• W H A T      M A K E S      Y O U      D I F F E R E N T      M A K E S      Y O U      D A N G E R O U S


    Before the Revolution started. Before Beatrice was born. Before the Change.
    Een nieuwe generatie kinderen wordt ingedeeld in de verschillende Factions. Kinderen van verschillende Factions kiezen hun nieuwe thuis. In dit RPG volgen we een groep kinderen die allemaal voor Dauntless gaan. Hoe begaat het de kinderen? Overleven ze het proces? Hoe doen ze het tijdens de Initiation? Of worden ze Factionless?

    Stop op meisjes.

    Dauntless Afkomstig:
    ~ Duke Bambo Jonas - Sobremesa 1.7
    ~ Gereserveerd - HemmingsMyHero
    ~ Evelynn Amara Vainqueur - Mangata 1.10
    ~ Sasha Carrigan Wayward - Crooked 1.4
    ~ Lucy Marlene Maylis - Recentia 1.5

    Abnegation Afkomstig:
    ~ Phelan Eddard Sedgewick - Hijacked 1.4
    ~ Cole Blake Hawson - Mashtonx 1.10
    ~ Lydia Amy Graywell - CaptianHook 1.5

    Candor Afkomstig:
    ~ Casper Killian Nolan - CaptianHook 1.4
    ~ Christian Tobias McAllen - Mangata 1.5
    ~ Riley Sophia McAllen - Trohman 1.8

    Erudite Afkomstig:
    ~ Arthur Cédric Oldsprings - Gally 1.4
    ~ Sebastian Oliver Byrne - Ferrars 1.5
    ~ Abegayle Gabby Breckinridge - Amaris 1.4
    ~ Naravaeh Cadence Deveraux - Malarkey 1.7
    ~ Neyiéhne Vivianne Amber Hardon - Quivers 1.6

    Amity Afkomstig:
    ~ Ray William Finderment - Waldeinsamkeit 1.11
    ~ Holden Lincoln Atticus - Sobremesa 1.10
    ~ Mary Anne Greason - Cissy 1.4
    ~ Alyssa Lyra Samantha McDavon - Goya 1.8

    Faceclaims:
    Thomas Sangster - Sobremesa
    Barbara Palvin - Goya
    Holland Roden - Mangata
    RJ King - Hijacked
    Vika Levina - Cissy
    Willa Holland - Trohman
    Amber Heard - Recentia
    Ben Barnes - CaptianHook
    Francisco Lachowski - Mangata
    Kaya Scodelario ~ CaptianHook

    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Vorige Factie:
    Uitkomst Faction test:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Reden om voor Dauntless te kiezen:
    Geschiedenis:
    Relaties:
    Extra:


    - Idee van Mangata & Sobremesa
    - Minimaal honderdvijftig woorden per post, dit moet haalbaar zijn.
    - Je rol moet minimaal zevenhonderd woorden bevatten.
    - Houd het gezellig.
    - OOC graag in het praattopic.
    - Maximaal twee personages per persoon.
    - Houd jongens en meisjes een beetje gelijk
    - Reservaties blijven vier dagen staan.
    - Klik hier voor informatie over Divergent.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2015 - 17:10 ]


    -

    Quivers schreef:
    (...) Balen. :c Maar toch gefeliciteerd ^^
    Ik zie dat een heleboel mensen graag een Divergent personage willen hebben, kunnen er niet meer dan twee Divergents zijn? Anders vind ik het persoonlijk wel naaiend tegenover de anderen. (Nou is het ook zo dat ik nooit het geluk heb om iets te winnen, maar dat doet er nu niet toe)



    Het is ook wel vervelend maar om nou tien Divergents te doen dat vind ik ook een beetje overdreven, want in de boeken zijn Divergent ook heel zeldzaam enzo.


    -

    Ik denk niet dat Divergents deze RPG moeten overspoelen — een ''normaal'' persoon kan ook hartstikke leuk zijn. Verder geloof ik het wel, hoor. Het was alleen handig geweest. (:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Misschien kan er nog een Divergent bij maar dat moet ik even met Ilona (Sobremesa) overleggen.


    -

    Mangata schreef:
    (...)


