• De drie grote families. De Starks, de Lannisters en Targaryen hebben het eindelijk goed. Al na tien jaar is er geen oorlog meer en leeft iedereen in de zeven koninkrijken in harmonie samen en is er grote welvaart. Op de ijzeren troon zit de familie Targaryen en zij laten hun bloed weer verbinden met andere huizen door huwelijke af te sluiten. Het is eindeljik een paradijs op de verkrachtingen en brute moorden na. Als er een groot feest word gehouden in Koningslanding word er een huwelijk afgesloten. Één tussen de zoon van de Targaryen en de dochter van de Lannisters. Één tussen de zoon van de Starks en de dochter van de Targaryen en een huwelijk tussen een zoon van de Starks en de dochter van de Lannisters.
    Willen deze prinsen en prinssesen dat wel? Ze kunnen in opstand gaan tegen hun ouders of zich erbij neer leggen. Misschien hebben ze hun hart al aan iemand verloren en moeten ze die nu voor altijd gedag zeggen.
    Aan hun de keus.


    Rollen:

    Targayen

    Koningin: Maelesys Targaryen ~ Cissy 1,11
    Prins: Augustus Targaryen ~ Nevergirl 1,5
    Prinses: Rosemary Targaryen ~ VladiFerr 1,2
    Bastaarddochter: Rhaeyna Blackfyre ~ McGonnagall 1,4


    Starks
    Prins: Rickard Brandon Stark ~ Sand 1,7
    Prins: Eddard Stark ~ Squib 1,4
    Prinses: Lyanna Mira Stark ~ Cathedrals 1,7
    Bediende: Jilliyan Yden Nalor ~ Sabaism 1,6


    Lannisters
    Prinses: Luciya Gwendys Lannister ~ Sabaism 1,5
    Prinses: Joanna Lannister ~ Waldeinsamkeit 1,5[/face]


    Andere belangrijke personen


    Huwelijksgast: Alessandra Fossoway ~ Merlyn 1,11
    Huwelijksgast: Lorent Tyrell ~ Nimble 1,10
    Bordeel eigenaar: Nymeria Fregar ~ Nimble 1,7
    Kings guard: Ser Thoros "The Little Pup" Clegane ~ Shadowhunter 1,10
    Vrouwe van de Stormlanden: Isabeth Baratheon ~ Squib 1,7
    Bastaarddochter: Arianne Martell lid van de Small Council als Master of Whisperers ~ Shadowhunter 1,11
    Geheime liefde: Rylen Wyl ~ Cissy 1,4


    Invullen:


    Rol:
    Familie:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    Regels:


    – 200 woorden minimaal.
    – Minstens 2 keer in de week reageren.
    – Niet meer dan 2 personages.
    – Een reservering blijft 72 uur staan.
    – geen perfecte personages.
    – 16+ is toegestaan.
    – Ga niet als een snel trein reageren. (Dus niet dat als een iemand 2 dagen niet online is kunnen zijn er 3 pagina's erbij zijn)
    – Naam verandering door geven.
    – Je hoeft GOT niet te hebben gelezen of hebben gekeken, maar als je even wat meer informatie wilt PB mij dan of zoek het zelf op (:



    [ bericht aangepast op 9 feb 2015 - 14:34 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    Sabaism schreef:
    (...)

    Jahoor, maar zoals @Sand al zei - ga je dan niet alleen met die persoon rp'en waar je 'moet trouwen.' (:
    Was het btw goed dat ik nog een bediende bij Starks mag hebben?


    Jaa, van die bediende was goed (:
    En het is helemaal niet nodig om alleen met die te praten. Je bent alleen verplicht met diegene te trouwen. Dus je kan met iedereen rpgen, maar je moet zeg maar wel trouwen. En als ik het speeltopic open zal ik erbij zetten hoe alles begint en waar iedereen is zeg maar (:


    "Rebellion's are build on hope"

    VladiFerr schreef:
    (...)

