• Pretty Little Liars
    Warning: Kan spoilers bevatten!



    Never trust a pretty girl with an ugly secret.




    Pretty Little Liars:


    Usernaamsverandering/Er bij willen graag in het rood doorgeven!

    Oude topics:
    1, 2, 3, 4, 5

    Filmpjes:
    Pretty Little Liars opening
    Pretty Little Liars Halloween Special opening
    Pretty Little Liars Christmas Special opening

    Muziek:
    The Pierces - Secret, themesong

    Speciale afleveringen:
    Seizoen 2, Aflevering 13: The First Secret, 19 oktober 2011 > Halloween
    Seizoen 3, Aflevering 13: This Is A Dark Ride, 23 oktober 2012 > Halloween
    Seizoen 4, Aflevering 13: Grave The World, 22 oktober 2013 > Halloween
    Seizoen 5, Seizoen Special: We Love You Till DeAth, 22 oktober 2014 > Q&A Halloween
    Seizoen 5, Aflevering 13: How the 'A' Stole Christmas, 16 december 2014 > Kerst

    [ bericht aangepast op 16 maart 2015 - 20:12 ]


    16 - 09 - '17

    OH. MIJN. GOOOOOOOOD!


    NEE SERIEUS, DAT WAS EEN GEWELDIGE AFLEVERING!!

    1. OMG SPOOOOBY! FINALLY!
    2. OMG MIKE NOOOOOOO! Ik dacht serieus dat Mike zou worden vermoord!
    3. FUCK YOU TANNER. HEEFT ZE POEP VOOR HAAR OGEN OFZO? WHY ON EARTH WIL ZE NIET ZIEN DAT HET IEMAND ANDERS IS? SHE BETTER DIE NEXT EPISODE.
    4. OMG YES HEEL MSS DAT ALI TOCH VRIJ UITKOMT.
    5. OMG NOOOOOOOO! TOCH SCHULDIG
    6. OMG NO NO NOO RUUUUN! Ze kunnen toch niet serieus gearresteerd worden? :"(
    7. Wauw, A speelt echt met poppen. WHAT THE FUCK HEBBEN DIE MEIDEN HEM/HAAR OOIT AANGEDAAN? Nee serieus, zo erg kon t toch niet geweest zijn dat A hun eindeloos blijft straffen?

    Nee srsly, dit was een emotionele roller coaster.

    I has a question about A.
    Bij het einde van de afl kan je zien dat A een paar bloemen pakt om te 'matchen' met een mooie, nette pak. Betekend het dat een van de liars dood zal gaan (zo leek het wel met die pop dat op Aria leek. Het leek alsof Aria ergens gedumpt wordt om vermoord te worden) of betekend het dat A bij het trial was of toekomstige trials zou zijn? EN OMG A MOET EEN MAN ZIJN, TOCH?


    Ik kan niet wachten voor 24 maart. En ik vrees dat ik ook unhappy zal zijn met het einde..... D: Teveel vragen waarop we nooit antwoord zullen krijgen, vrees ik.


    -

    Ik denk dat ik het komende week weg blijft van PLL facebook fanpage. Fans zijn te slim en vaak genoeg ook gewon pure bitches die alles spoilen. En ik wil eens echt verrast worden.


    -

    Trouwens, ik denk dat Andrew het volgende 'Mike mysterie' is. Like, de writers doen echt hun best m het shady over te laten komen. Eerst is hij opeens in beeld. En wil ie super creepy close met Aria worden. En hij is bij de trial terwijl hij never ooit close was met Mona noch Ali. Erger nog, hij haatte hun allebei.
    En toen Aria hem belde, belde hij niet terug? Terwijl hij Aria basically smeekte om hem te bellen als Aria een favor nodig had.

    En what about die psychotwins? Ali gaf hen een make over en opeens zijn ze beste supporters ever door bij Ali's trial te komen? En trouwens, ze hadden een blank gezichtsuitfdrukking. Al die keren dat de camera op hun richtte, zag ik geen emoties. Like Whut?!

    Zijn ze mss onderdeel van het A team? Of wat zeg?


    -

    Ik vind het echt stom dat ze schuldig verklaard is. Wat een fucking vreselijk rechtssysteem, om over Tanner nog maar te zwijgen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Wat een aflevering man, vooral het einde. This can't be true, no no! Tanner is echt zo'n kut zeg, iemand doe toch iets dan?! Hoezo moeten ze nu allen in de gevangenis en zo, nee! En arme Mike zeg. Bij het Spoby moment was het even juichen. En die Andrew is zo verdacht...


    16 - 09 - '17

    Wauw, wat een aflevering. Spoby is back tho! En Ezra zag er goed uit. Maar wow. Ik moest bijna huilen bij dat stukje van Mike en van Ali.. :c
    Als Andrew iets met A te maken heeft dan zou ik het erg jammer vinden, want het is dan allemaal zo obvious..
    Maar ik ben benieuwd. Next episode ziet er awesome uit, dus ik ben er helemaal klaar voor!


    Danmarks Dynamite.

    Als Andrew A is, vindi k het echt helemaal verpest. Maar juist omdat iedereen hem nu verdacht vindt, kan hij toch A niet zijn? Want Marlene zei dat de fans het zelf moesten uitzoeken bij de volgende aflevering.
    En wat was dat laatste stukje met de Aria-pop...


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Als Andrew A is, vindi k het echt helemaal verpest. Maar juist omdat iedereen hem nu verdacht vindt, kan hij toch A niet zijn? Want Marlene zei dat de fans het zelf moesten uitzoeken bij de volgende aflevering.
    En wat was dat laatste stukje met de Aria-pop...


    Ik dacht dat ze Ali in de gevangenis zette, want in de promo van next week zie je dat Ali nog in de gevangenis zit en de rest in dat huis zijn. Maar dat poppetje had inderdaad zwart/bruin haar. Hm.. Hm. Ik snap mezelf ook niet meer dus. Mijn hoofd krijgt altijd duizels als ik over PLL denk.. :')


    Danmarks Dynamite.

    Herrera schreef:
    OH. MIJN. GOOOOOOOOD!


    NEE SERIEUS, DAT WAS EEN GEWELDIGE AFLEVERING!!

    1. OMG SPOOOOBY! FINALLY!
    2. OMG MIKE NOOOOOOO! Ik dacht serieus dat Mike zou worden vermoord!
    3. FUCK YOU TANNER. HEEFT ZE POEP VOOR HAAR OGEN OFZO? WHY ON EARTH WIL ZE NIET ZIEN DAT HET IEMAND ANDERS IS? SHE BETTER DIE NEXT EPISODE.
    4. OMG YES HEEL MSS DAT ALI TOCH VRIJ UITKOMT.
    5. OMG NOOOOOOOO! TOCH SCHULDIG
    6. OMG NO NO NOO RUUUUN! Ze kunnen toch niet serieus gearresteerd worden? :"(
    7. Wauw, A speelt echt met poppen. WHAT THE FUCK HEBBEN DIE MEIDEN HEM/HAAR OOIT AANGEDAAN? Nee serieus, zo erg kon t toch niet geweest zijn dat A hun eindeloos blijft straffen?

    Nee srsly, dit was een emotionele roller coaster.

    I has a question about A.
    Bij het einde van de afl kan je zien dat A een paar bloemen pakt om te 'matchen' met een mooie, nette pak. Betekend het dat een van de liars dood zal gaan (zo leek het wel met die pop dat op Aria leek. Het leek alsof Aria ergens gedumpt wordt om vermoord te worden) of betekend het dat A bij het trial was of toekomstige trials zou zijn? EN OMG A MOET EEN MAN ZIJN, TOCH?


    Ik kan niet wachten voor 24 maart. En ik vrees dat ik ook unhappy zal zijn met het einde..... D: Teveel vragen waarop we nooit antwoord zullen krijgen, vrees ik.

    Dit was zo ongeveer letterlijk mijn reactie, haha. Maar dat pak kan ook voor iemand gaan waarmee zijzelf naar een of ander bal ofzo gaat?


    “A queen will always turn pain into power.”

    Wie is A?

    Ja, dat is de hele bedoeling van de serie he :')
    Maar normaal gezien wordt het aan het publiek bekend gemaakt in de aflevering van volgende week (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    @Gail, ik dacht precies hetzelfde! Door dat pak met die bloemen dacht ik ook: A moet een man zijn!

    Andrew is al de hele tijd erg verdacht, en deze aflevering was het wel heel erg. Mike was vastgebonden en zo door A. (toch?). Andrew zei dat hij 24/7 voor Aria klaar zou staan. Toch naam hij toevallig niet op, op het moment dat Aria hem nodig had om Mike op te zoeken. Misschien omdat hij al bij Mike was? Omdat hij degene was die Mike dit heeft aangedaan?
    Ik zou het wel een teleurstelling vinden als Andrew A is.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Horowitz schreef:
    @Gail, ik dacht precies hetzelfde! Door dat pak met die bloemen dacht ik ook: A moet een man zijn!

    Andrew is al de hele tijd erg verdacht, en deze aflevering was het wel heel erg. Mike was vastgebonden en zo door A. (toch?). Andrew zei dat hij 24/7 voor Aria klaar zou staan. Toch naam hij toevallig niet op, op het moment dat Aria hem nodig had om Mike op te zoeken. Misschien omdat hij al bij Mike was? Omdat hij degene was die Mike dit heeft aangedaan?
    Ik zou het wel een teleurstelling vinden als Andrew A is.


    Zo dacht ik ook. Hij nam misschien niet op omdat hij Mike had vastgebonden. Ik zou het ook een teleurstelling vinden, want het is gewoon te duidelijk geweest dan.


    16 - 09 - '17

    Florrie schreef:
    (...)

    Zo dacht ik ook. Hij nam misschien niet op omdat hij Mike had vastgebonden. Ik zou het ook een teleurstelling vinden, want het is gewoon te duidelijk geweest dan.


    Ja precies! Sowieso was Andrew tot dit seizoen nooit echt een opvallend persoon. Zo zal de Big A reveal niet erg shockerend of iets dergelijks zijn. :/


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Horowitz schreef:
    (...)

    Ja precies! Sowieso was Andrew tot dit seizoen nooit echt een opvallend persoon. Zo zal de Big A reveal niet erg shockerend of iets dergelijks zijn. :/


    Inderdaad


    16 - 09 - '17