    Het is ook wel vervelend maar om nou tien Divergents te doen dat vind ik ook een beetje overdreven, want in de boeken zijn Divergent ook heel zeldzaam enzo.
    Ik zeg niet dat er tien Divergents moeten komen, en dit heb ik ook nooit gezegd. Mijn voorstel is alleen om in plaats van twee, vier Divergents te maken. Twee jongens, twee meisjes, zodat de anderen toch nét ietsje meer kans hebben.
    Dit vind ikzelf wel zo eerlijk, maar de keuze is aan jullie.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Quivers schreef:
    (...) Ik zeg niet dat er tien Divergents moeten komen, en dit heb ik ook nooit gezegd. Mijn voorstel is alleen om in plaats van twee, vier Divergents te maken. Twee jongens, twee meisjes, zodat de anderen toch nét ietsje meer kans hebben.
    Dit vind ikzelf wel zo eerlijk, maar de keuze is aan jullie.


    Ik bedoelde het relatief met die tien. Maar ik ga dus even met Ilona overleggen.


    -

    Houd het alsjeblieft op twee. Ik hoopte juist dat we ons in deze RPG op iets anders zouden kunnen richten dan wat we al kennen van Divergent.
    Je zult niet iedereen tevreden kunnen stellen, en dat geeft niet. Volgende keer beter — maar dat is mijn mening.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Van mij hoeven er ook geen Divergents meer bij. Je kan toch ook een personage maken dat heel leuk is en níét Divergent? Vind twee al méér dan genoeg eigenlijk.


    •

    Dan houden we het gewoon op twee (:


    -

    Crooked schreef:
    Houd het alsjeblieft op twee. Ik hoopte juist dat we ons in deze RPG op iets anders zouden kunnen richten dan wat we al kennen van Divergent.
    Je zult niet iedereen tevreden kunnen stellen, en dat geeft niet. Volgende keer beter — maar dat is mijn mening.



    This :3 -stiekem vind ik het toch jammer dat het geen meisje & jongen is-


    Oh mensen van de groep Erudite die kennissen willen zijn van Arthur? ^^ Of mensen die later een relatie willen (hoeft niet perse, we kunnen ze ook later in de rpg laten bloeien)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Gally schreef:
    (...)


    This :3 -stiekem vind ik het toch jammer dat het geen meisje & jongen is-


    Oh mensen van de groep Erudite die kennissen willen zijn van Arthur? ^^ Of mensen die later een relatie willen (hoeft niet perse, we kunnen ze ook later in de rpg laten bloeien)


    Het is wel een meisje en een jongen

    Misschien kunnen Arhur en Christian later vrienden worden? Ik heb Christian alleen nog niet af dus je moet maar even kijken als ik hem af heb.


    -

    Mangata schreef:
    (...)

    Het is wel een meisje en een jongen

    Misschien kunnen Arhur en Christian later vrienden worden? Ik heb Christian alleen nog niet af dus je moet maar even kijken als ik hem af heb.


    Ah, dat was even onduidelijk voor me :') Gezien enkel de usernames er stonden (sorry ik ging er nogal rap vanuit dat het 2 meisjes waren :'))

    En graag c; ik ben nu nog wat aan het sleutelen dus ik meld het wel als hij af is ;3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    NARAVAEH CADENCE DEVERAUX



    ''Shut up and fight.''

