• W H A T      M A K E S      Y O U      D I F F E R E N T      M A K E S      Y O U      D A N G E R O U S


    Before the Revolution started. Before Beatrice was born. Before the Change.
    Een nieuwe generatie kinderen wordt ingedeeld in de verschillende Factions. Kinderen van verschillende Factions kiezen hun nieuwe thuis. In dit RPG volgen we een groep kinderen die allemaal voor Dauntless gaan. Hoe begaat het de kinderen? Overleven ze het proces? Hoe doen ze het tijdens de Initiation? Of worden ze Factionless?

    Stop op meisjes.

    Dauntless Afkomstig:
    ~ Duke Bambo Jonas - Sobremesa 1.7
    ~ Gereserveerd - HemmingsMyHero
    ~ Evelynn Amara Vainqueur - Mangata 1.10
    ~ Sasha Carrigan Wayward - Crooked 1.4
    ~ Lucy Marlene Maylis - Recentia 1.5

    Abnegation Afkomstig:
    ~ Phelan Eddard Sedgewick - Hijacked 1.4
    ~ Cole Blake Hawson - Mashtonx 1.10
    ~ Lydia Amy Graywell - CaptianHook 1.5

    Candor Afkomstig:
    ~ Casper Killian Nolan - CaptianHook 1.4
    ~ Christian Tobias McAllen - Mangata 1.5
    ~ Riley Sophia McAllen - Trohman 1.8

    Erudite Afkomstig:
    ~ Arthur Cédric Oldsprings - Gally 1.4
    ~ Sebastian Oliver Byrne - Ferrars 1.5
    ~ Abegayle Gabby Breckinridge - Amaris 1.4
    ~ Naravaeh Cadence Deveraux - Malarkey 1.7
    ~ Neyiéhne Vivianne Amber Hardon - Quivers 1.6

    Amity Afkomstig:
    ~ Ray William Finderment - Waldeinsamkeit 1.11
    ~ Holden Lincoln Atticus - Sobremesa 1.10
    ~ Mary Anne Greason - Cissy 1.4
    ~ Alyssa Lyra Samantha McDavon - Goya 1.8

    Faceclaims:
    Thomas Sangster - Sobremesa
    Barbara Palvin - Goya
    Holland Roden - Mangata
    RJ King - Hijacked
    Vika Levina - Cissy
    Willa Holland - Trohman
    Amber Heard - Recentia
    Ben Barnes - CaptianHook
    Francisco Lachowski - Mangata
    Kaya Scodelario ~ CaptianHook

    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Vorige Factie:
    Uitkomst Faction test:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Reden om voor Dauntless te kiezen:
    Geschiedenis:
    Relaties:
    Extra:


    - Idee van Mangata & Sobremesa
    - Minimaal honderdvijftig woorden per post, dit moet haalbaar zijn.
    - Je rol moet minimaal zevenhonderd woorden bevatten.
    - Houd het gezellig.
    - OOC graag in het praattopic.
    - Maximaal twee personages per persoon.
    - Houd jongens en meisjes een beetje gelijk
    - Reservaties blijven vier dagen staan.
    - Klik hier voor informatie over Divergent.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2015 - 17:10 ]


    -

    Ik schrijf me uit, ik ben bang dat ik het toch te druk krijg voor deze RPG


    I'm walking around and then I look down in my hand and where I usually have my cellphone, I just have a gun ~ Sam Tsui

    Heather's geschiedenis is iets veranderd


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Exorcizamus schreef:
    Ik schrijf me uit, ik ben bang dat ik het toch te druk krijg voor deze RPG


    Jammer, maar fijn dat je het even meldt.


    -

    Wanneer worden de rollen die af zijn erbij gezet?


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    CHRISTIAN TOBIAS MCALLEN.


    Naam:
    Christian Tobias McAllen. Christian heeft zijn voornaam en tweede naam van zijn overgrootvader aan zijn moeders kant gekregen. Zijn achternaam kreeg hij van zijn vader.

    Leeftijd:
    Zestien jaar, hij verjaar op 24 augustus.

    Vorige Factie:
    Candor.

