• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••



    Haha omfg D'; wat is hij cute x'D Dit vind ik wel iets wat Wolfje, Schorpioentje en Cam kunnen doen op hun slaapkamer :'D maar dan met rennende marsmellows die gaan schreeuwen als je ze in de mond doen ofzo ^^ Ik denk alleen dat Schorpioentje gaat winnen D";



    Als Camp wat zelfverzekerder was zou hij dit tegen George gezegd hebben (A) ^

    Edit: al mijn andere posts op previous pagina; dus Kealan & Cam xd

    [ bericht aangepast op 2 feb 2015 - 1:51 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Hij legde zijn hoofd voor slechts een aantal secondes in mijn nek neer voordat hij zich wat van mij af draaide en naar iets op zijn arm leek te staren. Ik wilde net vragen wat er aan de hand was, maar snoerde mezelf de mond toen hij zich weer omdraaide en geschrokken keek ik hem aan toen Campbell aan de knoopjes van mijn blouse begom te friemelen tot hij ze los had en mijn borstkas leek te inspecteren, alsof hij iets verwacht had om te zien.
    ‘… je hebt nog steeds niet gezegd wat er gisteravond gebeurd is. Ben je in elkaar geslagen- ben je… vastgebonden; wat is er gebeurd? Ben je gewond? Je bent gewond he.’
    'Eh..' murmelde ik verward waarna Campbell de blouse met mijn lichaam scheidde waardoor mijn bovenlichaam nu ontbloot was.
    ‘Er is iets gebeurd. Ik weet het zeker.’
    Ik schudde met mijn hoofd voordat ik weer naar mijn blouse greep die ik over mijn schouders gooide en nog aan de onderste knoopje friemelde tot ik Campbell weer aankeek.
    'Er is niets gebeurd, Campbell. Je- ik, jij en Leo. Omdat- omdat je zo verdrietig leek toen je vroeg of je mocht drinken- ik- ik wilde natuurlijk nee zeggen..' zei ik en staarde naar het plafond.
    'Maar ik zei maar een fles.. waardoor Leo ons mee naar het kamer van hoge nood toe trok en- daar dronk ik ook.. wat.. eigenlijk- de enige die toen nog bij bewustzijn was, was Leo en die hield jou niet tegen, toen jij bezig was met je zoveelste fles. Om die reden was ik net nog boos op hem..' legde ik uit en keek Campbell weer aan.
    'Dus er is niets gebeurd.. waarom zou het überhaupt? Heeft- heeft iemand gezegd dat diegene mij pijn zou doen?' Vroeg ik gauw om de onderwerp te veranderen.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    In plaats van dat ik verder mocht gaan; sloot hij de blouse weer rond zijn lichaam waardoor ik maar nerveus aan mijn nagels ging frunniken.
    ‘Er is niets gebeurd, Campbell. Je- ik, jij en Leo. Omdat- omdat je zo verdrietig leek toen je vroeg of je mocht drinken- ik- ik wilde natuurlijk nee zeggen.. Maar ik zei maar een fles.. waardoor Leo ons mee naar het kamer van hoge nood toe trok en- daar dronk ik ook.. wat.. eigenlijk- de enige die toen nog bij bewustzijn was, was Leo en die hield jou niet tegen, toen jij bezig was met je zoveelste fles. Om die reden was ik net nog boos op hem..’
    Even keek ik hem schuin onder mijn pony aan waar ik mijn nagels dieper in mijn hand begon te boren.
    ‘Dus er is niets gebeurd.. waarom zou het überhaupt? Heeft- heeft iemand gezegd dat diegene mij pijn zou doen?' Meteen schudden ik mijn hoofd. Het was geen eens een leugen; hij had niet gezegd dat hij George pijn zou doen; hij heeft enkel gezegd dat hij míj weer zou vinden als ik hetgeen niet gedaan had wat ik moest doen.
    Eenzaam sloeg ik mijn armen om mijzelf heen waar ik maar naar de grond staarde gezien ik nu op de rand van de bed zat. Hoe graag ik me ook tegen George aan wilde drukken wiste we beiden dat ik het verpest had; alweer. De zoveelste keer wat oneindigheid vormde; iets wat nogal beschamend was omdat ik zojuist enorm bezitterig over hem was- iets wat George niet onopgemerkt was gebleven bij George. Hij was veel beter af met iemand anders. Dat wist ik zeker.
    Sorry zou ik überhaupt niet meer hoeven te zeggen. Hij kon zijn hele kelder wel vullen met mijn sorry’s. zachtjes slikte ik waar ik mijn hoofd op hief. De zon scheen helder op de sneeuw en toch leek het mijn hart zowel binnenste niet te verwarmen. Alleen al van de vrolijke schouwspel achter het raam deed me al misselijk maken.
    ‘..Het is een mooie dag; George. Misschien kan je gaan zwerkballen- of iets anders leuks. W-waarschijnljik wacht Fred op je.’ Zei ik ontwijkend waar ik mijn armen steviger om mijzelf heen sloeg terwijl de zon helder de ziekenzaal in scheen waardoor ik haast de gordijnen dicht wilde trekken.
    ‘Ik- het is niks bijzonders zoals je zei; ik red me hier wel, alleen.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Hij gooide maar zijn armen om zichzelf heen en ik weer wegkeek om verder met het laatste knoopje te spelen.
    ‘..Het is een mooie dag; George. Misschien kan je gaan zwerkballen- of iets anders leuks. W-waarschijnljik wacht Fred op je. Ik- het is niks bijzonders zoals je zei; ik red me hier wel, alleen.’
    Hij leek zich voor iets in te houden terwijl hij zijn armen strakken om zich heen hield; alsof hij iets verborg. Of alsof hij gewoon wilde dat ik wrg ging omdat ik hem- weet ik veel- een oncomfortabele gevoel gaf. Ondanks deze gedachtes nam ik naast hem plaats en duwde hem de bed op, terug zijn kussens in waarna ik vlak naast hem ging liggen en wat naar hem toe schuifelde.
    'Waarom zou ik weg gaan als ik nog comfortabel naast jou kan liggen?' Vroeg ik met een glimlach en rolde me zo om, om een snelle kus op zijn wamg te drukken en vervolgend een brede glimlach tevoorschijn toverde.
    'En bij jou zijn is beter dan wat dan ook.'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Nou, @Generation zit vol. ik durf te wedden dat als je al onze posts daar eruit haalt, dat ze nu pas bij pagina 14 of 15 waren.

