• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    En toen was het stil D:


    Spoiler alert: you will save yourself

    Solangelo schreef:
    En toen was het stil D:


    Kealan post previous page... xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ja, dat zag ik ook toen ik het net gepost had :'D


    Spoiler alert: you will save yourself

    Solangelo schreef:
    Ja, dat zag ik ook toen ik het net gepost had :'D


    Beuheuheu ik ben altijd laatste pagina tegenwoordig D'; not funny.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    ...dus geen campbell post meer?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    ...dus geen campbell post meer?


    I'm not sure yet :l Misschien laat ik hem nog een dagje in coma liggen? Maar een dag bij ons is altijd een jaar ofzo D';

    Daarnaast bedacht ik me dat Camp eerder in coma heeft gelegen; een week lang. Na de tweede opdracht :'x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jonah Barret

    Ik zie zijn ogen openen en hem wegkijken. Daarna kust hij me even. ‘Dus, hoe was jij van plan deze hele vrije zaterdag in te plannen..’ Ik glimlach en draai me om.
    'Huiswerk maken en daarna gezellig naar beneden gaan om met May en Victoire te praten,' zeg ik plagend. Ik sluit mijn ogen weer even. 'Of ik kan natuurlijk hier blijven, bij jou, terwijl we hier gezellig blijven liggen.' Ik zucht en open mijn ogen weer.
    'Maar natuurlijk moet ik wel het jaar hier op school nog doorkomen, dus de eerste optie lijkt wel heel verleidelijk.' Weer glimlach ik en ik kus hem even snel, waarna ik hem aankijk. Ik weet niet wat ik zonder hem zou moeten.

    Sorry dat mijn posts de hele tijd zo kort zijn.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    Zachtjes voelde ik hoe mijn haren over mijn hoofd heen streken waarbij ik wat met mijn lip trok. Het was veel rustgevender toen ik daarnet niks hoorde; niks voelde- alsof ik weg was van de wereld hoewel het toch doorspeelde. Half was ik bewust wat er rond me heen gebeuren en de andere helft was ik niet van bewust terwijl als ik nu over alles terug begon te denken- alles slechts door een groot zwart gat gehuld werd. Dagen waren dagenloos; tijden waren tijdenloos en zorgen leken verdwenen. Het leek net alsof ik de wereld was waar alle belangrijke dingen rond leek te spoken terwijl ik rustig voortbewoog; alsof het slechts een stilte voor de storm was. ‘..ik ben bij je.’
    Zachtjes voelde ik hoe iets naast me bewoog terwijl de woorden door mijn hoofd gonsden totdat ik uiteindelijk de connectie met een persoon kon maken; George. Zachtjes probeerde ik mijn ogen open te doen wat leek te mislukken waardoor ik slechts naar de raspende ademhaling luisterde wat uit het niets sterker en harder geworden leek te zijn. Met dat probeerde ik mijn vingers te bewegen die tegen mijn handpalm aantikte voordat ik me op mijn zij rolden tegen een warm, groot en breed lichaam aan waar ik traag en aarzelend alsof het de eerste keer was mijn arm ergens over zijn lichaam drapeerde waarbij er een plotseling een harde, stekende hoofdpijn op kwam steken. Ondanks dat bleef ik gewoon zo stil liggen voordat ik na een hele lange tijd naar de ritme van de omgeving als van mijzelf geluisterd had mijn mond langzaam opendeed.
    ‘..Sorry.’


    Muhahaa dat laatste deed ik xpress x'D

    [ bericht aangepast op 1 feb 2015 - 1:41 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron

    'Zo wil ik wel vaker wakker worden. Dus, Wolfje, wat gaan we vandaag doen?'
    Ik keek Fred aan die inmiddels al wakker was geworden en perste een glimlach tevoorschijn waarna ik mijn schouders zachtjes ophaalde.
    'We zouden misschien een wandeling kunnen gaan maken, of gewoon ergens gaan zitten. Dat is ook goed.'
    Ik keek weg om mezelf wat overeind te kunnen trekken en begon met mijn eigen vingers te dpelen en friemelen.
    'Mij maakt het niets uit.. zolang je je armen niet om een onbekende jongen- of meisje gooit, vind ik alles goed.' Zei ik en keek Fred weer aan.
    '..Misschien kunnen we met Campbell en George samen naar zweinsveld gaan. Is ook wel gezellig, denk ik.' Stelde ik twijfelend voor voordat ik gauw weer voor mij uit ging staren.
    'Het is wat jij wilt.. ik- eigenlijk heb ik ook nog huiswerk..' zei ik dan met een zucht.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Philip schreef:
    Campbell Saunders

