• Hallo allemaal!
    Iemand, bij mij op Facebook, was op zoek naar een heel oud spelletje. Toen er naar zocht, en het uiteindelijk vond, begon ik verder te zoeken naar andere jeugdsentiment spelletjes. Zoals bijvoorbeeld het oude 'barman' spelletje: (klik op het plaatje om het te spelen)




    Ik vind dit zo geniaal. Vroeger was ik tevreden met zulke simpele dingen, maar nu heb ik veel meer nodig om mezelf te vermaken. Best wel grappig eigenlijk. Welke spelletjes, van het internet, zijn volgens jullie jeugdsentiment? :3


    26 - 02 - '16

    Michonne schreef:
    Ik speelde vroeger altijd spelletjes op cartoonnetwork.com, haha. Zomerkamp was altijd mijn favoriete spel, waar je tegen de personages van de tekenfilms moest praten en spullen moest terug vinden om verder te komen. Volgens mij kent niemand dat verder.

    ik ken dat wel! Ik zou het graag nog eens terug spelen, want als kind kwam ik niet echt ver :p

    Ik weet nog dat ik vaak bij de 18+ spelletjes ging neuzen en echt niet snapte wat daar 18+ aan was. Ik wist toen nog niet hoe alles er uit zag, dus dat waren vaak normale spelletjes naar mijn idee. :')


    Let the Night embrace you

    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE DAT SPEL :'D

    Ik weet nog dat ik een keer 's nachts tot na enen beneden achter de computer heb gezeten met mijn zusje om dat spelletje te spelen. Ik was toen 6, m'n zusje 4, ik weet niet waar mn moeder toen was (want die zou dat nooit toe staan) maar mn vader vond het helemaal prima en was toen 'even' naar de buren gegaan, was de tijd vergeten, en wij waren zo heel leuk dat bartender spel aan het spelen haha. En maar lachen wanneer hij 10 ton op zich kreeg, en al die andere dingen, oh my god, echt jeugsentiment.

    Er was ook een spelletje met een hamster in een bal. Je moest een baan voor hem aanleggen ofzo, en hij moest zijn paspoort krijgen. En je moest ook door een heel parcours lopen met die hamster zonder dat hij door mollen of cavia's ofzo werdt aangevallen, want dan kon je opnieuw beginnen. Je kon ook de hele wereld over reizen met die hamster, ook verschillende omgevingen enzo, zodat je de ene keer onder water was, de andere keer in de woestijn. IK WEET ALLEEN NIET MEER HOE DAT SPELLETJE HEET D:


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Zweinstein schreef:
    Alle spelletjes op Spele.nl en Speeleiland.nl. Vooral de spelletjes waarbij je penguins zo ver mogelijk weg moest slaan of de race spelletjes of op Spele.nl de Garfield spelletjes. :3


    Die heb ik ook súper vaak gespeeld! En Vic de vitaminenvreter :')


    Inspiration can hit you any time

    Katarina schreef:
    (...)
    ik ken dat wel! Ik zou het graag nog eens terug spelen, want als kind kwam ik niet echt ver :p

    Ik weet nog dat ik vaak bij de 18+ spelletjes ging neuzen en echt niet snapte wat daar 18+ aan was. Ik wist toen nog niet hoe alles er uit zag, dus dat waren vaak normale spelletjes naar mijn idee. :')


    Het bestaat nog. 8D Ik ging het net op Google zoeken, haha.


    Your make-up is terrible

    Ik speelde trouwens ook heel vaak noob hotel (in plaats van habbo hotel). Dan had je altijd geld en kon je dus alles kopen wat je maar wilde ^.^

    Zweinstein schreef:
    Alle spelletjes op Spele.nl en Speeleiland.nl. Vooral de spelletjes waarbij je penguins zo ver mogelijk weg moest slaan of de race spelletjes of op Spele.nl de Garfield spelletjes. :3


    Pinguïns wegslaan? Ik weet wel dat spel met die hamsters wegmeppen met een kussen, en dan laten vliegen hahaha. Dat muziekje erbij ook haha.


    ik speelde volgens mij bijna alleen maar hamsterspelletjes.

    Oh, en Vic de Vitaminevreter.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Zweinstein schreef:
    Alle spelletjes op Spele.nl en Speeleiland.nl. Vooral de spelletjes waarbij je penguins zo ver mogelijk weg moest slaan of de race spelletjes of op Spele.nl de Garfield spelletjes. :3


    Er zijn heel veel van dat soort spelletjes dat je dingen met kanon moeten wegschieten ^^


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Derks schreef:
    (...)

    Pinguïns wegslaan? Ik weet wel dat spel met die hamsters wegmeppen met een kussen, en dan laten vliegen hahaha. Dat muziekje erbij ook haha.


    ik speelde volgens mij bijna alleen maar hamsterspelletjes.

    Oh, en Vic de Vitaminevreter.

    Oja, die ellendige Vic. Ik was daar echt bijzonder slecht in. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    DE VLUCHT VAN DE HAMSTERS

    Ja, ik moet Duits leren maar ik ben heel leuk jeugdsentimentele spelletjes aan het spelen haha ;')


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Wiarda schreef:
    (...)
    Oja, die ellendige Vic. Ik was daar echt bijzonder slecht in. :'D

    Ik heb het een paar weken geleden nog eens gespeeld, het ging fataal mis :'D


    Inspiration can hit you any time

    Cake Mania speelde ik heel graag. Ik zou het nu nog altijd met plezier spelen! :3


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik speelde altijd sonic (op gamecube), of Miami shark op spele.nl

    FoxAngel schreef:
    Cake Mania speelde ik heel graag. Ik zou het nu nog altijd met plezier spelen! :3



    Dat spel heb ik ook <3


    26 - 02 - '16

    Dreambear, run2run, taartspelletjes, akinator, bomberman, powdergame


    I solemly swear that I am up to no good

    Kalon schreef:
    (...)

    Dat spel heb ik ook <3

    Nice! :D Ik speelde vroeger altijd een demoversie met zoveel levels gratis. Als ik alle gratis levels had uitgespeeld, begon ik opnieuw. :')


    Ik wil een tuin vol egels