• Hallo allemaal!
    Iemand, bij mij op Facebook, was op zoek naar een heel oud spelletje. Toen er naar zocht, en het uiteindelijk vond, begon ik verder te zoeken naar andere jeugdsentiment spelletjes. Zoals bijvoorbeeld het oude 'barman' spelletje: (klik op het plaatje om het te spelen)




    Ik vind dit zo geniaal. Vroeger was ik tevreden met zulke simpele dingen, maar nu heb ik veel meer nodig om mezelf te vermaken. Best wel grappig eigenlijk. Welke spelletjes, van het internet, zijn volgens jullie jeugdsentiment? :3


    26 - 02 - '16

    OMG zoveel jeugdsentiment hier. Vic de Vitaminevreter, Louie de pizzabakker en de mariospelletjes, dat Hamstervliegen aaaah.
    Zelf speelde ik altijd een spel met een heksje; http://www.speeleiland.nl/vrolijke-heks.htm, bubble trouble en alle mogelijke varianten van "ontsnap uit de kamer".


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik downloade altijd van de demo's van spellen. Uh, van Zylon of iets. En dan kon je ze een uur spelen en daarna was ik altijd verdrietig en wilde ik ze kopen. En verder indd dat barman spel. En natuurlijk Habbo en Runescape. Aaaaaah, de nostalgie.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    JAA!
    Die ken ik, hahaha.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik kon nooit iets goeds maken -_-


    I live for the applause, you will die for it.

    Och, dat barman spel, daar faalde ik altijd xp

    [ bericht aangepast op 5 feb 2015 - 17:17 ]


    16 - 09 - '17

    omg! Dat hamsterspelletje!! Dat je de hele wereld moest rondtrekken! Dat was echt mijn favoriete online spel


    I solemly swear that I am up to no good

    Ik kende dat spel nooit.
    Maar soms kom ik ook nog spelletjes tegen die ik vroeger altijd speelde, echt geweldig.
    En er was zo'n spelletje op Hyves dat ik altijd speelde, maar ik heb geen idee meer wat het was.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik speelde op al die spelletjessites altijd castlecat (of catcastle), een één of ander Pinkpopspel en andere randomspelletjes. Op zylom speelde ik inderdaad CakeMania, Delicious, DinerDash en dergelijke serveerspelletjes, haha. Geweldig. :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Bomberman


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wordt dit hamsterspel bedoeld?
    http://www.dressupgirl.net/dressup/904/hamster-travelling.html


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik deed vroeger altijd Leo steel.


    Alleen maar tranen van geluk

    Jingim schreef:
    Ik speelde op al die spelletjessites altijd castlecat (of catcastle), een één of ander Pinkpopspel en andere randomspelletjes. Op zylom speelde ik inderdaad CakeMania, Delicious, DinerDash en dergelijke serveerspelletjes, haha. Geweldig. :Y)


    Delicious speel ik nog steeds ;3

    Er is nu al een variant geweest dat Emily haar ware liefde ontmoet, een dat ze op huwelijksreis gaat en nu een dat ze een kind heeft. Zo awesome!


    26 - 02 - '16

    Kalon schreef:
    (...)

    Delicious speel ik nog steeds ;3

    Er is nu al een variant geweest dat Emily haar ware liefde ontmoet, een dat ze op huwelijksreis gaat en nu een dat ze een kind heeft. Zo awesome!

    Ja, die heb ik gespeeld (met het huwelijk), haha. Staat geloof ik nog steeds op de computer van mijn ouders. Ik heb ook ooit een andere variant gespeeld: Emily's Taste of Fame. Die was ook heel leuk :Y)
    Had ik zelfs op mijn mobiel gezet, alleen die ging daaraan dood, dus toen heb ik hem verwijderd. x'D

    [ bericht aangepast op 5 feb 2015 - 21:43 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik speelde altijd op de sites van Diddl, Barbie, MyScene, Polly Pocket en Zylom doe ik ook nog regelmatig. Oh en Habbo, Webpet en spele.nl deed ik ook aan mee.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Neopets zowiezo!


    Don't walk. Run, you sheep, run.