.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    En toen was ik alleen D';


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Nope, ik ben er nog


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    Nope, ik ben er nog


    Ik moet even nadenken voor Calfo :'3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Ik moet even nadenken voor Calfo :'3


    Neem de tijd :') ik kan roch niet meer slapen vandaag en blijf waarschijnlijk tot middernacht nog wel even wakker xq


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Neem de tijd :') ik kan roch niet meer slapen vandaag en blijf waarschijnlijk tot middernacht nog wel even wakker xq


    Don't blame me again x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya