• W e      a r e      S h a d o w h u n t e r s      •      R o l l e n t o p i c



    Shadowhunters, ook wel bekend als de Nephilim, zijn een geheimzinnig ras van wezens die de mens geboren met engelachtige bloed. Zij zijn de aangewezen krijgers op Aarde van de Engel Raziel. Ze zijn speciaal aangesteld om te controleren en voorzitten van de Shadow World, evenals over de demonen en Downworlders die het bewonen. Zij hebben de demonische krachten sterk zijn voor zowel uitgevochten over de spanwijdte van een duizend jaar, het creëren van hun eigen cultuur en beschaving in de menselijke samenleving. Hun mandaat is om de vrede in de schaduwwereld houden en verborgen te houden uit de alledaagse wereld, terwijl de bescherming van de bewoners van beide werelden.

    In welke wereld pas jij?


    R o l l e n:
    Shadowhunters: SHADOWHUNTERS VOL!
    - Jade Aya Belacqua • 19 jr. • Reincarnate (FC; Elizabeth Gillies)
    - Eleanora 'Nora' Felicity Herondale • 19 jr. • Pebble (FC; Elsa Hosk)
    - Olivia 'Liv' Fairchild • 18 jr. • AmericanPsycho (FC; Jemima West)

    - Nickolas "Nick" Eoman Longford • 19 jr. • geleninja (FC; Steve Lund)
    - Wolf Erasmus Jensen Westerport • 21 jr. • Eren (FC; Colton Haynes)
    -

    Downworlders:
    - Tatiana "Tatia" Rylan • 19 jr. • geleninja
    - Elvira Angelina Ruby Dressmond • 19 jr. • Constellation
    - Arabella Grace Scott • 255 jr. • Pebble

    -
    -
    -

    R e g e l s:
    - Alleen ik, Reincarnate, maak de topics tenzij ik iemand anders aanwijs.
    -Max 2 personages p.p.
    - Reservaties blijven max. 4 dagen staan!!
    - Max. 1 rol p.p. (kan eventueel veranderen als er een tekort is aan mensen.)
    - Geen gescheld of gepest! Ik kan best begrijpen dat je iemand niet mag, maar vecht dat lekker buiten deze topic uit.
    - Als er iets is, laat het me dan weten. Want ik kan niet aanvoelen dat je bezig bent of het heel erg druk bent.
    -Mensen met underscore zijn actief

    [ bericht aangepast op 17 juni 2015 - 13:54 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    geleninja schreef:
    Hi gaat iemand nog posten?! (sorry, wil echt niet dat deze rpg dood loopt, hij is zooo leuk)
    Verder vond ik deze pagina:
    http://shadowhunters.wikia.com/wiki/Shadowhunters Helemaal onderaan staan alle shadowhunter families die bekend zijn en kan je dus van alles over de achtergrond van je familie te weten komen!! (misschien is het leuk, misschien niet). Hier zijn in ieder geval:
    Herondale family
    Fairchild family
    Longford family (wel soort van)


    die site is echt heel handig he! Ik gebruik die ook voor boekverslagen enzo c:

    Ik zal proberen zo met Liv te reageren, maar ik heb het gewoon zo druk D:


    I'll be your best kept secret, and your biggest mistake

    Ik ook hoor; so no worries. (:


    help

    Ik heb het ook heel erg druk hoor T-T
    Raven heeft zoveel aandacht nodig!
    Zeker nu ze het zitten heeft ontdekt..


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Reincarnate schreef:
    Ik heb het ook heel erg druk hoor T-T
    Raven heeft zoveel aandacht nodig!
    Zeker nu ze het zitten heeft ontdekt..


    Dat is zo schattig!!
    Geeft niet. Ik heb het zelf ook wel druk.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    geleninja schreef:
    (...)

    Dat is zo schattig!!
    Geeft niet. Ik heb het zelf ook wel druk.


    Haha nou als ze dat eenmaal hebben ontdekt, dan heb je je handen vol hahah x"D
    Dat is mooi dat ik niet de enige ben..
    Ze is nu ook haar voetjes aan het ontdekken


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    ik was gister begonnen met een post maar toen kreeg ik een beetje discussie met mijn vriend, dusss... ik maak hem nu even af!


    I'll be your best kept secret, and your biggest mistake

    AmericanPsycho schreef:
    ik was gister begonnen met een post maar toen kreeg ik een beetje discussie met mijn vriend, dusss... ik maak hem nu even af!


    Jeej!! weer een post!!


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Hij is errrr.. maar hij is echt een beetje crap D:
    Ik wist niet meer wie wat zei en het liep allemaal door elkaar voor mij dusja haha

    [ bericht aangepast op 12 maart 2015 - 18:00 ]


    I'll be your best kept secret, and your biggest mistake

    AmericanPsycho schreef:
    Hij is errrr.. maar hij is echt een beetje crap D:
    Ik wist niet meer wie wat zei en het liep allemaal door elkaar voor mij dusja haha


    Ik weet niet of het iets uitmaakt, maar Nick zei ook nog iets tegen wolf (je zei dat hij zich geheel op Jade richtte)


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Hehe, ik kan niet wachten om met Wolf te posten. :Y) (Maar ik wacht daarvoor op Nora. :3)


    help

    Stelmaria schreef:
    Hehe, ik kan niet wachten om met Wolf te posten. :Y) (Maar ik wacht daarvoor op Nora. :3)


    Ik ben benieuwd hoe hij op Nicks uitbarsting reageert. Het is niets voor hem om zo emotioneel te worden.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    geleninja schreef:
    (...)

    Ik weet niet of het iets uitmaakt, maar Nick zei ook nog iets tegen wolf (je zei dat hij zich geheel op Jade richtte)

    Ja staat daarna volgens mij, dat hij zich op glad ijs bevond met zijn reactie op Wolf. Omdat Wolf begon over die pannekoeken en dat hij beter naar t instituut kon gaan en toen zei Nick van alsof je administratie gaat doen blabla. Maar misschien dat hij dat eerder zei, en niet daarna. Sorry igg


    I'll be your best kept secret, and your biggest mistake

    Ofwel gaat hij grimmig voor zich uitkijken, ofwel gaat hij hem aanvallen met een mespunt onder zijn kin in een halve wurging. :Y)

    Haven't decided yet.


    help

    Ik stem voor het laatste, heeft Liv toch haar 'spektakelstuk' + ben wel benieuwd naar Nicks reactie


    I'll be your best kept secret, and your biggest mistake

    Haha, oké, zal ik even denken hoe ik dat ga schrijven. (:


    help