• Pretty Little Liars
    Warning: Kan spoilers bevatten!



    Never trust a pretty girl with an ugly secret.




    Pretty Little Liars:


    Usernaamsverandering/Er bij willen graag in het rood doorgeven!

    Oude topics:
    1, 2, 3, 4, 5

    Filmpjes:
    Pretty Little Liars opening
    Pretty Little Liars Halloween Special opening
    Pretty Little Liars Christmas Special opening

    Muziek:
    The Pierces - Secret, themesong

    Speciale afleveringen:
    Seizoen 2, Aflevering 13: The First Secret, 19 oktober 2011 > Halloween
    Seizoen 3, Aflevering 13: This Is A Dark Ride, 23 oktober 2012 > Halloween
    Seizoen 4, Aflevering 13: Grave The World, 22 oktober 2013 > Halloween
    Seizoen 5, Seizoen Special: We Love You Till DeAth, 22 oktober 2014 > Q&A Halloween
    Seizoen 5, Aflevering 13: How the 'A' Stole Christmas, 16 december 2014 > Kerst

    [ bericht aangepast op 16 maart 2015 - 20:12 ]


    16 - 09 - '17

    Page394 schreef:
    Jongens help, ik ben wanhopig. Waar kan ik episode 25 kijken? Online kan ik hem niet zien, downloaden werkt ook niet mee en Netflix loopt een week achter. Iemand suggesties?

    Heb je popcorn time?


    Life is a beautiful struggle

    PaulWesley schreef:
    (...)
    Heb je popcorn time?


    Ja, maar die loopt ook een week achter. Ik heb hem trouwens gevonden!


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Page394 schreef:
    (...)

    Ja, maar die loopt ook een week achter. Ik heb hem trouwens gevonden!

    Oh oké! :-)


    Life is a beautiful struggle

    sardothien schreef:
    Zo, laat ik ook eens even meedoen, haha!

    Ik ben er bijna 100% zeker van dat Andrew niet A is. Dat gezegd, denk ik wél dat hij degene is die Caleb en Ezra met pijlen aanviel en dat hij Mike in elkaar heeft geslagen. Dit omdat hij jarenlang een scout is geweest en toen hij later bij Aria was zag je dat zijn knokkels wat kapot waren - wat gebeurd als je iemand in elkaar slaat. Ik denk dat hij dit heeft gedaan om de simpele reden dat hij jaloers is op het feit dat Aria Ezra nog zo vertrouwd en hem niet. Ik vind hem hem heel bezitterig overkomen en ik denk dat hij Aria gewoon wilde laten zien dat Mike dus helemaal niet zo veilig is bij Ezra als dat ze gedacht had.

    Oh dat zou eens heel goed kunnen]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik zie echt voor me dat er enkel een subtiele hint komt van wie -A is want bij PLL weet je het nooit. Maar dat zou mij wel boos maken haha


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Ik zou het juist raar vinden als ze niet A laten zien, want ze zitten zelf ook de hele tijd reclame te maken met de 'Big A reveal',


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik denk dat ze ons voor de gek zetten. Ze zullen A morgen niet laten zien, (tenminste dat vermoed ik) misschien enkele "A medewerkers" maar niet de échte A.. Ik denk dat ze dit doen zodat we blijven kijken..

    Ik denk het niet, dan zouden ze het niet zo groot opzetten. Als ze dat doen hebben ze mij echt boos haha :') Maarja, je weet het toch niet zeker omdat ze het niet officieel 'bekend' maken maar je het zelf moet guessen


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Guys! Ze laten A niet zien morgen, maar er komen wel clues zodat we het makkelijk kunnen uitvogelen wie het is, en ze vertellen het motief waarom A, A is geworden.


    Life is a beautiful struggle




    Life is a beautiful struggle

    PaulWesley schreef:






    JEZUS!!

    PaulWesley schreef:




    Jup. Dus het zal wel duidelijk zijn :')


    “A queen will always turn pain into power.”

    Al die aanwijzingen en spoilers op Facebook, ugh..


    16 - 09 - '17

    Ik zag net een promofilmpje, van een etalage pop die een vinger eraf had. Weten jullie nog dat in seizoen 3, Paige een vinger brak van een etalagehand toen ze een ring om deed bij Cece's winkel? Is dat misschien een clue dat Paige A is?

    [ bericht aangepast op 23 maart 2015 - 16:42 ]


    Life is a beautiful struggle

    PaulWesley schreef:
    Ik zag net een promofilmpje, van een etalage pop die een vinger eraf had. Weten jullie nog dat in seizoen 3, Paige een vinger brak van een etalagehand toen ze een ring om deed bij Cece's winkel? Is dat misschien een clue dat Paige A is?


    Ik hoop niet dat het Paige is. Dat is voor mij niet heartbreaking haha en zou ook wel een beetje voor de hand liggend zijn misschien. Zij is namelijk ook al een tijdje niet in de serie enzo

    [ bericht aangepast op 23 maart 2015 - 21:33 ]


    "I solemnly swear that i am up to no good."