    Naam •
          Naravaeh [Na•raa•vee•ah] –
          Cadence [Keei•dense] – 

    Leeftijd •
          Zestien

    Vorige Factie •
          Erudite

    Uitkomst Faction test •
          Dauntless

    Innerlijk •
          Ten eerste moet je weten dat Nara het uiterst irritant vindt als iemand haar 'Naravaeh' noemt. Ze zal zich altijd als Nara of Cade voorstellen, maar haast nooit als Naravaeh tenzij het van belang is dat ze haar eerste naam gebruikt. Zo heeft ze bij haar eerste ontmoeting bij Dauntless zichzelf voorgesteld als Nara.
          Nara is iemand die strijdlustig is en wel van een uitdaging houdt, ze heeft een groot doorzettingsvermogen en je kan haar niet van haar doel afhouden. Ze is ervan vastberaden om elk doel die ze voor zichzelf zet, te halen. Daarbij is ze ook iemand die niet gelijk mensen vertrouwt – ze is echter meer een persoon die met je een gesprek aangaat dan dat ze je als een goede vriend beschouwt. Nara vertrouwt mensen niet zo snel en is ook alert op bij het kiezen van haar vrienden.
    Zo kan Nara erg veel sarcastische opmerkingen naar je hoofd gooien en is ze niet erg iemand met veel humor. Haar grappen zijn wat je kunt noemen, nogal slap en flauw. Als ze een grap probeert te vertellen, ligt de klemtoon ergens anders en is de humor van de grap ervan af. Ze kan er dan wel om lachen en ze kan ook wel om andermans grappen lachen, maar echt in een deuk liggen heeft ze haast nooit.
    Nara is een ongelofelijke perfectionist, volgens haar moet alles tot in de kleinste details tiptop zijn en er mag niets fout gaan. Ze kan uit haar dak gaan als alles tot in de kleine puntjes perfect is, maar dan echt, echt perfect.
          Maar er bestaat natuurlijk ook een andere kant van Nara, die vanzelfsprekend minder leuk is dan haar milde kant. De kant die wel iedereen accepteert en mag, maar zo zitten de meeste mensen niet in elkaar. Zo kan Nara een totale bitch zijn zonder emoties. Nara kan een harde opmerking naar je hoofd toe gooien zonder emotie en kan op zulke momenten gewoon uitbarsten in woedeaanvallen, zonder enige bedoelingen. Ze kan veel tussen haar twee kanten schommelen door haar stemmingswisselingen – het ligt absoluut of ze in een goede bui is of in een slechte bui. Als ze op zulke momenten nog slechter in haar fel zit, kan ze zonder rede ruzie met mensen gaan zoeken, gewoon voor de thrill. Irritant kan ze dan ook zijn, want als je haar langer kent dan een dag, weet je dat de uitbarstingen niet erg lang duren. De uitbarstingen duren meestal een uurtje of twee, meestal niet langer dan dat.

    Uiterlijk •
    Reden om voor Dauntless te kiezen •
    Geschiedenis •
    Relaties •
    Extra •

    [ bericht aangepast op 27 jan 2015 - 20:37 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Gally schreef:
    (...)


    This :3 -stiekem vind ik het toch jammer dat het geen meisje & jongen is-


    Oh mensen van de groep Erudite die kennissen willen zijn van Arthur? ^^ Of mensen die later een relatie willen (hoeft niet perse, we kunnen ze ook later in de rpg laten bloeien)


    Misschien Nara? ^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    .

    [ bericht aangepast op 26 jan 2015 - 22:45 ]


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Duke Bamdo Jonas
    'Don't be scared. It's a useless and boring emotion. Take risks, but above all, be free.'

    • • •

    • • •


    • Naam •
    Duke Bambo Jonas. Er is eigenlijk niet veel te vertellen over zijn naam. Zijn ouders dachten; laten we hem Duke noemen. Zijn broer vond het grappig als hij Bambo zou heten, en daarom is het zijn tweede naam.

    • Leeftijd •
    Duke is zeventien jaar oud, geboren op 19 januari. Vaak schatten mensen hem jonger in, of nog erger, vinden hem schattig. Wat hij enorm vervelend vind.

    • Vorige Factie •
    Dauntless was Duke's vorige factie, waar hij trots op is. Dauntless is de enige echte factie die belangrijk is, volgens hem. Het leven in een andere Factie lijkt hem erg saai.

    • Uitkomst Faction Test •
    Dauntless was de verwachte uitkomst. Duke had ook niets anders verwacht.

