• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    overdrijven is ook een kunst :'p maar echt waar hoor; ik haat die man (cat)


    Ik haatte mijn Landbouw Breed leraar x'D en hij dacht dat ik AdHd had; maar hij stopte me altijd als ik samen moest werken bij twee meisjes die altijd met elkaar ruzie maakte en ik dan maar er tussen zat *..* en altijd eindigde hun ruzie iets met hitler ofzo x'D haha ja sorry ik zat op een aparte school :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Oh, eh.. ik bedoel- dat we- we je konden stoppen om- om.. om je wakker te maken voor school zodat je geen slaaptekort zou krijgen want- want het is zaterdag.. herinner je je niet meer wat er gister avond gebeurd is, Camp?’ verbaasd schudden ik met mijn hoofd wat meteen mijn hoofdpijn verergerde. ‘..behalve dat je het over d-drinken, fles en spelletje had.. wat ik bijna zou geloven dat het gebeurd is- maar je zou me nooit laten drinken dus… waarschijnlijk gaat het over Fred..’ murmelde ik zachtjes waarbij ik toch wat bezitterig mijn arm om hem heen sloeg waardoor onze handen scheidden.
    ‘…arme Leo.. Fred speelde maar wat met hem.. zolang hij maar van jou afblijft…’ murmelde ik het laatste meer in mijzelf waarbij ik me nog dichter tegen George aandrukte.


    Deze is wel kort >;') maar het is wel een stille hint voor George muhhaha :<


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Ik haatte mijn Landbouw Breed leraar x'D en hij dacht dat ik AdHd had; maar hij stopte me altijd als ik samen moest werken bij twee meisjes die altijd met elkaar ruzie maakte en ik dan maar er tussen zat *..* en altijd eindigde hun ruzie iets met hitler ofzo x'D haha ja sorry ik zat op een aparte school :p


    hitler? oh god :’D nou, toen ik in de tweede zat, kreeg mijn klas het voor elkaar om drie natuur/scheikunde docenten weg te jagen :’D de eerste was een vrouw die door ons ontslagen werd, de tweede was een man, heel jong ook die door ons ook ontslagen werd, en de derde weer zo'n oud man die door ons zelf ontslag nam :D


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    gaat camp straks achter Ralf aan? ik heb overigens net gemerkt dat we na een hele maand vier topic's verder zijn gekomen, en bij @generation pas 19 pagina's :')


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    gaat camp straks achter Ralf aan? ik heb overigens net gemerkt dat we na een hele maand vier topic's verder zijn gekomen, en bij @generation pas 19 pagina's :')


    Ja en ik ben al bezig met schrijven van Camp x'D maar deze topic blijft me nummer een ik kan daar niks aan doen :< dus hier post ik gwn eerder dan in de ander (A) Tenzij we misschien derest hebben weggejaagd; wat wel aardig begint te lukken (A)

    Enneh ik vind het niet gek dat jouw klas iedereen weg pest. Niet gemeen bedoeld hoor- maar ik Rotterdam en omstreek wel en die leerlingen zijn daar veel vreselijker dan op mijn school & Omstreek... dan te weten dat ik daar bijna op school zat omdat mijn moeder er misschien weer heen wilde verhuizen 8'D

    Maar ja wat wil je ook? Ik zit hier tussen de boeren die nooit van Harry Potter of Lord of the Rings en dergelijk gehoord hebben D'; cultuur barbaren!


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Ja en ik ben al bezig met schrijven van Camp x'D maar deze topic blijft me nummer een ik kan daar niks aan doen :< dus hier post ik gwn eerder dan in de ander (A) Tenzij we misschien derest hebben weggejaagd; wat wel aardig begint te lukken (A)

    Enneh ik vind het niet gek dat jouw klas iedereen weg pest. Niet gemeen bedoeld hoor- maar ik Rotterdam en omstreek wel en die leerlingen zijn daar veel vreselijker dan op mijn school & Omstreek... dan te weten dat ik daar bijna op school zat omdat mijn moeder er misschien weer heen wilde verhuizen 8'D

    Maar ja wat wil je ook? Ik zit hier tussen de boeren die nooit van Harry Potter of Lord of the Rings en dergelijk gehoord hebben D'; cultuur barbaren!


