• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    Ik haat het dat je de keuze altijd in míjn schoenen legt :< oh Merlin; wacht loopt George toevallig langs een wc x')


    JA, die keuze heb ik net genomen (:


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    JA, die keuze heb ik net genomen (:


    Oké dit word zo gemeen en zo'n brainfuck maar :'D omg x.o' wacht even..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Oké dit word zo gemeen en zo'n brainfuck maar :'D omg x.o' wacht even..


    Ik ben benieuwd.. en bang :l


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ik ben benieuwd.. en bang :l


    Ik denk kan ik eerder bang zijn voor George nu :'o


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Ik denk kan ik eerder bang zijn voor George nu :'o


    ...als het george boos gaat maken, ben ik bang. Want george is al woest en al een, een klein dingetje kan de aanval vam hem weer terug laten komen, maar dan tien keer erger. Dus ja.. we zijn allebei bamg voor george dan.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    ...als het george boos gaat maken, ben ik bang. Want george is al woest en al een, een klein dingetje kan de aanval vam hem weer terug laten komen, maar dan tien keer erger. Dus ja.. we zijn allebei bamg voor george dan.


    Het is niet specifiek dat iemand hem uitdaagd; maar wat hij ziet en concludeert waarschijnlijk :'P


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Het is niet specifiek dat iemand hem uitdaagd; maar wat hij ziet en concludeert waarschijnlijk :'P


    Ja, dat bedoel ik ook als een klein dingetje. Hij is een beetje gevoelig op dit moment :l


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Campbell Saunders

    Zachtjes snikkend zat ik in het hoekje. Voor minuten of misschien wel uren lang. Mijn ooit witte blouse was doordrenkt met mijn bloed vanuit mijn neus en mijn pols. Het was misschien dan ook slimmer geweest als ik gewoon een rol wc papier gejat had of iets. Voorzichtig kroop ik uit mijn hoekje terwijl mijn rib akelig in mijn orgaan leek te prikken hoewel ik dan nog niet gesproken had voor de beurse plekken op mijn lichaam wat continu pijn deed. Zelfs als ik zat. Langzaam strompelde ik de bibliotheek door die middels uitgestorven leek. Zachtjes trok ik de wc deur open waar ik naar de spiegel liep. Eigenlijk wilde ik niet naar mijn spiegelbeeld staren; maar de blauwe plek rond mijn oog viel extreem op tegen mijn witte kale huid samen met de grote snee wat zich op mijn wang sierde. Voorzichtig tastte ik met mijn vingers langs de snee waardoor mijn bloederige blouse zichtbaar werd. Aarzelend deed ik de mouw van mijn blouse wat omhoog waar duidelijk een scherp touw rond mijn pols gekliefd had. Misschien als iemand dit zag kon ik beweren dat ik aan een tas bleef hangen waardoor het zo eruit zag. Hoewel ik twijfelde of George me zou geloven doordat dit hem kon herinneren aan de wijze dat ik zelfmoord gepleegd had. Iets waar ik continu aan herinnerd werd door de littekens wat nog in mijn nek sierde; er was dan ook geen spreuk die littekens kon doen verwijderen. Anders had ik die allang uitgevonden- hoewel ze me herinnerde aan mijn fouten die ik allemaal gemaakt had in mijn leven. ‘..Campbell?’ geschokt keek ik weer omhoog in de spiegel waar Kealan naar binnen gelopen kwam en in plaats van alleen mijn geschokte uitdrukking te zien- zag ik dat ook bij hem; hoewel hij geen reden had om zo te kijken. Ik wist net zoals hem dat hij dit niet erg vond. Dat dit enkel rechtvaardig was. Snel wendde ik mijn blik van hem af om naar tissues te grijpen uit de houder om er een in mijn bloederige neus te steken zodat hij zou stoppen met vlekken maken op mijn shirt om de andere tegen mijn pols aan te deppen wat verschrikkelijk veel pijn deed; wat alleen maar verergerd werd door Kealan die naar mijn pols greep.
    ‘…Wat is er in vredesnaam gebeurd; Camp. Merlin heb je ruzie gehad met George ofzo?’ meteen schudden ik mijn hoofd waarbij ik me pijnlijk losrukte uit zijn greep wat het papiertje uit mijn neus deed glijden.
    ‘Ga weg; Kealan.’ Zei ik toch wat angstig. Hij en Viktor kenden elkaar. Dit was allemaal een spelletje; hij wist dat Viktor dit gedaan had. Hij wist alles. Het kon niet anders. Het was gewoon een toneelstuk voor hem. ‘Camp, Laat me het op zijn minst zien..’ met dat voelde ik hoe zijn hand deze keer wat bruter om mijn arm sloot en me naar hem toe trok waarbij hij even van mijn gezicht keek om daarna zich op mijn pols te focussen terwijl ik tegensputterde. ‘Laat me gaan. Ik wil dit niet!’ riep ik nogal angstig terwijl ik mezelf los probeerde te trekken.


