• Pretty Little Liars
    Warning: Kan spoilers bevatten!



    Never trust a pretty girl with an ugly secret.




    Pretty Little Liars:


    Usernaamsverandering/Er bij willen graag in het rood doorgeven!

    Oude topics:
    1, 2, 3, 4, 5

    Filmpjes:
    Pretty Little Liars opening
    Pretty Little Liars Halloween Special opening
    Pretty Little Liars Christmas Special opening

    Muziek:
    The Pierces - Secret, themesong

    Speciale afleveringen:
    Seizoen 2, Aflevering 13: The First Secret, 19 oktober 2011 > Halloween
    Seizoen 3, Aflevering 13: This Is A Dark Ride, 23 oktober 2012 > Halloween
    Seizoen 4, Aflevering 13: Grave The World, 22 oktober 2013 > Halloween
    Seizoen 5, Seizoen Special: We Love You Till DeAth, 22 oktober 2014 > Q&A Halloween
    Seizoen 5, Aflevering 13: How the 'A' Stole Christmas, 16 december 2014 > Kerst

    [ bericht aangepast op 16 maart 2015 - 20:12 ]


    16 - 09 - '17

    Ik heb weer een nieuwe A theory, die waarschijnlijk ook weer de kop ingedrukt zal worden, maar goed.
    Wat als Mona nog steeds A is? We hebben haar dood gezien, ja, maar er is nog steeds die twin-theory. Wat als het Mona's twin was? Die haar probeerde aan te vallen? Of voor degene die het boek hebben gelezen: dat hele Alison/Courtney ding, wat als dat er helemaal nog in zit maar dan Mona ipv Ali?
    En waarschijnlijk heeft Mike wel iets te verbergen maar is hij niet meteen A ofzo. Misschien had hij wel een affair met Ali, who knows.


    “A queen will always turn pain into power.”

    MT


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Hoe kun je Aria, Hanna, Emily of Spencer nou verdenken? Dat is toch onmogelijk, ik bedoel ze hebben allemaal te maken gehad met A en ook wanneer ze individueel waren. Ze kunnen het niet geweest zijn. Onmogelijk.


    Pretty is just a pretty word.

    Mulleroni schreef:
    Hoe kun je Aria, Hanna, Emily of Spencer nou verdenken? Dat is toch onmogelijk, ik bedoel ze hebben allemaal te maken gehad met A en ook wanneer ze individueel waren. Ze kunnen het niet geweest zijn. Onmogelijk.


    Als et nog een A-team is, kan het best


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Merlyn schreef:
    (...)

    Als et nog een A-team is, kan het best

    Hoe bedoel je? Alle vier de meisjes hebben wel eens individuele scene's en dan zijn ze oprecht bang of zitten ze in de knup om A. Waarom zouden ze dat faken voor zichzelf? Kan toch niet? :W


    Pretty is just a pretty word.

    Mulleroni schreef:
    (...)
    Hoe bedoel je? Alle vier de meisjes hebben wel eens individuele scene's en dan zijn ze oprecht bang of zitten ze in de knup om A. Waarom zouden ze dat faken voor zichzelf? Kan toch niet? :W

    Omdat het te obvious is als een van de meiden nooit wordt aangevallen :')
    Denk zelf ook niet dat het een van hun is tho, veel te moeilijk


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    CaptainKush schreef:
    (...)


    Ik vind Mike zeker wel verdacht maar ben bang dat we op een verkeerd spoor worden gezet.
    Emily's nieuwe vriendin vind ik zelf een beetje raar geen idee waarom haha.

    Inderdaad, moet zeggen dat ik de laatste tijd wel aan het denken was over Mike, hoe hij maybe een slechte rol zou hebben. Maar nu ze hem zo een 'bad guy' maken is het al direct weer van.. nou dan zal het wel niet


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Franknfurter --> Nabulungi


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik kwam net langs dit bericht en ik vroeg me af wat jullie ervan denken?