    Haha ja, ik post hier ook altijd eerder :’D deze rpg is gewoon zo legendarisch, het roept naar ons als we even op een andere pagina zijn :3

    tenminste is dat jouw enige klacht :Y) bij ons hebben ze er wel over gehoord, maar meer dan de helft haat Harry Potter of boeien ze het helemaal niet D: daarom schrok ik toen ik ooit een meisje zag met een Hogwarts shirt :Y) maar ja, het is helemaal niet gemeen. ik bedoel, de leerlingen op mijn school zijn barbaars. en niet discriminerend bedoeld, maar er zijn zo veel Marokkanen in mijn school, ik denk gewoon dat hun de school ondersteboven zetten. maar ach ja. sommige scholen vallen hier in Rotterdam wel mee hoor. ik zou liever tussen de boeren willen zitten dan tussen al deze mensjes in mijn school hoor :p


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    George Weasley

    Hij schudde met zijn hoofd en ergens voelde ik me hierdoor opgelucht, aangezien hij dus niet meer weet wat hij allemaal gedaan en gezegd had.
    ‘..behalve dat je het over d-drinken, fles en spelletje had.. wat ik bijna zou geloven dat het gebeurd is- maar je zou me nooit laten drinken dus… waarschijnlijk gaat het over Fred… arme Leo.. Fred speelde maar wat met hem.. zolang hij maar van jou afblijft…’ bij nader inzien; misschien was het toch beter als hij wist wat er gisteren gebeurd was. Ik bleef maar zwijgend stil liggen, met Campbell die zich aan mij vast geklampt had.
    ‘..misschien had je per ongeluk samen met Leo gedronken.. eh- Leo zal bij mij niet komen. Wees maar niet bang; als hij mij kust, dan zal ik hem levend begraven.’


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Haha ja, ik post hier ook altijd eerder :’D deze rpg is gewoon zo legendarisch, het roept naar ons als we even op een andere pagina zijn :3

    tenminste is dat jouw enige klacht :Y) bij ons hebben ze er wel over gehoord, maar meer dan de helft haat Harry Potter of boeien ze het helemaal niet D: daarom schrok ik toen ik ooit een meisje zag met een Hogwarts shirt :Y) maar ja, het is helemaal niet gemeen. ik bedoel, de leerlingen op mijn school zijn barbaars. en niet discriminerend bedoeld, maar er zijn zo veel Marokkanen in mijn school, ik denk gewoon dat hun de school ondersteboven zetten. maar ach ja. sommige scholen vallen hier in Rotterdam wel mee hoor. ik zou liever tussen de boeren willen zitten dan tussen al deze mensjes in mijn school hoor :p


    Dit dus. Ik durfde het niet te zeggen omdat ik dan misschien racistisch klonk; maar ik wil volgend jaar naar een andere school dan waar ik nu op zit; gewoon omdat het dichter bij huis is; maar het zit vol met marrokanen enzo; en dat vind ik niet erg- als ze zich netjes konden gedragen maar ik hoef niet de hele tijd dat gepraat over Isus enzo en dat ze alles mollen. De weinige nederlanders (of blanke mensen ik heb niet naar hun afkomst gevraagd) zitten onder de tattoo's& piercings. )

    En de boeren in mijn dorp zitten haast allemaal aan de drugs en drank terwijl het ó zo christelijk is. Daarom mocht ik vroeger niet van m'n moeder met ze om gaan; en heb ik nu eigenlijk alleen mensen in de stad; wat ook weer ver weg zit...

    Maar ik mag niet klagen; ik zat dus stage vorig jaar in Maassluis wat best dicht bij R'dam ligt; waar ik ook verscheidene keren ben geweest ben net zoals in Vlaardingen & schiedam en Hvh al die stukjes; maar dan is waar ik woon daar niks bij. Wel vind ik de mensen vriendelijker als je de weg kwijt ben in die omstreken als hier. Hier zitten nogal rijke mensen die zich beter voelen dan derest.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Mehehehe :'x sorreh ik ga al post schrijven maar ik vond een foto... xd



    Oranje en blauw/groen... sorreh maar hij doet iets fouts x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    Mehehehe :'x sorreh ik ga al post schrijven maar ik vond een foto... xd



    Oranje en blauw/groen... sorreh maar hij doet iets fouts x'D


    ik kan het niet zien D:


