• Ik heb daarstraks een online-shop gevonden die belàchelijk goedkoop is. Ze hebben duizenden dingen en ik heb er vele van in mijn 'winkelmandje' gelegd om ze straks te bestellen, maar ik heb er een beetje een slecht gevoel bij omdat het allemaal te goedkoop is en louch.. het komt allemaal van overal ter wereld en kan soms een maand duren tegen het geleverd wordt, maar dat is niet zo erg. Ik heb het al opgezocht op fora enzo, en de ene is er tevreden van en de ander dan weer niet. Heeft er iemand van jullie al ervaring mee? Bedankt!


    http://nl.aliexpress.com/


    Life begins at the end of your comfort zone

    Ik ken de site niet.


    16 - 09 - '17

    Het ziet er, volgens mij, wel betrouwbaar uit. Ik ken de site verder niet, sorry.


    26 - 02 - '16

    Het is wel een betrouwbare site. Mitchell zit er nogal vaak op en heeft er volgens mij ook al het nodige besteld, haha.


    Your make-up is terrible

    Betrouwbare website hoor, ik heb er wel eens wat op besteld, soms duurt de wachttijd wel wat lang, maar verder werkt het prima.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik heb er zelf nul ervaring mee, maar ik moet zeggen dat ik het er wel betrouwbaar uit vind zien.


    Tijd voor koffie.

    Bedankt allemaal! Ik ben al wat geruster nu. Heb echt mooie dingen gevonden,maar was aan het twijfelen.
    Thanks!


    Life begins at the end of your comfort zone

    Ik heb er inderdaad al meerdere keren op besteld, met succes. Een aanrader als je het mij vraagt. *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    So cheap *-*. Deze ga ik onthouden.


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    So cheap *-*. Deze ga ik onthouden.

    Hahaa, ik heb hem ook al bij mijn favorieten gestoken!


    Life begins at the end of your comfort zone

    Alieexpres is geen 'gewone' webwinkel tho. Het is een platform waarop andere mensen hun koopwaar aanbieden. Het is denk ik het beste te vergelijken met een markt maar dan op het internet.

    De overgrote meerderheid van de verkopers is betrouwbaar, sommigen echter niet en er zijn er ook die namaak verkopen. Kijk daarom altijd naar de ratings van een verkoper. Als een verkoper veel positieve feedback heeft is ie betrouwbaar, als iemand maar 4 of 5 ratings heeft zou ik geen dure dingen kopen.

    Tot slot, meeste dingen worden verstuurd vanuit buiten de EU dus je loopt het risico douane kosten te betalen op je verzending.


    quidquid excusatio prandium pro

    SolidSnake schreef:
    Alieexpres is geen 'gewone' webwinkel tho. Het is een platform waarop andere mensen hun koopwaar aanbieden. Het is denk ik het beste te vergelijken met een markt maar dan op het internet.

    De overgrote meerderheid van de verkopers is betrouwbaar, sommigen echter niet en er zijn er ook die namaak verkopen. Kijk daarom altijd naar de ratings van een verkoper. Als een verkoper veel positieve feedback heeft is ie betrouwbaar, als iemand maar 4 of 5 ratings heeft zou ik geen dure dingen kopen.

    Tot slot, meeste dingen worden verstuurd vanuit buiten de EU dus je loopt het risico douane kosten te betalen op je verzending.

    Ja er is inderdaad veel namaak, daarom ben ik over 1 iets aan het twijfelen of ik het wel zou kopen. Maar voor de rest vind ik het wel handig, zo goedkoop!


    Life begins at the end of your comfort zone

    neverdoubt schreef:
    (...)
    Ja er is inderdaad veel namaak, daarom ben ik over 1 iets aan het twijfelen of ik het wel zou kopen. Maar voor de rest vind ik het wel handig, zo goedkoop!


    Yup!

    Voor electronica is er ibuygou.com, die zijn sowieso betrouwbaar. Ik ken nog een aantal Chinese sites maar daar heb ik niks van besteld dus daar weet ik niks van


    quidquid excusatio prandium pro

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Yup!

    Voor electronica is er ibuygou.com, die zijn sowieso betrouwbaar. Ik ken nog een aantal Chinese sites maar daar heb ik niks van besteld dus daar weet ik niks van


    Ik bestel ook via ibuygou.com, geweldige site. 8D


    Your make-up is terrible

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Yup!

    Voor electronica is er ibuygou.com, die zijn sowieso betrouwbaar. Ik ken nog een aantal Chinese sites maar daar heb ik niks van besteld dus daar weet ik niks van

    Wow, tof! 'kga daar eens op kijken dan :) bedankt!


    Life begins at the end of your comfort zone

    Het lijkt in eerste oogopslag heel erg op miniinthebox, hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.