    Uitkomst Faction test:
    Dauntless. Christian was blij met zijn uitslag. Hij voelde zich al zijn hele leven niet thuis in Candor en besefte dat Dauntless dé factie voor hem was. Ook bezit hij over de eigenschappen waar mensen uit Dauntless over beschikken.

    Innerlijk:
    Christian heeft de eigenschappen die iemand uit Dauntless bezit. Hij heeft een sterk karakter en zal nooit opgeven. Christian is niet altijd de aardigste, meestal is hij juist helemaal niet aardig. Hij zegt gewoon wat hij denkt zonder rekening te houden met andermans gevoelens, dit is ook iets wat hij uit zijn geboorte factie heeft meegekregen. Christian kan zeker goed voor zichzelf opkomen. Hij laat niet alles over zich heen lopen en kan soms iets te fel reageren. Wanneer Christian oprecht van je houdt zal hij alles doen om je gelukkig te maken en je te beschermen. Christian heeft een soort charismatische sfeer om zich heen hangen die ervoor zorgt dat mensen zich prettig voelen bij hem in zijn buurt. Christian is redelijk slim. Hij komt volwassener over dan hij is en daardoor wordt hij ook vaker serieus genomen door oudere mensen terwijl Christian eigenlijk niet zo'n serieus persoon is. Hij ziet het leven als een grap en kan over heel veel dingen ook niet serieus zijn. Christian is een persoon dat aardig kan zijn als hij dat wilt, als hij je gewoon niet mag zal hij totaal geen moeite voor je doen. Christian heeft een erg sterk karakter. Hij heeft een hele duidelijke eigen mening maar kan toch ook naar de standpunten van anderen luisteren.

    Uiterlijk:
    Christian is zeker knap te noemen. Hij heeft bruine ogen en een scherpe kaaklijn. Christian is met zijn één meter tweeëntachtig redelijk lang maar niet de allerlangste. Christian is erg gespierd, dit komt mede dankzij dat hij vroeger altijd rondjes hard liep en andere sportoefeningen deed. Hij had vaak overtallige energie die hij op die manier kwijt raakte. Christian is ook breed gebouwd. Hij heeft redelijk brede schouders en brede bovenarmen. Christian is met zijn één meter tweeëntachtig best wel lang maar niet de allerlangste. Er zijn veel mensen die nog steeds een stuk boven hem uitsteken. Christian lijkt niet heel erg op zijn tweelingzusje Riley maar ze zijn een twee eiige tweeling dus dat is ook niet zo gek.

    Reden om voor Dauntless te kiezen:
    Er was een ding wat Christian zeker wist: hij wilde weg uit Candor. Amity was niks voor hem omdat hij niet heel aardig ingesteld is en Abnegation viel al helemaal af. Erudite en Dauntless bleven over. Maar Christian heeft uiteindelijk voor Dauntless gekozen. Hij bewonderd de angstloosheid van de mensen uit Dauntless en zou graag een van hen zijn.

    Geschiedenis:
    Christian heeft een prettige jeugd gehad. De sfeer in het gezin was altijd goed en hij kon het goed vinden met zijn tweelingzus Riley. Hij vindt het dan ook prettig dat ze nu nog steeds in dezelfde factie zitten. Toch heeft Christian altijd het gevoel gehad dat Riley iets voor hem verborg. Christian is een persoon waarnaar andere personen vaak toegetrokken worden. Hij heeft een soort charismatische sfeer om zich heen hangen die ervoor zorgt dat mensen zich prettig voelen in zijn buurt. Hij had vroeger dan ook veel vrienden en mensen kwamen vaak naar hem toe als ze ergens mee zaten. Christian vond het moeilijk om zijn ouders en vrienden achter te laten maar vindt het vooral belangrijk dat hij voor zich zelf heeft gekozen.

    Relaties:
    Riley Sophia McAllen ~Tweelingzusje
    Naravaeh Cadence Deveraux ~ Christian en Naravaeh krijgen een relatie.

