• Wie gaat er 21 maart naar het Tokio Hotel concert?

    Ik heb een LWLYB pakket :) Welke heb jij?


    It's not what you say, it's about the way you say it.

    Nope, ik vond het te duur. (no_chears)


    Your make-up is terrible

    Geven die nog concerten, ja? Voor mijn gevoel zijn ze totaal van de aardbodem verdwenen...
    Hoe dan ook, ik ga er niet naar toe... Heel veel plezier bij het concert!


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Wat houdt zo'n LWLYB pakket in, als ik vragen mag? (Ik ga niet, maar interesse.)


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Britsanity schreef:
    Geven die nog concerten, ja? Voor mijn gevoel zijn ze totaal van de aardbodem verdwenen...
    Hoe dan ook, ik ga er niet naar toe... Heel veel plezier bij het concert!


    Natuurlijk, ze hebben pas geleden ook een album uitgebracht.


    Your make-up is terrible

    Britsanity schreef:
    Geven die nog concerten, ja? Voor mijn gevoel zijn ze totaal van de aardbodem verdwenen...
    Hoe dan ook, ik ga er niet naar toe... Heel veel plezier bij het concert!


    Whaha, precies mijn gedachten. :d
    Ik was echt groot fan van ze, zo'n fangirl die niets anders deed als de hele dag over Tokio Hotel praten weet je wel. x'DD
    Tot ze te erg veranderden en ik ook ouder werd. :d Nu luister ik nog wel vaak de 'oude liedjes', maar de nieuwe vind ik niets aan.
    Tot Automatic ofzo, vond ik ze goed. Nu vind ik ze verschrikkelijk, als je ze ziet! :o


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Hasufel schreef:
    (...)

    Whaha, precies mijn gedachten. :d
    Ik was echt groot fan van ze, zo'n fangirl die niets anders deed als de hele dag over Tokio Hotel praten weet je wel. x'DD
    Tot ze te erg veranderden en ik ook ouder werd. :d Nu luister ik nog wel vaak de 'oude liedjes', maar de nieuwe vind ik niets aan.
    Tot Automatic ofzo, vond ik ze goed. Nu vind ik ze verschrikkelijk, als je ze ziet! :o


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Freer schreef:
    Wat houdt zo'n LWLYB pakket in, als ik vragen mag? (Ik ga niet, maar interesse.)

    Met een beetje googlen denk ik dat het "love who loves you back" betekend, een song van ze ofzo.
    Al ben ik helemaal geen fan meer van TH en kan ik het mis hebben.

    Britsanity schreef:
    Geven die nog concerten, ja? Voor mijn gevoel zijn ze totaal van de aardbodem verdwenen...
    Hoe dan ook, ik ga er niet naar toe... Heel veel plezier bij het concert!


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    LWLYB is inderdaad Love Who Loves You Back en met dat pakket heb je een concertkaartje, meet & greet voor het concert en toegang tot de soundcheck :)


    It's not what you say, it's about the way you say it.

    JKxxPrinsesa schreef:
    LWLYB is inderdaad Love Who Loves You Back en met dat pakket heb je een concertkaartje, meet & greet voor het concert en toegang tot de soundcheck :)


    Ah, have fun! Ik was vroeger groot fan maar niet genoeg meer om nu véél geld te betalen om ze te zien (ik kan me voorstellen dat jij wel 100+ euro overhebt om ze te zien, dat is volledig jouw keuze en ik zou het ook doen voor bepaalde bands tbh)


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ik heb er A geen geld voor, B niet iemand die mee wil, en C ik lig dan in het ziekenhuis voor een operatie en herstel gaat ongeveer 8 maanden duren. Dus helaas niet.

    JKxxPrinsesa schreef:
    LWLYB is inderdaad Love Who Loves You Back en met dat pakket heb je een concertkaartje, meet & greet voor het concert en toegang tot de soundcheck :)



    Aaah, dat is echt supergaaf! Als ik geld genoeg zou hebben, zou ik dat ook doen.


    Your make-up is terrible

    Ik vond een gewoon ticket al te duur. Ik zou doodgraag gaan, maar ik kan het niet betalen. :/

    [ bericht aangepast op 4 feb 2015 - 19:07 ]


    Let the Night embrace you

    Ik ga niet. Hadden ze zich bij hun vorige muziekstijl gehouden en waren de tickets wat goedkoper, dan misschien wel.


    Ex astris, sciencia

    Michonne schreef:
    Nope, ik vond het te duur.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2015 - 19:19 ]


    Stop wishing, Start doing..