    R.I.P. Kealan (huil)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Nog steeds liep ik stampvoetend door de gangen door waardoor verschillende studenten me bezorgde blikken toewierpen. Zelfs hield Anderling me tegen om te vragen waarom ik boos was en Draco aan het plafond geplakt had, maar negeerde haar waardoor ik daarvoor tien punten aftrek voor mijn afdeling kreeg. Op een gegeven moment werd de gang stiller en leger tot ik alleen door willekeurige, donkere gangen liep. Stil en alleen waardoor mijn stappen wat langzamer en zwaarder werden en ik mijn handen met een diepe zucht in mijn broekzaket glijden. Dit alles is zo afschuwelijke gegaan; alsof al deze problemen nog niet eens genoeg zijn. Campbell is spoorloos verdwenen, voor het eerste keer heb ik een heftige ruzie met Fred en hij wilt mij niet meer zien.. al dat we op zo'n manier tegen elkaar geschreeuwd hebben, scheurde het mijn hart in stukjes. Echt waar; niemand kan zo'n schade weer aan elkaar lijmen. en ik heb echt geen zin in meer problemen wat mij waarschijnlijk op een zelfmoordneigingen zal gaan brengen. Of juist een moordneigingen. Misschien was dit de reden waarom sommige mensen vroeger zeiden dat ik en Fred beter in slythering kondem komen. Huh- ik en Fred. Er is geen wij- of en meer tussen onze namen. Alles wat ik op dit moment wil is Campbell vinden; dat brengt tenminste een beetje licht op mijn gebroken hart.
    ‘Laat me gaan. Ik wil dit niet!’
    Ik nam halt bij de al te bekende stemmetje die ik zag en staarde even naar de ka t op van waar ik het hoorde komen.
    'Campbell?' Riep ik ietwat verbaasd voordat ik richting de wc's toe liep van waar ik het hoorde komen en trok de deur open. En ja, mijn dag kon inderdaad erger. Campbell stond daar, bloederig en gewond, zijn witte blouse zat knder zijn bloed en zijn gwzicht zat inder dodelijk wonden die er ernstig pijnlijk eruit zagen.. en Kealan stond voor hem, te dicht bij hem en hield zijn arm, te strak vast. Zonder nog verdere conclusies te trekken, aangezien ik al woest genoeg was en mij Kealan echt niet boeide, liep ik naar hem toe en trok hem van Campbell vandaan om hem tegen de wc deurtje ruw aan te drukken en mijn arm vlak onder zijn keel drukte, dieper en dieper tegen het deurtje aan.
    'Ik heb al een rot humeur en jij gaat het niet erger maken, klootzak!' Siste ik woest.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Oei oei; hoe erg zou het worden als Kealan verdenkt dat George dit bij Camp heeft gedaan?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Oei oei; hoe erg zou het worden als Kealan verdenkt dat George dit bij Camp heeft gedaan?


