• Fourth Horses stelde enkele maanden geleden hun stal open voor een experiment, wat na enkele voorbereidingen uitgevoerd werd. Ongeveer tien kinderen met problemen, zowel thuis als op school, werden uitgekozen om een maand lang te verblijven op stal. Ze zouden verblijven in slaapzalen van vijf personen die zich bevonden in het appartementencomplex waar enkele van de vaste ruiters en stalhulpen ook verbleven en zo zouden ze een maand lang meedraaien op één van de grootste springstallen van Canada.
          Dit gaat echter niet zonder problemen. Ze moeten leren hoe ze moeten rijden, springen, om kunnen gaan met de stress die het met zich mee brengt maar er vooral lol in hebben. Per drie kinderen die deelnemen is er een stalhulp of trainer die ze alles uit zal leggen, lessen zal geven en de tijd zal nemen om de kinderen te helpen. Het is de bedoeling dat ze voor even afstand kunnen nemen van hun problemen en zich kunnen storten op iets geheel anders, in dit geval het werk met de verschillende soorten paarden van Fourth Horses.

    Regels van Stal.
    - De aspiranten, oftewel leerlingen vanuit het experiment, zullen geen paarden pakken, rijden of buiten zetten zonder toestemming van leidinggevende of stalmedewerkers.
    - Geen alcohol en drugs op het terrein. Binnen de stallen en weides is het verboden zakjes of rommel achter te laten om problemen te voorkomen.
    - Er word niet geschreeuwd of gerend in de stallen, we willen niet dat de paarden van slag raken.
    - Hang al het tuig netjes op, ondanks dat de namen erop staan betekend het niet dat je het overal neer mag leggen.
    - Paarden krijgen geen eten of snoepjes zolang de trainer of leidinggevende geen toestemming heeft gegeven.
    - Je hebt een eigen paard waar je voorlopig de leiding over neemt.

    Regels RPG.
    - Minimaal 200 woorden.
    - Houd het gezellig.
    - Jongens en meisjes gelijk houden zal geweldig zijn.
    - Blijf actief, desnoods kan ik héél goed stalken.
    - Normale regels van Quizlet.
    - Als je geserveerd, is het handig als je er even bij zegt in welke groep je je personage wilt of als je een trainer hebt die een groep aspiranten begeleid, welke groep deze begeleid (:
    - Er is één groep van vier.

    Rollen.
          Eigenaar / Eigenaresse. [Man en vrouw.]
                -
                -

          Zonen en dochters eigenaren. [Max 2.]
                - Lucas 'Luke' Jones. - Zephyr.
                - Lynn Jasmine Jones. - Isimat

          Trainers, hoefsmeden, dierenartsen etc. (Oftewel, stalmedewerkers.) [Max. 5]
                - Trainer - Exorcizamus
                - Daniel Christopher Smith - Hoofd Stalhulpen - Bain

          De aspiranten. [Max. tien.]
                - Mangata
                - Julianne "Julie/Jules" Grace Moretz - Ferrars
                - Goya
                - Robind19
                -


    Groepen begeleiding.
          GROEP OO1 -- Onder leiding van Lucas Jones.
                - Mangata
                - Julianne "Julie/Jules" Grace Moretz - Ferrars
                - Goya
                - Robind19

          GROEP OO2 -- Onder leiding van ?
                -
                -
                -

          GROEP OO3 -- Onder leiding van ?
                -
                -
                -

    Hier komen uiteindelijk nog paarden, de stal zelf etc.

                -- PAARDEN.
    IN OPLEIDING.

    Olympus, hengst van vier jaar oud. - Eigendom van Lucas Jones
    Chesnut, merrie van drie en een half jaar oud.
    Madness, hengst van twee en een half jaar oud.
    Quivers, merrie van vier jaar oud.
    Challanger, hengst van vier jaar oud. -- Eigendom van Lynn Jasmine Jones.

    WEDSTRIJDPAARDEN.

    Lykos, merrie van zeven jaar oud. -- Eigendom van Lucas Jones.
    Hawk, merrie van zes jaar oud.
    Diablo, hengst van negen jaar oud.
    Desiderio, merrie van zeven jaar oud.

    FOKMERRIE'S EN HENGSTEN.

    Charger, hengst van zes jaar oud.
    Ghost, merrie van vijf jaar oud.
    Guardian, hengst van zeven jaar oud.
    Phantom, merrie van elf jaar oud.

          Ondanks dat elk paard anders is, toch even aan de hand van de bolletjes een ruwe schets over hoe ze zijn zodat niemand in de war raakt zodra de een beschrijft dat het een vriendelijk dier is, terwijl het volgens de ander een erg agressief paard is.
                • Nog onbekend. (Geef graag even door!)
                Erg moeilijk onder het zadel, verder vriendelijk en lief dier.
                Vriendelijk paard met veel talent onder het zadel, maar heeft een duidelijke ruiter nodig.
                Ontiegelijk moeilijk dier, wantrouwend of agressief naar mensen toe en moeilijk onder het zadel.
                Makkelijk paard, zowel in stal als onder het zadel.