    Extra: Christian heeft maar een gering aantal angsten. Hij is bang om Riley te verliezen, zwaar claustrofobisch en is bang om vergeten te worden.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2015 - 16:04 ]


    -


          Lucy Marlene Maylis.
    _________________________________________________________________________________________


    Leeftijd:
          Zestien jaar.


    Vorige Factie:
          Lucy was vroeger al in de 'dauntless' factie. Stiekem, wou ze eigenlijk naar een andere factie gaan, maar iedereen verwachtte veel meer van haar. Ze wou geen schaamte zijn voor haar familie, en heeft dus gekozen om in deze factie te blijven. Niemand weer dat ze dit eigenlijk niet vrijwillig doet, ze hoopt mensen niet teleur te stellen.


    Uitkomst Faction test:
          Candor.


    Innerlijk:
          Lucy beschrijven mensen snel als 'brutaal en arrogant', wat ook deels waar is. Het is haar geleerd om van jongs af aan als een zelfzekerde vrouw voor te komen. Haar ouders waren streng met haar. Als kind, moest aan speciale dieëten doen, om slank en gezond te blijven. Ze mocht nauwelijks aan koekjes of snoepjes komen.
          Ze heeft ze nooit problemen gehad om vrienden te maken. Het is een erg sociaal iemand, en ze heeft veel kennissen. Al haar kennissen kun je niet allemaal vrienden noemen want de meeste mensen heeft ze gewoon gebruikt, ook zijn een groot deel van die mensen vijanden. Alleen maar een paar personnen kan ze als echte vrienden beschouwen. Door sommige mensen wordt Lucy bewondert, en door andere meer gevreest. Dit laatste komt door haar sterke familie.
          Ook al zouden de meeste dit niet van haar verwachten, ze zou nooit een vlieg kwaad doen. Ze heeft een grote mond en zegt wel wat ze vindt, maar hierdoor zal ze mensen echt geen kwaad doen. Af en toe gebeurt dit wel met woorden, maar physiek zou ze het niet eens durven. Sommige personen weten dat ze hier niet aan mee doet, hierdoor wordt ze wel eens gepest.
          Lucy is iemand die echt niet tegen haar verlies kan. Toegeven zou ze ook nooit doen. 'Toegeven' is net voor haar iets als afgang, dit omdat ze altijd gelijk wilt hebben. Een heel koppig iemand, kan je het noemen.
          Ze is ook heel goed in het manipuleren en chanteren van mensen. Dit doet ze met haar charmante uitdrukking. Omdat ze niet lelijk is, krijgt het meisje bijna altijd wat Ze wilt, en als iemand weigert zal ze door zeuren. Als Lucy iets in het hoofd heeft, geeft ze nooit op.
          Ze haat plannen en verzint dingen liefst op het moment zelf. Waarschijnlijk is ze daarom nooit georganiseerd. Ze komt altijd als laatste op activiteiten, omdat ze steeds wat dingen vergeet.
    Toch kan Lucy een echte perfectionist zijn. Dat is dan meestal als ze traint, want in het gewone leven is ze dit niet echt.

          Ondanks het karakter dat Lucy toont, is ze een aardige meid. Ze weet gewoon nog niet zo goed wie ze echt is, en denkt hierdoor het stoere en brutale meisje te zijn, die haar ouders altijd gewenst hebben. Als mensen haar echt weten te raken hebben, zullen ze merken dat ze eigenlijk soms best gevoelig kan zijn. Dit zijn één van de weinige momenten dat je haar gevoelens echt kan zien.


    Uiterlijk:
          X X


    Reden om voor Dauntless te kiezen:
          Lucy heeft niet met veel enthousiasme voor deze factie gekozen. Het was omdat haar familie en vrienden dit allemaal van haar verwachtten. Het liefst had ze voor Candor gekozen, maar iedereen bedenkt haar als een stoer en moedig meisje, zo doet ze zich eigenlijk voor.