    Ik vind dat ze aan de ene kant gelijk hebben, maar aan de andere kant... Een leraar met een leerling, een dokter met een high schooler, politie agenten met een high schoolers! Het is allemaal erg slecht, allemaal volwassen mannen die op de jongere meisjes vallen en dan is dit ineens harassment. x'D
    Anyway, toch vind ik wel dat deze 'relatie' teveel opgedrongen wordt. Emily is nog niet over Paige heen of er staat alweer een nieuwe voor de deur, alsof ze allemaal een love-interest moeten hebben.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Ik kwam net langs dit bericht en ik vroeg me af wat jullie ervan denken?

    Ik vind dat ze aan de ene kant gelijk hebben, maar aan de andere kant... Een leraar met een leerling, een dokter met een high schooler, politie agenten met een high schoolers! Het is allemaal erg slecht, allemaal volwassen mannen die op de jongere meisjes vallen en dan is dit ineens harassment. x'D
    Anyway, toch vind ik wel dat deze 'relatie' teveel opgedrongen wordt. Emily is nog niet over Paige heen of er staat alweer een nieuwe voor de deur, alsof ze allemaal een love-interest moeten hebben.


    Inderdaad. Ik had ook zoiets van 'Pas was Emily nog aan het huilen en aan het zeggen dat ze Paige mist en nu zoent ze al een ander.' Het gaat allemaal heel snel, alsof die meisjes heel makkelijk hun ex kunnen vergeten en al meteen voor een ander gaan.


    16 - 09 - '17

    Michonne schreef:
    Ik kwam net langs dit bericht en ik vroeg me af wat jullie ervan denken?

    Ik vind dat ze aan de ene kant gelijk hebben, maar aan de andere kant... Een leraar met een leerling, een dokter met een high schooler, politie agenten met een high schoolers! Het is allemaal erg slecht, allemaal volwassen mannen die op de jongere meisjes vallen en dan is dit ineens harassment. x'D
    Anyway, toch vind ik wel dat deze 'relatie' teveel opgedrongen wordt. Emily is nog niet over Paige heen of er staat alweer een nieuwe voor de deur, alsof ze allemaal een love-interest moeten hebben.

    x'D Ik vind het zo'n raar idee dat ze nog maar 17 zijn. Lol. Maar ik vind het allemaal wel meevallen, al ben ik het wel met dat laatste eens. Het is echt geen ramp als ze single zijn of zo. :W

    [ bericht aangepast op 8 feb 2015 - 14:22 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    lukesirwin ---> martinski


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Twisty schreef:
    (...)
    x'D Ik vind het zo'n raar idee dat ze nog maar 17 zijn. Lol. Maar ik vind het allemaal wel meevallen, al ben ik het wel met dat laatste eens. Het is echt geen ramp als ze single zijn of zo. :W


    Precies dit. Toen ik dat stukje zag kwam het echt helemaal niet in me op dat het slecht zou kunnen zijn, maar goed. En inderdaad, moet ze echt onmiddelijk een nieuwe vriendin hebben?


    “A queen will always turn pain into power.”

    Bij Arias wiskundetoets: 'solve for A'. Ik ging echt stuk :'D Was het maar zo makkelijk.
    En Mike wordt steeds verdachter... Ik dacht echt dat hij zo verdacht gemaakt werd zodat iedereen dacht dat hij het was. Maar ja... Hij gaat trouwens in seizoen 5 van Teen Wolf spelen en nu ben ik bang dat ze hem ook gaan vermoorden :/ of ten minste weghalen.
    Dat Talia getrouwd is vond ik eerst echt geweldig want ik wil dat ze weggaat. En ik vind het een beetje vreemd.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik vond het een best saaie aflevering.
    Behalve met dat bloed, het was wel te verwachten.
    Mike wordt te verdacht gemaakt en Talia vind ik ook best wel vreemd.
    Hopelijk word de aflevering volgende week spannender.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead