• The Nightclub!


    Life doesn't stop for anybody. And neither do the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.
    Ons Quizlet-account
    Verjaardagen

    The Guest list.
    Emison • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Zweinstein • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Friendzone • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Locatvia • Saartje • Jillz • 16 •
    McLaughlin • Kim • Appelsap • 18 •
    Bjergsen • Jaimy • Passoa • 17 •
    Hanaemi • Merel • Ouzo • 15 •
    Stradlin • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Brego • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    010294 • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    Stylinsexual • Tamara • Fanta • 14 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Thylan • Rani • - • 19 •
    DeDDDg3maaleenS • Leah • Water • 14 •
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 13 •
    Mulleroni • Annemarije • Fristi • 17 •
    Shippings • Aurora • Bloody Mary • 14 •
    Wiarda • Jip • Sprite • 16 •
    Ambrose • Cherona • Butterscotch • 22 •
    Solangelo • Linde • - • 13 •
    Tylan • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Jonty • Kyle • Ijsthee • 18 •
    JaceLightwood • Sarita • - • 17 •
    Ghastly • Noire • Rosébier • 22 •
    Shipping • Loeka • Coca Cola • 14 •
    HelenaRavenclaw • Sharon • Safari • 20 •
    Kalon • Erieka • - • 19 •



    Song of the night: Edge Of A Revolution - Nickelback

    Song of the night wachtlijst:
    Huidige song of the night sinds 26 januari.
    - Rani met Honest | Kodaline
    - Sylvie met Mickey Singh & Waseem Stark - Bad Girl
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?


    Just a reminder:
    Naamsveranderingen / Leeftijdsveranderingen / Song of the night suggesties / Andere dingen die veranderd moeten worden in de beginpost, drop dat ook even in het gastenboek van Nightclub alsjeblieft.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2015 - 20:53 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Tylan schreef:
    (...)

    Dat was iets met bloed, toch?


    Blood demands blood.

    Hier staat alles uitgelegd over Trigedaslengs (de taal van de grounders)

    [ bericht aangepast op 1 feb 2015 - 19:00 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    (...)

    Blood demands blood.

    Hier staat alles uitgelegd over Trigedaslengs (de taal van de grounders)


    Juist! Die pagina had ik al gevonden, ik was me er in aan het verdiepen voor m'n story (:
    Ai laik Okteivia kom Skaikru, dat zei Octavia altijd zo nice vond ik.


    16 - 09 - '17

    Tylan schreef:
    (...)

    Juist! Die pagina had ik al gevonden, ik was me er in aan het verdiepen voor m'n story (:
    Ai laik Okteivia kom Skaikru, dat zei Octavia altijd zo nice vond ik.


    Hahah jah, mag ik je story lezen?! :p


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    (...)

    Hahah jah, mag ik je story lezen?! :p


    Die staat op Google Drive.


    16 - 09 - '17

    Tylan schreef:
    (...)

    Die staat op Google Drive.


    Een wat?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    (...)

    Een wat?


    Google Drive, ken je dat niet? Als je gmail hebt kan ik je toevoegen om het te lezen.


    16 - 09 - '17

    Tylan schreef:
    (...)

    Ok, daar kan ik niet mee helpen, sorry. Wat kut van je groepsleden zeg, wtf.


    Maakt niet uit hoor, je bent niet de enige. :')

    Ik ben net een beetje boos geworden en heb dat duidelijk gemaakt, hopelijk leren zie hier wat van.

    -

    Okay, ik krijg een bericht terug dat ik niet op tijd was begonnen en dat zij daar nu onder lijden. Ik heb zelf nog gezegd dat ik dit weekend niet thuis ben en dus pas zondag kon beginnen. Gosh, zulke mensen irriteren me echt.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2015 - 19:09 ]

    Tylan schreef:
    (...)

    Google Drive, ken je dat niet? Als je gmail hebt kan ik je toevoegen om het te lezen.


    Ik heb gmail, maar ken dat niet :X


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Shipping schreef:
    (...)

    Maakt niet uit hoor, je bent niet de enige. :')

    Ik ben net een beetje boos geworden en heb dat duidelijk gemaakt, hopelijk leren zie hier wat van.

    -

    Okay, ik krijg een bericht terug dat ik niet op tijd was begonnen en dat zij daar nu onder lijden. Ik heb zelf nog gezegd dat ik dit weekend niet thuis ben en dus pas zondag kon beginnen. Gosh, zulke mensen irriteren me echt.


    Wtf zeg, dat ze eens niet zo zeuren. Ze moeten hun niet moeien met jou. Het is als groep toch normaal dat je elkaar helpt? Ik irriteer me ook aan zo mensen.


    16 - 09 - '17

    Jonty schreef:
    (...)

    Ik heb gmail, maar ken dat niet :X


    Haha, je leest je mails waarschijnlijk op gmail? Als ik je toevoeg in m'n bestand waar ik m'n story schrijf, dan krijg je daar een mail van en kan je via daar in m'n bestand om te kunnen lezen.
    Google Drive kan je gebruiken om bestanden bij te houden en te uploaden. Het is een soort online usb. Je kan daar ook zoiets gebruiken dat lijkt op Word, Powerpoint, Excel en Paint. Je kan er ook testen/enquêtes maken.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2015 - 19:13 ]


    16 - 09 - '17

    Tylan schreef:
    (...)

    Haha, je leest je mails waarschijnlijk op gmail? Als ik je toevoeg in m'n bestand waar ik m'n story schrijf, dan krijg je daar een mail van en kan je via daar in m'n bestand om te kunnen lezen.
    Google Drive kan je gebruiken om bestanden bij te houden en te uploaden. Het is een soort online usb. Je kan daar ook zoiets gebruiken dat lijkt op Word, Powerpoint, Excel en Paint. Je kan er ook testen/enquêtes maken.

    Ja ik doe alles via gmail, hahah. Had alleen nog nooit van GD gehoord :W
    Maar is goed! Voeg me maar toe (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Tylan schreef:
    (...)

    Wtf zeg, dat ze eens niet zo zeuren. Ze moeten hun niet moeien met jou. Het is als groep toch normaal dat je elkaar helpt? Ik irriteer me ook aan zo mensen.


    Ineens reageert ze. :') De ene dan, die ander -die zei dat ik te laat was begonnen- heeft nog geen woord gezegd na mijn 'boze' bericht.
    Nu weet ik in ieder geval met wie ik niet meer ga samenwerken. c:

    Vorig schooljaar zat ik tijdens het tweede project met zo'n groepje dat geen hol deed als ze aan het werk moesten van mij. Ze deden ook niks als ik ze geen taken gaf als groepsleider. Dat was met zo'n groepje dat door de docent was gemaakt.
    Nu hoop ik echt dat we dinsdag zelf groepjes mogen maken anders wordt het geen leuk begin van een half jaar lessen en toetsen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik heb een hekel aan projecten, bah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    McLoughlin schreef:
    Vorig schooljaar zat ik tijdens het tweede project met zo'n groepje dat geen hol deed als ze aan het werk moesten van mij. Ze deden ook niks als ik ze geen taken gaf als groepsleider. Dat was met zo'n groepje dat door de docent was gemaakt.
    Nu hoop ik echt dat we dinsdag zelf groepjes mogen maken anders wordt het geen leuk begin van een half jaar lessen en toetsen.


    Bij biologie heb ik het nog erger, daar zit ik met twee mensen die echt niets doen. Als ze me niet gaan helpen, zet ik het gewoon in het verslag. Sorry hoor, maar dan verdienen zij dat cijfer niet. :')