• Pretty Little Liars
    Warning: Kan spoilers bevatten!



    Never trust a pretty girl with an ugly secret.




    Pretty Little Liars:


    Usernaamsverandering/Er bij willen graag in het rood doorgeven!

    Oude topics:
    1, 2, 3, 4, 5

    Filmpjes:
    Pretty Little Liars opening
    Pretty Little Liars Halloween Special opening
    Pretty Little Liars Christmas Special opening

    Muziek:
    The Pierces - Secret, themesong

    Speciale afleveringen:
    Seizoen 2, Aflevering 13: The First Secret, 19 oktober 2011 > Halloween
    Seizoen 3, Aflevering 13: This Is A Dark Ride, 23 oktober 2012 > Halloween
    Seizoen 4, Aflevering 13: Grave The World, 22 oktober 2013 > Halloween
    Seizoen 5, Seizoen Special: We Love You Till DeAth, 22 oktober 2014 > Q&A Halloween
    Seizoen 5, Aflevering 13: How the 'A' Stole Christmas, 16 december 2014 > Kerst

    [ bericht aangepast op 16 maart 2015 - 20:12 ]


    16 - 09 - '17

    Het kan ook aan mij liggen maar ik had het idee dat A een bos bloemen gaf aan een man in een pak. Dat zou kunnen betekenen dat Andrew A helpt, maar niet is.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik had volgens mij ergens gelezen dat A alleen opereert, dus dat er geen A-team meer is.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb op tumblr gelezen:
    Er lag dat bloemen dingetje voor een prom, maar er lagen ook sieraden naast. En wie draagt er sieraden en een pak.. Paige.
    Maar ik dacht eerlijk gezegd ook dat het een man is, ja.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2015 - 17:56 ]


    Danmarks Dynamite.

    Oké, dit is mijn officiële A theory voor de laatste aflevering volgende week. En ze gaan trouwens niet letterliijk zeggen wie A is, maar simpelweg een hele grote hint geven waardoor het heel duidelijk is.

    Als eerste: Mona leeft nog. Ik weet het zeker. Waarom, geen idee, maar het is gewoon een voorgevoel. Ik denk ook dat ze al die tijd gewoon nog A is geweest, en dat die hele twin-theory op haar slaat. Dat laatste weet ik niet zeker, maar ze moet nog leven. Het moet :'). En anders Maya misschien, maar goed.
    Ten tweede: Andrew mag A van mij niet zijn, want dat zou way too obvious zijn en ook niet shocking. Aangezien hij ineens weer terug komt, er niet is voor Aria terwijl Mike gekidnapt wordt op een Padvinder kamp, en hij is toevallig padvinder geweest volgens dat formulier ding. Dat zou gewoon way too obvious zijn. Misschien dat hij A helpt ofzo, en vandaar dat het pak van hem is. I dunno. Maar ik hoop heel erg dat hij A gewoon niet is.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Ik houd het niet meer. Dit dan ook Zo confusing. Ik denk dat iedereen het fout heeft. Misschien wel iemand die we nog nooit in de serie hebben gezien. Bizar gewoon. Kijk echt uit naar de volgende episode!!!!

    [ bericht aangepast op 19 maart 2015 - 19:13 ]


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    A op die foto is Noel right tho?
    En met 'yet to be revealed' is toch gewoon iemand uit de cast, alleen nog niet revealed als A. of.. bedoelde je dat niet?
    Zo nee, sorry voor deze reactie. :'D


    Danmarks Dynamite.

    Zo, laat ik ook eens even meedoen, haha!

    Ik ben er bijna 100% zeker van dat Andrew niet A is. Dat gezegd, denk ik wél dat hij degene is die Caleb en Ezra met pijlen aanviel en dat hij Mike in elkaar heeft geslagen. Dit omdat hij jarenlang een scout is geweest en toen hij later bij Aria was zag je dat zijn knokkels wat kapot waren - wat gebeurd als je iemand in elkaar slaat. Ik denk dat hij dit heeft gedaan om de simpele reden dat hij jaloers is op het feit dat Aria Ezra nog zo vertrouwd en hem niet. Ik vind hem hem heel bezitterig overkomen en ik denk dat hij Aria gewoon wilde laten zien dat Mike dus helemaal niet zo veilig is bij Ezra als dat ze gedacht had.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    sardothien schreef:
    Zo, laat ik ook eens even meedoen, haha!

