• Haai ;3
    Ik ben begonnen aan een nieuw verhaal, en ik heb een cover nodig (: Het is een Harry Potter Next Generation Fanfic.

    After the Chosen One married, there were four children born at the exact same moment
    Each with a different story, but all with the same end.
    These four kids were the Descendants of the Founders.
    This unlocked an old curse to begin.

    Titel
    The Descendants of the Founders

    Waarover
    Het komt er dus op neer dat de vier afstammelingen van de Hogwarts Four (Godric Gryffindor, Rowena Ravenclaw, Salazar Slytherin & Helga Hufflepuff) geboren zijn, allemaal tegelijkertijd. Hierdoor wordt een eeuwenoude vloek uitgesproken over de Founders in werking gezet.
    Deze vloek zorgt ervoor dat al hun ouders op verschillende manieren om het leven komen. De kinderen worden naar het enige magische weeshuis gebracht. Ze weten niet dat ze de afstammelingen zijn van de Hogwarts Four.
    Het verhaal begint in hun zesde jaar op Hogwarts. Ze kennen elkaar nog niet, maar dankzij de vloek zal daar verandering in komen. Samen gaan ze proberen de vloek te verbreken.

    FC's
    Selena Lucy Robins (Ravenclaw): Lily Collins
    Dawn Verana Hale (Hufflepuff): Ashley Benson
    Sem Darce Selwin (Slytherin): Dylan O'Brien
    Marc Jack Grimaldo (Gryffindor): Thomas Brodie-Sangster

    In de cover
    Ik laat jullie redelijk vrij met de cover, alleen dat ik de vier Descendants er sowieso in wil. Het zou leuk zijn om er misschien de kleuren of emblems van de afdelingen erin te verwerken, of misschien gewoon Hogwarts Castle. Er zijn geen foto's die ik er perse in wil, jullie mogen zelf kiezen waarmee jullie het makkelijkst kunnen werken. Mijn username hoeft er ook niet op. Ook Teddy Lupin (FC: Andrew Garfield) komt voor in het verhaal. Hij hoeft niet per se in de cover, maar als dat beter uitkomt mag dat natuurlijk wel. Als er meer dingen zijn die jullie willen weten, mogen jullie het natuurlijk altijd vragen (:
    Ook lijkt het me wel gaaf als de ogen de kleur van hun afdeling hebben (:
    Horizontaal of verticaal maakt niet uit.

    Overig
    Ik kan geen beloning in de vorm van credits geven, sorry. Wel zal ik een creatie naar keuze twee weken in mijn profiel zetten en natuurlijk zal er in de story worden gezet door wie de cover gemaakt is.
    Ik ben al begonnen aan het verhaal. Link.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2015 - 18:09 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    Goya schreef:
    (...)

    Mehh. The problem is, het lukt niet om hem 't zelfde te krijgen :c
    ILONA, YOU SAW IT ON WHAPP. AND NOW IT'S GONEEE :C

    It was pretty cool :c


    “A queen will always turn pain into power.”

    Sobremesa schreef:
    (...)
    It was pretty cool :c


    Yesh. Maar nu moet ik opnieuw beginnen :c
    WISH ME LUCK. oke. Ik ga morgen proberen.


    take me back to the basics and the simple life

    Tot nu toe heb ik dit, zonder titel. Ik probeer later nog wat anders. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ziet er al prima uit (:


    “A queen will always turn pain into power.”

    I tried something ^^ Na 'm opnieuw geprobeerd te hebben maken dik of dat goed nederlands is but idc
    Zonder tekst:


    Met titel:





    Met de titel heb ik een hele tijd zitten klooien wat betreft het lettertype en de plaats, dus hier heb je meerdere versies ^^

    Het zijn trouwens screenshots van m' picmonkey omdat dat ding besloot dat ie m'n afbeeldingen niet op wou slaan *rolt met ogen* dus het kan zijn dat er zwarte randjes aan zitten maar als je ze wilt gebruiken Wat ik niet denk but idc kan ik die nog voor je wegsnijden natuurlijk ^^

    [ bericht aangepast op 3 feb 2015 - 14:00 ]


    take me back to the basics and the simple life

    @Goya Oehh die is nice! Iedereen zegt dat PicMonkey shit is, niet dus (:


    I just caught the wave in your eyes

    Surrealistic schreef:
    Oops dat was de foute versie, dit is de goede ^^ hahaha



    Omg ik ben ook echt wel een sukkel, vergeet ik er een met tekst :')


    I just caught the wave in your eyes

    Surrealistic schreef:
    @Goya Oehh die is nice! Iedereen zegt dat PicMonkey shit is, niet dus (:


    Haha. Dankjee (K) ik werk altijd met Picmonkey en als je de site goed door hebt dan lukt het wel (:
    Ik vindt picmonkey over et algemeen ook veel fijner werken dan photoshop ofzo :')


    take me back to the basics and the simple life

    Goya schreef:
    (...)

    Haha. Dankjee (K) ik werk altijd met Picmonkey en als je de site goed door hebt dan lukt het wel (:
    Ik vindt picmonkey over et algemeen ook veel fijner werken dan photoshop ofzo :')


    Hahaha, hmm dat ga ik onthouden, wie weet een goede plan B (: werk momenteel met GIMP, werkt prima als je het door hebt, maar dan moet je het ook doorhebben :')

    En no probz ofc (flower)


    I just caught the wave in your eyes

    Surrealistic schreef:
    (...)

    Hahaha, hmm dat ga ik onthouden, wie weet een goede plan B (: werk momenteel met GIMP, werkt prima als je het door hebt, maar dan moet je het ook doorhebben :')

    En no probz ofc (flower)


    Haha. Gimp kan ik ook niet :')
    Als picmonkey betaald zou worden zou ik probably huilen ofzo, want het is echt de enige site war ik mee overweg kan :')


    take me back to the basics and the simple life

    Goya schreef:
    (...)

    Haha. Gimp kan ik ook niet :')
    Als picmonkey betaald zou worden zou ik probably huilen ofzo, want het is echt de enige site war ik mee overweg kan :')


    Ahww hahaha. Bij GIMP moet je vooral heel veel tutorials kijken :'), bij mij dan hahaha


    I just caught the wave in your eyes

    Surrealistic schreef:
    (...)

    Ahww hahaha. Bij GIMP moet je vooral heel veel tutorials kijken :'), bij mij dan hahaha


    Haha.mar jou covers zijn wel super mooi!


    take me back to the basics and the simple life

    Goya schreef:
    (...)

    Haha.mar jou covers zijn wel super mooi!


    Awh dankjewel! (K)


    I just caught the wave in your eyes

    Nou hier is ie dan met titel, beetje vekrekt maar ik wist niet wat mooi zou staan :')
    Die witte balk is trouwens expres


    [ bericht aangepast op 3 feb 2015 - 20:28 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Surrealistic schreef:



    Nou hier is ie dan met titel, beetje vekrekt maar ik wist niet wat mooi zou staan :')

    Die witte balk is trouwens expres


    Wauw


    take me back to the basics and the simple life