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Campbell Saunders

    ‘..misschien had je per ongeluk samen met Leo gedronken.. eh- Leo zal bij mij niet komen. Wees maar niet bang; als hij mij kust, dan zal ik hem levend begraven.’ Langzaam trok ik mijn oogleden omhoog wat me direct misselijk maakte. Ondanks dat tilde ik mijn lichaam wat omhoog om mijn lippen toch wat aarzelend op die van hem te drukken. Alsof het werkelijk een wedstrijd was tussen Leo en mij voor hem. Eigenlijk was iedere dag een wedstrijd voor mij tegen iedereen. Soms of vaak wenste ik dat hij niet zo perfect was zodat ik zeker wist dat hij me niet achter zou laten voor iemand beters. Zachtjes haalde ik mijn lippen van die van hem af waarbij ik me toch wat uitgeput mezelf naast hem neerlegde waar ik mijn ogen weer sloot en een immense misselijkheid door die beweging teweeg gebracht werd. ‘Ik wil je niet tegenhouden in de dingen die je wilt doen. Echt niet.’ Met dat draaide ik me wat van hem af wat me op mijn buik deed belanden waardoor ik mijn hand voor mijn mond zetten en snel naar de bak greep die blijkbaar al voor mij klaar gezet leek te zijn zo veel mogelijk draaide ik me van George af en net toen ik van het bed wilde springen om snel weg te rennen zodat George niet de inhoud van mijn maag zag; kwam er met een walgelijk zure smaak mijn gal omhoog wat in de bak spoot. Verslagen ademde ik in een enorm tempo in en uit tot er tot mijn ellende weer meer gal omhoog kwam wat allemaal in de bak belanden samen met de ijzeren smaak van bloed.
    Mijn gezicht voelde klam aan terwijl mijn hartslag in een record tempo omhoog gegaan was.
    ‘G-george je- je kan beter weg gaan- w-waarom zit ik in de z-ziekenzaal?’ vroeg ik toch verward waarbij ik wat bloed uit mijn mond gleed en de neiging om de kotsen onderdrukte door met moeite de weeïge geur mijn neus uit te bannen. De kleur echter was doorzichtig met rode vlekjes er in waardoor ik het niet kon laten om mezelf dankbaar te voelen dat ik niet at en alleen water dronk.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    ahw D'; iedereen is offline


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    ahw D'; iedereen is offline


    ik ben nog steeds hier (A)


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    ik ben nog steeds hier (A)


    haha ik was zojuist wel brb (A) maar ik ben er weer ^^ Bezig met een Campbell post voor Ralf :p ik ben ergens wel benieuwd of George gaat vertellen dat hij ook gedronken heeft; en ook nog toen hij camp nog tegen kon houden x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Campbell kwam ook wat overeind zitten om zijn lippen zachtjes tegen die van mij aan te drukken. Het voelde echter anders aan; alsof hij twijfelde over deze kus.
    ‘Ik wil je niet tegenhouden in de dingen die je wilt doen. Echt niet.’
    Ik keek Campbell maar aan die op zijn buik kwam liggen en een bakje tevoorschijn haalde die hij voor zijn mond hield. Verbaasd keek ik toe en trok mezelf overeind om van het bed op te kunnen staan en precies op dat moment hoorde ik een walgelijk geluid achter mij vandaan komen. Zachtjes beet ik op mijn lip en trok mijn mouwen tot aan mijn vuist op om die tegen mijn neus aan te drukken en me terug naar Campbell toekeerde die zijn binnenste naar buiten verwerkt had.
    ‘Oh Merlin,’ murmelde ik en haalde mijn mouw weg om het bed rond te lopen tot ik naast Campbell kwam staan en geschrokken naar het bakje staarde die hij voor zich hield.
    ‘G-george je- je kan beter weg gaan- w-waarom zit ik in de z-ziekenzaal?’
    ‘eh-’ murmelde ik maar en beet op mijn lip voordat ik zachtjes het bankje uit zijn handen trok waar de vloeibare, misselijkmakende vloeistof in dreef wat zonet uit Campbell kwam en probeerde het niet uit te spugen terwijl ik het mee naar het prullenbak pracht en het samen met de vloeistof het erin dumpte voordat ik gauw door de deur de keukentje in stormde om daar een stuk keukenpapier tevoorschijn te halen en het wat met ijskoud water nat maakte en het terug naar Campbell bracht waarna ik wat zijn nek en voorhoofd mee depte.
    ‘..gaat het?’ vroeg ik zachtjes voordat ik de stukje keukenpapier weer terugtrok en er een balletje van creëerde.
    ‘je- je zit in de ziekenzaal omdat-’ ik kan altijd makkelijk liegen, zonder me nerveus of wat dan ook te voelen. Maar tegenover Campbell lijkt het onwijs moeilijk te zijn.
    ‘ehm- dat is niet zo belangrijk.. vergeet het- je bent gewoon een beetje ziek, das alles.’


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••