    Ik ben er bijna 100% zeker van dat Andrew niet A is. Dat gezegd, denk ik wél dat hij degene is die Caleb en Ezra met pijlen aanviel en dat hij Mike in elkaar heeft geslagen. Dit omdat hij jarenlang een scout is geweest en toen hij later bij Aria was zag je dat zijn knokkels wat kapot waren - wat gebeurd als je iemand in elkaar slaat. Ik denk dat hij dit heeft gedaan om de simpele reden dat hij jaloers is op het feit dat Aria Ezra nog zo vertrouwd en hem niet. Ik vind hem hem heel bezitterig overkomen en ik denk dat hij Aria gewoon wilde laten zien dat Mike dus helemaal niet zo veilig is bij Ezra als dat ze gedacht had.


    Daar heb je een heel goed punt.


    Your make-up is terrible

    Wat me trouwens ook even liet schrikken was dat de moeder van Aria over dat meisje wist. Als ze zo al iets weet, wat weet zij en de andere ouders dan misschien nog? Ok, ze is een leerkracht, dus leerlingen komen naar haar toe, maar dan nog...


    16 - 09 - '17

    Ik durf niet meer op de spoilerknoppen te drukken... Bang dat het een spoiler over de aflevering van volgende week bezit...


    -

    Herrera schreef:
    Ik durf niet meer op de spoilerknoppen te drukken... Bang dat het een spoiler over de aflevering van volgende week bezit...


    Hahahah same here

    Ik ben nog bij seizoen 4 aflevering 8 (bloos)

    Florrie schreef:
    Wat me trouwens ook even liet schrikken was dat de moeder van Aria over dat meisje wist. Als ze zo al iets weet, wat weet zij en de andere ouders dan misschien nog? Ok, ze is een leerkracht, dus leerlingen komen naar haar toe, maar dan nog...


    Ik dacht precies het zelfde, ook heb ik een spoiler gezien dat we geen één moeder kunnen vertrouwen behalve Pam.


    Life is a beautiful struggle

    DeIevingne schreef:
    Oké, dit is mijn officiële A theory voor de laatste aflevering volgende week. En ze gaan trouwens niet letterliijk zeggen wie A is, maar simpelweg een hele grote hint geven waardoor het heel duidelijk is.

    Als eerste: Mona leeft nog. Ik weet het zeker. Waarom, geen idee, maar het is gewoon een voorgevoel. Ik denk ook dat ze al die tijd gewoon nog A is geweest, en dat die hele twin-theory op haar slaat. Dat laatste weet ik niet zeker, maar ze moet nog leven. Het moet :'). En anders Maya misschien, maar goed.
    Ten tweede: Andrew mag A van mij niet zijn, want dat zou way too obvious zijn en ook niet shocking. Aangezien hij ineens weer terug komt, er niet is voor Aria terwijl Mike gekidnapt wordt op een Padvinder kamp, en hij is toevallig padvinder geweest volgens dat formulier ding. Dat zou gewoon way too obvious zijn. Misschien dat hij A helpt ofzo, en vandaar dat het pak van hem is. I dunno. Maar ik hoop heel erg dat hij A gewoon niet is.

    Als hij A is wordt ik ontzettend boos :') Ik bedoel, ik hoop gewoon dat A iemand is die we goed kennen en die er elke episode in zit, niet dat het een tweeling is of dat het iemand is die haast niet in beeld is geweest, zoals Andrew.


    Life is a beautiful struggle

    PaulWesley schreef:
    (...)

    Ik dacht precies het zelfde, ook heb ik een spoiler gezien dat we geen één moeder kunnen vertrouwen behalve Pam.


    Noooit!!!

    nu ga ik helemaal huilen. Dus we kunnen alleen Emily's moeder vertrouwen? :O

    Reclassified schreef:
    (...)

    Noooit!!!

    nu ga ik helemaal huilen. Dus we kunnen alleen Emily's moeder vertrouwen? :O

    Jup :-)


    Life is a beautiful struggle