• You're never safe



    Kamervoorkeuren:

    Michonne | Solomon Webster - Alleen
    Duvaineth | Gabriel - Alleen
    Caffeine | Jessica - Alleen
    Apocalyptic | Merle - Alleen
    Shachath | Benjamin - Geen voorkeur
    Amaris | Eve - Geen voorkeur
    MadCry | Ryan - Geen voorkeur
    Loctavia | Lene - Niet alleen
    Merrill | Baily - Niet alleen
    Michonne | Samira Williams & Sacramental | Isadora
    Merlyn | Elín Nystrøm & Sand | Dash

    [ bericht aangepast op 1 feb 2015 - 1:26 ]


    Your make-up is terrible

    Merrill schreef:
    (...)
    Mijn man heeft kort haar en hij is juist spontaan? 8D Hij is wel 32, is dat een probleem?


    That's good. 8D Ja een enorm probleem, haha. 8D


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    That's good. 8D Ja een enorm probleem, haha. 8D

    For real tho, ik weet niet of je bedoelde dat er te veel oudere mannen waren of zo. :'D


    Caution first, always.

    Merrill schreef:
    (...)
    For real tho, ik weet niet of je bedoelde dat er te veel oudere mannen waren of zo. :'D


    Nee, gewoon teveel mensen met dezelfde leeftijd. Ik wil wat variatie, leeftijd op zich maakt niet zo heel veel uit. Ook al maak je hem 50.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2015 - 21:57 ]


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Nee, gewoon teveel mensen met dezelfde leeftijd. Ik wil wat variatie, leeftijd op zich maakt niet zo heel veel uit. Ook al maak je hem 50.

    Ah, oké. ^^


    Caution first, always.

    Michonne schreef:
    (...)

    Nee, gewoon teveel mensen met dezelfde leeftijd. Ik wil wat variatie, leeftijd op zich maakt niet zo heel veel uit. Ook al maak je hem 50.


    Zo verleidelijk om een oma met een rollator te maken nu.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Merlyn schreef:
    (...)

    Zo verleidelijk om een oma met een rollator te maken nu.

    Dan kan ze met dat ding alle zombies op afstand houden. ^^


    Caution first, always.

    Michonne schreef:
    (...)

    Dan is hij de soort-van leider vanaf nu. :Y)

    Ik hoop ook maar dat er wat mannen bijkomen zonder lang haar die afstandelijk zijn, want nu hebben we er wel weer genoeg, haha. Ook liever geen mensen van 29 meer.

    Yes ^^ & inderdaad. Mijne heeft wel kort haar tho, maar ik weet nog niet precies hoe hij wordt. Wel lekker uitgebreidt (:


    “A queen will always turn pain into power.”

    Ik wil even de 'originele' groep samenstellen. ;3 Dus ik ga dan iedereen in twee kampen verdelen, degene die vanaf het begin bij deze groep zaten en degene die eerst bij een andere groep geweest zijn. Dan laten we ze in en om Atlanta verzameld hebben.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2015 - 22:19 ]


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Ik wil even de 'originele' groep samenstellen. ;3 Dus ik ga dan iedereen in twee kampen verdelen, degene die vanaf het begin bij deze groep zaten en degene die eerst bij een andere groep geweest zijn.

    Dan is het misschien slim om mijn man bij de originele groep te laten horen, omdat hij de soort van leider is.
    Trouwens, ik zie dat je in de beginpost leeftijden hebt gezet ^^ mijn man is 37 (:


    “A queen will always turn pain into power.”

    Michonne schreef:
    Ik wil even de 'originele' groep samenstellen. ;3 Dus ik ga dan iedereen in twee kampen verdelen, degene die vanaf het begin bij deze groep zaten en degene die eerst bij een andere groep geweest zijn. Dan laten we ze in en om Atlanta verzameld hebben.


    Dus zijn er al een paar langer en gewoon nieuwelingen? Ik denk dat Eve meer een nieuweling is, dan.. :')


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Is de zombie apocalyps al een jaar bezig of langer?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Michonne schreef:
    Ik wil even de 'originele' groep samenstellen. ;3 Dus ik ga dan iedereen in twee kampen verdelen, degene die vanaf het begin bij deze groep zaten en degene die eerst bij een andere groep geweest zijn. Dan laten we ze in en om Atlanta verzameld hebben.

    Mij maakt het niet zoveel uit waar mijn personage bij komt te horen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Caffeine schreef:
    Is de zombie apocalyps al een jaar bezig of langer?


    Gewoon ongeveer een jaar. 8D


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Gewoon ongeveer een jaar. 8D

    Okay (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Is er iemand die met mijn aankomende personage Samira bevriend wilt zijn? :Y)
    Ze is een dominant, maar erg aardig type.


    Your make-up is terrible