    Zachtjes voelde ik hoe mijn haren over mijn hoofd heen streken waarbij ik wat met mijn lip trok. Het was veel rustgevender toen ik daarnet niks hoorde; niks voelde- alsof ik weg was van de wereld hoewel het toch doorspeelde. Half was ik bewust wat er rond me heen gebeuren en de andere helft was ik niet van bewust terwijl als ik nu over alles terug begon te denken- alles slechts door een groot zwart gat gehuld werd. Dagen waren dagenloos; tijden waren tijdenloos en zorgen leken verdwenen. Het leek net alsof ik de wereld was waar alle belangrijke dingen rond leek te spoken terwijl ik rustig voortbewoog; alsof het slechts een stilte voor de storm was. ‘..ik ben bij je.’
    Zachtjes voelde ik hoe iets naast me bewoog terwijl de woorden door mijn hoofd gonsden totdat ik uiteindelijk de connectie met een persoon kon maken; George. Zachtjes probeerde ik mijn ogen open te doen wat leek te mislukken waardoor ik slechts naar de raspende ademhaling luisterde wat uit het niets sterker en harder geworden leek te zijn. Met dat probeerde ik mijn vingers te bewegen die tegen mijn handpalm aantikte voordat ik me op mijn zij rolden tegen een warm, groot en breed lichaam aan waar ik traag en aarzelend alsof het de eerste keer was mijn arm ergens over zijn lichaam drapeerde waarbij er een plotseling een harde, stekende hoofdpijn op kwam steken. Ondanks dat bleef ik gewoon zo stil liggen voordat ik na een hele lange tijd naar de ritme van de omgeving als van mijzelf geluisterd had mijn mond langzaam opendeed.
    ‘..Sorry.’


    Muhahaa dat laatste deed ik xpress x'D


    Eerst dacht ik: "oh merlin, Camp ligt in coma!" En toen ik las dat hij op zijn zij neer rolde en zijn verontschuldigingen aanbood.. hij is wakker?

    Doe wat je wilt he xq als je hem erg graag in coma wilt houden, doe dat gewoon, hoewel George zich dan ontzettend schuldig zal voelen. Maar nu is hij gewoon wakker of..?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Eerst dacht ik: "oh merlin, Camp ligt in coma!" En toen ik las dat hij op zijn zij neer rolde en zijn verontschuldigingen aanbood.. hij is wakker?

    Doe wat je wilt he xq als je hem erg graag in coma wilt houden, doe dat gewoon, hoewel George zich dan ontzettend schuldig zal voelen. Maar nu is hij gewoon wakker of..?


    Naah.. hij heeft zich wel coma gezopen... maar laten we het er maar gewoon op houden dat het een magische wereld is en madame plijster heb beter gemaakt heeft :p... & dat hij geluk heeft gehad omdat het slechter kon aflopen... muhahah :'D maar derest verschijnt nog wel x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Woohoo, ik kom er net achter dat ik over de 7000 posts ben (yeah)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik ga Georgie morgen wel podten, want nu is dat gewoon onmogelijk omdat Q ons ieder moment eruit kan gooien D:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    I knooooowww.. The world is so unfair ^ :<


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Hij rolde op zijn zij neer waardoor ik stilletjes bleef liggen en mijn hand zachtjes terugtrok toen hij zijn arm om mij heen gooide.
    '..Sorry.' murmelde hij vervolgens. Ik bleef zwijgend stil liggen en plaatste slechts mijn hand langs zijn wang.
    'Het was.. niet jouw schuld.' Fluisterde ik wat twijfelend voordat ik mijn hand weer terug en zijn hand vast pakte waar ik er naar bleef staren.
    'Ik- we konden je stoppen, maar- maar dat deden we niet.'
    'George?'
    Ik bleef ongestoord liggen en sloot mijn ogen even, hoewel ik wist dat Leo nu in het zaal stond.
    'Eh- gaat het goed met Campbell?'
    Langzaam kwam ik overeind zitten en staarde Leo strak aan die voor mij stond; zenuwachtig en gestrest.
    'Perfect. Tenminste, als je ons niet had laten drinken, dan was dit alles nooit gebeurd.'
    'George..'
    'Ik zei een fles Leo. Ik weet de consequenties beter dan jou en ondanks dat ging je alsnog door met je spelletje.'
    '..ik- ik haal twee kopjes chocolademelk voor jullie..' en met dat beende hij weer de zaal uit waardoor ik weer alleen met Campbell achterbleef. Met een zucht liet ik mezelf weer achterover vallen en staarde naar het plafond, zonder iets te zeggen of denken. Alles wat ik op dit moment wil is de tijd terug spoelen en voorkomen dat ik ook teveel dronk zodat ik Campbell tegen kon houden.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••