    • Innerlijk •
    Duke is een typische Dauntless jongen. Hij is als eerste natuurlijk moedig, maar eigenlijk meer roekeloos. Hij denkt totaal niet na over zijn actie's en wat voor gevolg ze kunnen hebben. Hij doet het gewoon en ziet daarna wel wat er gebeurt. Plannen of vooraf beslissingen nemen is ook niets voor hem. Een typisch voorbeeld voor 'in the spur of the moment.' Datgene wat op het moment het slimste lijkt, is wat hij doet. Duke is dan ook erg spontaan en een doen-voor-denken typje. Nadenken doet hij over het algemeen niet veel, hij is niet echt heel erg slim. Niet dat hij op slag dom is ofzo, maar meer dat hij simpelweg te lui is om voor zoiets te werken. Niet dat hij geen harde werker is - hij is een echte doorzetter. Maar alleen voor de dingen die hem echt belangrijk lijken, niet voor saaie lessen om woordjes uit je hoofd te leren. Hij ziet het nut er gewoon niet van in, sowieso begrijpt hij niet wat het punt van een beetje rondhangen en dingen uit je hoofd leren. Je bent het na een paar weken toch wel weer vergeten. Voor zijn gevoel zal het allemaal niet helpen in zijn verdere leven, en dus verspilt hij zijn tijd er ook niet aan.
    Ook is Duke een uitdagende jongen. Hij vindt het grappig om anderen uit te dagen en zo een reactie bij ze uit te lokken. Het winnen van weddenschappen vind hij ook erg leuk, puur en alleen omdat het hem het gevoel geeft beter te zijn dan anderen. Niet dat hij arrogant is, of in ieder geval, zo komt hij niet over. Hij denkt wel vaker dat hij iets beter is, maar hij is niet zo dom om iedereen te gaan vertellen hoe geweldig hij wel niet is. Het is puntloos, en door zo te zijn komen er mensen die tot het uiterste gaan om te bewijzen dat het niet zo is. En daar heeft hij nou geen behoefte aan.
    Daarnaast is Duke een erg eigenwijs persoon. Hij doet wat hij denkt of vind, en laat anderen hem geen mening opdringen. Als hij ergens heel zeker van is, dan gaat het op die manier. Hij zal dan ook niet echt snel luisteren naar anderen, tenzij hij of naar ze op kijkt, of denkt dat ze gelijk hebben. Leraren hebben dan ook een hekel aan Duke omdat hij het meestal niet met ze eens is. Dan gooit hij alles in de strijd om ze ongelijk te geven, en soms lukt dat nog ook.

    • Uiterlijk •
    Lelijk is Duke zeker niet. Hij is best wel lang - 1 meter 85 - en daarmee ook slungelig. Hij heeft een kop vol met blonde krullen, waar hij niet echt bepaald van houdt. Meestal probeert hij het in bedwang te houden met gel, met dat lukt niet altijd. Zijn haar is bijna net zo koppig als hijzelf.
    Eigenlijk heeft Duke best een baby-face, wat hij erg vervelend vindt. Hij ziet er soms best knullig uit, en mensen vinden het grappig om het hem te laten weten. Duke probeert zich niet op te laten jagen, maar vaak gebeurt het toch wel. Zijn wangen zijn best wel dikkig en zijn hele hoofd is bol. Gelukkig heeft hij wel normale oren. Duke heeft haat aan oren, waarom weet hij niet. Ze zijn gewoon zo raar - twee stukken huid en bot dat uit je hoofd steken.
    Duke's ogen zijn erg donker, bijna zo donker dat het verschil tussen zijn iris en pupil niet te zien is. Dit vind hij wel leuk, hij vind zichzelf daardoor mysterieus. Bovendien zijn er niet veel blonden met bruine ogen, zeker niet zo donker als de zijnen. Ook zijn wenkbrauwen zijn donker, wat aan toont dat hij later waarschijnlijk bruin haar zal krijgen. Gespierd is hij wel een beetje, maar het is niet dat hij een sixpack heeft of iets in die richting. Wel een aantal tattoo's.

    • Reden om voor Dauntless te kiezen •
    Een betere vraag zou zijn: waarom niet? Hij voelt zich thuis in zijn geboorte factie en zou niet weten wat hij in de andere te zoeken heeft.

    • Geschiedenis •
    Toen Duke 12 jaar oud was, heeft zijn oudere zus hun factie verlaten voor Erudite, en Duke heeft het haar nooit vergeven. Hij begrijpt gewoon niet waarom ze dat zou doen. Een stelletje nerds tegenover het enige echte Dauntless? Voor de rest heeft Duke geen bijzondere geschiedenis gehad. Beide ouders houden van hem - een stuk meer dan van zijn zus, sowieso - en hij heeft altijd een goed leven geleidt.

    • Relaties •
    Meisje van Jente - relatie.
    Iemand Anders Die Ik Vergeten Ben - broer/zus relatie.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2015 - 22:41 ]


    “A queen will always turn pain into power.”