• Want dan heb ik mijn toelating voor Fine Art @ HKU. Ik ben zó ontzettend nerveus; ik moet er zijn van 10:00 tot 16:00 en zal daar tekenopdrachten moeten maken. Ik heb geen idéé wat ik moet verwachten en dit is echt hetgene wat me ontzettend laat stressen. Ik ben zo onzeker over mijn portfolio en ik kan al dagenlang niet slapen, het is echt verschrikkelijk. Ik ben kotsmisselijk.
    Goh, wat ga ik opgelucht zijn als het achter de rug is, of ik nou toegelaten word of niet. :/

    Zit één van jullie op de kunstacademie? En zo ja, kunnen jullie mij misschien vertellen wat voor opdrachten ik een beetje kan verwachten? Ik loop mezelf alleen maar gek te maken, hier.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik wens je ontzettend veel succes met je toelatingsdag.
    Een vriendin van mij van de vereniging volgt op de HKU de vooropleiding. Ze wil namelijk de 'Illustration'-opleiding gaan doen, maar vorig jaar was ze daar voor afgewezen, omdat haar portfolio niet perfect genoeg was.
    In eerste instantie zat ik er over te denken om een opleiding bij de HKU te gaan doen, maar bij het idee dat ik een portfolio moest maken, had me van het idee gebracht.
    Alsnog volg ik wel een creatieve opleiding, maar één die niet aan een academie is, namelijk de mbo Mediavormgeving Niveau 4 opleiding aan het ROC Flevoland. Daarbij zit ik inmiddels halverwege mijn tweede jaar, waarna ik volgend schooljaar examen zal gaan doen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    CrissSquared schreef:
    Ik wens je ontzettend veel succes met je toelatingsdag.
    Een vriendin van mij van de vereniging volgt op de HKU de vooropleiding. Ze wil namelijk de 'Illustration'-opleiding gaan doen, maar vorig jaar was ze daar voor afgewezen, omdat haar portfolio niet perfect genoeg was.
    In eerste instantie zat ik er over te denken om een opleiding bij de HKU te gaan doen, maar bij het idee dat ik een portfolio moest maken, had me van het idee gebracht.
    Alsnog volg ik wel een creatieve opleiding, maar één die niet aan een academie is, namelijk de mbo Mediavormgeving Niveau 4 opleiding aan het ROC Flevoland. Daarbij zit ik inmiddels halverwege mijn tweede jaar, waarna ik volgend schooljaar examen zal gaan doen.

    Ik zit zelf op die opleiding en heb zelfs meegeholpen met de toelatingen, en het ligt lang niet altijd aan je portfolio. Docenten waarmee de kandidaat in gesprek gaat kijken vooral naar de passie die jij uitstraalt, of je talent hebt en of je weet wat je wilt.


    ars moriendi

    Alvast heel veel succes!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Alvast veel succes, het komt vast goed! Een vriendin van me gaat ook vrijdag toelatingsexamen doen. ^^


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik ken niemand die op een kunstacademie zit. Veel succes, en probeer wat te ontspannen ook al is dat moeilijk! ;)


    Ik wil een tuin vol egels

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Ik zit zelf op die opleiding en heb zelfs meegeholpen met de toelatingen, en het ligt lang niet altijd aan je portfolio. Docenten waarmee de kandidaat in gesprek gaat kijken vooral naar de passie die jij uitstraalt, of je talent hebt en of je weet wat je wilt.


    Nu zeg je in feite gewoon dat ze geen passie en talent heeft.(cat)


    You were born original, don't die as a copy.

    Heel erg veel succes! Ik ben ook blij als vrijdag om is, dan zijn mijn examens eindelijk gedaan.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Bedankt iedereen! :c


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Naevia schreef:
    Veel geluk, Michelle! Het gaat je vast lukken! (bloos)


    Don't walk. Run, you sheep, run.