    Geschiedenis:
          Lucy is geboren in een rijke en gelukkige familie. De familie werd door de meeste mensen best bewonderd, omdat ze alles durfden. De ouders van Lucy hebben haar van jongs af aan geleerd hoe je te werk moest gaan in hun factie. Ze wouden trots zijn op hun dochter, en wouden dat ze hetzelfde pad als hen ging opvolgen. Lucy heeft zo geleerd om brutaal en scherp te zijn, en zo is ze ook bij de meeste mensen ook al weet ze wel vanbinnen, dat ze een lief persoon is. Ze heeft ook een broer, die het als haar naar de factie Dauntless wordt verwacht.
    Verder heeft Lucy geen slechte jeugd gehad. Ze had het niet moeilijk om vrienden te maken, met haar stoere maar ook mooie uitstraling. Ze heeft zich altijd op een hoger niveau geplaatst dan andere mensen.


    Relaties:
          Wie wilt ?


    Extra:
         

    [ bericht aangepast op 27 jan 2015 - 17:08 ]


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Jenteee en Ilooonaaa? Wanneer gaan jullie loten? Want stiekem wil ik voor die tijd niet beginnen aan m'n charter omdat ik twee redelijk verschillende perso's in m'n hoofd heb :')


    take me back to the basics and the simple life

    Ik wil ook wel meedoen aan de loting van Divergents c:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    _O_ aan alle personages. Echt ik wenste dat ik zo'n mooie volledige rollen kon maken ! (Helaas ben ik het kwijtgeraakt :c )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Goya schreef:
    Jenteee en Ilooonaaa? Wanneer gaan jullie loten? Want stiekem wil ik voor die tijd niet beginnen aan m'n charter omdat ik twee redelijk verschillende perso's in m'n hoofd heb :')


    Dat heb ik dus ook haha. Iloontje, zullen we het morgen avond doen?


    -

    Voor mijn meid FC ik Kaya Scodelario c:


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Misschien een stomme vraag — maar kunnen personen afkomstig van verschillende facties al een vorm van relatie hebben? Want eigenlijk kennen ze elkaar nog helemaal niet?


    Hijacked schreef:
    Misschien een stomme vraag — maar kunnen personen afkomstig van verschillende facties al een vorm van relatie hebben? Want eigenlijk kennen ze elkaar nog helemaal niet?


    Ze kennen elkaar inderdaad nog niet, maar als je een situatie hebt waardoor je personage een ander personage al ontmoet kan hebben vind ik het goed.


    -

    Lydia Amy Graywell --Allison
    ''Fuck what they think.''




    x Naam x Gezien ze een heel ander leven wilt kiest ze in Dauntless de naam Allison.

    x Leeftijd x Ze is zestien jaar oud.

    x Vorige Factie x Abnegation.

    x Uitkomst Faction test x Dauntless, dit verbaasde haar wel.

    x Uiterlijk x

    x Innerlijk x

    x Reden om voor Dauntless te kiezen x Ze was haar factie spuugzat. Iedereen zat maar wat te zeiken over anderen helpen en hen op de eerste plek te zetten. Daarbij wilde Lydia ook eens wat uitdaging.

    x Geschiedenis x

    x Relaties x

    x Extra x


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Naam
    Sebastian Oliver Byrne
    Leeftijd
    Vorige Factie
    Erudite
    Uitkomst Faction test
    Dauntless
    Innerlijk
    Sebastian is een jongen die echt in dauntless past. Hij is onverschrokken en dapper. In eruditie al, durfde hij al meer dan de meesten. Hij zocht naar avontuur en dat zorgde er meestal voor dat hij in de problemen kwam.

    Uiterlijk
    [Faceclaim: Robbie Wadge]
    Reden om voor Dauntless te kiezen
    Sebastian is zeker een slimme jongen, toch was zijn uitkomst dauntless en heeft hij ook voor dit onderwerp gekomen. Diep van binnen verbaasde hem dat echter niet. Sinds hij jong was, heeft hij namelijk een soort obsessie gehad met wapens en wilde spelletjes. Terwijl hij leerde en onderzocht in zijn jeugd, droomde hij van buiten rennen en de wapens gebruiken waar hij nu al zoveel over geleerd had. Op zijn zestiende was het eindelijk zover; hij kon naar Dauntless.
    Geschiedenis
    Relaties
    Extra

    [ bericht aangepast op 3 feb 2015 - 17:12 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman