• Het Spammers Topic!


    Anaïs ~ 15 ~ •
    Carianne ~ 11 ~ •
    Floor ~ 13 ~ •
    Ilona ~ 14 ~ •
    Jente ~ 14 ~ Australië Huilend in een hoekje •
    Julie ~ 12 ~ •
    Laura ~ 15 ~ Liechtenstein •
    Leah ~ 14 ~ •
    Leonie ~ 14 ~ Groot-Brittannië •
    Marie ~ 14 ~ Rusland •
    Marjolein ~ 14 ~ Griekenland •
    Romee ~ 15 ~ Friendzone •
    Sha're ~ 13 ~ Onderwereld •
    Tamara ~ 14 ~ Lapland •
    Xanthe ~ 16 ~ Canada •
    Xantheve ~ 14 ~ Verenigde Staten •



    '......' van de week:

    Story van de week:
    Boek van de week: The Perks of being a Wallflower.
    Film van de week: The Perks of being a Wallflower.
    Serie van de week: Band of brothers.
    Quote van de week: 'Kill them with silence'.
    Spammer van de week: Jente.
    Cijfer van de week: 7.
    Letter van de week: L.
    Woord van de week: Aardappel.
    App van de week: Whatsapp.
    Domme opmerking van de week: Moi, want ik ben very snugger.:Y)

    Hebben jullie ook altijd dat jullie precies over die ene smiley kijken die je nodig hebt en hem na een paar minuten het rijtje afzoeken hem nog niet hebt gevonden? ~ Laura.
    Slimme opmerking van de week: 'Ik ga nog even kijken naar domme opmerking van de week van Ilona heeft er vast genoeg :')' ~ Jente.
    Dom persoon van de week: Ilona.
    Slim persoon van de week: Xanthe.
    Meest fabuleuze celeb van de week: Benjamin Burnley
    Geweldig persoon van de week: Jente.


    [ bericht aangepast op 29 jan 2015 - 22:16 ]


    -

    GUYS. WIE WIL EEN KOEKJE?


    take me back to the basics and the simple life

    Goya schreef:
    GUYS. WIE WIL EEN KOEKJE?


    IK!


    She was always looking for more..

    Waldeinsamkeit schreef:
    (...)

    IK!


    Het zijn zandkoekjes zonder ei, dus iedereen lust dat wel. *Geeft Laura een koekje*


    take me back to the basics and the simple life

    HOI


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Trohman schreef:
    HOI


    HOI, but ik ga nu weer omdat ik van een zeker anoniem persoon moest posten met James en June.

    But hoe zit het na deze enorme tijdsprong met Tommy's geheim ding? Heeft hij het onderwerp steeds weten te ontwijken? Zoiets? I dunno.


    She was always looking for more..

    Waldeinsamkeit schreef:
    (...)

    HOI, but ik ga nu weer omdat ik van een zeker anoniem persoon moest posten met James en June.

    But hoe zit het na deze enorme tijdsprong met Tommy's geheim ding? Heeft hij het onderwerp steeds weten te ontwijken? Zoiets? I dunno.


    Ik ben dat anoniem persoon niet :x


    take me back to the basics and the simple life

    Waldeinsamkeit schreef:
    (...)

    HOI, but ik ga nu weer omdat ik van een zeker anoniem persoon moest posten met James en June.

    But hoe zit het na deze enorme tijdsprong met Tommy's geheim ding? Heeft hij het onderwerp steeds weten te ontwijken? Zoiets? I dunno.


    Hij heeft het sowieso ontweken en even hem inschattende heeft hij June waarschijnlijk ook heel erg ontweken, want hij voelt zich ongemakkelijk en wil nog zo'n gesprek vermijden :')


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Goya schreef:
    (...)

    Ik ben dat anoniem persoon niet :x


    Nee joh, hoe kom je erbij? Dit is een retorische vraag voor degenen die er benieuwd naar zijn.


    She was always looking for more..

    Trohman schreef:
    (...)

    Hij heeft het sowieso ontweken en even hem inschattende heeft hij June waarschijnlijk ook heel erg ontweken, want hij voelt zich ongemakkelijk en wil nog zo'n gesprek vermijden :')


    Oké, dan is June lichtelijk gefrustreerd denk ik. En ze maakt zich zorgen om hem.

    Dan moet ik nu dringend Henk gaan pb'en voor hoe het zit tussen Lily en June en Lily en Lewis. Al krijg ik toch geen antwoord omdat ze niet online is.


    She was always looking for more..

    Waldeinsamkeit schreef:
    (...)

    Nee joh, hoe kom je erbij? Dit is een retorische vraag voor degenen die er benieuwd naar zijn.


    Hehe


    take me back to the basics and the simple life

    Waldeinsamkeit schreef:
    (...)

    Oké, dan is June lichtelijk gefrustreerd denk ik. En ze maakt zich zorgen om hem.

    Dan moet ik nu dringend Henk gaan pb'en voor hoe het zit tussen Lily en June en Lily en Lewis. Al krijg ik toch geen antwoord omdat ze niet online is.


    Aber. Ik kan niet wachten :')


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Waldeinsamkeit schreef:
    (...)

    Oké, dan is June lichtelijk gefrustreerd denk ik. En ze maakt zich zorgen om hem.

    Dan moet ik nu dringend Henk gaan pb'en voor hoe het zit tussen Lily en June en Lily en Lewis. Al krijg ik toch geen antwoord omdat ze niet online is.

    Zolang de vijf vriendjes maar weer best friends zijn vind ik het allemaal best. Maar ik vind dat ze nu wel weer genoeg ruzie hebben gehad.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Sobremesa schreef:
    (...)
    Zolang de vijf vriendjes maar weer best friends zijn vind ik het allemaal best. Maar ik vind dat ze nu wel weer genoeg ruzie hebben gehad.


    Same here


    take me back to the basics and the simple life

    Waldeinsamkeit schreef:
    (...)

    HOI, but ik ga nu weer omdat ik van een zeker anoniem persoon moest posten met James en June.

    But hoe zit het na deze enorme tijdsprong met Tommy's geheim ding? Heeft hij het onderwerp steeds weten te ontwijken? Zoiets? I dunno.

    Dat zekere anonieme persoon moet ook eens gaan posten in Super Human ^^


    “A queen will always turn pain into power.”

    Guys, ik ben even weg omdat mijn opa en oma ineens hier zijn, but ik ben zo wel weer terug.


    She was always looking for more..