    Jaa, van die bediende was goed (:
    En het is helemaal niet nodig om alleen met die te praten. Je bent alleen verplicht met diegene te trouwen. Dus je kan met iedereen rpgen, maar je moet zeg maar wel trouwen. En als ik het speeltopic open zal ik erbij zetten hoe alles begint en waar iedereen is zeg maar (:


    Okém sorry voor al die vragen. :')


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Hey - zou het nog mogelijk zijn om een Stark prinses te reserveren? Ze hoeft niet uitgehuwelijkt te worden, als dat een probleem zou zijn. (:


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )




    JILLIYAN YDEN NALOR

    "Never forget the position of yourself"

    ROL
    Bediende

    FAMILIE
    Nalor • Arme vissersfamilie

    BIJNAAM
    • Jill
    • Creature

          Jilliyan is een bediende bij Huize Stark, maar bijna geen enkel lid van de edele familieleden nemen de moeite haar Jilliyan te noemen -- laat staan Jill. Velen (vooral bedienden) zien haar als een ,creature', gezien ze haar alsmaar raar eruit vinden zien met de ontelbare sproeten, de rode lokken en de (af en toe) onhandigheid van het arme meisje.


    LEEFTIJD
    • 21

    UITERLIJK
          Het allereerste wat aan de jonge vrouw opvalt, zijn haar ontelbare sproeten en de rode lokken. Jilliyan is voor een simpele, arme dochter van een visser -- een schoonheid te noemen, echter ziet ze dit niet in doordat velen alleen al afkraken op haar uiterlijk, volgens Jill. De meid is erg vertwijfeld en ze weet niet wat ze van andere mensen zo snel moet houden.
          Over de egale, bleke huid van Jilliyan zijn ontelbare sproeten verdeeld. Vooral om haar neus en op de rozige wangen, zijn veel sproeten te vinden. Het is voor haar een soort misvorming, alhoewel anderen haar daardoor definiëren als schattig. Grotendeels is het zelfs mooi, om het smalle gezichtje. Jill's jukbeenderen treden daardoor naar voren en het geeft een contrast bij de rozige kleur op haar wangen.
          De grote ogen, die alle emotie vertellen van Jill, hebben ook iets speciaals. De oogkleur enkel, is apart. Het is een vreemde oogkleur, normaalgezien zou het kunnen beschreven worden als lichtbruin -- maar in de zon lijken ze te veranderen naar een soort rood hout, wat niet onapart is. Haar ogen worden omgeven door donkere wimpers en donkere wenkbrauwen, met een diepe frons erin. Meestal slaagt Jilliyan erin haar ogen ondoorgrondelijk te laten staan, alhoewel er vaak een glimp van emoties in is te zien.
          De rode, krullende lokken van Jill zijn iets waarmee ze ook nog is blikken krijgt. Echter vallen deze krullende lokken van Jilliyan helemaal niet zo in het negatieve, integendeel. De lokken weten zich makkelijk op te steken in een vlecht en ze kunnen simpel over Jill's rug hangen, zonder dat ze er problemen van heeft. Het geeft haar iets wat haar jonger laat lijken, de rode lokken en de sproeten. Het gaat naar smaak, want Jilliyan ziet er geen enkel voordeel in -- alhoewel het ergens wel liefelijk is.
          Voor een arm meisje heeft Jill een aardig recht gebit en ze is zeker niet zo erg op haar kop gevallen, als velen denken. Ze lijkt een naïef meisje, alhoewel ze heel anders uit de hoek kan komen als naïef. Ook heeft Jill zachte, perzikkleurige lippen -- waar meestal niet zo veel woorden uitkomen.
          De lengte van Jilliyan is redelijk lang voor het vrouwelijke geslacht, meestal steekt ze boven de rest uit -- alhoewel ze wel korter is dan het mannelijke geslacht, iets wat haar ergens wel gerust stelt. Voor haar leeftijd heeft ook Jilliyan best wel vrouwelijke vormen, ook is ze aardig mager -- wat haar een mooi figuur geeft, alhoewel dat soms voor haar wat nadelen kan hebben. Maar in het algemeen is de jonge vrouw als een mooi meisje te beschrijven, voor de armoedige levensomstandigheden van haar.

