• Pretty Little Liars
    Warning: Kan spoilers bevatten!



    Never trust a pretty girl with an ugly secret.




    Pretty Little Liars:


    Usernaamsverandering/Er bij willen graag in het rood doorgeven!

    Oude topics:
    1, 2, 3, 4, 5

    Filmpjes:
    Pretty Little Liars opening
    Pretty Little Liars Halloween Special opening
    Pretty Little Liars Christmas Special opening

    Muziek:
    The Pierces - Secret, themesong

    Speciale afleveringen:
    Seizoen 2, Aflevering 13: The First Secret, 19 oktober 2011 > Halloween
    Seizoen 3, Aflevering 13: This Is A Dark Ride, 23 oktober 2012 > Halloween
    Seizoen 4, Aflevering 13: Grave The World, 22 oktober 2013 > Halloween
    Seizoen 5, Seizoen Special: We Love You Till DeAth, 22 oktober 2014 > Q&A Halloween
    Seizoen 5, Aflevering 13: How the 'A' Stole Christmas, 16 december 2014 > Kerst

    [ bericht aangepast op 16 maart 2015 - 20:12 ]


    16 - 09 - '17

    PaulWesley schreef:
    (...)
    Als hij A is wordt ik ontzettend boos :') Ik bedoel, ik hoop gewoon dat A iemand is die we goed kennen en die er elke episode in zit, niet dat het een tweeling is of dat het iemand is die haast niet in beeld is geweest, zoals Andrew.

    Of iemand die dood zou zijn. Gewoon iets of iemand waarvan je echt bent van HOLY SHIT WACHT WAAAT? En idd, die tweeling zit overal sneaky bij, hopelijk zijn die t ook niet


    “A queen will always turn pain into power.”

    DeIevingne schreef:
    (...)
    Of iemand die dood zou zijn. Gewoon iets of iemand waarvan je echt bent van HOLY SHIT WACHT WAAAT? En idd, die tweeling zit overal sneaky bij, hopelijk zijn die t ook niet

    Precies, persoonlijk hoop ik dat het één van de liars is (voornamelijk Aria of Hanna) of Caleb, aangezien je het echt niet verwacht als het Caleb is. Oh well, nog maar 4 nachtjes slapen en we weten het _O_


    Life is a beautiful struggle

    DeIevingne schreef:
    Oké, dit is mijn officiële A theory voor de laatste aflevering volgende week. En ze gaan trouwens niet letterliijk zeggen wie A is, maar simpelweg een hele grote hint geven waardoor het heel duidelijk is.

    Als eerste: Mona leeft nog. Ik weet het zeker. Waarom, geen idee, maar het is gewoon een voorgevoel. Ik denk ook dat ze al die tijd gewoon nog A is geweest, en dat die hele twin-theory op haar slaat. Dat laatste weet ik niet zeker, maar ze moet nog leven. Het moet :'). En anders Maya misschien, maar goed.
    Ten tweede: Andrew mag A van mij niet zijn, want dat zou way too obvious zijn en ook niet shocking. Aangezien hij ineens weer terug komt, er niet is voor Aria terwijl Mike gekidnapt wordt op een Padvinder kamp, en hij is toevallig padvinder geweest volgens dat formulier ding. Dat zou gewoon way too obvious zijn. Misschien dat hij A helpt ofzo, en vandaar dat het pak van hem is. I dunno. Maar ik hoop heel erg dat hij A gewoon niet is.



    Ik denk precíes hetzelfde, haha. :'D Mona leeft nog, zij is altijd A geweest, de twin theory slaat op haar. Als dit niet zo is, leeft Maya nog en is zij A. ^^


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Florrie schreef:
    Wat me trouwens ook even liet schrikken was dat de moeder van Aria over dat meisje wist. Als ze zo al iets weet, wat weet zij en de andere ouders dan misschien nog? Ok, ze is een leerkracht, dus leerlingen komen naar haar toe, maar dan nog...


    Dat vind ik nou niet echt schrikken, dat meisje vertrouwde haar leerkracht en kon het verder aan niemand kwijt. Ik zie niet wat er erg aan is, het is alleen toevallig dat het Aria's moeder ook nog is, naast een leerkracht.


    Your make-up is terrible

    Horowitz schreef:
    (...)


    Ik denk precíes hetzelfde, haha. :'D Mona leeft nog, zij is altijd A geweest, de twin theory slaat op haar. Als dit niet zo is, leeft Maya nog en is zij A. ^^


    Exactly. Ik zou echt teleurgesteld zijn als Andrew of die tweeling of Paige ofzo A is. Het is gewoon niet shocking. En 1 van de Liars of Boyfriends liever ook niet, want dat is gewoon stom en maakt geen sense.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Ze maken Andrew té verdacht. Sasha Pieterse zei dat het heartbreaking zou zijn als we er achter zouden komen.. Andrew is voor mij alles behalve heartbreaking. Zou het heel jammer vinden als hij het is.
    En gawd die aflevering van dinsdag, such exciting


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    DeIevingne schreef:
    (...)

    Exactly. Ik zou echt teleurgesteld zijn als Andrew of die tweeling of Paige ofzo A is. Het is gewoon niet shocking. En 1 van de Liars of Boyfriends liever ook niet, want dat is gewoon stom en maakt geen sense.

    Again, precies dat. Ze zeggen dat de Big A Reveal shocking zal zijn, dus het kan gewoon niet Andrew of Paige of zo zijn.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Infiniti schreef:
    Ze maken Andrew té verdacht. Sasha Pieterse zei dat het heartbreaking zou zijn als we er achter zouden komen.. Andrew is voor mij alles behalve heartbreaking. Zou het heel jammer vinden als hij het is.
    En gawd die aflevering van dinsdag, such exciting

    Als ze zegt dat het heartbreaking zal zijn, dan moet het wel een persoon zijn die iedereen heel leuk vindt.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Vond het wel echt een geweldige aflevering en kan niet wachten op dinsdag.
    Ik ben echt benieuwd wie A is.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Wie kan uitleggen waarom Spencer, Aria & Emily ook werden gearresteerd? Ik snapte 'm eventjes niet..

    Hanaemi schreef:
    Wie kan uitleggen waarom Spencer, Aria & Emily ook werden gearresteerd? Ik snapte 'm eventjes niet..

    Jup, ik eerst ook niet, maar volgens mij was het om dat wat Lesley zei. Lesley had bij haar getuigenis gezegd dat de Liars volgens haar medeplichtig waren, en omdat Ali guilty was, zouden zij dat ook zijn. Maar dat vindt ik wel een beetje vaag en raar, ja.

    MAAR IK HEB ZOO EEN ZIN IN DE FINAALEEE


    “A queen will always turn pain into power.”

    Nog maar twee daagjes wachten!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Nog maar twee daagjes wachten!


    *O*


    Pretty is just a pretty word.

    Frodo schreef:
    Nog maar twee daagjes wachten!


    *fangirlt* *O*


    -

    Jongens help, ik ben wanhopig. Waar kan ik episode 25 kijken? Online kan ik hem niet zien, downloaden werkt ook niet mee en Netflix loopt een week achter. Iemand suggesties?


    "I solemnly swear that i am up to no good."