• Hallo allemaal,

    Voor een lange tijd spookt een verhaalidee rond in mijn hoofd. Het is iets anders dan ik ooit geschreven heb, namelijk een komedie/drama-verhaal. Nu zoek ik voor dit verhaal nog een mooie cover om erbij te kunnen zetten.

    Samenvatting:
    (Dit wordt niet de officiële samenvatting)

    Andrea is negentien als ze met haar drie beste vrienden gaat samen wonen. De vier compleet andere personen huren een studentenhuis en gaan met elkaar de uitdaging aan om na de middelbare school samen te gaan wonen. Alles gaat goed en na de zoveelste huisfeestjes zijn de vier nog steeds goed met elkaar bevriend. Tot op één avond de drie jongens met hun zatte koppen een vreemde deal sluiten. Ze willen weten wie van hen als eerste Andrea zou kunnen versieren. Vanaf dan maken de jongens het er hun persoonlijke missie van om Andrea te versieren. Dit zorgt voor veel ongemakkelijkheid en ruzies tussen de goede vrienden. Zal Andrea uiteindelijk vallen voor de grappenmaker Joshua, de sportieve Finn of de gamer Leslie? Of voor geen één van hen?


    Titel:
    Perfect housemates

    Foto's:
    Andrea (Een andere foto van Sophie Turner is toegestaan)
    Finn (Een andere foto van Colton Haynes is toegestaan)
    Joshua (Een andere foto van Evan Peters is toegestaan)
    Leslie (Een andere foto van Andrew Garfield is toegestaan)

    Hoe moet de cover eruit zien?
    Ik wil graag dat de foto van Andrea echt het middelpunt van de cover is. Ze mag echt opvallen. De jongens wil ik daar graag omheen hebben, het liefste wat minder opvallend dan het meisje. Het liefste heb ik een verticale cover. De sfeer mag rustig en liefdevol zijn. Een specifieke achtergrond heb ik niet, dus daar laat ik jullie helemaal vrij in. De titel mag er ook op komen. Mijn username liever niet.

    Beloning
    5 credits + heel veel liefde.
    Als ik nog credits bij kan kopen, worden dat er 9.

    Alvast heel erg bedankt!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ok ((:


    I just caught the wave in your eyes

    Hmmm een goede font vinden is lastig hahaha, drm ook maar een zonder de titel
    Zonder titel


    Met titel


    [ bericht aangepast op 31 jan 2015 - 18:43 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Surrealistic schreef:
    Hmmm een goede font vinden is lastig hahaha, drm ook maar een zonder de titel
    Zonder titel


    Met titel




    Ik vind allebei de fonts wel iets leuks hebben. Ik wacht nog even af op de covers van de rest, maar deze zijn zeker kanshebbers. Heel erg bedankt alvast. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Ik vind allebei de fonts wel iets leuks hebben. Ik wacht nog even af op de covers van de rest, maar deze zijn zeker kanshebbers. Heel erg bedankt alvast. (:

    Graag gedaan (: Ik heb de tweede cover ff vervangen, want 'housemates' stond iets teveel naar rechts


    I just caught the wave in your eyes

    dit topic is een beetje dood

    [ bericht aangepast op 15 feb 2015 - 11:16 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Surrealistic schreef:
    dit topic is een beetje dood


    Yes it is. Ik wacht nog tot komende zondag en anders is het sowieso jouw cover geworden! c: Komt goed uit want jouw cover was mooi!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dankjewel ^^ feeling really flattered


    I just caught the wave in your eyes

    Ahw ik vind t echt jammer dat er niks meer is gekomen ): ik vind t altijd zo leuk om andermans werkt te zien!


    I just caught the wave in your eyes

    Surrealistic schreef:
    Ahw ik vind t echt jammer dat er niks meer is gekomen ): ik vind t altijd zo leuk om andermans werkt te zien!


    Ja me too! Maar ik heb in ieder geval een mooie cover, dus dat is fijn!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    (:

    Ik ga dit verhaal sws volgen (:

    [ bericht aangepast op 15 feb 2015 - 11:37 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Ik ben nu ws heel dom om dit te vragen

    maar ben ik nou gekozen :'D?


    I just caught the wave in your eyes

    Surrealistic schreef:
    Ik ben nu ws heel dom om dit te vragen

    maar ben ik nou gekozen :'D?


    Ja haha! c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Okay ik hoop zo erg dat dit niet zeikerig, bitcherig of als whatever overkomt maar eh, zaten er nog credits aan verbonden? Ik kan t namelijk niet vinden in de beginpost

    omg ik schaam me echt dat ik dit vraag :O


    I just caught the wave in your eyes

    Surrealistic schreef:
    Okay ik hoop zo erg dat dit niet zeikerig, bitcherig of als whatever overkomt maar eh, zaten er nog credits aan verbonden? Ik kan t namelijk niet vinden in de beginpost

    omg ik schaam me echt dat ik dit vraag :O


    Ja, er zitten credits aan. Ik sta nu op het punt om te gaan carnavallen dus ik maak ze zo snel mogelijk over!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Ja, er zitten credits aan. Ik sta nu op het punt om te gaan carnavallen dus ik maak ze zo snel mogelijk over!


    Oehh veel plezier ^^!


    I just caught the wave in your eyes