    maar ach ja. tenminste hoef ik nu even geen Ralf/Hugo post te maken :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Nou, @Generation zit vol. ik durf te wedden dat als je al onze posts daar eruit haalt, dat ze nu pas bij pagina 14 of 15 waren.

    maar ach ja. tenminste hoef ik nu even geen Ralf/Hugo post te maken :')


    Haha, inderdaad. Ik ga nu een Jonah post maken.
    Moet ik een Fred post maken? Of komt Leo? ^^


    Spoiler alert: you will save yourself

    Solangelo schreef:
    (...)

    Haha, inderdaad. Ik ga nu een Jonah post maken.
    Moet ik een Fred post maken? Of komt Leo? ^^


    ik had Leo naar de keukens gestuurd waar hij chocolademelk voor cage klaar kon maken, dus die komt zo wel :p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    ik had Leo naar de keukens gestuurd waar hij chocolademelk voor cage klaar kon maken, dus die komt zo wel :p


    Oké. Ik wacht nog even met Freds post dan.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Solangelo schreef:
    (...)

    Oké. Ik wacht nog even met Freds post dan.


    ik bedoelde; hij komt zo, straks, je kan Ralf bijvoorbeeld mee door de gangen sleuren en dan ziet hij Leo voorbij lopen, met twee kopjes chocolademelk in zijn handen :p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Jonah Barret

    ‘Ik was vergeten dat uitslapen niet bij je past; door je immense lust naar honger.’ Ik kijk naast me, waar Kealan is gaan zitten.
    'Ach, waarom je tijd verdoen aan slapen als je ook wakker kunt zijn. Ik vind slaap maar nutteloos,' grinnik ik terwijl ik kijk hoe hij rustig een krentenbol eet. Zelf ben ik een boterham met kaas aan het eten.
    'Zullen we zo gaan zwerkballen?' vraag ik. 'Ik wil namelijk niet slechter worden als co-captain.' Ik glunder even en kijk dan naar Kealan. Het feit dat hij naast me zit en we rustig eten voelt goed. Net alsof er niks veranderd is. Maar natuurlijk zijn er een hele boel dingen veranderd en is het nu misschien wel beter - het feit dat hij gaat trouwen met iemand anders weggelaten.


    Spoiler alert: you will save yourself

    SphinxX schreef:
    (...)

    ik bedoelde; hij komt zo, straks, je kan Ralf bijvoorbeeld mee door de gangen sleuren en dan ziet hij Leo voorbij lopen, met twee kopjes chocolademelk in zijn handen :p


    Meh ): Ik weet niet hoe ik met Fred moet reageren.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Solangelo schreef:
    (...)

    Meh ): Ik weet niet hoe ik met Fred moet reageren.


    Maakt niets uit Mdan :p als campje gepost heeft, post ik wel dat leo de chocolademelk even bij ze afleverd en daarna wel gezellig bij red komt zitten.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Oké (:


    Spoiler alert: you will save yourself

    Sorry ik ga ff naar huis fietsen en dan reageer ik, overigens.. alleen al aan de smileys en combi van fred en leo weet ik al wat jullie van plan zijn... ik hou jullie niet tegen zolang jullie niet george depri gaat maken of george kwetsen. Jullie blijven van mijn georgje af!

    En als je zo nodig iemand moet kwetsen doe dat dan maar bij Camp. Die is toch niks anders gewend.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    Sorry ik ga ff naar huis fietsen en dan reageer ik, overigens.. alleen al aan de smileys en combi van fred en leo weet ik al wat jullie van plan zijn... ik hou jullie niet tegen zolang jullie niet george depri gaat maken of george kwetsen. Jullie blijven van mijn georgje af!

    En als je zo nodig iemand moet kwetsen doe dat dan maar bij Camp. Die is toch niks anders gewend.


    Wees maar niet bang, george word alleen sad als Fred op hem boos word :l en wr doen dit allren omdat er geen genorg Red drama is :'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••