• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    'Niet over jouw probleem, verdomme. Wees stil en luister eens naar wat ik zeg.' Hij laat me los en ik kijk hem verbijsterd aan.
    'Campbell is vermist; ik en Leo hebben hem overal gezocht maar we kunnen hem nergens vinden. Of je gaat even uit je eigen sprookje springen en laat eens voor deze ene keer aan Camp zien dat je tenminste een beetje om hem geeft en helpt mij met dit, of je gaat hier zitten zingen als een dronkelap en ga ik alleen met Leo weg. Ik zweer als je me hiermee alleen laat na de ruzie van vanochtend; het gaat niet goed eindigen tussen jou en mij.'
    Ik kijkk mijn broer boos aanl gaat hij dit nu echt als dreigement gebruiken? 'Campbell is nu eenmaal een probleemmagneet en dat weet jij ook best wel. Dus hij komt over een uur of twee wel weer opdagen met een nieuw litteken, maar toen ik je daar op probeerde te wijzen werd je enkel boos. Dus blijkbaar hoef je mijn advies niet en dat krijg je nu ook niet.' Ik duw hem van me weg.
    'Laat me met rust vanaf nu, oké? Het boeit je toch niks wat ik doe, de enige persoon op deze aarde waar je nog iets om geeft is Campbell. Dus ga maar zoeken,' zeg ik en ik loop weg, naar mijn bed.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Is er trouwens iemand die naar Scorpius wil komen @generation? Hij zit lonely in een coupé en heeft iemand nodig.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Solangelo schreef:
    Is er trouwens iemand die naar Scorpius wil komen @generation? Hij zit lonely in een coupé en heeft iemand nodig.


    Roxanne komt als Fred morgen niet gereageerd heeft.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Fred is eigenlijk zo gemeen... Camp geeft hem Ralf en dat weet Fred ook.. en ondertussen doet Fred niks voor een ander. Eigenlijk ook niks voor Ralf behalve loze beloftes geven.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Fred is eigenlijk zo gemeen... Camp geeft hem Ralf en dat weet Fred ook.. en ondertussen doet Fred niks voor een ander. Eigenlijk ook niks voor Ralf behalve loze beloftes geven.


    Fred is dronken, anders zou hij het nooit gezegd hebben. Hij denkt niet echt zo, maar hij is boos op George en daarom probeert hij hem op de meest pijnlijke manier te beledigen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    En toen was het geen fred en george meer, maar enkel george..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Solangelo schreef:
    (...)

    Fred is dronken, anders zou hij het nooit gezegd hebben. Hij denkt niet echt zo, maar hij is boos op George en daarom probeert hij hem op de meest pijnlijke manier te beledigen.


    Jammer genoeg heeft george net als fred een woedeaanval dus denkt hij ook niet helder mwer als de persoon om wie hij het meest geeft in de hele wereld (samen met camp; leora,) zo iets tegen hem zegt. Dus.. dit gaat alsnog niet goed aflopen.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Zucht... Camp offert zich binnenkort weer op voor Forge... zodat Fred nog steeds zo neerbuigend over Camp kan praten terwijl hij Fred alleen maar helpt :'l


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Zucht... Camp offert zich binnenkort weer op voor Forge... zodat Fred nog steeds zo neerbuigend over Camp kan praten terwijl hij Fred alleen maar helpt :'l


    Nee, camp gaan niets doen! Hij heeft al genoeg gedaan en camp mag zichzelf niet voor iets doms als dit opofferen D:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Nee, camp gaan niets doen! Hij heeft al genoeg gedaan en camp mag zichzelf niet voor iets doms als dit opofferen D:


    Meh :'l er is niks in de wereld wat Camp niet zou doen om George gelukkig te maken.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jonah Barret