                -- STALLEN EN TERREIN.
          Wanneer je als buitenstaander het terrein op loopt, word je verwelkomt door de paarden die aan beide kanten van het pad in de paddocks staan. Het gras wat op de foto te zien is is dan ook netjes vervangen door zand en het huis is de plek waar de vaste medewerkers en eigenaren wonen. Ook de aspiranten hebben elk een kamer toegewezen gekregen en in werkelijkheid is het huis dan ook even wat groter aangezien het beschikt over een gezamenlijke keuken, woonkamer en voor iedereen een eigen badkamer. Kamers zijn echter niet al te groot, maar er is ruimte genoeg om spullen kwijt te kunnen.
          Achter het huis zal je verwelkomt worden door de stallen. Het is een erg groot gebouw en er zijn meer boxen dan er op de plattengrond te zien valt, al geeft het een goede schets van waar de echte sportpaarden staan. Ondanks dat het misschien niet ideaal is in de kliniek niet aanwezig maar is er wel een doorgang naar de stallen van de jaarlingen, veulens en dieren in opleiding die netjes allemaal bij elkaar staan. Als je via de Merrievleugel gaat kom je uiteindelijk uit bij de fokpaarden die uiteindelijk samen komen met de jaarlingen bij de andere ingang van de bak. Ook aan deze kant is er een extra zadelkamer, voerruimte, meerdere wasplaatsen, opslagruimte en een kleiner kantoortje. Er zijn in totaal dus vier zadelkamers waarvan de twee kleinste (degene naast de wasplaatsen,) worden bezet met kluisjes. Elk aspirant en medewerker heeft een eigen kluisje om eventuele spullen in op te ruimen voor het rijden en daar dus ook eigen poetskisten neer te zetten. De dekens en halsters van de paarden hangen voor hun deuren.
          De stallen zijn dus één groot vierkant stallencomplex met in het midden een grote bak. In opslagruimtes in de muren zijn balken en standaarden te vinden om hindernissen op te kunnen bouwen en als je bij de jaarlingen naar buiten loopt, vind je nog een stapmolen, meerdere weides, twee springbakken, enkele paddocks en de beschikking tot een groot bos om buiten te rijden.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2015 - 17:51 ]


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Helemaal geen probleem, we kunnen allemaal wachten! (:
          Ik post zo ^^


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    MT c:


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Robind19 schreef:
    Robin Tigrisblack

    Ik had gezien hoe het meisje de sprong had gemaakt. En de man alles weer opruimde. Ik wist niet wat ze van plan waren omdat ik dat niet gehoort had omdat ik weer een tekening had gemaakt. Eigelijk tekende ik nooit maar soms vond ik het wel leuk. "kan ik je helpen?" vroeg een stem naast me. Ik keek verbaast opzij. "Ow hallo, ik ben Robin. Ik ben opzoek naar lucas. Volgens de papieren is hij mijn begeleider,maar ik heb geen idee wie dat is." zeg ik glimlachend. Ik hoopte niet dat ik te snel ging of te onduidelijk was. Ik stopte mijn kladblok in mijn zak. wat er vast dom uitzag. Omdat hij half uit mijn zak stook.Snel drukte ik hem er anders in. Ik haalde even snel een hand door mijn haar waardoor het weer anders zat. Maakte me niet uit maar ik vond het altijd wel grappig als een plukje verkeerd viel. Ik keek weer naar Lynn toen ik besefde dat ik mijn blik weer naar van alles en nogwat richtte. ik moest echt daarmee ophouden. Ik maakte mezelf veel te druk dan.


    Dit staat in de beginpost, misschien moet je even eerst goed kijken voordat je iets post?
    -- ASPIRANTEN EN BEGELEIDERS.
    Lucas 'Luke'.
    Samantha
    Melissa
    Mia
    Robin

    Daniel
    Julianne

    Lynn
    Celeste


    Sorry hoor maar ik snap niet wat je bedoelt.

    Ow zie het nu. Ik lette nog op deze hier. Sorry ik Verander het

    Robind19 schreef:
    (...)

    Sorry hoor maar ik snap niet wat je bedoelt.


    In de beginpost van het speeltopic staat duidelijk dat Mia Robin's begeleider is.


    take me back to the basics and the simple life

    Goya schreef:
    (...)

    In de beginpost van het speeltopic staat duidelijk dat Mia Robin's begeleider is.


    Zag ik net ook alleen toen ik hem maakte had ik met die hier gedaan.

    Robind19 schreef:
    (...)

    Zag ik net ook alleen toen ik hem maakte had ik met die hier gedaan.


    Okii ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Veulens +1: Amaris met een roze stipje. Het is een hengstje en hij is 1,5 jaar oud.

    Is het trouwens goed als ik een soort plattegrond maak van de stallen en eventueel het hele terrein? Vind ik zelf wat makkelijker met schrijven, dan weet ik ongeveer waar mijn personage zich bevindt

    [ bericht aangepast op 31 jan 2015 - 18:59 ]


    I'm walking around and then I look down in my hand and where I usually have my cellphone, I just have a gun ~ Sam Tsui

    Meet Josh, rood stipje van angst en wantrouwen door mishandeling van een stagiaire. 11 jaar, was een goed wedstrijdpaard, maar staat nu bij de paarden in training voor de rust. Om zowel hem als de mensen op stal veilig te houden


    Bowties were never Cooler

    Ik zet de paarden er bij en als je een goede, kloppende plattegrond weet te maken, ga je gang! (:
          En Leo, ik reageer zo op jou. Ik had m'n Quizlet aan staan maar keek er niet bepaald naar.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Zephyr schreef:
    Ik zet de paarden er bij en als je een goede, kloppende plattegrond weet te maken, ga je gang! (:
          En Leo, ik reageer zo op jou. Ik had m'n Quizlet aan staan maar keek er niet bepaald naar.


    Hehe. Sorry Sha. Ik ben een erg ongeduldig persoon weetje (A)


    take me back to the basics and the simple life

    Goya schreef:
    (...)

    Hehe. Sorry Sha. Ik ben een erg ongeduldig persoon weetje (A)


    No kidding.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Zephyr schreef:
    (...)

    No kidding.


    (A)


    take me back to the basics and the simple life

    dit is geen mt bericht (A)


    be gay do crimes

    Meraki_ schreef:
    dit is geen mt bericht (A)


    You 100% sure?


    take me back to the basics and the simple life