    INNERLIJK
          Jilliyan is een jong meisje die een redelijk beter leven heeft, sinds ze een persoonlijk bediende van de Starks is. Haar persoonlijkheid is als confetti, het heeft allemaal verschillende kleuren -- alhoewel het ergens neerslaat op hetzelfde. Men zou kunnen beweren dat Jill een verlegen, naïeve jonge vrouw is -- alhoewel dat eerder een simpele roddel zou kunnen zijn.
          Het is een behoedzaam meisje, die meestal een serieuze blik in haar ogen heeft liggen. Jilliyan kent haar positie en ze weet dat ze niets anders te doen heeft, dan te luisteren. Toch zit er wilskracht in haar, ze weet dat ze een eigen mening heeft -- maar uiten? Dat ligt aan het persoon, alhoewel de Starks erg vriendelijk tegenover bedienden zijn. Toch is er iets in de dame wat haar furieus maakt, een soort verborgen woede. Ze kan uit haar lint ploffen, enkel gebeurde dit tot nu toe nooit. Het is een vraag van karakter, hoe Jill reageert op andere mensen.
          Toch weet ze op anderen als stil aan te slaan. Ze doet haar taken, en is daarmee een goede bediende -- enkel af en toe laat ze iets vallen, maar dat wordt overlapt door haar goede werk. Voor haar doen is Jill erg intelligent, alhoewel ze nooit een betweter is en een commentaar maakt op iemand van de anderen bedienden. Het is een bedachtzame jonge vrouw, die zich weet in te houden en goed werk te leveren; meer valt niet aan haar op te merken.

    EXTRA
    • Jilliyan is de persoonlijke bediende van Rickard Stark.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2015 - 12:49 ]


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Sabaism schreef:
    (...)

    Okém sorry voor al die vragen. :')


    Geeft toch helemaal niks (;

    @Cathedrals
    Misschien, maar dat moet ze wel jong zijn en niet iemand van 17. Dus eerder iemand die naar de 7 à 8 gaat.


    "Rebellion's are build on hope"

    Ik ga even alles aanpassen als k straks weer thuis ben trouwens. Dus vind het nu niet raar als je naam er niet gelijk bijstaat :')


    "Rebellion's are build on hope"

    VladiFerr schreef:
    (...)

    Geeft toch helemaal niks (;

    @Cathedrals
    Misschien, maar dat moet ze wel jong zijn en niet iemand van 17. Dus eerder iemand die naar de 7 à 8 gaat.


    Ze kan toch ook gewoon 19 / 20 zijn?
    Rickard is 21 en Eddard is 17 — daar kunnen gemakkelijk nog kinderen tussen. Je hebt vrij weinig aan personages van 7/8 jaar in een RPG.


    Sand schreef:
    (...)

    Ze kan toch ook gewoon 19 / 20 zijn?
    Rickard is 21 en Eddard is 17 — daar kunnen gemakkelijk nog kinderen tussen. Je hebt vrij weinig aan personages van 7/8 jaar in een RPG.


    Om heel eerlijk te zijn weet ik het sowieso niet, vanwege het voorgeval van eerst


    "Rebellion's are build on hope"

    VladiFerr schreef:
    (...)

    Geeft toch helemaal niks (;

    @Cathedrals
    Misschien, maar dat moet ze wel jong zijn en niet iemand van 17. Dus eerder iemand die naar de 7 à 8 gaat.


    Hm, 16 is echt wel het jongste wat ik kan doen lol. Ze hoeft niet persé uitgehuwelijkt te worden, ze kan ook gewoon alleen meegaan naar King's Landing?

    & Over dat voorval - ik kon haar niet contacteren omdat ze mij geblokt had, dus ik had geen andere keus dan om het nétjes te vragen in dit topic.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2015 - 13:40 ]


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    VladiFerr schreef:
    (...)

    Om heel eerlijk te zijn weet ik het sowieso niet, vanwege het voorgeval van eerst


    Ik denk dat we alle personen die mee willen doen in de RPG goed kunnen gebruiken aangezien de rollenlijst al niet overbevolkt wordt door deelnemers.


    Cathedrals schreef:
    (...)

    Hm, 16 is echt wel het jongste wat ik kan doen lol. Ze hoeft niet persé uitgehuwelijkt te worden, ze kan ook gewoon alleen meegaan naar King's Landing?

    & Over dat voorval - ik kon haar niet contacteren omdat ze mij geblokt had, dus ik had geen andere keus dan om het nétjes te vragen in dit topic.


    Hmm, ach ja. Sand heeft gelijk, dus ik vind het goed als je nog meedoet. Ik zet ke erbij als ik thuis ben.


    "Rebellion's are build on hope"

    VladiFerr schreef:
    (...)

    Hmm, ach ja. Sand heeft gelijk, dus ik vind het goed als je nog meedoet. Ik zet ke erbij als ik thuis ben.


    Dankjewel! (:


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Mag ik een gast op het huwelijk? De vrouwe van de Stormlanden?


    Remember to be ridiculous.

    Ik faceclaim Adelaide Kane alvast! (:


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Zou het een probleem zijn als ik de Lannister prinses laat vallen?


    "Satan's friendship reaches to the prison door."