• You're never safe



    Kamervoorkeuren:

    Michonne | Solomon Webster - Alleen
    Duvaineth | Gabriel - Alleen
    Caffeine | Jessica - Alleen
    Apocalyptic | Merle - Alleen
    Shachath | Benjamin - Geen voorkeur
    Amaris | Eve - Geen voorkeur
    MadCry | Ryan - Geen voorkeur
    Loctavia | Lene - Niet alleen
    Merrill | Baily - Niet alleen
    Michonne | Samira Williams & Sacramental | Isadora
    Merlyn | Elín Nystrøm & Sand | Dash

    [ bericht aangepast op 1 feb 2015 - 1:26 ]


    Your make-up is terrible

    En nu de mannelijke personages zo af en toe de overhand hebben, krijgen mensen die bijna altijd een mannelijk personage bespelen de kans om weer eens voor een vrouwelijk personage te gaan. :d


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Loctavia schreef:
    En nu de mannelijke personages zo af en toe de overhand hebben, krijgen mensen die bijna altijd een mannelijk personage bespelen de kans om weer eens voor een vrouwelijk personage te gaan. :d


    Nu voel ik me een nerd omdat ik oldskool blijft. Volgens mij ben ik het "vrouw bespelen" gewoon kwijt.


    Mannelijke personages heb ik altijd leuker gevonden dan vrouwelijke personages, maar nu staan ze redelijk gelijk. :d
    In deze RPG zie ik een meisje eerder zitten, voor wat ik in gedachte heb.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Een belangrijke mededeling om verwarring te voorkomen:


    Met eventuele relaties bedoel ik dus: familie, vrienden, relaties, of je komt met een ander personage uit een andere groep/het een verleden met dat personage zoals een ruzie of iets anders. Hiermee bedoel ik NIET dingen die in de RPG zelf nog gaan komen. Ik wil ook niet dat dat soort dingen van te voren afgesproken worden. Alleen dingen die AL ZIJN GEBEURD/IN HET VERLEDEN PLAATS HEBBEN GEVONDEN.


    Your make-up is terrible

    Jullie mogen hier trouwens ook vast zoeken naar die eventuele relaties, daar is dit topic voor. :Y) Mensen die een familielid willen, of een vriend, vraag het hier!


    Your make-up is terrible

    MT.


    Caution first, always.

    Assassin schreef:
    Ik zoek trouwens iemand die een soort 'leider' kan spelen. Gewoon iemand die meestal het voortouw in de groep neemt en de belangrijke beslissing, natuurlijk wel met inbreng van de rest van de groep. Het liefst wel een wat ouder iemand, eind twintig of ouder.

    Mijn man is eind 30? Ik zou het graag doen, maar alleen als de anderen het er mee eens zijn, natuurlijk (:


    “A queen will always turn pain into power.”

    Sobremesa schreef:
    (...)
    Mijn man is eind 30? Ik zou het graag doen, maar alleen als de anderen het er mee eens zijn, natuurlijk (:

    Ik vind het in ieder geval best hoor. (;


    Caution first, always.

    Merrill schreef:
    (...)
    Ik vind het in ieder geval best hoor. (;


    Ik ook. (:


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Sobremesa schreef:
    (...)
    Mijn man is eind 30? Ik zou het graag doen, maar alleen als de anderen het er mee eens zijn, natuurlijk (:


    Dan is hij de soort-van leider vanaf nu. :Y)

    Ik hoop ook maar dat er wat mannen bijkomen zonder lang haar die afstandelijk zijn, want nu hebben we er wel weer genoeg, haha. Ook liever geen mensen van 29 meer.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Dan is hij de soort-van leider vanaf nu. :Y)

    Ik hoop ook maar dat er wat mannen bijkomen zonder lang haar die afstandelijk zijn, want nu hebben we er wel weer genoeg, haha. Ook liever geen mensen van 29 meer.


    Scheelt dat Bash niet echt afstandelijk kán zijn — ook al wil hij dat graag wel :Y) Maar da zal ik verder wel uit gaan werken in de RPG. Had moeite om hem te schrijven terwijl hij wel helemaal in mijn hoofd zat D: Was hij goedgekeurd trouwens?


    Hijacked schreef:
    (...)

    Scheelt dat Bash niet echt afstandelijk kán zijn — ook al wil hij dat graag wel :Y) Maar da zal ik verder wel uit gaan werken in de RPG. Had moeite om hem te schrijven terwijl hij wel helemaal in mijn hoofd zat D: Was hij goedgekeurd trouwens?


    Dat heb ik ook wel eens, dat is lastig. D:
    Yep, als ik iemand in de lijst zet, zijn ze automatisch goedgekeurd. ;3


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Dat heb ik ook wel eens, dat is lastig. D:
    Yep, als ik iemand in de lijst zet, zijn ze automatisch goedgekeurd. ;3


    Ah — super. Dank u zeer.
    God ik moet er wel weer aan wennen dat je weer Michonne heet. Dacht net al "waarom denkt iemand dat deze RPG van hem/haar is". Maar jij was het gewoon .___.


    Hijacked schreef:
    (...)

    Ah — super. Dank u zeer.
    God ik moet er wel weer aan wennen dat je weer Michonne heet. Dacht net al "waarom denkt iemand dat deze RPG van hem/haar is". Maar jij was het gewoon .___.


    Hehe, Quizletverkiezingen voorbij -> nieuwe naam!
    Ligt ook aan het plaatje, ik heb normaal niet deze kleur.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Dan is hij de soort-van leider vanaf nu. :Y)

    Ik hoop ook maar dat er wat mannen bijkomen zonder lang haar die afstandelijk zijn, want nu hebben we er wel weer genoeg, haha. Ook liever geen mensen van 29 meer.

    Mijn man heeft kort haar en hij is juist spontaan? 8D Hij is wel 32, is dat een probleem?


    Caution first, always.