    Ik doe mijn best om op te letten, maar dat is moeilijker dan het lijkt - en het lijkt al best wel moeilijk.
    'Zou Jonathan Weasley even mee kunnen komen?' ik draai mijn hoofd naar de deur en zie daar mijn vader staan. Meteen beginnen menn te praten en naar mij te wijzen. Ik draai me om en trek Kealan mee net lokaal uit. Ik kan mijn vader niet in mijn eentje confronteren.
    Als we buiten het lokaal zijn kijkt Jonathan Kealan met een frons aan.
    'Wie is dit?' vraagt hij aan mij.
    'Mijn vriendje, Kealan,' zeg ik zonder twijfel, 'maar dat weet je natuurlijk ook niet, want je hebt nooit moeite gedaan om mij een bericht te sturen of wat dan ook. Is het zo lastig om een brief te sturen?' vraag ik woedend.
    'Jonah, luister. Toen ik op je zesje verjaardag langskwam heeft jou moeder mij verboden om ooit nog contact met je op te nemen. Tot ze dood was.' De manier waarop hij het zegt, zonder enige vorm van verdriet of schaamte.
    'Jj hebt haar vermoord,' zeg ik zachtjes. 'Je hebt haar vermoord! Je ex-vrouw, mijn moeder.' Mijn blik verandert van woedend naar verdrietig, omdat ik het niet langer kan verbergen. 'Dat je het kon was allang duidelijk, maar je wachtte al deze tijd, waarom?' vraag ik hem.
    Hij schudt enkel zijn hoofd. 'Jonah, er zijn dingen die jij niet begrijpt en-' 'en wij hebben nu les. Er is niks wat jij nog kan zeggen om dit beter te maken, pap,' het laatste zeg ik enkel spottend, omdat vader zijn ook betekent dat je je kind op moet voeden.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jonah... soms denk ik dat je Kealan echt niet kent... als hij een ding haat is het wat er naast zich afspeelt wel... :l


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Jonah... soms denk ik dat je Kealan echt niet kent... als hij een ding haat is het wat er naast zich afspeelt wel... :l


    Hoe kan hij Kealan kennen als die niks over zichzelf vertelt (cat)


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley

    Hij keek mij woest aan. En zelfs deze blik van hem gaf mij een woedde-boost, puur omdat ik geen zin had om mijn tweelingbroer zo te ziens, want ik zag hem nooit echt zo naar mij kijken. Naar mij nog.
    'Campbell is nu eenmaal een probleemmagneet en dat weet jij ook best wel. Dus hij komt over een uur of twee wel weer opdagen met een nieuw litteken, maar toen ik je daar op probeerde te wijzen werd je enkel boos. Dus blijkbaar hoef je mijn advies niet en dat krijg je nu ook niet.'
    Hij duwt me van mij weg en zelfs deze ene kleine duwtje gaf mij een moordneiging op hem.
    'Laat me met rust vanaf nu, oké? Het boeit je toch niks wat ik doe, de enige persoon op deze aarde waar je nog iets om geeft is Campbell. Dus ga maar zoeken,' 
    En daar ging hij dus over mijn grens heen. Want ik liep terug naar Fred toe en gaf hem een behoorlijke ruwe duw tegen zijn nachtkastje aan waar hij dus tegen aan knalde en naar zijn arm greep, wat raar was aangezien ik voorkwam dat hij te pletter neer zou vallen en ondanks dat boorde ik mijn nagels, iets te ruw in zijn arm.
    'Ik weet zeker, gewoon zeker dat Ralf, niemand anders op deze wereld zelfs zo veel om jou gaf als ik. Gaf, dus hou je verdomde bek dicht.' Sis ik woest en liet zijn arm weer met een ruk los.
    'En kijk het eens via mijn schoenen; jou boeit alleen een fles alcohol en de lippen van een vijftienjarige. Weet je wat; ik laat je met rust. Rot gewoon op; jij bent niet de broer die ik ken.' En met dat draaide ik me met een ruk om en hoorde Ralf nog mijn naar mompelen die ik negeerde en de deur achter mij met een harde klap sloot. En toen ik eenmaal de leerlingenkamer binnen kwam lopen, schopte ik ruw tegen Leo zijn been aan die met ewn kreet achteruit deinsde.
    'Merlin George! Waar was dat nou weer coor nodig? Waarom sla je mij de hele tijd als je weer woest bent?'
    zonder eens zijn vraag te beanrwoordt, schopte ik een stoel omver en marcheerde de.leerlingenkamer uit.
    'Oh, oke.. laat mij maar weee achter.' Hoorde ik Leo nog murmelen. Werkelijk; dit wilde ik niet een zeggen. Maar een ding wat ik onwijs erg beek haat is als mensen plotseling veranderen, personen die ik al heel erg lang ken. Of die nou dronken is of niet, het blijft even pijnlijk. Maar dit vloog ook alleen uit mijn mond; serieus niet uit mijn hart die al in stukken gescheurd is door mezelf, wat Campbell niet eens aan elkaar kan gaan lijmen.

    Word nuchter Fred >: en serieus, als george campbell zo gewond ziet.. george gaat zijn leven haten.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Solangelo schreef:
    (...)

    Hoe kan hij Kealan kennen als die niks over zichzelf vertelt (cat)


    ....Die is pijnlijk.... D'; maar hij snapt daaruit toch wel dat hij liever niet emotionele gesprekken zoals Jonah nu heeft met zijn biologische papi..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya