• Pretty Little Liars
    Warning: Kan spoilers bevatten!



    Never trust a pretty girl with an ugly secret.




    Pretty Little Liars:


    Usernaamsverandering/Er bij willen graag in het rood doorgeven!

    Oude topics:
    1, 2, 3, 4, 5

    Filmpjes:
    Pretty Little Liars opening
    Pretty Little Liars Halloween Special opening
    Pretty Little Liars Christmas Special opening

    Muziek:
    The Pierces - Secret, themesong

    Speciale afleveringen:
    Seizoen 2, Aflevering 13: The First Secret, 19 oktober 2011 > Halloween
    Seizoen 3, Aflevering 13: This Is A Dark Ride, 23 oktober 2012 > Halloween
    Seizoen 4, Aflevering 13: Grave The World, 22 oktober 2013 > Halloween
    Seizoen 5, Seizoen Special: We Love You Till DeAth, 22 oktober 2014 > Q&A Halloween
    Seizoen 5, Aflevering 13: How the 'A' Stole Christmas, 16 december 2014 > Kerst

    [ bericht aangepast op 16 maart 2015 - 20:12 ]


    16 - 09 - '17

    Wat vonden jullie van de nieuwe aflevering? Andrew begint echt TE verdacht te worden, hij kan A niet zijn..


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Andrew doet inderdaad héél verdacht, maar ik vind dat Jason ook raar doet.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ik vond deze episode gewoon echt niet leuk.. weet niet goed waarom. Er gebeurden wel dingen maar toch ook weer niet. Misschien is de spanning te hoog en verwacht ik teveel van deze afleveringen. Ha!


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Bij dat briefje dat ze vonden in die spiegel, vormden de eerste letters van de zinnetjes 'C S A'. Hierdoor dacht ik meteen aan 'Cece Is A'. Ik denk niet dat ze A is, maar ik wilde het toch even melden ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mensen zeggen dat het een anagram is voor:
    Charles Dilaurentis
    Rachel S Dilaurentis
    Search L Dilaurentis (Alison Lauren)


    Danmarks Dynamite.

    Ik vond deze epi wel oke trouwens. Dat stukje in Mona's kamer en de stukjes met Jason. c:


    Danmarks Dynamite.

    Jazra schreef:
    Ik vond deze epi wel oke trouwens. Dat stukje in Mona's kamer en de stukjes met Jason. c:

    Die stukjes vond ik ook leuk. Ook leuk dat er meer Jason was in deze aflevering. ^^


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Horowitz schreef:
    (...)
    Die stukjes vond ik ook leuk. Ook leuk dat er meer Jason was in deze aflevering. ^^

    Ja! ^^ Ik vond ook cool aan het einde met Emily en dat whisper thing. Waarschijnlijk dat stukje over die hond was Jason, of tenminste zo klonk het voor velen.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2015 - 22:15 ]


    Danmarks Dynamite.

    Ik vond de episode wel leuk ^^. Ik voel me echt slim want ik ging dus heel lang naar dat briefje staren en ik had op een gegeven moment door dat je uit ze alledrie 'DiLaurentis' kon halen. En toen ging ik kijken op insta en hiero en zag ik dat ik niet de enige was, haha. Maar ik weet niet about Andrew, ze maken hem te verdacht en daarom weet ik niet of ik hem nou verdacht vindt of niet...


    “A queen will always turn pain into power.”

    Ik vind Andrew ook verdacht, hij wroet gewoon veel te veel. Eerst bij Spencer en nu bij Aria, dat kan geen toeval zijn. D: Zoals hij eerst tegen Aria over Mona praatte en daarna zijn excuses aanbood was ook raar. Varjak belde Aria op haar telefoon terwijl ze hem nooit gebeld had. Ze had het eerder met Andrew nog over hoe ze elkaar konden bellen. 8D
    Nou, om de tijd te verdrijven ga ik maar eens theorieën opzoeken op internet. 8D

    [ bericht aangepast op 13 maart 2015 - 20:26 ]


    Your make-up is terrible

    Ik las net ergens dat Marlene heeft bevestigd de twin theory op iemand slaat, maar het is niet Alison met Courtney
    .


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Horowitz schreef:
    Ik las net ergens dat Marlene heeft bevestigd de twin theory op iemand slaat, maar het is niet Alison met Courtney
    .


    Yeah, ik denk echt Mona. De actrice zou namelijk terug komen in de volgende seizoenen, maar op een andere manier.


    Your make-up is terrible

    Pratchett schreef:
    (...)

    Yeah, ik denk echt Mona. De actrice zou namelijk terug komen in de volgende seizoenen, maar op een andere manier.

    Jup, ik dacht hetzelfde. ^^ Dat lijkt me best awesome, eigenlijk. Dat Mona al die tijd een tweelingzus (of broer?) heeft gehad en dat ze de hele tijd met zijn tweeën A zijn geweest.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Vond het een leuke aflevering en inderdaad, Andrew gedraagt zich verdacht en ik weet niet of ze dat weer expres doen of dat straks blijkt dat hij er echt iets mee te maken heeft.. We'll see soon enough! Two more episodes :/


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik moest er vandaag aan denken dat Mona in seizeon 3 zegt: "Youre a killer, Aria, not Ezra's wife.''
    Begin seizoen 5 vermoord Aria Shauna en zij en Ezra gaan uitelkaar. Ik weet dat het waarschijnlijk niks betekent aangezien er in PLL geen bovennatuurlijke krachten zoals in de toekomst kijken bestaan, maar het is iets wat me opviel.


    Spoiler alert: you will save yourself