    Nou.. als kealan dat gaat beweren; george gaat hem doden. Want George haat het als een grote leugen verspreid word als een waarheid :p ook een kleine deel van waarom george boos op fred werd.

    Naja, niet doden :p hij gaat wel boos worden. Maar zo nu en dan kan hij kealan wel doden om wat hij camp aan gedaan heeft. Naja, wat hij denkt dat kealan met camp hedaan heeft tenminste.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Kealan-Dereck Moore

    Uit het niets voelde ik een arm onder mijn keel gedrukt worden waarbij ik ruw tegen de wc deur geduwd werd. Steeds dieper voelde ik hoe Georges arm in mijn keel ging; gezien ik voor het eerst niet hoefde te twijfelen of het Fred of George was. Ik nam aan dat Fred niet zo voor Campbell op zou komen als George. ‘Ik heb al een rot humeur en jij gaat het niet erger maken, klootzak!’ met dat zetten ik mijn handen tegen zijn arm die ik ruw wegduwde om vervolgens hem ook een klein zetje te geven.
    ‘Mooi zo; want ik heb ook totaal geen zin in jouw geneuzel. Dus als je wilt; kan je weer gaan; tenzij je je vríendje nog verder in elkaar wilt slaan dan je al hebt gedaan.. Ik weet niet of dat iets is waar jíj op kickt..’ dit keer was het mijn beurt om hem ruw tegen de wc deur aan te drukken om mijn vuist in zijn maag te beuken terwijl ik Campbell nog angstig hoorde roepen; ‘Ik ben van de trap af gevallen…’ abrupt draaide ik mijn hoofd om.
    ‘Houd je mond. Ga liever jezelf wassen of zo voordat iemand je ziet.’ Hoewel het kil klonk kon ik het toch niet nalaten om me wat bezorgd te voelen. Misschien niet om het feit dat het Campbell was; maar omdat ik dit zo vaak bij mijn moeder zag als mijn vader zich niet in kon houden. Deze situatie was precies hetzelfde; alleen deze keer kwam ik voor iemand op.


    Wat als ze elkaar verdenken? :'D ik heb kealan al iets meer verdachter gemaakt door te zeggen dat niemand Camp zo mag zien :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Hij trok mijn arm weg om me vervolgens een klein duwtje te kunnen geven.
    ‘Mooi zo; want ik heb ook totaal geen zin in jouw geneuzel. Dus als je wilt; kan je weer gaan; tenzij je je vríendje nog verder in elkaar wilt slaan dan je al hebt gedaan.. Ik weet niet of dat iets is waar jíj op kickt..’
    Ik wilde net gaan schreeuwen dar ik niets gedaan had, maar hij drukfe mij al tegen de muurtje aan en beukte zijn vuist in mijn buik waardoor ik ruw op mijn lip beet om geen kreet van pijn te kunnen laten.
    ‘Ik ben van de trap af gevallen…’
    Verbaasd opende ik mijn ogen waar ik Campbell angstig achterin de wc's zag staan, waar ik niet te lang op lette en ik viel haast voorover neer en deen een poging om mijn armen wanhopig rondom mijn zere buik te gooien.
    ‘Houd je mond. Ga liever jezelf wassen of zo voordat iemand je ziet.’
    Ik keek weer op naar Kealan en duwde met al mijn kracht de pijn weg om hem vervolgens te grond neer te gaan duwen en ik moeizaam met mijn knieën boven op hem neer viel en nog met al mijn kracht die ik bezat een vuist in zijn wang beukte.
    'Ik heb- niets gedaan- jij wel-' siste ik hijgend en krabbelde overeind om hem in de zij nog een keer hard te gaan schoppen voordat ik mezelf tegen een muurtje aan liet vallen.
    'Stom mens..' siste ik nog zachtjes, echter meer tegen mezelf dan tegen Kealan.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Dáww. George is sad D';


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Oké, George is het even zat xq


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••