• Het Spammers Topic!


    Anaïs ~ 15 ~ •
    Carianne ~ 11 ~ •
    Floor ~ 13 ~ •
    Ilona ~ 14 ~ •
    Jente ~ 14 ~ Australië Huilend in een hoekje •
    Julie ~ 12 ~ •
    Laura ~ 15 ~ Liechtenstein •
    Leah ~ 14 ~ •
    Leonie ~ 14 ~ Groot-Brittannië •
    Marie ~ 14 ~ Rusland •
    Marjolein ~ 14 ~ Griekenland •
    Romee ~ 15 ~ Friendzone •
    Sha're ~ 13 ~ Onderwereld •
    Tamara ~ 14 ~ Lapland •
    Xanthe ~ 16 ~ Canada •
    Xantheve ~ 14 ~ Verenigde Staten •



    '......' van de week:

    Story van de week:
    Boek van de week: The Perks of being a Wallflower.
    Film van de week: The Perks of being a Wallflower.
    Serie van de week: Band of brothers.
    Quote van de week: 'Kill them with silence'.
    Spammer van de week: Jente.
    Cijfer van de week: 7.
    Letter van de week: L.
    Woord van de week: Aardappel.
    App van de week: Whatsapp.
    Domme opmerking van de week: Moi, want ik ben very snugger.:Y)

    Hebben jullie ook altijd dat jullie precies over die ene smiley kijken die je nodig hebt en hem na een paar minuten het rijtje afzoeken hem nog niet hebt gevonden? ~ Laura.
    Slimme opmerking van de week: 'Ik ga nog even kijken naar domme opmerking van de week van Ilona heeft er vast genoeg :')' ~ Jente.
    Dom persoon van de week: Ilona.
    Slim persoon van de week: Xanthe.
    Meest fabuleuze celeb van de week: Benjamin Burnley
    Geweldig persoon van de week: Jente.


    [ bericht aangepast op 29 jan 2015 - 22:16 ]


    -

    Waarom heeft iedereen opeens een nieuwe pf? Ik voel me zo alleen. Ok, eigenlijk gewoon niet.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Goya schreef:
    (...)

    Meldt het. Bij de eienaar an je internaat.


    Nah, dat hoeft ook weer niet. De directrice gaat er echt niets aan doen, het is gewoon een kut leiding. Nobody likes hem anyways.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Ferrars schreef:
    Waarom heeft iedereen opeens een nieuwe pf? Ik voel me zo alleen. Ok, eigenlijk gewoon niet.


    Henk, Ro en ik. Wij zijn inderdaad iedereen ja ^^


    “A queen will always turn pain into power.”

    Ferrars schreef:
    Waarom heeft iedereen opeens een nieuwe pf? Ik voel me zo alleen. Ok, eigenlijk gewoon niet.


    Ik heb nog steeds dezelfde.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Perconte schreef:
    (...)

    Ik heb nog steeds dezelfde.


    Oh ja, ik zie het. Nou, mooizo, nu voel ik me minder alleen ^^


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Perconte schreef:
    (...)

    Dat is ook een probleem. We hebben te weinig mensen.
    Een vriendin van mijn vader, die beide militair zijn, is op uitzending naar Mali. Ze hebben geloof ik nog geen kamp, en ze mogen de wapens niet bij zich dragen. Ze zitten nog in het plastic, en ze moeten er om vragen. Ik vind dat echt behoorlijk erg.


    Ja, maar volgens mij heeft dat ook deels te maken met het mandaat van de VN. In een van de oorlogen in Servië (?) was er een slecht mandaat, waardoor ze niet mochten schieten op mensen en het hele vluchtelingenkamp werd leeggeroofd. Maar ergens anders is er weer veel te ruw gehandeld. Het is gewoon een moeilijke situatie.


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Trohman schreef:
    (...)

    Ja, maar volgens mij heeft dat ook deels te maken met het mandaat van de VN. In een van de oorlogen in Servië (?) was er een slecht mandaat, waardoor ze niet mochten schieten op mensen en het hele vluchtelingenkamp werd leeggeroofd. Maar ergens anders is er weer veel te ruw gehandeld. Het is gewoon een moeilijke situatie.


    Het is heel simpel. Niets met Servië en alles, er is gewoon teveel bezuinigd.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    OH NEE, SHIT!

    Steve is het topic uit gevlucht.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Perconte schreef:
    (...)

    Het is heel simpel. Niets met Servië en alles, er is gewoon teveel bezuinigd.


    Ik bedoelde met die geweren :')
    Ja, er is inderdaad veel bezuinigd. Het is gewoon echt een hele moeilijke periode nu. De hele wereld is aan het veranderen en dat zie je overal. Maar het is moeilijk om dit goed te incasseren. De burgers willen minder belasting, maar vaak meer leger. Ook meer sociale zekerheid en van de pensioenen moeten we afblijven. Alles valt niet goed te praten, maar er is zoveel verandering en door de crisis zo weinig ruimte voor verandering.

    Floor, psstt.. GB


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Trohman schreef:
    (...)

    Ik bedoelde met die geweren :')
    Ja, er is inderdaad veel bezuinigd. Het is gewoon echt een hele moeilijke periode nu. De hele wereld is aan het veranderen en dat zie je overal. Maar het is moeilijk om dit goed te incasseren. De burgers willen minder belasting, maar vaak meer leger. Ook meer sociale zekerheid en van de pensioenen moeten we afblijven. Alles valt niet goed te praten, maar er is zoveel verandering en door de crisis zo weinig ruimte voor verandering.

    Floor, psstt.. GB


    Ik had het over beide lieveschat :c
    Onze regering heeft echt zoiets van: We kunnen het toch gewoon uitpraten?
    Wist je trouwens dat de staat van ons leger slechter is als voor de tweede wereldoorlog?


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Trohman schreef:
    (...)

    Ik bedoelde met die geweren :')
    Ja, er is inderdaad veel bezuinigd. Het is gewoon echt een hele moeilijke periode nu. De hele wereld is aan het veranderen en dat zie je overal. Maar het is moeilijk om dit goed te incasseren. De burgers willen minder belasting, maar vaak meer leger. Ook meer sociale zekerheid en van de pensioenen moeten we afblijven. Alles valt niet goed te praten, maar er is zoveel verandering en door de crisis zo weinig ruimte voor verandering.

    Floor, psstt.. GB


    Gereageerd. Ik had 'm niet gezien :c


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Hé guys, ik ben terug van het eten. Super mededeling.


    She was always looking for more..

    Waldeinsamkeit schreef:
    Hé guys, ik ben terug van het eten. Super mededeling.


    *ATTACK HUG*


    take me back to the basics and the simple life

    Perconte schreef:
    (...)

    Ik had het over beide lieveschat :c
    Onze regering heeft echt zoiets van: We kunnen het toch gewoon uitpraten?
    Wist je trouwens dat de staat van ons leger slechter is als voor de tweede wereldoorlog?


    Haha, dat is best triest. Voor de Tweede Wereldoorlog was het zo erg dat de enige reden dat we weerstand gaven, de burgers waren.
    Maar het is lastig. We willen zo veel, maar we willen niet een nog grotere staatsschuld hebben. (Kuch, 463 miljard)


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Goya schreef:
    (...)

    *ATTACK HUG*


    *ATTACK HUGT TERUG* Zie je wel dat ik dit begin door te krijgen?


    She was always looking for more..