• Ik heb daarstraks een online-shop gevonden die belàchelijk goedkoop is. Ze hebben duizenden dingen en ik heb er vele van in mijn 'winkelmandje' gelegd om ze straks te bestellen, maar ik heb er een beetje een slecht gevoel bij omdat het allemaal te goedkoop is en louch.. het komt allemaal van overal ter wereld en kan soms een maand duren tegen het geleverd wordt, maar dat is niet zo erg. Ik heb het al opgezocht op fora enzo, en de ene is er tevreden van en de ander dan weer niet. Heeft er iemand van jullie al ervaring mee? Bedankt!


    http://nl.aliexpress.com/


    Life begins at the end of your comfort zone

    Michonne schreef:
    (...)

    Ik bestel ook via ibuygou.com, geweldige site. 8D


    Yes! Ze zijn behoorlijk awesome.


    quidquid excusatio prandium pro

    Jonty schreef:
    Het lijkt in eerste oogopslag heel erg op miniinthebox, hahah


    Dat dacht ik ook haha. Maar het ziet er wel betrouwbaar uit inderdaad,


    Alleen maar tranen van geluk

    Hoe zit dat ook alweer met douanekosten?


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    Hoe zit dat ook alweer met douanekosten?


    onder de 20 kilo is er niks aan de hand geloof ik


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HelenaRavenclaw schreef:
    (...)

    onder de 20 kilo euro is er niks aan de hand geloof ik


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vind het een ideale site voor merchandise en kostuums. Ik heb er goede ervaringen mee, al moet je niet van een al te beste kwaliteit uitgaan voor zulke spotgoedkope prijzen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dauth schreef:
    (...)


    En daarboven? ^^'


    i put the fun in funeral

    SolidSnake schreef:
    Alieexpres is geen 'gewone' webwinkel tho. Het is een platform waarop andere mensen hun koopwaar aanbieden. Het is denk ik het beste te vergelijken met een markt maar dan op het internet.

    De overgrote meerderheid van de verkopers is betrouwbaar, sommigen echter niet en er zijn er ook die namaak verkopen. Kijk daarom altijd naar de ratings van een verkoper. Als een verkoper veel positieve feedback heeft is ie betrouwbaar, als iemand maar 4 of 5 ratings heeft zou ik geen dure dingen kopen.

    Tot slot, meeste dingen worden verstuurd vanuit buiten de EU dus je loopt het risico douane kosten te betalen op je verzending.

    Ja dit, echt goede uitleg ;d
    Mijn broer heeft hier al verschillende dingen op bestelt, altijd is steeds aangekomen maar met zeer variabele verzendtijd (dus een keer echt pas na iets van een 3 maand). Beetje stresserend als je iets wilt hebben tegen een bepaalde tijd.
    Lees vooral heel goed de reviews, dan weet je wat je kan verwachten en krijg je vaak ook info over, zeker als je kleren bestelt moet je dit doen om te weten hoe de maten zijn (eerder groot, of eerder klein) en hoe goed het item tegen wasmachien kan.


    effort never betrays you

    Overkill schreef:
    (...)

    En daarboven? ^^'


    Het is 22 euro en daarboven heb je de kans dat je btw erover moet betalen. Pas boven de 100 of 150 euro moet je ook invoerrechten betalen.


    Your make-up is terrible

    Dauth schreef:
    (...)


    Ik heb zelf geen problemen gehad boven de 20 euro

    hahaha classic fail van me


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HelenaRavenclaw schreef:
    (...)

    Ik heb zelf geen problemen gehad boven de 20 euro

    hahaha classic fail van me


    T is een kans . Maakt ook gelijk een goeie vuistregel: Als je met de 21% BTW erbij nog steeds goedkoper uit bent dan wanneer je het in Nederland koopt is het de moeite van het importeren waard en anders niet 8D


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik wil dit wel eens proberen, dus ik houd dit topic in de gaten voor adviezen, tips en dergelijken. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    SolidSnake schreef:
    (...)

    T is een kans . Maakt ook gelijk een goeie vuistregel: Als je met de 21% BTW erbij nog steeds goedkoper uit bent dan wanneer je het in Nederland koopt is het de moeite van het importeren waard en anders niet 8D


    die is ook goed maarja dan kom je sws op meer dan 90 % :Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HelenaRavenclaw schreef:
    (...)

    die is ook goed maarja dan kom je sws op meer dan 90 % :Y)


    Meh, dat verschilt. En nog steeds, als je in het ergste geval op 90% uit komt dan scheelt het je alsnog geld, en afhankelijk van het bedrijf en de verzendmethode is de kans klein dat je extra moet betalen ^.^


    quidquid excusatio prandium pro

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Meh, dat verschilt. En nog steeds, als je in het ergste geval op 90% uit komt dan scheelt het je alsnog geld, en afhankelijk van het bedrijf en de verzendmethode is de kans klein dat je extra moet betalen ^.^


    Daarom bestel ik graag via het buitenland :Y)

    Though ik durf nog steeds geen kleren en schoenen daar te bestellen


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."