• Pretty Little Liars
    Warning: Kan spoilers bevatten!



    Never trust a pretty girl with an ugly secret.




    Pretty Little Liars:


    Usernaamsverandering/Er bij willen graag in het rood doorgeven!

    Oude topics:
    1, 2, 3, 4, 5

    Filmpjes:
    Pretty Little Liars opening
    Pretty Little Liars Halloween Special opening
    Pretty Little Liars Christmas Special opening

    Muziek:
    The Pierces - Secret, themesong

    Speciale afleveringen:
    Seizoen 2, Aflevering 13: The First Secret, 19 oktober 2011 > Halloween
    Seizoen 3, Aflevering 13: This Is A Dark Ride, 23 oktober 2012 > Halloween
    Seizoen 4, Aflevering 13: Grave The World, 22 oktober 2013 > Halloween
    Seizoen 5, Seizoen Special: We Love You Till DeAth, 22 oktober 2014 > Q&A Halloween
    Seizoen 5, Aflevering 13: How the 'A' Stole Christmas, 16 december 2014 > Kerst

    [ bericht aangepast op 16 maart 2015 - 20:12 ]


    16 - 09 - '17

    @Page394, kan je dat onder een spoiler zetten, aub?


    16 - 09 - '17

    Ik liep elke keer een aflevering achter op jullie, maar nu ben ik weer helemaal bij, dus ik ga even alle spoilers lezen :')


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Florrie schreef:
    @Page394, kan je dat onder een spoiler zetten, aub?


    Jep, gedaan. Sorry!


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    So close! Ik kan niet wachten om de aflevering te kijken!


    16 - 09 - '17

    Florrie schreef:
    So close! Ik kan niet wachten om de aflevering te kijken!

    Nog maar 2 en een half uur _O_


    Life is a beautiful struggle

    PaulWesley schreef:
    (...)
    Nog maar 2 en een half uur _O_


    Spannend!


    16 - 09 - '17

    Oh, what a surprise, we still don't know who A is... ugh. Mijn geduld is nu echt wel op, I'm so pissed right now... -.-
    In ieder geval leeft Mona wel nog en waren er een paar omg momentjes. We hebben wel de moeder van Ali gezien en twee jongetjes. Zou die twin theorie dan op Jason slaan, dat hij een broer Charles heeft?

    [ bericht aangepast op 25 maart 2015 - 3:27 ]


    16 - 09 - '17

    OMG OMG OMG

    Aflevering was gewoonweg vol wtf momenten. O.o

    I WAS RIGHT! A IS A GUY!! EN WEL JASON'S TWIN.


    -

    Writers were right....

    Vraag was niet zozier wie A is. Maar waarom. SERIOUSLY! Al kan je wel een idee hebben waarom. Jessica DiLaurentis heeft voor het publiek 2 kinderen terwijl hij het derde is.. BIG WHOOP

    I am kinda pissed right now....


    -

    Neee, maar serieus, WIE IS CHARLES?

    1. Zogenaamd zou A onthuld worden bij t einde van seizoen 6.
    2. En zogenaamd kennen we A al vanaf seizoen 1.
    NEVER HEARD OF CHARLES


    -

    Ik kwam dit tegen op fb:

    Marlene said she wanted fans to be able to piece things together. Yes, the blocks spelt out "Charles" and Mona's anagram in her book was "Charles Dilaurentis" but also "Nerd Lucas is the Liar". Lucas is Charles. Just a brother to Alison and Jason. Growing up Lucas/Charles either wanted to be like Alison or wanted to be a girl... which would explain 1. Mrs. D buying the two dresses (possibly) 2. His obsession with dolls/dollhouse 3. Why Alison hated Lucas so much, and him her. 4. Why Alison always called Lucas "hermy" and "Hermaphrodite" 5. Why he is making the girls act out prom, remember back at homecoming? He only went to photograph the event. Lucas is Charles, was shunned by the DiLaurentis family, and was who Mrs. D could no longer protect. **TO CLARIFY THE TWIN THEORY, THEY NEVER MENTIONED THAT CHARLES WAS A TWIN**


    -

    Herrera schreef:
    Neee, maar serieus, WIE IS CHARLES?

    1. Zogenaamd zou A onthuld worden bij t einde van seizoen 6.
    2. En zogenaamd kennen we A al vanaf seizoen 1.
    NEVER HEARD OF CHARLES

    Ik heb de episode net gezien en ik moet wel zeggen dat ik er veel meer van verwacht had en ik vind het jammer dat ze uiteindelijk wel de twin theory hebben gedaan aangezien ik had gehoopt dat het iemand was die we kennen, die in elke episode is en waar we echt een 'band' mee hebben, in plaats van een Charles waar we nog nooit van gehoord hebben. Ik snap dat A achter Jessica Dilaurentis aan wilde gaan, maar ik snap niet wat de liars er mee te maken hebben? Nja, ik had er wel veel meer van verwacht en ik had echt gehoopt dat ik met een 'oh my god' gezicht zou zitten :')

    [ bericht aangepast op 25 maart 2015 - 3:56 ]


    Life is a beautiful struggle

    Omg, facebook is net een I-Hate-Marlene-King-Fan-Club :W


    -

    Ik hoop dat het Lucas is, because dat zou het wel weer een beetje beter maken, want ik vind die Charles zo maar niks. :')


    Life is a beautiful struggle

    PaulWesley schreef:
    (...)
    Ik heb de episode net gezien en ik moet wel zeggen dat ik er veel meer van verwacht had en ik vind het jammer dat ze uiteindelijk wel de twin theory hebben gedaan aangezien ik had gehoopt dat het iemand was die we kennen, die in elke episode is en waar we echt een 'band' mee hebben, in plaats van een Charles waar we nog nooit van gehoord hebben. Ik snap dat A achter Jessica Dilaurentis aan wilde gaan, maar ik snap niet wat de liars er mee te maken hebben? Nja, ik had er wel veel meer van verwacht en ik had echt gehoopt dat ik met een 'oh my god' gezicht zou zitten :')

    Gedurende de aflevering zat ik wel met een 'oh my god' gezicht. Maar het einde.... ja, toen wel minder. Maar das typisch PLL. Één miezerig vraag wordt beantwoord maar in ruil daarvoor heb je een miljoen vragen.

    Maar ik snap je. Ik heb ook gehoopt dat A iemand is die we 'kennen'. Echt kennen. Maar neeeee, gewoon random naam en wij mogen maar raden, zoals we al vijf jaren lang doen.

    Ik lees nu opeens theries dat Charles, Lucas of Andrew is. Wtf :W


    -